- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #6
Het grote voetbaltopic #6
chevy93
-
- 12756 berichten
- 1328 stemmen
Van Persie zijn 2e goal schijnt een wereldgoal te zijn...
Zijn de wedstrijden van vanavond en morgen eigenlijk integraal terug te kijken?
Serieus: ik weet dat wedstrijden vroeger op FTD gezet werden.
Montorsi
-
- 9724 berichten
- 2385 stemmen
Vond het ook een mooie goal (vooral de rust waarmee hij hem pakt), maar je kunt inderdaad overdrijven.
gillie24
-
- 2637 berichten
- 1735 stemmen
Zijn de wedstrijden van vanavond en morgen eigenlijk integraal terug te kijken?
Hoezo? Ga je vanavond voor de 14e keer naar Spring Breakers en morgen voor de 15e keer? 
Geen mediabox met recorder?
Go Barca! Go Dortmund!
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Niet lullig doen, het zijn de laatste dagen, heb het er al moeilijk genoeg mee
. Wel balen overigens, wel hele mooie affiches. En ik ben het eens eens met je. Dortmund en Barca
.
Jawaddedadde
-
- 5348 berichten
- 2196 stemmen
Jammer, moet voetbal vanavond ook missen. Goed excuus echter, avant-première van Iron Man 3 
gillie24
-
- 2637 berichten
- 1735 stemmen

Wellicht dat Sport1 de dag erna de wedstrijd herhaalt, sowieso de hoogtepunten.
Het is maar voetbal!
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Had ik ook al naar gekeken. Maar ach, het is inderdaad maar voetbal. Integraal terug kijken is ook niets waard. Dan de returns maar.
mjk87 (moderator films)
-
- 14590 berichten
- 4547 stemmen
Bayern en Real
(vooral Bayern)
Jammer dat Götze weggaat, maakt de competitie weer net iets zwakker. Maar dan zal Robben wel weggaan dunkt me? Hij lijkt me sowieso al geen type speler dat goed zal renderen onder Guardiola's speelwijze.
kos
-
- 46716 berichten
- 8871 stemmen
Waardeloos nieuws.
kos
-
- 46716 berichten
- 8871 stemmen
Ik zie trouwens de Duitse ploegen wel doorgaan naar de finale. Een betere vorm is nauwelijks denkbaar.
gillie24
-
- 2637 berichten
- 1735 stemmen
True. Met name Bayern is in bloedvorm, moeilijk scoren tegen die gasten. En ze scoren zelf erg makkelijk.
Joy4ever
-
- 4622 berichten
- 1843 stemmen
Bayern zie ik het wel redden. Maar ik denk niet dat Real (lees: Mourinho) zich een tweede keer laat verrassen door Dortmund. Bayern - Real zal de finale wel worden.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ik verwacht het ook. Leuk, dat Bayern er op los scoort in Duitsland al staat dta hier volledig los van. Snap die redenatie ook niet zo.
Joy4ever
-
- 4622 berichten
- 1843 stemmen
Het wordt gewoon Real - Barca.
Net als vorig seizoen.
kos
-
- 46716 berichten
- 8871 stemmen
Ik verwacht het ook. Leuk, dat Bayern er op los scoort in Duitsland al staat dta hier volledig los van. Snap die redenatie ook niet zo.
Niet alleen in Duitsland. Spelen gewoon enorm goed. Beter dan wie dan ook momenteel.
Joy4ever
-
- 4622 berichten
- 1843 stemmen
Niet alleen in Duitsland. Spelen gewoon enorm goed. Beter dan wie dan ook momenteel.
Precies.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ja, in de wedstrijden waar ze totaal het overwicht hebben wat betreft balbezit. Tegen Barca zullen ze vaker de bal niet hebben dan wel.
Joy4ever
-
- 4622 berichten
- 1843 stemmen
Tegen Barca zullen ze vaker de bal niet hebben dan wel.
Vanavond verwacht ik toch wel het tegendeel.
mjk87 (moderator films)
-
- 14590 berichten
- 4547 stemmen
Barcelona zal wel meer balbezit hebben, maar maximaal zo een 57%, daar is Bayern ook in balbezit te sterk voor en het is geen counterploeg zoals Real dat wel tegen vooral Barça is.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Ja, in de wedstrijden waar ze totaal het overwicht hebben wat betreft balbezit. Tegen Barca zullen ze vaker de bal niet hebben dan wel.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Bayern kan ook prima op de tegenaanval spelen.
Barca gaat daar van z'n lang zal ze leven niet winnen. Het zal alleen de schade moeten beperken.
Wat een stunt trouwens, om Götze te halen. Geniaal.
Joy4ever
-
- 4622 berichten
- 1843 stemmen
gillie24
-
- 2637 berichten
- 1735 stemmen
Bayern kan ook prima op de tegenaanval spelen.
Barca gaat daar van z'n lang zal ze leven niet winnen. Het zal alleen de schade moeten beperken.
Wat een stunt trouwens, om Götze te halen. Geniaal.
Hoe maak ik mijn grootste concurrent zwakker? Door hun sterkste speler te halen.
Ach, Dortmund verdient er aardig aan. Win-Win lijkt me.
DMF
-
- 1042 berichten
- 385 stemmen
De spanning in de Duitse competitie is er voor de komende vijf jaar wel af...
rep_robert
-
- 27522 berichten
- 4094 stemmen
True. Met name Bayern is in bloedvorm, moeilijk scoren tegen die gasten. En ze scoren zelf erg makkelijk.
Moet gelijk weer aan Man United denken die twee keer in de finale tegen Barca. Een superseizoen, ontzettend in vorm en vervolgens in de finales er kansloos af. Al schat ik Bayern voetballend wel hoger in.
chevy93
-
- 12756 berichten
- 1328 stemmen
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
Cavani naar PSG? 
Voormalig Milan-coach Leonardo haalde als technisch directeur van Paris Saint-Germain al veel sterren weg uit de Serie A en lijkt in de zomer opnieuw toe te gaan slaan. Het Franse radiostation RMC meldt dinsdagmiddag dat PSG een akkoord heeft bereikt met Edinson Cavani over een samenwerking. De Uruguayaan zou zijn jawoord hebben gegeven voor een vierjarig contract.
PSG heeft nog niet gesproken met Napoli, maar er hoeven ook geen onderhandelingen plaats te vinden, omdat Cavani een gelimiteerde afkoopsom in zijn contract heeft staan. Deze ligt met 63 miljoen euro erg hoog, maar geld is zoals bekend geen probleem voor PSG. Het lijkt er dus op dat de Fransen bereid zijn om de vraagprijs van Napoli-voorzitter Aurelio De Laurentiis op tafel te leggen.
63 miljoen! 
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Jammer wat Bayern doet. De laatste paar jaar geven zij ook enorme bedragen uit aan spelers. Ze zijn wel helemaal gezond, maar hun tactiek van concurrentie verzwakken is wel vrij killing voor de Bundesliga. De rest hoeft komende jaren helemaal niet eens meer te proberen om voor de titel te gaan.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.