- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #6
Het grote voetbaltopic #6
depri83
-
- 6812 berichten
- 1491 stemmen
Jij hebt die wedstrijd niet gezien, begrijp ik. 
Perfectly clear
-
- 283 berichten
- 18 stemmen
Vandaag voor een Zaterdagje wel een paar leuke competiewedstrijden hoor 
Laten we hopen op een leuk feestje op de grote markt voor Nijland & co 
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
Alleen op kunnen laden tegen de topclubs in Nederland... Tegen Feyenoord waren ze fysiek echt heel sterk. Die gaven zich voor 110 %. Ze kunnen het dus wel.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Godsamme wat een spanning weer vandaag. Krijgen we een cadeautje uit Eindhoven en/of weten wij het ´avondje Breda´ op dat knollenveld tot een goed einde te brengen? Als we de reputatie van de Eredivisie in stand willen houden dan moet Ajax natuurlijk punten morsen vanavond.
Ik kan dit soort dagen niet meer aan 
gillie24
-
- 2637 berichten
- 1735 stemmen
Brabantse ploegen liggen ons dit seizoen wel. Komt goed.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Wedstrijdje van de Ajax vrouwen gister tegen Beerschot.
Check de misser van 1 van die van Beerschot

The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Godsamme wat een spanning weer vandaag. Krijgen we een cadeautje uit Eindhoven en/of weten wij het ´avondje Breda´ op dat knollenveld tot een goed einde te brengen? Als we de reputatie van de Eredivisie in stand willen houden dan moet Ajax natuurlijk punten morsen vanavond.
Fuck de cadeautjes, laat Ajax zelf maar gewoon winnen, dan boeit het me geen fuck wat de rest doet. Ben ook nerveus ja. Vanavond winnen is de titel officieus binnenhalen.
Ondanks een knollenveld daar moet Ajax daar gewoon simpel kunnen winnen. Hopelijk voeren de spelers dat ook uit.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Stel je niet zo aan man.
Kampioenschap is een kwestie van weken, weet je zelf ook wel.
mjk87 (moderator films)
-
- 14590 berichten
- 4545 stemmen
PSV kan ook serieus de eerste club worden met meer dan 100 goals voor en een vierde plek. Ik acht die kans klein, maar gun ze dat record graag. Ajax was al eens derde met 100+-goals, vierde nog nooit.
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen

