- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #6
Het grote voetbaltopic #6
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Dat Chelsea kan echt niet voetballen zeg.
j0enne
-
- 9608 berichten
- 3781 stemmen
Als Benfica dit niet meer wint dan weet ik 't ook niet meer.
j0enne
-
- 9608 berichten
- 3781 stemmen
Veld ligt er overigens weer prima bij. Niet voor niets het beste veld van Nederland
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Die Lampard kan het niet meer belopen met al die ruimte op het veld. Heeft Johan Derksen dus goed gezien 
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Vorig seizoen iig wel. Uitslagen van dit seizoen zijn nog niet bekend.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Dat is een tussenstand van januari, neem aan dat jij ook hebt gegoogled?
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Er valt inderdaad prima te voetballen op die mat in Eindhoven, vraag maar aan Ajax 
depri83
-
- 6811 berichten
- 1491 stemmen
Er valt inderdaad prima te voetballen op die mat in Eindhoven, vraag maar aan Ajax
Daarom kregen wij in A'dam geen penalty, scheidsrechter dacht dat Mertens uitgleed op die schaatsbaan.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Volgens mij hebben ze 't wel redelijk kapotgesproeid onder het mom van 'op een vochtig veld valt beter te voetballen', wat wel vaker overdreven wordt.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Daarom kregen wij in A'dam geen penalty, scheidsrechter dacht dat Mertens uitgleed op die schaatsbaan.
Nee, da's gewoon een KNJB complot. Ook Lens is betrokken in die grootschalige omkopingszaak.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Heb nog niemand uit zien glijden eigenlijk. Al kijk ik vaker naar mijn pc scherm dan naar de tv.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Wel flink wat uitglijders. Hopelijk gaat Benfica schoppen zo. Ik wil Londense blessurebehandelingen.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Wel flink wat uitglijders. Hopelijk gaat Benfica schoppen zo. Ik wil Londense blessurebehandelingen.
Ik dacht dat jij van fair play was?
Anti De Jong en zo.....
depri83
-
- 6811 berichten
- 1491 stemmen
Benfica wil die bal geloof ik over de doellijn lopen, schiet toch eens man!
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Maar ben wel pro Carneiro.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Iedere keer wanneer je denkt dat ze gaan schieten leggen ze die bal weer af bij Benfica
Onvoorstelbaar eigenlijk dat deze twee ploegen de finale hebben gehaald als je dit zo ziet. Het lijkt echt nergens op.
j0enne
-
- 9608 berichten
- 3781 stemmen
Die coach trouwens, man man man. Ga lekker zitten debiel.
mjk87 (moderator films)
-
- 14579 berichten
- 4538 stemmen
Wat is die Cardozo eigenlijk maar een gemankeerde spits. Schiet eens met rechts knul denk ik dan. En Chelsea kan echt niet voetballen. Een simpele aanval opzetten, opbouw, niets van dat alles. Nu is dat sowieso geen kwaliteit bij Engelse clubs, maar nu doet het echt pijn aan de ogen.
Iemand nog gewend op de entree van Carneiro? Was je nu een iets rijker man.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Rodrigo heeft dan weer wat Cardozo niet heeft, wat hun als koppel dodelijk maakt. Maar dat zullen jullie straks wel merken op het U-21 EK
.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
De heren van VI zitten in de hoek van het stadion als ik zo kijk
Je ziet de hoeken van de ArenA ook opgevuld op de televisie.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Respect voor Benitez, als je dacht dat het anti-voetbal van vorig jaar niet te overtreffen was...
Macmanus
-
- 13726 berichten
- 3705 stemmen
Vond het een doelpunt. Sowieso verdiend Benfica het 10x meer. Wat een anti voetbal van Chelsea weer...
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
En maar denken dat ze het alleen tegen Barca deden
Best triest dat een club met zulke spelers zo laf kan voetballen. Het lijkt City wel! 
Joy4ever
-
- 4620 berichten
- 1841 stemmen
Kut Juventus. Iedereen weet dat ze het deden, maar ze worden er niet voor bestraft. Lekker, zo'n uitzending dat zout in de wond wrijft.
En Frank de Boer die toen ook al vol zat met nandrolon
.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Vond het een doelpunt. Sowieso verdiend Benfica het 10x meer. Wat een anti voetbal van Chelsea weer...
Het was ook een doelpunt, alleen een afgekeurde 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.