• 16.042 nieuwsartikelen
  • 179.145 films
  • 12.282 series
  • 34.115 seizoenen
  • 649.608 acteurs
  • 199.324 gebruikers
  • 9.394.002 stemmen

Het grote voetbaltopic #6

zoeken in:

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Wat een kansen al zeg. Sigthorsson en de Jong hadden al mogen scoren. Penalty niet gegeven. Als we maar geen ADO en Roda thuis scenario krijgen.

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

Dirk Marcellis

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Maar bij PSV - Ajax verliest sowieso een van die twee punten, hopelijk is dat Ajax, want PSV zie ik er nog welmeer verspelen.. Favoriet is Feyenoord zeker niet, maar ook niet afgeschreven. Maar overigens wel fijn als de concurrentie er zo over denkt.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Reinbo schreef:

Maar bij PSV - Ajax verliest sowieso een van die twee punten, hopelijk is dat Ajax, want PSV zie ik er nog welmeer verspelen.. Favoriet is Feyenoord zeker niet, maar ook niet afgeschreven. Maar overigens wel fijn als de concurrentie er zo over denkt.

Lekker boeiend wat wij denken. Zolang Ajax maar niemand onderschat. Maar ik schrijf Feyenoord voor plek 1 inderdaad af. Mocht je het nog wel worden, dan mag je me er uiteraard aan herinneren.

En als Ajax bij PSV verliest, dan staan ze nog altijd boven jullie.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Ok ik geef toe dat jij irrelevant bent.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Gat is (mits Ajax nu wint) 4 punten. Plus beter doelsaldo. Lijkt me vrij veel met die paar potjes nog. Ook omdat je ook afhankelijk bent van wat PSV en Vitesse doen. Alleen op Vitesse heb je direct nog invloed.

Wat dus nog niet gegeven is, en wat betreft Vitesse heb je het gewoon in eigen hand en levert de wedstrijd PSV - Ajax sowieso wat op als je zelf je wedstrijden wint. Voorlopig nog een vrij voorbarige conclusie Feyenoord out of the picture te tellen.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Viktor Fischerrrr

Dat hakje van Siem bij de goal

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Reinbo schreef:

Ok ik geef toe dat jij irrelevant bent.

Geeft niks man! Maar ik verwacht wel oprechte felicitaties van jou als Frankie zijn 3 op een 3 binnen haalt

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Quido schreef:

Begint alweer lekker: zuivere pingel onthouden.

En Nec zou met 2 man op Vermeer af mogen als er niet onterecht was gefloten. Beetje objectief mag ook wel.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Boem! NEC wordt scheel gespeeld. 2-0

j0enne

• 9609 berichten
  • 3783 stemmen

Over en uit al.

Macmanus

• 13726 berichten
  • 3705 stemmen

Zagen we die pas van Fischer. Wereldklasse!

j0enne

• 9609 berichten
  • 3783 stemmen

3-0.

Oh, buitenspel.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Was ook niet de wedstrijd waar op puntverlies te hopen viel. Heerenveen thuis en NAC, Groningen en PSV uit zijn de mogelijke struikelblokken bij Ajax. PSV bij AZ en Twente UIT en Vitesse bij Feyenoord uit. Voor Feyenoord zelf is Vitesse thuis de enige hobbel die tot puntverlies kan leiden.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

De 3-0 lijkt me terecht afgekeurd voor buitenspel.

%%%%%%

• 2543 berichten
  • 1234 stemmen

Wat is Wijnaldum een beest als linkerverdediger. Maar de man of the match is toch wel Marcellis.

Maher, Altidore en Estaban speelden ook zeer sterk in de thriller.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Reinbo schreef:

Was ook niet de wedstrijd waar op puntverlies te hopen viel. Heerenveen thuis en NAC, Groningen en PSV uit zijn de mogelijke struikelblokken bij Ajax.

Voor NAC uit ben ik niet zo heel bang. En Groningen is de laatste wedstrijd. Als Ajax die moet winnen voor de titel, dan winnen ze die ook.

PSV uit en Heerenveen uit zijn de bepalende potjes. Al is Heracles thuis volgende week ook pittig. Kunnen goed voetballen.

j0enne

• 9609 berichten
  • 3783 stemmen

Reinbo schreef:

Was ook niet de wedstrijd waar op puntverlies te hopen viel. Heerenveen thuis en NAC, Groningen en PSV uit zijn de mogelijke struikelblokken bij Ajax.

