- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #6
Het grote voetbaltopic #6
Chucky92
-
- 1688 berichten
- 378 stemmen
Hoho, schoptechnisch zit je natuurlijk wel goed met Pepe, Ramos en Marcelo. Het ging alleen even om de fopduiken, en dan kan er echt maar 1 team het beste zijn.
De 'beste aller tijden', if you will...

Minken
-
- 668 berichten
- 494 stemmen
Dat virus krijg je denk ik eerder wanneer je op dat vingerverfvak met -5 graden in de blote bast met je rug naar het veld staat te springen.

Warm zullen ze het wel hebben door al dat wrijfen tegen elkaar aan.
Chucky92
-
- 1688 berichten
- 378 stemmen
Volgens mij ben ik niet de enige op dit forum die hoopt dat Barca vanavond eruit gekegeld wordt...
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Hoho, schoptechnisch zit je natuurlijk wel goed met Pepe, Ramos en Marcelo. Het ging alleen even om de fopduiken, en dan kan er echt maar 1 team het beste zijn.
De 'beste aller tijden', if you will...
Dan nog kun je deze 3 spelers niet vermijden.
Barca schopt alleen niet zoveel als Real (niet nodig), dus in onderlinge duels zal Barca het duiken zeker winnen.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Dat virus krijg je denk ik eerder wanneer je op dat vingerverfvak met -5 graden in de blote bast met je rug naar het veld staat te springen.

Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Dan hou je ook niet van voetbal als je de Kuip een gedrocht vind.
Bedankt voor deze wijze levensles ó grote. Ik kan je een recentelijke post van Reinbo onder de neus duwen waar hij de Kuip de grond in boort gezien de huidige omstandigheden waarin de supporters de wedstrijden moeten bezoeken. Houdt hij dan ook niet van voetbal? Even het sentiment opzij schuiven.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Dat is ook het enige goede wat uit Rotterdam komt: de trein naar Amsterdam!
1967 en Dorus willen geld zien voor deze grap.
Chucky92
-
- 1688 berichten
- 378 stemmen
Dan hou je ook niet van voetbal als je de Kuip een gedrocht vind.
Ik vind de Kuip ook niks en ik heb echt niks tegen Feyenoord. Een aantal jaar geleden naar Feyenoord - Utrecht gegaan in het uitvak gezeten en de sfeer viel echt heel erg tegen daar. Ook de binnenkant van het stadion vond ik niet mooi.
Minken
-
- 668 berichten
- 494 stemmen
O grote
Zegt iemand die zich behoorlijk verheven voelt. Ik vind de Kuip het enige stadion in NL wat nog voetbal uitstraalt.
En wat Reinbo zegt zal wel voor een deel gelden, maar het ligt er maar net aan wat voor comfort je zoekt als je naar een wedstrijd gaat. Ik denk dat een zeer groot deel van de supporters die naar de Kuip gaan het nog steeds een prima stadion vinden. Ik wil voetbal zien en een biertje kunnen drinken.
Chucky92
-
- 1688 berichten
- 378 stemmen
O grote
Zegt iemand die zich behoorlijk verheven voelt. Ik vind de Kuip het enige stadion in NL wat nog voetbal uitstraalt.
En ik mag geen mening hebben, omdat??
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Zeker, Bij Barca scouten ze er zelfs op
Mag echt hopen dat Dani Alves of vooral Busquets een keer goed zijn scheenbeen breekt, hebben zij tenminste een excuus om te liggen.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Vormer WAS ook één van je favoriete spelers. 
Minken
-
- 668 berichten
- 494 stemmen
Was niet tegen jou gericht.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
De Kuip is een vreselijk stadion, ligging van veld en tribune is wel top maar voor de rest echt kut met peren.
gillie24
-
- 2637 berichten
- 1735 stemmen
Die kende ik niet. Strekking is hetzelfde, ik benader het alleen precies andersom. Uiteraard!
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Zou er niet om treuren als ze eens een aanslag tegen zich krijgen die einde carrière betekent.
Iemand een beenbreuk en einde carrière toewensen.

Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
De Kuip is een vreselijk stadion, ligging van veld en tribune is wel top maar voor de rest echt kut met peren.
Dat is natuurlijk de hele essentie en het belangrijkste aspect om voetbal uit te ademen.
Dat de omstandigheden niet opperbest zijn, weet iedereen. Vandaar dat ze bezig zijn met een nieuwe Kuip.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
O grote
Zegt iemand die zich behoorlijk verheven voelt.
Nee hoor.
Dat mag. Ik vind het een gedrocht gezien hoe vervallen en oud het allemaal oogt. Van nostalgie kun je niet vreten, daarom pleit men toch ook voor nieuwbouw?
Ik denk dat een zeer groot deel van de supporters die naar de Kuip gaan het nog steeds een prima stadion vinden.
Kan ook in je nieuwe stadion.
Minken
-
- 668 berichten
- 494 stemmen
Nee hoor.
Dat mag. Ik vind het een gedrocht gezien hoe vervallen en oud het allemaal oogt. Van nostalgie kun je niet vreten, daarom pleit men toch ook voor nieuwbouw?
Kan ook in je nieuwe stadion.
Ok. 
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Iemand een beenbreuk en einde carrière toewensen.

Heeft niets meer met sport te maken.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
De voorzieningen zijn trouwens prima verder. Er zijn toiletten, je kunt drinken en eten krijgen en je zit gewoon goed in het stadion. De stoeltjes mogen wat ruimer, maar is wel lekker knus zo.
Maar in het moderne voetbal mogen er best wat meer voorzieningen komen. Een bubbelbad in ieder vak, een kraampje waar je wiet kunt krijgen, en een aantal ramen met prostituees daarachter, bijvoorbeeld.
Het is een verouderd stadion. Maar wel met de perfecte sfeer. Een nieuwe Kuip is nodig. Hopelijk krijgt dat stadion in de loop der tijd net zo'n sfeer. Het zal meehelpen als de supporters dan net zo dicht op het veld zitten.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen

Elkaar een beenbreuk schoppen wel. Maar dat is een heel andere sport.
depri83
-
- 6812 berichten
- 1491 stemmen

Dat komende van de man die enkele weken geleden nog de vuistslag van Suarez goedpraatte. Dat normen en waarden pakket van jou is ook geen touw aan vast te knopen.
Nu maar hopen dat ze niet ook nog roze schoenen aan hebben...
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
@ depri83 Ik heb toen mijn argumenten gegeven, ga het niet opnieuw doen.
Die Mertens van jullie mogen ze ook het licht uit zijn ogen trappen. Ook zo een naaier en spelbederver.
Elkaar een beenbreuk schoppen wel. Maar dat is een heel andere sport.
Chucky92
-
- 1688 berichten
- 378 stemmen
Inderdaad, dat afschuwelijke bandje met respect wat iedereen draagt. Wat Barca doet heeft niks met respect voor de tegenstander te maken.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
De voorzieningen zijn trouwens prima verder. Er zijn toiletten, je kunt drinken en eten krijgen en je zit gewoon goed in het stadion. De stoeltjes mogen wat ruimer, maar is wel lekker knus zo.
Maar in het moderne voetbal mogen er best wat meer voorzieningen komen. Een bubbelbad in ieder vak, een kraampje waar je wiet kunt krijgen, en een aantal ramen met prostituees daarachter, bijvoorbeeld.
Het is een verouderd stadion. Maar wel met de perfecte sfeer. Een nieuwe Kuip is nodig. Hopelijk krijgt dat stadion in de loop der tijd net zo'n sfeer.
Voorzieningen zijn verouderd, heel erg verouderd. Tijdens de olympics in het oude Rome hadden ze het beter voor elkaar.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Voorzieningen zijn verouderd, heel erg verouderd. Tijdens de olympics in het oude Rome hadden ze het beter voor elkaar.
Die Olympische spelen waren dan ook niet voor niets legendarisch. 
Het gaat om de voetbalbeleving. Die is echt prima in de Kuip. Maar met ons fantastische Legioen moet dat ook haalbaar zijn in het broodnodige nieuwe stadion.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Om een beetje fatsoenlijk te kunnen parkeren moet je al uren van tevoren aanwezig zijn. En zoals bij Ajax (sorry dat ik hun als voorbeeld moet stellen
) zou een JinSo er tegenover ook wel welkom zijn. Ik ken geen plek waar ik liever wat eet.
rep_robert
-
- 27522 berichten
- 4094 stemmen
Die Olympische spelen waren dan ook niet voor niets legendarisch. 
Het gaat om de voetbalbeleving. Die is echt prima in de Kuip. Maar met ons fantastische Legioen moet dat ook haalbaar zijn in het broodnodige nieuwe stadion.
Het wordt alleen maar stiller. De akoestiek zal sowieso kutter worden. En jullie zijn al zo vaak stil
Wat dat betreft maakt een nieuw stadion niet uit. Waar het stil is heb je ook geen akoestiek nodig 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.