- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #6
Het grote voetbaltopic #6
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Spanje - Joegoslavië op Euro 2000 blijft toch de ultieme wedstrijd
.
Nederland - Joegoslavië was beter. Hoewel dat geen wedstrijd was. 
Jawaddedadde
-
- 5348 berichten
- 2196 stemmen
Kom op nou. Zo verliezen komt hard aan, en tuurlijk heb je het dan over de nadelige beslissingen. Op dat moment ben je niet rationeel, en dat is menselijk. Vooral als je zo'n week hebt gehad. Dortmund had tijd om de arbitrale dwaling teniet te doen, die tijd had Malaga niet. Vrij logisch dat ze zo verzuurd zijn en wat betreft die laatste goal van Dortmund was het gevalletje wel kwalijker. Kreeg een beetje een WK 2002 deja vu.
Ik vind de arbitrale dwaling bij die laatste goal van Dortmund toch ook frappant hoor. Volgens mij staan 4 (!) spelers buitenspel wanneer de voorzet getrapt wordt. Wordt het eens geen tijd om de lijnrechters te vervangen door een stukje technologie?
Verder wel blij dat Dortmund verder gaat, heb helemaal niks met Malaga.
rep_robert
-
- 27522 berichten
- 4094 stemmen
Denk dat niemand zich ook Spanje-Joegoslavië herinnert 
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Otherfool maakt zichzelf weer eens belachelijk door die clubs en wedstrijden van veertig jaar geleden te beoordelen op de status die ze nu hebben.
Haha, inderdaad. Lekker dom.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Kom op nou. Zo verliezen komt hard aan, en tuurlijk heb je het dan over de nadelige beslissingen. Op dat moment ben je niet rationeel, en dat is menselijk. Vooral als je zo'n week hebt gehad. Dortmund had tijd om de arbitrale dwaling teniet te doen, die tijd had Malaga niet. Vrij logisch dat ze zo verzuurd zijn en wat betreft die laatste goal van Dortmund was het gevalletje wel kwalijker. Kreeg een beetje een WK 2002 deja vu.
Waarschijnlijk wist de arbitrage ondertussen al dat ze fout zaten bij het doelpunt van Malaga en namen ze daarom geen risico bij het doelpunt van Dortmund.
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4722 stemmen
Hmja, van een trainer mag je toch een reactie verwachten zonder overduidelijke oogkleppen. Zeker als je zulke zaken insinueert. Menselijkerwijze is het wel begrijpelijk dat je dat denkt op dat moment ja.
Ja, over die goedmaaktijd dacht ik ook al. Al was er ook niemand die nog een stuiver gaf voor de kansen van Dortmund op die 7-8 minuten. Bij 1-2 of 2-2 had Dortmund toch meer reden om te klagen dan Malaga nu heeft. Nu zijn ze beiden benadeeld terwijl het anders alleen Dortmund was. Deed me wat denken aan Fiorentina-Bayern van enkele jaren geleden waar Bayern kon scoren na overduidelijk buitenspel enkele minuten voor tijd.
Weet niet of die goal van Dortmund zoveel kwalijker was. Dat gerommel voor die goal lijkt me net heel moeilijk waarneembaar voor een lijnrechter. Van wie komt dat laatste tikje net? Help die mensen en kijk gewoon naar de beelden. Maar blijkbaar hebben de voetbalbonden er belang bij om 'fouten' niet uit het voetbal te bannen. Jammer genoeg.
rep_robert
-
- 27522 berichten
- 4094 stemmen
Maar het is wel vreemd hoe een grensrechter de hele wedstrijd tot op de mm nauwkeurig vlagt en vooral in de tweede helft erg secuur was met een aantal buitenspelmomenten van Dortmund, opeens twee mega buitenspelmomenten in één situatie over het hoofd ziet 
gillie24
-
- 2637 berichten
- 1735 stemmen
Ik vind de arbitrale dwaling bij die laatste goal van Dortmund toch ook frappant hoor. Volgens mij staan 4 (!) spelers buitenspel wanneer de voorzet getrapt wordt. Wordt het eens geen tijd om de lijnrechters te vervangen door een stukje technologie?
Verder wel blij dat Dortmund verder gaat, heb helemaal niks met Malaga.
Me too. Malaga: lekker ijs, meer niet.
En natuurlijk is het de hoogste tijd dat technologie wordt geintroduceerd in het voetbal. Dat had al lang zo moeten zijn. In het tennis en (American) Football is het echt een verrijking voor de sport (gebleken).
mjk87 (moderator films)
-
- 14590 berichten
- 4548 stemmen
Wat zou er toch met Platini zijn gebeurd? Die is werkelijk binnen no-time bobo geworden en 180 graden gedraaid. Blatter ook, maar ten goede.
rep_robert
-
- 27522 berichten
- 4094 stemmen
Erg vreemd inderdaad. Dacht dat het een progressieve leider zou zijn, zo kwam hij ook over. Blijkbaar verander je in een soort van FIFA zombie wanneer je aan de macht komt bij een voetbalbond.
Erg jammer dit, het was zo'n mooie actie.

mjk87 (moderator films)
-
- 14590 berichten
- 4548 stemmen
Haha, bij die onderste, 'no to racism'
En waar komt Sjeik Ali mee aanzetten, de racismekaart (al heeft de man duidelijk geen idee wat ermee bedoeld wordt, maar goed).
