- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #6
Het grote voetbaltopic #6
kos
-
- 46716 berichten
- 8871 stemmen
Nja, op zich is Dortmund onder Klopp dan wel veel beter om zich zonder grote sterren en met een gemixte selectie echt een team te smeden.
Dat is Bayern eigenlijk nu pas gelukt. Nadat ze de ellende van Van Gaal (die verdediging hebben ze snel maar weer aangepast sinds die weg is en meteen draait het) hebben omgegooid staat er nu weer echt een team. Dante doet het veel beter dan Badstuber en zelfs Van Buyten is weer terug op niveau. Met Lahm om zn oude plek en Rafinha erbij. (Pranjic als verdediger
)
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Bayern wordt echt een grootmacht, als het straks klikt met Guardiola. Ongelooflijk wat een team hebben die, in potentie.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Nja, op zich is Dortmund onder Klopp dan wel veel beter om zich zonder grote sterren en met een gemixte selectie echt een team te smeden.
Dat is Bayern eigenlijk nu pas gelukt. Nadat ze de ellende van Van Gaal (die verdediging hebben ze snel maar weer aangepast sinds die weg is en meteen draait het) hebben omgegooid staat er nu weer echt een team. Dante doet het veel beter dan Badstuber en zelfs Van Buyten is weer terug op niveau. Met Lahm om zn oude plek en Rafinha erbij. (Pranjic als verdediger
)
Uiteindelijk heb je alleen wel wat individuele klasse nodig. Sowieso lijkt dit Bayern nu al een hechte eenheid.
Van Gaal heeft overigens genoeg namen gehaald die nu nog steeds belangrijk zijn, beetje onzinnig wat je beweerde. Je kan ook moeilijk zeggen dat van Gaal ongelijk had met de dubbel en de CL finale in zijn eerste jaar.
AjaxRulezzz
-
- 2085 berichten
- 569 stemmen
Wel een beetje jammer van Bayern idd. Vorig jaar 40 miljoen euro voor Javi Martinez en nu 37 miljoen euro voor Götze. Lijkt me toch een beetje aan de hoge kant (van Javi Martinez zeker).
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
beetje onzinnig wat je beweerd.
Draaid? Mijn grammatica chromosoom sterft hiermee een beetje af
Oei. 
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4722 stemmen
Toch erg jammer dat Götze vertrekt naar Bayern (als Dortmund fan). Als hij dan toch vertrok, liever naar het buitenland. Geruchten doen ook de ronde dat Lewandowski naar Bayern zou gaan. Die lijkt me misschien nog wel moeilijker te vervangen voor het spel van Dortmund. Beetje sneu om je enige echte concurrent te gaan leegplukken.
Hopen dat Dortmund het geld dan maar goed weet te investeren.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Daar moest nog een -e- achter, bij deze.
depri83
-
- 6812 berichten
- 1491 stemmen
mjk87 (moderator films)
-
- 14590 berichten
- 4547 stemmen

Niveau The Useless Web - theuselessweb.com dat
kos
-
- 46716 berichten
- 8871 stemmen
Dat ik ooit nog eens voor Bayern moet zijn.. pfff..
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
Jan van Halst: 'Ik denk een Spaanse finale'. 'Als Barcelona zich een beetje boos maakt, je hebt 't gezien in de vorige wedstrijden'. Noemde die Milan!
Is ook echt te vergelijken met Bayern Munchen dat niet te stoppen is. 
schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen
Wat een affiche vanavond. Heel veel zin hier in.!
Hopelijk kan Robben ons een beetje trots maken. De laatste Nederlander in de Champions League volgens mij.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Vergeet de geest van Lowie ook niet, die doet vanavond aan beide kanten mee.

j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
Pffff. Commentator ligt weer veel verder voor dan het beeld.
Perfectly clear
-
- 283 berichten
- 18 stemmen
De Barcelona haters roeren zich weer..... 
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Zo zeg, hoe duidelijk kan het weer eens hand en een penalty zijn. Heeft Barca mazzel.
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
Hoppa! De eerste ligt al in het netje! Muller, 1-0!
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Ja, in de wedstrijden waar ze totaal het overwicht hebben wat betreft balbezit. Tegen Barca zullen ze vaker de bal niet hebben dan wel.
We zien het... Barca is nauwelijks in de buurt van de 16 van Bayern. Levensgevaarlijk ook zo snel als Bayern is.
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Jeetje, Bayern had gewoon al 2 penalty's moeten hebben. 
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
Sta je dan achter het doel... Tjongejonge zeg.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Bayern tot nu toe op alle fronten beter. Toch moeten ze met minstens een marge van 2 winnen.
Montorsi
-
- 9724 berichten
- 2386 stemmen
Dat we nog eens zouden meemaken dat Barca helemaal wordt zoekgetikt 
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Ik had 3-1 voor Bayern voorspeld, maar dat ze Barca zo zouden wegspelen had ik ook weer niet gedacht.
Maar goed, we hebben nog een uur te gaan, wie weer draait het nog om.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Ik heb al 3 niet gegeven pingels geturfd...
Zonder inmenging van de scheidsrechters was het al 4-0 geweest en klaar/over.
depri83
-
- 6812 berichten
- 1491 stemmen
Die Kasai heeft het er maar druk mee. Dan hebben de Nederlandse scheidsrechters g het nog niet zo slecht getroffen met Strootman en Van Bommel.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.