- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #6
Het grote voetbaltopic #6
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
http://www.vi.nl/nieuws/239830/Blind-verlengt-verbintenis-bij-Ajax-met-drie-seizoenen.htm
Blind 3 jaar langer bij Ajax 
2 jaar terug dacht ik dat hij niveautje RKC zou zijn, maar ik ben er nu reuze blij mee. Behoort gewoon tot de 3, 4 beste Ajacieden van dit seizoen. Sowieso is Blind zeer constant, elke week bijna wel een 6 tot 7 gemiddeld.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen

Minken
-
- 668 berichten
- 494 stemmen
Grap? Ik had toch ernstig het idee dat die gozer geen idee had waar het over ging en echt dacht dat het over kabel tv ging...
Haha, dat was idd geen bedoelde grap. Juist daarom des te leuker.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Persie is een held. Beste speler van de PL momenteel. 
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
Samen met Marcelo, Bouma en Derijck één van de meest constante spelers in de selectie. Wat een weelde.
Respekked
-
- 6286 berichten
- 1230 stemmen
Mijn god.. daar word ik echt niet blij van.
Hate to love van Persie.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Hattrick scoren in je kampioenswedstrijd 
Hopelijk doet ie dat volgende week bij Arsenal nog een keer, komt ie dan binnen als kersvers kampioen.
Respekked
-
- 6286 berichten
- 1230 stemmen
Ik las dat ze alledrie buitenspel waren. Maar ja, dit soort goals moet je gewoon goedkeuren, wat een knal.
Respekked
-
- 6286 berichten
- 1230 stemmen
Het allerzuurste is dat er zondag schijnbaar een erehaag gevormd moet worden voor de kampioen.
Oooh ik zie Gazidis en Wenger al staan klappend voor de kampioen, dankzij de verkoop van Van Persie, 'for footballing reasons'. 
depri83
-
- 6812 berichten
- 1491 stemmen
Wat zal dat geweldig gaan voelen voor Van Persie zeg.
mjk87 (moderator films)
-
- 14590 berichten
- 4547 stemmen
10 minuten gekeken, één goal meegepakt, maar gaap, wat blijft dat eentonig daar in Engeland. Tempo? Zeker. Technisch vaardige spelers? Zeker. Kracht, snelheid, etc? Zeker. Maar tactisch is het maar zo snel mogelijk de bal naar voren, veel over en weer, nauwelijks spel op het middenveld. Kan dat echt niet uitkijken. Nee, ik zit al vast klaar voor morgenavond en de dag erna.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Het allerzuurste is dat er zondag schijnbaar een erehaag gevormd moet worden voor de kampioen.
Oooh ik zie Gazidis en Wenger al staan klappend voor de kampioen, dankzij de verkoop van Van Persie, 'for footballing reasons'.
Wees blij dat Man Utd de titel nu pakt en niet volgende week 
mjk87 (moderator films)
-
- 14590 berichten
- 4547 stemmen
Had concurrent Chelsea dat ook niet onder Mourinho, dat zij de erehaag voor United moesten maken als uittredend kampioen?
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Yep, en andersom blijkbaar ook: Chelsea offered the humbling service to United at Stamford Bridge in 2007 and Sir Alex Ferguson would love to walk out in the same manner at City. United had done the same for Chelsea two years earlier.
Manchester City mull guard of honour for United | Mail Online - dailymail.co.uk
Wel leuk ook dat het stukje gaat over de titel die United vorig jaar ging pakken 
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Nee, ik zit al vast klaar voor morgenavond en de dag erna.
Manmanman, 2 geweldige halve finales!
chevy93
-
- 12756 berichten
- 1328 stemmen
rep_robert
-
- 27522 berichten
- 4094 stemmen
Nee joh, morgen Iron Man 3 om 21:00 uur bij de Pathé 
Respekked
-
- 6286 berichten
- 1230 stemmen
En als City nog 3x verliest worden we fluitend 2e!
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Ha! Niks van, morgen kijken we natuurlijk het superheldenepos met de Man van Glas, Scarface, Blancito en noem ze allemaal maar op!
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
Al deed Adebayor 't in een thuiswedstrijd voor de uitsupporters van Arsenal.
Al hoop ik natuurlijk gewoon dat Arsenal wint en derde eindigt!
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
Gotze voor 37 miljoen naar Bayern Munchen? 
Zag 'm liever ergens anders.
Joy4ever
-
- 4622 berichten
- 1843 stemmen
Als ik hem was zou ik daar vertrekken. Andere competitie, andere club (sowieso moet hij bij een team spelen dat voor de prijzen kan gaan) en een nieuwe kans. Misschien Juventus? Of Bayern? In Amsterdam zou hij ook welkom zijn hoor, hehe.
Suarez wordt idd al een tijdje gelinkt aan Juventus. Voordeel is dat ze in Italië wel raad weten met dat soort wangedrag. Laat hij dat achterwege dan heb je een topspeler in je team. No doubt. Juventus is ook bezig met Ibrahimovic. Die wil zelf graag terug naar Turijn. Dan heb je wel een killer aanval.
Götze voor 37 miljoen naar Bayern Munchen?
Robben 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Zijn de wedstrijden van vanavond en morgen eigenlijk integraal terug te kijken?
rep_robert
-
- 27522 berichten
- 4094 stemmen
Suarez wordt idd al een tijdje gelinkt aan Juventus. Voordeel is dat ze in Italië wel raad weten met dat soort wangedrag. Laat hij dat achterwege dan heb je een topspeler in je team. No doubt. Juventus is ook bezig met Ibrahimovic. Die wel zelf graag terug naar Turijn. Dan heb je wel een killer aanval.
Robben
Dikke terreur aanval haha.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.