• 16.030 nieuwsartikelen
  • 179.135 films
  • 12.282 series
  • 34.115 seizoenen
  • 649.607 acteurs
  • 199.323 gebruikers
  • 9.393.892 stemmen

Het grote voetbaltopic #6

zoeken in:

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

j0enne schreef:

En ondertussen wel op Real Madrid geilen. Wat klopt hier niet?

Die opmerking van otherfool was een sarcastische j0enne. Even de discussie van gisteravond over 'goed voetbal' teruglezen.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

kos schreef:

Ik geloof er echt geen drol van dat Fergie Rooney of Van Persie gaat inwisselen tegen Falcao die ook nog eens 50 a 60 mln kost.

Persie niet natuurlijk. Rooney is klaar om bij het grof vuil gezet te worden.

kos

• 46719 berichten
  • 8873 stemmen

Kom nou toch...

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

Ze kunnen ook overdrijven met fans te pleasen hoor..

VI.nl - Joe van der Sar gaat net als zijn vader bij Ajax keepen

Alleen omdat ie Van der Sar heet.

Chucky92

• 1688 berichten
  • 378 stemmen

Dortmund

Moet er namelijk niet aan denken dat er drie van die Spaanse kut clubs in de CL halve finale zouden zitten. Als ik ergens een hekel aan heb is het Spaans voetbal.

stinissen (crew films & series)

• 23522 berichten
  • 77046 stemmen

Als Barca er maar uit vliegt

rep_robert

• 27522 berichten
  • 4094 stemmen

Snap niet hoe je anti-barca kan zijn terwijl Ajax eigenlijk net zo speelt op dit moment. Enkel proberen wij iets meer over de flanken te spelen

Chucky92

• 1688 berichten
  • 378 stemmen

rep_robert schreef:

Snap niet hoe je anti-barca kan zijn terwijl Ajax eigenlijk net zo speelt op dit moment. Enkel proberen wij iets meer over de flanken te spelen

Dat komt door die k-u-t Spanjaarden,,,, Pedro, Busquets, Fabregas en Iniesta. De vier grootste matennaaiers op de Europese velden.

kos

• 46719 berichten
  • 8873 stemmen

rep_robert schreef:

Snap niet hoe je anti-barca kan zijn terwijl Ajax eigenlijk net zo speelt op dit moment.

.

rep_robert

• 27522 berichten
  • 4094 stemmen

Chucky92 schreef:

(quote)

Dat komt door die k-u-t Spanjaarden,,,, Pedro, Busquets, Fabregas en Iniesta. De vier grootste matennaaiers op de Europese velden.

Dat zou wel eens een reden kunnen zijn. Maar ik heb stinissen vaak genoeg horen zeggen dat hij "tiki taka" haat.

Ajax speelt toch vooral dominant voetbal en probeert alles voetballend/combinerend op te lossen. Vaak heb je toch eenzelfde spelbeeld als bij Barca. 70% balbezit bijvoorbeeld.

kos schreef:

(quote)

.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Chucky92 schreef:

(quote)

.

Ik denk eerder door dit.

(afbeelding)

rep_robert

• 27522 berichten
  • 4094 stemmen

SLecht

Chucky92

• 1688 berichten
  • 378 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

.

Ik denk eerder door dit.

(afbeelding)

Nee, want dan zou ik ook een hekel aan Duitsland moeten hebben bijvoorbeeld. Ik heb geen hekel aan Duitsland, vind het juist een prachtig land met prachtige voetballers. Maar je kunt niet ontkennen dat Barca een paar van die t****s spelers heeft die om elk wissewasje op de grond gaat leggen. Dani Alves is er ook zo eentje.

AjaxRulezzz

• 2085 berichten
  • 569 stemmen

Lefgozer schreef:

Denk je nou echt dat ze hem aannemen omdat hij Van der Sar heet? Volgens mij heeft hij ook in de jeugd van Man Utd gespeeld, ook zeker om de fans te pleasen?

j0enne

• 9609 berichten
  • 3783 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Even een scherp fotootje maken met jou smartphone en even hier neerpleuren Depri vind ik overigens minder gefrustreerd overkomen dan j0enne. Ondanks de naam hehe.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Chucky92 schreef:

(quote)

Nee, want dan zou ik ook een hekel aan Duitsland moeten hebben bijvoorbeeld. Ik heb geen hekel aan Duitsland, vind het juist een prachtig land met prachtige voetballers. Maar je kunt niet ontkennen dat Barca een paar van die t****s spelers heeft die om elk wissewasje op de grond gaat leggen. Dani Alves is er ook zo eentje.

