- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #6
Het grote voetbaltopic #6
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2261 stemmen
Einde tijdperk Mourinho bij Madrid.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen

Laten we het er maar op houden dat je vandaag een biertje teveel op hebt gehad
Beetje
Maar ik misgun het Real Madrid altijd. Dus prima zaak dit, helemaal als een sympathieke club, ploeg, coach en manier van voetballen daarmee de finale wel haalt.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Einde tijdperk Mourinho bij Madrid.
En terecht. Over drie jaar gezien een bar magere oogst, en dat met zulk materiaal 
Macmanus
-
- 13726 berichten
- 3705 stemmen
Gelukkig. Hoe kun je zoveel moeite hebben met scoren met gasten als Ozil, Modric, Benzema, Ronaldo en Kaka. Laatste 5 minuten viel het even goed maar echt een tactiek kon ik bij Real niet ontdekken.
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
@MarioBaloteLAD 8m
My girlfriend was 1 goal away from getting a Real Madrid gang-bang #YOLO

rep_robert
-
- 27520 berichten
- 4092 stemmen
Mensen hier ook voetbal kijken op zo'n dag. Boring
Doei!
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
Maar wel de moeite nemen om hier te reageren? 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ik dacht hetzelfde
. Pauperfeestdag ook maar dat terzijde.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Ach ja, het grote boze Real is uitgeschakeld. Morgen kunnen jullie weer allemaal geilen op Barcelona. Of neen, Barça is zo 2012. Bayern is nu de populairste club bij de gloryhunters.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Mensen hier ook voetbal kijken op zo'n dag. Boring
Doei!
Haha gek, heb er een lange avond, nacht en middag & avond opzitten
Af en toe moet je je grenzen kennen 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Waar zijn de reacties van otherfool? Of zou hij gister met een oranje pruik op de Dam hebben gestaan?
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Geen pruik en ook geen voetbal gisteren, er zijn belangrijker dingen in het leven 
Lord Flashheart
-
- 6454 berichten
- 2375 stemmen
Ach ja, het grote boze Real is uitgeschakeld. Morgen kunnen jullie weer allemaal geilen op Barcelona. Of neen, Barça is zo 2012. Bayern is nu de populairste club bij de gloryhunters.
rep_robert
-
- 27520 berichten
- 4092 stemmen
Ik dacht hetzelfde
. Pauperfeestdag ook maar dat terzijde.
Gewoon een leuk dagje om ongegeneerd te gaan zuipen. Niets mis mee
Alleen was het iets te fris gisteren.
rep_robert
-
- 27520 berichten
- 4092 stemmen
Geen pruik en ook geen voetbal gisteren, er zijn belangrijker dingen in het leven
Geen fussbal terwijl the Special One zijn meesterlijke tactieken tentoon spreidt?
Dat kan maar één ding betekenen. Papa geworden?
Een andere smoes is niet mogelijk.
gillie24
-
- 2637 berichten
- 1735 stemmen
En terecht. Over drie jaar gezien een bar magere oogst, en dat met zulk materiaal

3x halve finale gehaald in de CL, kampioen geworden. Lijkt mij toch niet zo slecht als je bedenkt dat ook ene Barcelona in de Primera Division speelt. Het is niet gelukt wat hem bij Porto en Inter wel lukte, maar we moeten niet doen alsof hij er niets van gebakken heeft.
Gewoon een kleurrijke persoonlijkheid. Mooi hoe hij bijv. Lewandowski bij de wissel een hand gaf.
Prima kerel die José.
22 mei: Ik heb een geel-zwart hart.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Lewandowski een hand geven, hij gaf hem een hand 'm even het veld uit te trekken.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Zoals beloftes nakomen 
rep_robert
-
- 27520 berichten
- 4092 stemmen

