- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #6
Het grote voetbaltopic #6
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Doet hij toch niet. Daar is hij ontzettend duidelijk in. Vrouw met eigen winkel, dochters die niet weg willen en Frank wordt op handen gedragen.
Hoe oud zijn die dochters eigenlijk van em? Altijd handig een schoonvader met veel geld. 
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Hoe oud zijn die dochters eigenlijk van em? Altijd handig een schoonvader met veel geld.
Ik dacht iets in de 20. Of waren dat de dochters van Ronald? Hmm, ben niet zo welingelicht als Albert Verlinde 
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3783 stemmen
Platje!
Zo'n bal moet minimaal tussen de palen man.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Ik zie nog eerder van Bommel een transfer naar Ajax maken dan dat de Boer zijn familie achter laat om in dat wespennest aan de slag te gaan.
Ze hebben in Manchester toch ook vast wel winkels en een camping? 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Als zijn vrouw en dochters horen wat ze bereidt zijn te betalen aan salaris piepen ze wel anders
. Dat is toch andere koek dan dat jodenfooitje in Amsterdam.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Als zijn vrouw en dochters horen wat ze bereidt zijn te betalen aan salaris piepen ze wel anders
. Dat is toch andere koek dan dat jodenfooitje in Amsterdam.
Frank krijgt maar een klein gedeelte van wat Jol kreeg. Boeit hem niet. Frank is natuurlijk al zwaar miljonair na de jaren bij Ajax, Barca, Rangers, Galatasaray en Qatar.
Ik denk dat Frank nog wel eens gaat vertrekken, maar dan naar Barcelona.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Draak van een tweede helft weer.
Het is wel weer typisch ja. Voor de rust vlamt Ajax vaak, na de rust spelen ze het dan uit. Maar ze laten dan wel steeds de kans liggen eens dik te winnen. NEC kan er weinig van, profiteer daar dan eens van. Als Ajax thuis eens wat vaker de kansen had benut, dan hadden ze ook een doelsaldo als dat van PSV kunnen hebben.
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3783 stemmen
Ajax doet niks meer, NEC nog met enkele kansjes, maar die kunnen ze ook niet benutten.
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3783 stemmen
Het is dat NEC niet kan scoren, anders was het hier nog spannend geworden want 't is niet om aan te zien wat Ajax doet in de tweede helft. Maar zij pakken helaas wel 3 punten.
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3783 stemmen
En nu zit die ineens wel. Ongelofelijk. 3-1.
Deed dat maar een minuut eerder zodat het nog spannend werd.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Fischer

Wel zuur dat het meteen 3-1 wordt. Maar die wereldstift van Fischer zal ik niet vergeten.
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3783 stemmen
Zo'n ballen kan ik ook nog maken. 4-1.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Puntverlies Feyenoord en PSV, winst Ajax, hakje van Siem en de stift van Fischer. Het was een prima voetbalweekend.
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3783 stemmen
Wat is Wijnaldum een beest als linkerverdediger. Maar de man of the match is toch wel Marcellis.
Maher, Altidore en Estaban speelden ook zeer sterk in de thriller.
Nou, PSV, halen die handel.
Montorsi
-
- 9726 berichten
- 2386 stemmen
Begint alweer lekker: zuivere pingel onthouden.
Was er buiten. NEC wel onterecht afgevlagd toen ze met twee man op de goal afgingen daar vlak voor.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Helemaal gelijk. Een paradijs voor de jeugdspeler dat Eindhoven.
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3783 stemmen
Zo'n speler kan natuurlijk direct in de basis, beter dan Marcelo, Hutchinson, Bouma en Derijck bij elkaar.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Was er buiten. NEC wel onterecht afgevlagd toen ze met twee man op de goal afgingen daar vlak voor.
Haha hou op zeg. Was er wel heel duidelijk in. Zelfs eeuwige zeur Leo Driessen is overtuigd dat het een penalty was.
Boeit achteraf niet meer door de score, maar het was er wel eentje.
Macmanus
-
- 13726 berichten
- 3705 stemmen
Mooi zo. Fischer is een held, en Hoesen wordt steeds beter.
Montorsi
-
- 9726 berichten
- 2386 stemmen
Hij was er gewoon echt niet binnen. Moment dat Boerrigter getrapt wordt was hij nog voor de lijn. Leo Driessen had het niet bepaald goed gezien.
Het gaat me er trouwens nog meer om dat er altijd gesuggereerd wordt dat Ajax zo'n pech had, maar dat er gewoon niks wordt gezegd over die zekere 0-1 die onterecht wordt afgevlagd. Selectieve verontwaardiging.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Nou dit weekend was voor Vitesse en Ajax. Volgende week zal Feyenoord in ieder geval de punten houden... Tegen wie moet de rest?
Redlop
-
- 8961 berichten
- 3566 stemmen
Bevalt jonge juffrouw Falkenburg dan niet?
Die mag samen met Boymans retour afzender. Geldt ook voor Bovenberg maar die heeft dan weer wel voor 3 jaar kunnen tekenen.
Macmanus
-
- 13726 berichten
- 3705 stemmen
Hij was er gewoon echt niet binnen. Moment dat Boerrigter getrapt wordt was hij nog voor de lijn. Leo Driessen had het niet bepaald goed gezien.
Het gaat me er trouwens nog meer om dat er altijd gesuggereerd wordt dat Ajax zo'n pech had, maar dat er gewoon niks wordt gezegd over die zekere 0-1 die onterecht wordt afgevlagd. Selectieve verontwaardiging.
Wij hebben drie punten 
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3783 stemmen
Nou dit weekend was voor Vitesse en Ajax. Volgende week zal Feyenoord in ieder geval de punten houden... Tegen wie moet de rest?
Alleen PSV krijgt 't dus lastig.
Montorsi
-
- 9726 berichten
- 2386 stemmen
En dik verdiend ook, daar niet van.
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
AZ neemt na dit seizoen afscheid van Giliano Wijnaldum. De jongere broer van PSV'er Georginio beschikt over een aflopend contract en AZ meldt op de website van de club dat deze verbintenis niet verlengd zal worden. Ook Milan Hoek, Jeffrey Ket, Robert Klaasen, Kevin Luckassen, Terell Ondaan en publiekslieveling Ali Messaoud zullen de deur van het AFAS Stadion achter zich dicht trekken.
Goed bezig Toon, Ernie en GJ. Maak de hele club maar kapot. 
Volgend seizoen dus gewoon weer Downey Gorter in de basis, tering zeg. En dan ook nog de Marokkaanse Messi gratis de deur uit laten lopen. Doe Kevin Luckassen ook meteen maar weg, want we hebben al zoveel spitsen. En daarnaast veel vertrouwen in de jeugdopleiding tonen, top. Maar hey, we zijn financieel gezond!
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Echt onzin. Serieus.
Verder was die penalty pech ja, maar hadden we inderdaad een keer met dat affluiten geluk. Je hoort mij ook niet zeggen dat de arbitrage vandaag bepalend was.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.