• 16.030 nieuwsartikelen
  • 179.135 films
  • 12.282 series
  • 34.115 seizoenen
  • 649.523 acteurs
  • 199.323 gebruikers
  • 9.393.882 stemmen

Het grote voetbaltopic #6

zoeken in:

Montorsi

• 9724 berichten
  • 2386 stemmen

Naomi Watts schreef:

olympics.... oude Rome

Montorsi

• 9724 berichten
  • 2386 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Het wordt alleen maar stiller. De akoestiek zal sowieso kutter worden. En jullie zijn al zo vaak stil Wat dat betreft maakt een nieuw stadion niet uit. Waar het stil is heb je ook geen akoestiek nodig

Hebben jullie nog wat trommels en megafoons over misschien in dat geval?

kos

• 46719 berichten
  • 8873 stemmen

Naomi Watts schreef:

Om een beetje fatsoenlijk te kunnen parkeren moet je al uren van tevoren aanwezig zijn. En zoals bij Ajax (sorry dat ik hun als voorbeeld moet stellen ) zou een JinSo er tegenover ook wel welkom zijn. Ik ken geen plek waar ik liever wat eet.

. ben je nou helemaal...

in een stadion moet je gewoon een ranzige hamburger eten waar het vet van af druipt en het blaadje sla op de grond flikkeren.

En zeker geen trendy voedsel met Aren'as kopen . gatverdegatver.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

kos

• 46719 berichten
  • 8873 stemmen

.

Minken

• 668 berichten
  • 494 stemmen

Montorsi schreef:

(quote)

Hebben jullie nog wat trommels en megafoons over misschien in dat geval?

En een capo die de boel een beetje ophitst.

Montorsi

• 9724 berichten
  • 2386 stemmen

Ik hoorde trouwens dat de sfeer op teletekst tegenwoordig erg goed was, kun je dat bevestigen rep?

gillie24

• 2637 berichten
  • 1735 stemmen

Naomi doelt op de OS van 1960 in het oude Rome.........

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

kos schreef:

(quote)

. ben je nou helemaal...

in ene stadion moet je gewoon een ranzige hamburger eten waar het vet van af druipt en het blaadje sla op de grond flikkeren.

Dat ze binnen het stadion allerlei ranzige troep verkopen is prima natuurlijk maar zorg om het stadion heen voor wat betere alternatieven. JinSotje, kraampje met eiwitrepen, proteineshakes e.d.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Burger King!

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2368 stemmen

Naomi Watts schreef:

Om een beetje fatsoenlijk te kunnen parkeren moet je al uren van tevoren aanwezig zijn. En zoals bij Ajax (sorry dat ik hun als voorbeeld moet stellen ) zou een JinSo er tegenover ook wel welkom zijn. Ik ken geen plek waar ik liever wat eet.

De infrastructuur is waardeloos, inderdaad.

Ze zijn nu wel (eeeindelijk) bezig met nieuwe parkeerplaatsen.

En al dat vreten is niet goed voor je.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

De infrastructuur is waardeloos, inderdaad.

Ze zijn nu wel (eeeindelijk) bezig met nieuwe parkeerplaatsen.

En al dat vreten is niet goed voor je.

Het industrieterrein is eigenlijk het enige goede alternatief. Laatste keer dat ik mijn auto op Varkenoord zette ook een prent gehad .

Montorsi

• 9724 berichten
  • 2386 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Het industrieterrein is eigenlijk het enige goede alternatief. Laatste keer dat ik mijn auto op Varkenoord zette ook een prent gehad .

Ik denk dat je misschien zelfs nog wel sneller de stad uit bent als je je wagen op de Kop van Zuid zet (tussen LantarenVenster en Luxor) en daar de tram pakt. Tram is toch gratis met je kaartje op een wedstrijddag.

Of bij de Rosestraat anders (vlakbij de Kuip) zit ook een parkeergarage dacht ik.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

kos schreef:

(quote)

. ben je nou helemaal...

in een stadion moet je gewoon een ranzige hamburger eten waar het vet van af druipt en het blaadje sla op de grond flikkeren.

Dat is een ouderwetse gedachte. Een nieuw stadion moet multifunctioneel zijn en tal van horeca en vertier moeten bevatten. In Bernabeau zit ook een hele goede Aziaat met prachtig uitzicht op het lege stadion.

Maar waar het mis gaat is dat men lijkt te vergeten wat de kerntaak van het stadion is. Dat is namelijk een geweldige akoestiek en goede zichtlijnen. Niet duurzaamheid of multifunktionaliteit. Dat zijn slechts randvoorwaarden die ook ingevuld moeten worden, maar pas wanneer aan die eerste twee voldaan is.

En als ik naar het stadion ga wil ik gewoon oesters met witte wijn in de rust kunnen bestellen of een broodje Hollandse garnalen. Zie niet in waarom ik dan wel plots smerig voedsel zou moeten eten.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Reinbo schreef:

(quote)

Maar waar het mis gaat is dat men lijkt te vergeten wat de kerntaak van het stadion is. Dat is namelijk een geweldige akoestiek en goede zichtlijnen.

.

En een mooie club huisvesten, maar laten we niet het onmogelijke vragen.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Montorsi schreef:

(quote)

Ik denk dat je misschien zelfs nog wel sneller de stad uit bent als je je wagen op de Kop van Zuid zet (tussen LantarenVenster en Luxor) en daar de tram pakt. Tram is toch gratis met je kaartje op een wedstrijddag.