3x halve finale gehaald in de CL, kampioen geworden. Lijkt mij toch niet zo slecht als je bedenkt dat ook ene Barcelona in de Primera Division speelt. Het is niet gelukt wat hem bij Porto en Inter wel lukte, maar we moeten niet doen alsof hij er niets van gebakken heeft.
Gewoon een kleurrijke persoonlijkheid. Mooi hoe hij bijv. Lewandowski bij de wissel een hand gaf.
Prima kerel die José.
22 mei: Ik heb een geel-zwart hart.
Halve finales zijn geen prijs en ook geen prestatie met het duurste selectie van de wereld. Een keer kampioen en 1/2 bekers zijn dat wel. Maar an sich ook geen wereldprestatie. Zo'n ploeg moet toch makkelijk de finale van de CL kunnen halen en hem kunnen winnen? Je hebt nota bene spelers van €60 miljoen op de bank zitten.
gillie24
-
- 2637 berichten
- 1735 stemmen
Lewandowski een hand geven, hij gaf hem een hand 'm even het veld uit te trekken.
Ja, want die 0,134 seconde wat dat oplevert, had het verschil kunnen uitmaken. 
En wat is die Ramos toch een verschrikkelijke rat.
gillie24
-
- 2637 berichten
- 1735 stemmen
Halve finales zijn geen prijs en ook geen prestatie met het duurste selectie van de wereld. Een keer kampioen en 1/2 bekers zijn dat wel. Maar an sich ook geen wereldprestatie. Zo'n ploeg moet toch makkelijk de finale van de CL kunnen halen en hem kunnen winnen? Je hebt nota bene spelers van €60 miljoen op de bank zitten.
Waar was CR7 gisteren? Hij had al moeite om een simpele bal aan te nemen.
Uitgeschakeld in de CL door achtereenvolgens Barca, Bayern en Dortmund: toch géén misselijke teams, dacht ik zo.
rep_robert
-
- 27520 berichten
- 4092 stemmen
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ja, want die 0,134 seconde wat dat oplevert, had het verschil kunnen uitmaken. 
En wat is die Ramos toch een verschrikkelijke rat.
Gaat Mourinho gewoon even om het feit dat ie een signaal afgeeft
.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Waar was CR7 gisteren? Hij had al moeite om een simpele bal aan te nemen.
Uitgeschakeld in de CL door achtereenvolgens Barca, Bayern en Dortmund: toch géén misselijke teams, dacht ik zo.
Ronaldo was herstellende van een blessure maar wilde spelen.
gillie24
-
- 2637 berichten
- 1735 stemmen
Okay. Ik heb de voorbeschouwing en het grootste gedeelte van de eerste helft gemist. Dat wist ik niet, al zal die blessure dan weinig voorgesteld hebben.
Ach, notoire Mourinho-haters zullen alles negatief uitleggen. Ik zie het als een teken van respect naar Lewandowski toe. Toch de man die Real op de knieën kreeg, al doe je Dortmund daar als team te kort mee.
Ik houd wel van trainers als Mourinho en Klopp.
gillie24
-
- 2637 berichten
- 1735 stemmen

Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Snap die redenatie dan niet zo. Je geeft zelf aan dat je het erg vreemd vindt dat Ronaldo nog niet eens een bal kan aannemen terwijl ie op technisch gebied de beste ter wereld is, maar dan concludeer je dat de blessure niet veel voorgesteld heeft. Rijmt niet echt.
Ronaldo is een echte sportman. Vergelijkbaar met Michael Jordan, dit was Ronaldo's flu game, maar helaas niet met dezelfde uitkomst. Hij wilde koste wat het kost spelen, terwijl hij niet in staat werd geach tte spelen. Held!
Montorsi
-
- 9724 berichten
- 2385 stemmen
Ramos en Alonso waren weer lekker bezig gisteren. Zoals altijd als ze vernederd worden (net zoals die keren tegen Barca) komen de kleine, verwende 8-jarige kinderen in ze naar boven.
Montorsi
-
- 9724 berichten
- 2385 stemmen
Sterker nog, hij was eerst nog voor Roda. Toen die er bijna uit vlogen was hij niet meer geinteresserd in voetbal, en kwam een tijd later als herboren terug als Ajacied. 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Zo spelen Xabi en Sergio ook als ze 3-0 voor staan hoor.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.