- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #6
Het grote voetbaltopic #6
mjk87 (moderator films)
-
- 14590 berichten
- 4545 stemmen
Ach ja, ik herinner me eerder nog een andere 0-0 daar. God straft, dan wel niet meteen, maar altijd weleens 
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Heb je een weddenschap gewonnen van stfuympos, krijg je dit op je deurmat:

Word je ook niet blij van zo op de vroege ochtend... 
rep_robert
-
- 27522 berichten
- 4093 stemmen
Heb je een weddenschap gewonnen van stfuympos, krijg je dit op je deurmat:
(afbeelding)
Word je ook niet blij van zo op de vroege ochtend...
wat zat erin dan? 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Bombrief, daarom waarschijnlijk geen antwoord meer van Lefgozer 
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen

Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Tuurlijk maar zoals je zegt, kijk nou hoe solide Ajax al weken (nee, maanden) al is
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Haha, nee hoor. Zat een dvd in. Ging om Feyenoord-Vitesse, ik gokte dat Feyenoord ging winnen en hij Vitesse.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Die film is een grote aanrader voor hen die Ajax graag zien lijden. Wat een droevig jaar was dat zeg. Maar de meeste mensen gaan al schuimbekken bij de naam Ajax.
Vond het zelf wel een boeiende film, kijkjes achter de schermen zijn altijd wel leuk.
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Volgens mij heb ik die al eens gezien zo'n tien jaar geleden. Is dat ook niet met zo'n scène erin dat van die jeugdspelertjes in de kleedkamer helemaal kapot worden gescholden? Was volgens mij wel een leuke documentaire (ondanks de club).
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Zou leuk zijn als NAC wint, maar verwacht er niks van.
Minken
-
- 668 berichten
- 494 stemmen
Volgens mij heb ik die al eens gezien zo'n tien jaar geleden. Is dat ook niet met zo'n scène erin dat van die jeugdspelertjes in de kleedkamer helemaal kapot worden gescholden? Was volgens mij wel een leuke documentaire (ondanks de club).
Nee, dat was Jiskefet. 
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Een gelijkspel is ook goed voor de spanningsboog ten einde van de competitie.
Maar goed, Feyenoord gaat later toch gelijk spelen in Den Haag.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Verdomme, dit is wel goed kut.
Reinbo, kan je niet voorspellen dat NAC dik gaat winnen? Dan kijk ik vanavond wat geruster.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Als De Boer - zoals EL beweert - Aldeweireld rechtsback gaat posteren, groeien de kansen van NAC statistisch gezien sterk.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Als De Boer - zoals EL beweert - Aldeweireld rechtsback gaat posteren, groeien de kansen van NAC statistisch gezien sterk.
Ach, als het aan jou ligt dan zou Ajax 34 duels per seizoen verliezen. Wat ben je toch altijd negatief ingesteld zeg.
Overigens wel een domme zet, Alderweireld daar neerzetten. Laat gewoon je centrum intact en zet Ligeon op rechtsback.
Nu maar even PSV-Groningen kijken, zolang dat nog spannend is. Verwacht een makkelijke zege voor PSV.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Nou, het duurde 3 minuten maar dan staat PSV al voor...
En ook al 2-0 uit een penalty. TV kan tot half 9 weer uit.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Ach, als het aan jou ligt dan zou Ajax 34 duels per seizoen verliezen. Wat ben je toch altijd negatief ingesteld zeg.
Overigens wel een domme zet, Alderweireld daar neerzetten. Laat gewoon je centrum intact en zet Ligeon op rechtsback.
Mijn 7-0 voorspelling bij PSV kan makkelijk gehaald worden zo te zien. Kregen wij maar eens zo makkelijk een pingel mee (laten we eerlijk zijn, hier gebeurde bizar weinig). Overigens was die 1-0 ook al best hilarisch, Kwakman en Bizot gingen gewoon naar de grond voor Matavz ook maar iets deed.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Enig voordeel is dat deze uitslag geen reet HOEFT te boeien, indien Ajax zelf wint. Ajax is vaak wel sterk als er veel druk op staat. Nou, PSV nadert tot 1 punt nu dus die druk mag er zijn.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Wat is dit nou weer, 2-0 al... Dan maar weer naar de PS3.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Nou, als Ajax het vanavond verpest dan zullen ze bij Groningen ook wel kunnen winnen. Wat een niveau zeg. 3-0.
mjk87 (moderator films)
-
- 14590 berichten
- 4545 stemmen
Gelukkig dit in het eerste kwartier, niet pas na 80 minuten. Kan ik mooi wat anders doen zonder twijfel.
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Zowel Maffe Marco als de Pleeborstel dit weekend dus een pak slaag. Otherfool kan zijn geluk niet op.
rep_robert
-
- 27522 berichten
- 4093 stemmen
Lekkere aanslag weer van van bommel. Durven scheidsrechters hem nu meer geen kaart te geven?
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Of het nu 1-0 of 8-0 wordt, niemand rekende toch op puntverlies voor PSV vanavond. Zie Ajax ook gewoon winnen, al behoord daar een verrassing wel tot de mogelijkheden.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Eerder 8-0 dan 1-0 dus, daar waar het 5-0 staat bij rust.
rep_robert
-
- 27522 berichten
- 4093 stemmen
Slappe hap ook zeg. Die 4-0 is illusttatief voor groningen. Slap het duel in. Elke beetje kans vliegt er verder ook in. Verder alleen wat afstandspegels.
mjk87 (moderator films)
-
- 14590 berichten
- 4545 stemmen
Sjezus, nog twee goals en de 100 zijn al binnen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.