Of bij de Rosestraat anders (vlakbij de Kuip) zit ook een parkeergarage dacht ik.

Bedankt voor de tip, dat de tram gratis is op wedstrijddagen wist ik niet . Dit scheelt al heel wat.

rep_robert

• 27522 berichten
  • 4094 stemmen

kos schreef:

(quote)

. ben je nou helemaal...

In de ArenA is het ook gewoon troep dat ze verkopen hoor Her en der wat mooiere toko's als de Jin So in de omgeving, maar het zijn toch de Febo, hot dog kramen en friet/burger karretjes dat de omgeving siert.

Ik kom trouwens wel af en toe in de Euroborg, aangezien daar een wokrestaurant ( http://www.wokeuroborg.nl/ ) zit. Goedkoop schransen en vooral ook onbeperkt zuipen, flesjes bier en flessen wijn zijn dan niet aan te slepen Je hebt ook nog eens uitzicht op het lege stadion, maar dat interesseert me niet.

Montorsi

• 9724 berichten
  • 2386 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Bedankt voor de tip, dat de tram gratis is op wedstrijddagen wist ik niet . Dit scheelt al heel wat.

Sinds kort:

http://www.ret.nl/over-ret/nieuws/item/ret-en-feyenoord-intensiveren-historische-samenwerking.html

kos

• 46719 berichten
  • 8873 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

In de ArenA is het ook gewoon troep dat ze verkopen hoor Her en der wat mooiere toko's als de Jin So in de omgeving, maar het zijn toch de Febo, hot dog kramen en friet/burger karretjes dat de omgeving siert.

Ik ken de omgeving van de Arena wel hoor.. troosteloze ellende.. .

Ik kom trouwens wel af en toe in de Euroborg, aangezien daar een wokrestaurant ( http://www.wokeuroborg.nl/ ) zit. Goedkoop schransen en vooral ook onbeperkt zuipen, flesjes bier en flessen wijn zijn dan niet aan te slepen Je hebt ook nog eens uitzicht op het lege stadion, maar dat interesseert me niet.

De hamburgers in het Oosterpark man . Dat waren pas burgers!

Minken

• 668 berichten
  • 494 stemmen

Dat hebben ze gedaan omdat er toch maar een enkele was die betaalde voor de tram.

Montorsi

• 9724 berichten
  • 2386 stemmen

Minken schreef:

(quote)

Dat hebben ze gedaan omdat er toch maar een enkele was die betaalde voor de tram.

Haha ja en die RET conducteurs werden gewoon de tram weer uitgeduwd

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Ja dat doorgesnoven tuig met bloeddoorlopen ogen neemt zo een tram natuurlijk in beslag zonder te betalen.

Montorsi

• 9724 berichten
  • 2386 stemmen

Nomak schreef:

Ja dat doorgesnoven tuig met bloeddoorlopen ogen neemt zo een tram natuurlijk in beslag zonder te betalen.

Het is nog een wonder dat ie aan komt zal ik je zeggen! Tijdens het ritje van een lullige 15 minuten vanaf de Coolsingel worden er zo 4/5 onschuldige burgers overhoop gestoken terwijl de stoeltjes door de tram vliegen, vuurwerk wordt afgestoken, en er XTC pillen worden uitgedeeld.

Gelukkig is het nog gratis!

Minken

• 668 berichten
  • 494 stemmen

Montorsi schreef:

(quote)

Het is nog een wonder dat ie aan komt zal ik je zeggen! Tijdens het ritje van een lullige 15 minuten vanaf de Coolsingel worden er zo 4/5 onschuldige burgers overhoop gestoken terwijl de stoeltjes door de tram vliegen, vuurwerk wordt afgestoken, en er XTC pillen worden uitgedeeld.

Gelukkig is het nog gratis!

Daarom pak ik ook altijd de trein

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Je zal als doodgewone familieman maar eens met je vrouw en dochter die tram willen nemen. Kan je net zo goed in een vijver met krokodillen springen.

Minken

• 668 berichten
  • 494 stemmen

Pff duidelijk dat jij uit de provincie komt. Man man.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

De provincie?

Jij komt toch ook uit een provincie. Gelderland toch?

Montorsi

• 9724 berichten
  • 2386 stemmen

Nomak schreef:

Je zal als doodgewone familieman maar eens met je vrouw en dochter die tram willen nemen. Kan je net zo goed in een vijver met krokodillen springen.

Je mag inderdaad in je handjes knijpen dat van het begrip 'Openbaar Vervoer' geen sprake is in jouw woonregio. Het is eerder regel dan uitzondering dat je met steekwonden de tram uitstapt op een doordeweekse ochtend, laat staan in het weekend. Dan heb ik het nog niet eens over de metro en de trein gehad.

Minken

• 668 berichten
  • 494 stemmen

Nomak schreef:

De provincie?

Jij komt toch ook uit een provincie. Gelderland toch?

Daar woon ik nu ja, goed gezien! Maar je doet nu net of er een burgeroorlog woed tijdens het voetbal, er is al jaren niks meer gebeurd.

mjk87 (moderator films)

• 14590 berichten
  • 4548 stemmen

Gelredome heeft anders een eigen Mac naast het stadion. Dan weet je in elk geval wat je krijgt en is niet al te duur. Van die kleffe hotdogs van € 4 per stuk op de Arenaboulevard: nee dank je.

Oude olympische stadion in Múnchen was ook wel prettig met bovenin (stadion is echt een badkuip) een complete biergarten waar je fusten bestelt en bratwurst eet.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.