Klopt. Vitesse daarentegen heeft als enigste struikelblok Feyenoord uit.

En Feyenoord Vitesse thuis en ADO uit.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

ADO is momenteel dramatisch slecht, bovendien gunnen die ons de titel.

Heerenveen krijgen jullie (ajax) toch thuis?

Wedstrijd gister heeft in ieder geval duidelijk gemaakt dat Feyenoord niet klaar is om de (eventuele) koppositie te verdedigen. Stress schoot er net als tegen PEC in. Enkel een verovering op de laatste speeldag is een scenario, maar dan wel ten koste van PSV, want Ajax zie ik niet op de laatste speeldag punten verspelen. PSV uit bij Twente juist wel..

j0enne

• 9609 berichten
  • 3783 stemmen

Lens steekt middelvinger op naar meegereisde PSV-supporters.

Hij kan zich dus nog steeds niet gedragen.

Lijkt wel alsof die alleen bij Oranje goed kan spelen, vandaag was 't weer drama.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Reinbo schreef:

ADO is momenteel dramatisch slecht, bovendien gunnen die ons de titel.

Heerenveen krijgen jullie (ajax) toch thuis?

ADO gunt jullie vrij weinig denk ik. Die gaan zelf ook gewoon voor de play offs.

Heerenveen komt naar Amsterdam ja.

Alleen PSV, NAC en Groningen nog uit. Heracles, Heerenveen en Willem II nog thuis.

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

%%%%%% schreef:

Wat is Wijnaldum een beest als linkerverdediger.

Jammer dat onze hork zo lang de voorkeur aan Downey Gorter heeft gegeven terwijl iedereen kon zien dat die gozer er helemaal niks van bakt. Wat een verademing trouwens dat Beerens vroeg gewisseld werd.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

j0enne schreef:

Lens steekt middelvinger op naar meegereisde PSV-supporters.

.

Ben benieuwd of men dit ook weer met de mantel der liefde gaat bedekken

j0enne

• 9609 berichten
  • 3783 stemmen

Nee, hij moet 4 duels schorsing krijgen!

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

j0enne schreef:

Nee, hij moet 4 duels schorsing krijgen!

Wie zegt wat over schorsen. Zijn meer methodes om zo'n persoon te disciplineren.

Redlop

• 8961 berichten
  • 3566 stemmen

NEC begint het lachertje van de eredivisie te worden. De enige twee spelers die iets met een bal kunnen in aanvallend opzicht zitten al maanden op de bank: Leroy George en Navarone Foor. Pastoor kiest steevast voor Platje die bij Volendam zelfs geen basisplaats had.

De briljante Technisch Directeur Carlos Aalbers heeft voor alle aflopende contracten ontslag aangevraagd. Alle? Nee niet alle want uitgerekend van mensen waar NEC afscheid had moeten nemen - Pastoor, Platje en Ten Voorde - werd het contract verlengd.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Doet hij toch niet. Daar is hij ontzettend duidelijk in. Vrouw met eigen winkel, dochters die niet weg willen en Frank wordt op handen gedragen.

Ik keek net trouwens even op PSV Netwerk, zag dit interview met Advocaat:

http://psv.netwerk.to/nieuws/artikel/30292_%5Bvideo%5D%20Advocaat%3A%20%27dit%20is%20niet%20meer%20op%20te%20lossen%20dit%20seizoen%27.php

Dick geeft het nog niet helemaal op, maar je merkt dat hij er eigenlijk wel klaar mee is. De problemen van dit seizoen gaan niet meer opgelost worden denkt ie. Toch wel hele harde woorden.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Ik zie nog eerder van Bommel een transfer naar Ajax maken dan dat de Boer zijn familie achter laat om in dat wespennest aan de slag te gaan.

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

Redlop schreef:

NEC begint het lachertje van de eredivisie te worden. De enige twee spelers die iets met een bal kunnen in aanvallend opzicht zitten al maanden op de bank: Leroy George en Navarone Foor. Pastoor kiest steevast voor Platje die bij Volendam zelfs geen basisplaats had.

De briljante Technisch Directeur Carlos Aalbers heeft voor alle aflopende contracten ontslag aangevraagd. Alle? Nee niet alle want uitgerekend van mensen waar NEC afscheid had moeten nemen - Pastoor, Platje en Ten Voorde - werd het contract verlengd.

Bevalt jonge juffrouw Falkenburg dan niet?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.