- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #6
Het grote voetbaltopic #6
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Ik mis weer eens wat hoor. Na de 1-2 geloofde ik het wel.
Maar als ik het een club gun dan is het Dortmund wel.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
En dat is dan CR7 11 - Messi 8 
Ik gunde het Malaga wel maar voor onze jonge jongens straks op het WK is het wel fijn dat Dortmund door is. Zo'n halve finale CL pak je dan toch maar weer mooi even mee.
mjk87 (moderator films)
-
- 14590 berichten
- 4548 stemmen
Beste goal van Sneijder trouwens
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Beste goal van Sneijder trouwens
Inderdaad. Wel daarvoor een enorme misser zeg. Maar die goal zal hem goed doen. Speelde Varane door de benen.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Hij deed het anders al met 4 verschillende teams (ook, uiteraard, een record).
Vanavond zagen we maar weer eens hoe fantastisch de CL is. Als de gerontosaurissen van 'alleen de kampioen in de CL' hun zin hadden hadden gekregen hadden we vandaag naar Dortmund - Anderlecht (5-0) en Real - Celtic (7-0) moeten kijken.
En dan morgen natuurlijk Barcelona - Ajax (12-1). 8-1 als Messi niet mee kan doen.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Nou. Doe maar 'Bayern - Real en Barca - Dortmund'. Barca - Dortmund de finale graag.
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3783 stemmen
Bij de NOS schieten ze alweer in de stress of Messi nu wel of niet mee gaat doen morgen.
Tjongejonge.
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3783 stemmen
Nou. Doe maar 'Bayern - Real en Barca - Dortmund'. Barca - Dortmund de finale graag.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Bayern-Real
Barca-Dortmund
Finale Barcelona-Bayern. Al gun ik het Dortmund ook. Eigenlijk moet Dortmund de cup eens winnen.
mjk87 (moderator films)
-
- 14590 berichten
- 4548 stemmen
Dat kan natuurlijk niet hè.
En nee, Bayern-Barça graag. En de Duitsers die er dan snoeihard overheen gaan. Ben heel benieuwd over die twee wedstrijden.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Vanavond zagen we maar weer eens hoe fantastisch de CL is. Als de gerontosaurissen van 'alleen de kampioen in de CL' hun zin hadden hadden gekregen hadden we vandaag naar Dortmund - Anderlecht (5-0) en Real - Celtic (7-0) moeten kijken.
En dan morgen natuurlijk Barcelona - Ajax (12-1). 8-1 als Messi niet mee kan doen.
Bla bla. Na je georakel dat Ajax onderaan de poul zou eindigen en geslacht zou worden door de drie kampioenen ben je alle geloofwaardigheid en krediet kwijt.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Bla bla. Na je georakel dat Ajax onderaan de poul zou eindigen en geslacht zou worden door de drie kampioenen ben je alle geloofwaardigheid en krediet kwijt.
Otherfool komt niet verder dan alleen naar de huidige situatie te kijken. Als alleen landskampioenen mee mogen doen, dan trekt het financiële en sportieve niveau ook weer naar elkaar toe.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Excuses. Bayern - Dortmund dan. Ik gun het Barca normaliter wel, maar heb immens veel respect gekregen voor Klopp en Dortmund. Tevens wel lekker om weer eens een outsider te zien winnen.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
De huidige opzet van de CL werkt het niveau verschil in de hand.
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3783 stemmen
Ik hoop Real Madrid - Dortmund en Barcelona - Bayern Munchen! 
Sowieso niet te hopen dat die 2 Duitse ploegen tegen elkaar spelen en die 2 Spaanse...
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Otherfool komt niet verder dan alleen naar de huidige situatie te kijken. Als alleen landskampioenen mee mogen doen, dan trekt het financiële en sportieve niveau ook weer naar elkaar toe.
Hij is gewoon realistisch. Immers zo dat El Flapdrol dan volgend jaar in de EL zijn wedstrijdjes moet doen bij FC Krahnovski in een of ander oostblokland.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Overigens maak ik wel een fout, Barca had natuurlijk niet in de CL gespeeld.
Dus geen Messi, Xavi, Iniesta in de CL (en ook geen Rooney, Van Persie, Zlatan, Ribery, Robben en noem ze allemaal maar op), nee dan ben je liefhebber 
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3783 stemmen
Dit einde van Dortmund is na de titel van City in de slotseconde toch wel 't gruwelijkste van de laatste jaren! 
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Lelijke countergoal trouwens, die 1-1 van Dortmund... Enorm vervelend voetbal.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Overigens maak ik wel een fout, Barca had natuurlijk niet in de CL gespeeld.
Dus geen Messi, Xavi, Iniesta in de CL (en ook geen Rooney, Van Persie, Zlatan, Ribery, Robben en noem ze allemaal maar op), nee dan ben je liefhebber
Ik zie liever spannende potjes. Ook in deze vorm zie je teveel potjes zonder pure spanning en emotie.
Dit vanavond in Dortmund was het eerste memorabele van een heel seizoen CL voetbal. En dan hebben we in totaal nog 7 potjes CL heel dit seizoen wat over blijft.
mjk87 (moderator films)
-
- 14590 berichten
- 4548 stemmen
Dit einde van Dortmund is na de titel van City in de slotseconde toch wel 't gruwelijkste van de laatste jaren!
En het slot van onze competitie in 2007.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Hou je mond dicht man. Ga weg en zwijg.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Kampioenschap van City deed ook niet veel onder van vorig jaar. Toch ook twee goals in blessuretijd?
Minken
-
- 668 berichten
- 494 stemmen
En de kopbal van van Hooijdonk tegen Psv. Al is dat alweer meer dan 10 jaar geleden.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
En het maar gek blijven vinden dat sommigen hier denken dat je Feyenoorder bent
.
moviefreak#1
-
- 14390 berichten
- 25174 stemmen
En de kwartfinale tussen Kroatië en Turkije op het EK 2008.
mjk87 (moderator films)
-
- 14590 berichten
- 4548 stemmen
Ach, sadomasochistisch. Denk ook altijd terug aan die fantastische pot tegen Portugal in 2006 en die tegen Rusland in 2008; zelden heb ik zo meegeleefd. Ook Ajax-AZ bekerfinale de week nadat...
En daar ben ik nu overheen, Spanje 2010 echter 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.