The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Stel je niet zo aan man.
Als je vanavond niet wint dan breng je jezelf aardig in de problemen, tenzij PSV en Feyenoord natuurlijk dat ook niet doen, maar zij winnen hun potje dit weekend.
Eigenlijk is het wel achterlijk. Laatste 3 uitduels voor Ajax waren Twente, AZ en PSV uit. 9 punten gemaakt, 3x dikverdiend. En toch stressen we allemaal om een potje tegen NAC 
Nouja, hopelijk stressen wij ons en blijven de spelers wel kalm. Vanavond winnen en het is gespeeld, vanavond niet winnen en 3 ploegen doen weer spelen om de prijs.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Tuurlijk maar zoals je zegt, kijk nou hoe solide Ajax al weken (nee, maanden) al is, ziei k echt geen gronde om te doen alsof je in zo'n lastig parket zit. Als je verliest sta je gewoon nog bovenaan. Stressen tegenNAC, dat is gewoon trollen hoor
.
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
Je weet 't maar nooit met zo'n polletje wat te hopen is! 
Al zie ik Ajax helaas geen punten verspelen waardoor ze kampioen zijn.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Tuurlijk maar zoals je zegt, kijk nou hoe solide Ajax al weken (nee, maanden) al is, ziei k echt geen gronde om te doen alsof je in zo'n lastig parket zit. Als je verliest sta je gewoon nog bovenaan. Stressen tegenNAC, dat is gewoon trollen hoor
.
Was het maar trollen. De zenuwen zijn echt aanwezig 
Ajax speelt al maanden vrij goed, met goede resultaten verder daarbij, maar toch...
Nouja, we zien het vanavond wel. Hopelijk ben ik eind van de avond een tevreden mens.
gillie24
-
- 2637 berichten
- 1735 stemmen
Stressen om een wedstrijd tegen de jongens uit Breda? Ik vrees 'avondje NAC' totaal niet.
Waar is de arrogantie en bluf, heren? Wij zijn Ajax. Het wordt gewoon 0-3.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Stel je niet zo aan man.
Hoho, ik stel me niet aan. Jij weet net zo goed dat je op een slechte dag als PSV/Feyenoord/Ajax zijnde punten kunt laten liggen bij een 'avondje Nac'. In dat geval komt dus alles aan op Groningen uit, waar zowel PSV, Feyenoord en Ajax de afgelopen twee seizoenen punten hebben laten liggen. Laat ze in Eindhoven maar titels claimen voordat ze binnen zijn, ik blijf liever realistisch.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Stressen tegenNAC, dat is gewoon trollen hoor
.
Nu weet ik dat het al lang geleden is en dat het gevoel wellicht absent is, maar wanneer Feyenoord vanavond tegen NAC voor de titel speelde dan waren wij nu degene die je in toom moesten houden en je gerust moesten stellen 
gillie24
-
- 2637 berichten
- 1735 stemmen
Ik denk dat Naomi zelfs nog nooit een kampioenschap van Feyenoord bewust heeft meegemaakt 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Je hebt helemaal gelijk Materny. Ik weet zelf ook dat er met een kans op een titel dat er allerlei doemscenario's in je hoofd afspelen. Dus vergeet even mijn onbegrip. Had ik in 2010 ook bij Spanje.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ik denk dat Naomi zelfs nog nooit een kampioenschap van Feyenoord bewust (in de luiers misschien) heeft meegemaakt
Dat wel, maar qua beleving was het toen wel wat meer 'casual', dat klopt.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Stressen om een wedstrijd tegen de jongens uit Breda? Ik vrees 'avondje NAC' totaal niet.
Tsja, ik zei na PSV dat we er nog niet waren en dat is gebleken. Maar toen was iedereen overtuigd dat het al gespeeld was. Eerst maar eens de prijs verzilveren, dan pas bluffen.
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
Hoho, ik stel me niet aan. Jij weet net zo goed dat je op een slechte dag als PSV/Feyenoord/Ajax zijnde punten kunt laten liggen bij een 'avondje Nac'. In dat geval komt dus alles aan op Groningen uit, waar zowel PSV, Feyenoord en Ajax de afgelopen twee seizoenen punten hebben laten liggen. Laat ze in Eindhoven maar titels claimen voordat ze binnen zijn, ik blijf liever realistisch.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Positief is wel dat Ajax eind 2012 daar nog voor de beker met 0-4 won in Groningen. Dus ze kunnen het wel.
@ Joene, ken je nog Groningen-PSV van seizoen 10-11?
Laatste speeldag enzo....
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Deze
? :

%%%%%%
-
- 2543 berichten
- 1234 stemmen
Die kop van de middelste onder de clowns is ook briljant
Maar wat speelden AZ gister lekker zeg 
Tegen PSV met Henriksen en Ortiz spelen geeft veel meer controle en dan lekker Maher daarvoor laten dartelen.
Oja,wat een goal van Altidore 
rep_robert
-
- 27522 berichten
- 4093 stemmen

Familie van Lex Immers?
rep_robert
-
- 27522 berichten
- 4093 stemmen
Waarom deze smurf? Ik wil het echte logo zien!
nclo
-
- 1494 berichten
- 157 stemmen

Chapeau richting AZ. Met heerlijk gevoel naar het spel van hen gekeken en voor het eerst dit seizoen leek ook Reijnen prima te spelen.
Mijn gedachten liggen al bij morgenmiddag wanneer wij Utrecht op bezoek krijgen (een beetje Zwollenaar heeft zelfs nu nog sceptische gedachten). Beter maken wij een afspraak met die lui door de bal 90 minuten lang achterin rond te gaan tikken aangezien zij ook nergens voor spelen.
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
Utrecht kan nog vijfde worden, wat zou betekenen dat ze tegen de nummer 8 spelen.
Groningen momenteel achtste met hetzelfde aantal punten als Heerenveen dat zevende staat.
Maar die pakken vanavond natuurlijk geen punt! 
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
Positief is wel dat Ajax eind 2012 daar nog voor de beker met 0-4 won in Groningen. Dus ze kunnen het wel.
@ Joene, ken je nog Groningen-PSV van seizoen 10-11?
Laatste speeldag enzo....

Brrrr...
Nog steeds nachtmerries van die man. Die was werkelijk nog erger dan Immers met z'n kansen hoor.
Gewoon 0-0 spelen waardoor je geen voorronde CL pakte. Toivonen miste toen voor open goal. 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.