Vergeet Jordi Schwalba niet...

Chucky92

• 1688 berichten
  • 378 stemmen

otherfool schreef:

(quote)

Vergeet Jordi Schwalba niet...

Idd, Jordi Alba, Marcherano... dat hele team zit vol met vieze spelers m.u.v. Messi en Puyol...

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Lefgozer schreef:

Gelukkig ken jij de ins en outs.

j0enne

• 9609 berichten
  • 3783 stemmen

Chucky92 schreef:

(quote)

Noem dan ook even direct die andere drie smeerlappen Dani Alves, Sanchez en Alba!

Wat hoop ik dat Zlatan vanavond dat theaterpubliek stil kan krijgen.

j0enne

• 9609 berichten
  • 3783 stemmen

rep_robert

• 27522 berichten
  • 4094 stemmen

Vind ik iemand als Pepe toch walgelijker. Ten eerste omdat hij alles en iedereen onderuit schopt en kapot mept. Ten Tweede omdat hij daarna net zoals de bovengenoemde Barca spelers als een mietje op de grond gaat liggen janken

Ik lees trouwens Fabregas hierboven, dat valt wel mee toch? Ook Iniesta is niet zo'n aansteller als Busquets of Alves.

Chucky92

• 1688 berichten
  • 378 stemmen

j0enne schreef:

(quote)
Noem dan ook even direct die andere drie smeerlappen Dani Alves, Sanchez en Alba!

Wat hoop ik dat Zlatan vanavond dat theaterpubliek stil kan krijgen.

In de aller aller laatste minuut krijgt Ibra de bal (in buitenspel positie) hij neemt hem aan met de hand en maakt de schandaligste schwalbe ooit in het 16 meter gebied (helemaal leuk tegen Barca) en schiet de penality tegen de onderkant van de lat en de bal schiet terug VOOR de lijn maar wordt wel gerekend als een doelpunt. Mooier zou niet kunnen tegen dat kut Barca. Bam 0-1 PSG.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Iniesta niet zo idd, Fabregas absoluut wel. Wat een acteur is dat zeg...

En psycho Pepe parodieert ze gewoon

Zandkuiken

• 1751 berichten
  • 1438 stemmen

Om nog maar te zwijgen van een Di Maria...

kos

• 46719 berichten
  • 8873 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Dat zou wel eens een reden kunnen zijn. Maar ik heb stinissen vaak genoeg horen zeggen dat hij "tiki taka" haat.

Ajax speelt toch vooral dominant voetbal en probeert alles voetballend/combinerend op te lossen. Vaak heb je toch eenzelfde spelbeeld als bij Barca. 70% balbezit bijvoorbeeld.

(quote)

Nou en? dan kun je toch nog wel een hekel aan Barca hebben?

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Kom op, laten we elke Zuid-Europeaanse en Zuid-Amerikaanse speler opnoemen. Theater is ook een kwaliteit.

rep_robert

• 27522 berichten
  • 4094 stemmen

kos schreef:

(quote)

Nou en? dan kun je toch nog wel een hekel aan Barca hebben?

Hij heeft het voetbal vaak gehekeld, zoals ik al zei Noemt het tiki taka saai en de wedstrijden dus ook. Maar Ajax speelt dus hetzelfde spelletje en speelt eigenlijk net zulke eenzijdige wedstrijden met tegenstanders die continu met z'n tienen achter de bal spelen. Dus niet zozeer de club Barcelona zelf.

kos

• 46719 berichten
  • 8873 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Hij heeft het voetbal vaak gehekeld, zoals ik al zei Noemt het tiki taka saai en de wedstrijden dus ook. Maar Ajax speelt dus hetzelfde spelletje en speelt eigenlijk net zulke eenzijdige wedstrijden met tegenstanders die continu met z'n tienen achter de bal spelen. Dus niet zozeer de club Barcelona zelf.

Het is ook saai.

Verschil is dat men Barca hier vaak ziet in grote wedstrijden tegen goede tegenstanders en dan is dat rondspelen voorin irritant en nutteloos.

Bij Ajax tegen haar Mickey Mouse tegenstanders heeft het wel effect en ziet het er ook niet zo lachwekkend saai uit.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.