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4722 stemmen
Ondanks de scheidsrechterlijke dwalingen blijft zo een match natuurlijk absoluut geweldig. Een van de redenen waarom ik vaak naar voetbal kijk. Van de ene emotie in de andere op enkele minuten tijd. Soms tegen je team, soms ervoor. Dit zijn toch de avonden die voetbal een geweldige sport maken.
gillie24
-
- 2637 berichten
- 1735 stemmen
Ik vind die scheidsrechterlijke dwalingen dusdanig ergerlijk, dat na afloop van de wedstrijd het 'wat een heerlijke wedstrijd en wat is voetbal toch leuk-gevoel' totaal ontbreekt.
Frustratie overheerst dan.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Hmja, van een trainer mag je toch een reactie verwachten zonder overduidelijke oogkleppen. Zeker als je zulke zaken insinueert. Menselijkerwijze is het wel begrijpelijk dat je dat denkt op dat moment ja.
Tuurlijk, vind het ook onnodig maar begrijp het wel. Vooral op zo'n manier maar moet je niet willen. Dat zeker.
Vond het wel vrij overduidelijk, en die vijfde of zesde man staan er toch niet voor niks? Maar goed, beste ploeg is door en Dortmund krijgt nu toch niet de deksel op de neus voor hun slordigheid. Wel verdiend overigens.
Montorsi
-
- 9724 berichten
- 2386 stemmen
dat hakje van Reus bij de 1-1 gister.. 
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4722 stemmen
Vond het wel vrij overduidelijk, en die vijfde of zesde man staan er toch niet voor niks? Maar goed, beste ploeg is door en Dortmund krijgt nu toch niet de deksel op de neus voor hun slordigheid. Wel verdiend overigens.
Mja, bij beide doelpunten dacht ik eigenlijk meteen dat het offside was. Vandaar dat ik me ook inhield met juichen bij het beslissende Dortmund-doelpunt, om niet te teleurgesteld te zijn bij een afkeuring. De vreugdeuitspatting was er dus iets minder op. 
Het zou gewoon niet mogen maar ach, daar is iedereen het wel over eens.
depri83
-
- 6812 berichten
- 1491 stemmen
Lelijke countergoal trouwens, die 1-1 van Dortmund... Enorm vervelend voetbal.

j0enne
-
- 9609 berichten
- 3783 stemmen
En ondertussen wel op Real Madrid geilen. Wat klopt hier niet?
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Atletico heeft een akkoord met Man U wat betreft Falcao. Als hij gaat, dan is Man U niet te stoppen.
mjk87 (moderator films)
-
- 14590 berichten
- 4548 stemmen
Dan kan Rooney dus weg? Want daar gingen ook geruchten over.
Sylvie ondertussen getransfereerd naar Zlatan: Sylvie van der Vaart weer in de armen van Zlatan Ibrahimović? - Privé | Het laatste Privé nieuws leest u op Prive.nl van De Telegraaf [prive]
mjk87 (moderator films)
-
- 14590 berichten
- 4548 stemmen
Iemand de V.I. al binnen? Die ingezonden brief van die PSV'er
Voldoet ook even aan alle vooroordelen. Het had j0enne of depri kunnen zijn.
kos
-
- 46719 berichten
- 8873 stemmen
Atletico heeft een akkoord met Man U wat betreft Falcao. Als hij gaat, dan is Man U niet te stoppen.
Waar zou die moeten spelen dan? Op plek Van Persie?
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Als ie komt dan kan Rooney wel zijn conclusies trekken denk ik. Ik vind 'm ook vrij passief de laatste tijd. Niet zo dwingend als ie was.
kos
-
- 46719 berichten
- 8873 stemmen
Tamelijk vreselijk trouwens al dat roddelgeneuzel over Rafael en Sylvie. En dan zijn er ook nog mensen die die rioolournalistiek leuk en boeiend vinden of zelfs geloven.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Geen flauw idee eigenlijk. Weet ook niet of Ferguson zijn systeem daar op gaat aanpassen. Als Falcao ook naar Manchester wil.
kos
-
- 46719 berichten
- 8873 stemmen
Ik geloof er echt geen drol van dat Fergie Rooney of Van Persie gaat inwisselen tegen Falcao die ook nog eens 50 a 60 mln kost.
rep_robert
-
- 27522 berichten
- 4094 stemmen
Iemand de V.I. al binnen? Die ingezonden brief van die PSV'er
Voldoet ook even aan alle vooroordelen. Het had j0enne of depri kunnen zijn.
Even een scherp fotootje maken met jou smartphone en even hier neerpleuren
Depri vind ik overigens minder gefrustreerd overkomen dan j0enne. Ondanks de naam hehe.
mjk87 (moderator films)
-
- 14590 berichten
- 4548 stemmen
Ik heb geen smartphone, zal iemand straks even vragen:p Maar A&L heeft dacht ik ook een abonnement?
rep_robert
-
- 27522 berichten
- 4094 stemmen
Dan kan Rooney dus weg? Want daar gingen ook geruchten over.
Sylvie ondertussen getransfereerd naar Zlatan: Sylvie van der Vaart weer in de armen van Zlatan Ibrahimović? - Privé | Het laatste Privé nieuws leest u op Prive.nl van De Telegraaf [prive]
Hij moet vast een grote lul hebben, mits ie langer is dan z'n neus. Een andere reden zou ik niet kunnen bedenken
Of hij moet ergens met zijn neus in wroeten(in andermans zaakjes?)
rep_robert
-
- 27522 berichten
- 4094 stemmen
Ik heb geen smartphone, zal iemand straks even vragen:p Maar A&L heeft dacht ik ook een abonnement?
Daarom hebben wij tegenwoordig dus smartphones, kunnen we anderen verblijden met dit soort informatie 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.