- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #6
Het grote voetbaltopic #6
Chucky92
-
- 1688 berichten
- 378 stemmen
Kom op, laten we elke Zuid-Europeaanse en Zuid-Amerikaanse speler opnoemen. Theater is ook een kwaliteit.
Theater is een kwaliteit? Ja, voor in de films. Dan hadden die Barca spelers lekker moeten schitteren in Goede Tijden Slechte Tijden. Het is gewoon matennaaierij ten top en ik kan niet begrijpen dat iemand dat ook maar goed durft te praten. Mag echt hopen dat Dani Alves of vooral Busquets een keer goed zijn scheenbeen breekt, hebben zij tenminste een excuus om te liggen.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Theater is ook een kwaliteit.
Zeker, Bij Barca scouten ze er zelfs op, en ze hebben er de afgelopen jaren een pak prijzen mee gepakt. Maar je kunt ook overdrijven natuurlijk.
mjk87 (moderator films)
-
- 14590 berichten
- 4548 stemmen
Zo, hierbij de ingezonden brief:

j0enne
-
- 9609 berichten
- 3783 stemmen
Je kan niet ontkennen dat die gelijk heeft.
Mertens z'n elleboogje werd inderdaad 100 keer herhaald maar die elleboog van Fledderus hoor je niemand over terwijl die veel smeriger was...
Hij geeft 't zelfs nog toe ook: Ik zal hem ongetwijfeld hebben geraakt, maar hij moet van mij afblijven''
rep_robert
-
- 27522 berichten
- 4094 stemmen
Wat een gemiep weer. Hij vergeet gemakshalve dat ze met de tegengoals gedeeld derde staan achter Twente en Ajax en die plek moet delen met Vitesse en Utrecht 
Macmanus
-
- 13726 berichten
- 3705 stemmen
Hoewel geestig, wel vreemd dat je zo wilt spelen. Dat je een overtreding soms iets dikker aanzet oke, maar als er niks gebeurt nog zo raar doen, ik zou de ogen uit me kop schamen.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Koop een dozijn Denen en presenteer die als eigen jeugd 
Verder noteren we hetze, met twee maten meten, inconsequent... als-ie nog niet gegeven pingels had geturfd (zeker 10 in de laatste 5 wedstrijden!!!) had ik er wat van gedacht.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Dat stukje over Kenneth er ook nog eens bij 
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Geweldige kerel!
DMF
-
- 1042 berichten
- 385 stemmen
Oh nee toch, alles wordt in het werk gesteld om Eindhoven te dwarsbomen!
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Chucky92
-
- 1688 berichten
- 378 stemmen

Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Vind ik iemand als Pepe toch walgelijker. Ten eerste omdat hij alles en iedereen onderuit schopt en kapot mept. Ten Tweede omdat hij daarna net zoals de bovengenoemde Barca spelers als een mietje op de grond gaat liggen janken
Real Madrid en Barcelona is één pot nat als het om matennaaiers gaat.
Ramos, Pepe, Marcelo. 
Busquets, Dani Alves, Mascherano. 
Bij Barca lopen er misschien nét wat meer rond.
Jawaddedadde
-
- 5348 berichten
- 2196 stemmen
Ja, ze kunnen er beiden wat van, bah! Onbegrijpelijk eigenlijk, hebben ze immers niet nodig.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Je kan niet ontkennen dat die gelijk heeft.
Mertens z'n elleboogje werd inderdaad 100 keer herhaald maar die elleboog van Fledderus hoor je niemand over terwijl die veel smeriger was...
Hij geeft 't zelfs nog toe ook: Ik zal hem ongetwijfeld hebben geraakt, maar hij moet van mij afblijven''
Eindhoven (en daarmee indirect Joenne & co.) begint echt het walhalla van selectief miepen te worden. En het argument dat het komt doordat ze al 5 seizoenen droog staan is bullshit, want dan waren NW, NR en Reinbo intussen net zo erg keer factor 3.
.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Joenne is daar wel het schoolvoorbeeld van ja.
rep_robert
-
- 27522 berichten
- 4094 stemmen
Niet hun(feyenoord) erbij betrekken, anders krijgen we weer van die kuiperitus(zelfverheerlijking) hier 
kos
-
- 46719 berichten
- 8873 stemmen
Evene buiten of je je er wel of niet druk om moet maken (lijkt me sowieso vrij nutteloos) lijkt die ingezonden brief me niet zo vreemd. Met namen wat betreft Van Bommel heeft inmiddels heel het Nederlandse trainersgilde volgens mij al aangegeven dat het belachelijk is hoe snel de scheidsrechters fluiten
en in het geval van Bommel is wel echt lachwekkend duidelijk te merken dat hij zo'n beetje de enige Eredivisiespeler is die in een grote competitie heeft gespeeld...
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Bij Barca lopen er misschien nét wat meer rond.
Kom kom, Barca wint een duel duikelen moeiteloos met 7-1 ofzo. Alleen Pepe biedt enige tegenstand.
Vanavond mogen ze weer, misschien kan Daphne Jongejans ook hier cijfers komen geven.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
@ Rep Robert: de sfeer in de Kuip. 
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Ja, ze kunnen er beiden wat van, bah! Onbegrijpelijk eigenlijk, hebben ze immers niet nodig.
Dat is nog het ergste, ze naaien die kaarten ook aan bij een 3-0 voorsprong.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Kom kom, Barca wint een duel duikelen moeiteloos met 7-1 ofzo. Alleen Pepe biedt enige tegenstand.
Marcelo en Ramos kun je sowieso niet vermijden.
Heb vaak genoeg gezien dat de Barca spelers de Real spelers te slim af waren, waardoor Pepe & Co ze alleen nog af kon stoppen met rondvliegende noppen, ellebogen en drie gestrekte benen.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Houd je ogen dicht en het had net zo goed de ''sfeer'' in Blijdorp kunnen zijn
Kwam er van de week nog langs (en ja, dus ook langs dat gedrocht van een stadion iets zuidelijker). Trein kon van mij niet snel genoeg door tuffen.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Marcelo en Ramos kun je sowieso niet vermijden.
Heb vaak genoeg gezien dat de Barca spelers de Real spelers te slim af waren, waardoor Pepe & Co ze alleen nog af kon stoppen met rondvliegende noppen, ellebogen en drie gestrekte benen.
Hoho, schoptechnisch zit je natuurlijk wel goed met Pepe, Ramos en Marcelo. Het ging alleen even om de fopduiken, en dan kan er echt maar 1 team het beste zijn.
De 'beste aller tijden', if you will...
rep_robert
-
- 27522 berichten
- 4094 stemmen
Brrr, ik durf niet op play te drukken. Bang dat ik een virus oploop.
Minken
-
- 668 berichten
- 494 stemmen
Dan hou je ook niet van voetbal als je de Kuip een gedrocht vind.
gillie24
-
- 2637 berichten
- 1735 stemmen
Houd je ogen dicht en het had net zo goed de ''sfeer'' in Blijdorp kunnen zijn
Kwam er van de week nog langs (en ja, dus ook langs dat gedrocht van een stadion iets zuidelijker). Trein kon van mij niet snel genoeg door tuffen.
Dat is ook het enige goede wat uit Rotterdam komt: de trein naar Amsterdam! 
DMF
-
- 1042 berichten
- 385 stemmen
Dat virus krijg je denk ik eerder wanneer je op dat vingerverfvak met -5 graden in de blote bast met je rug naar het veld staat te springen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.