- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #6
Het grote voetbaltopic #6
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3783 stemmen
PSV blijft voor de 4de keer op rij zonder zege in een uitduel (G2 V2). Zegt ook weer genoeg...
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Zelden een spits met zoveel rust en klasse voor de goal gezien. Legt hem er weer goed in.
depri83
-
- 6812 berichten
- 1491 stemmen
Dat snap ik nog, maar zolang je het nog in eigen hand hebt is daar toch nog geen enkele aanleiding toe?
We hebben het 4 jaar ook in eigen hand gehad.
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3783 stemmen
AZ gaat winnen. 0-2 al. Marcellis dolt momenteel iedereen.
rep_robert
-
- 27522 berichten
- 4094 stemmen
Lekker weekend alweer. Als Ajax straks wint(mag tegen dit NEC geen rare verwachting zijn) staan we drie punten los van de concurrentie. Waar we op feyenoord en vitesse een extra punt hebben vanwege het doelsaldo. Je gaat zo toch wel lekkerder die laatste duels in.
Het blijft een zonde dat we eigenlijk niet meer punten los staan, maar so be it.
Mijn pilsje in het supportershome gaat er iig wel goed in nu!
mjk87 (moderator films)
-
- 14590 berichten
- 4548 stemmen
Lekker weekend alweer. Als Ajax straks wint(mag tegen dit NEC geen rare verwachting zijn) staan we drie punten los van de concurrentie. Waar we op feyenoord en vitesse een extra punt hebben vanwege het doelsaldo.
En PSV maar twee punten eigenlijk.
Wat deed Willems trouwens die laatste minuut, was dat geen obstructie?
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3783 stemmen
Ook dom. Bij 0-2 zo inkomen. Rood voor Lam.
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3783 stemmen
En PSV maar twee punten eigenlijk.
Wat deed Willems trouwens die laatste minuut, was dat geen obstructie?
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Nou, zo kan het dus ook. Onterechte vrije trap en daaruit de 2-0. Vitesse is klaar voor vandaag.
mjk87 (moderator films)
-
- 14590 berichten
- 4548 stemmen
Klopt, maar buiten de 16 was dit een overtreding geweest. Dat zie je vaker dat ze voor een overtreding erbinnen net iets minder snel (durven te) fluiten.
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3783 stemmen
Dat wordt dan alweer overwinning nummer 6 op rij.
Die doen echt serieus mee met al die wedstrijden voor de boeg tegen zwakke tegenstanders op Feyenoord na.
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3783 stemmen
AZ gaat dit dus gewoon nog verliezen ben ik bang. Net voor rust 1-2.
En RKC gewoon op 2-0, da's al helemaal niet goed. Dan staan ze bij een verlies gewoon gelijk met Roda JC wat momenteel in de nacompetitie speelt, 3 punten achter op RKC, 3 op PEC en zelfs al 6 op NAC.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Opvallend dat Advocaat net zegt dat PSV in de winterstop aan hem te kennen heeft gegeven financieel niks meer te kunnen doen - Dick wilde verdedigende impulsen, en gelijk heeft ie -, en dat Maher volledig extern gefinancierd zou zijn geworden.
Lens stak na de wedstrijd overigens zijn middelvinger op naar de eigen supporters. Kan echt ontzettend goed voetballen, maar moet vooral mentaal nog veel stappen maken.
%%%%%%
-
- 2543 berichten
- 1234 stemmen
Ongelofelijk wat er weer bij AZ gebeurt
.
De wedstrijd 100% onder controle 0-2 voor en dan gaat Lam in de fout : Rood (ondanks dat ik het geel vond kan ik er wel inkomen dat de scheids rood geeft) en de hele wedstrijd met 10 man verder. Natuurlijk valt uit een klutsgoal opslag van rust de 1-2.
Het wordt nog een hell of a job om de brood nodige 3 punten naar Alkmaar te brengen.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Provinciaaltje... 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
En i neen kwartier de achterstand weggepoetst. Pingel Gerrard, tot stand gebracht door Suarez. Wat een beest.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Lekker
Het blijft een zonde dat we eigenlijk niet meer punten los staan, maar so be it.
Mijn pilsje in het supportershome gaat er iig wel goed in nu!
Tja, jammer dat Feyenoord nier meer punten heeft gepakt, maar so be it.
En pilsje klinkt veel te goed voor dat evenementenbocht.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Lol @ die laatste bal bij AZ
Met de hakken over de sloot de drie punten naar Alkmaar.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Frankie, Frankie....we worden kampioen!

Feyenoord
Wat is FC Pelle zonder de Italiaan hemeltergend slecht zeg, haha.
PSV niet kunnen zien, maar de uitslag is mooi. PSV levert nog wel een keer punten in, dus als Ajax nu wint, dan mogen ze eigenlijk zelfs verliezen in Eindhoven denk ik. Niet dat het gaat gebeuren, maar toch 
Nu net op tijd thuis om de 31 voudig kampioen weer te zien schitteren 
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Zoals altijd weer kunnen die marge van 2 niet bereiken.
Ik zei hier al de hele tijd dat het 2-2 ging worden. En ja hoor.
Ongelofelijk. Totaal aan jezelf te wijten. Gefeliciteerd Ajax met de titel.
Op zich boeit dit puntverlies voor PSV niet. Ze moesten door de stand toch al van Ajax winnen.
Maar dat het een klap is lijkt me duidelijk, zeker als Ajax wint dadelijk. Het ziet er langzaamaan steeds mooier uit.
Ik zag trouwens wel de 1-0. Wat een enorme ruimte kreeg Demouge zeg.
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3783 stemmen
Boeit natuurlijk wel. We moesten inderdaad al winnen van Ajax maar nu staan we dan dus gelijk bij winst, anders 2 punten voor waardoor we nog een keer gelijk mochten spelen...
Nu moeten we alles winnen wat ik totaal niet zie gebeuren.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Boeit natuurlijk wel. We moesten inderdaad al winnen van Ajax maar nu staan we dan dus gelijk bij winst, anders 2 punten voor waardoor we nog een keer gelijk mochten spelen...
Nu moeten we alles winnen wat ik totaal niet zie gebeuren.
Tsja, je moet er nu sowieso van uit gaan dat je alles moet winnen. Zolang het gaat nog zo klein is kan er nog veel gebeuren.
Alleen Feyenoord schrijf ik af. Die hebben nu 3 ploegen boven zich, dat komt niet meer goed.
Chucky92
-
- 1688 berichten
- 378 stemmen
Zal die eikel met zijn Feyenoord Kampioen 2013 tattoo al een beetje spijt hebben?
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Alleen Feyenoord schrijf ik af. Die hebben nu 3 ploegen boven zich, dat komt niet meer goed.
Vreemde redenatie. Waar de nummer 3 nog naar de Kuip komt en het gat vooralsnog niet zo groot is. Feyenoord afschrijven is ook al behoorlijk dom met deze stand van zaken, en al helemaal met een dergelijke redenatie. Kansen zijn alleen aanzienlijk geslonken.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Nou, Ajax penalty ontnomen. Overtreding was gewoon in de 16.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Begint alweer lekker: zuivere pingel onthouden.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Vreemde redenatie. Waar de nummer 3 nog naar de Kuip komt en het gat vooralsnog niet zo groot is. Feyenoord afschrijven is ook al behoorlijk dom met deze stand van zaken, en al helemaal met een dergelijke redenatie. Kansen zijn alleen aanzienlijk geslonken.
Gat is (mits Ajax nu wint) 4 punten. Plus beter doelsaldo. Lijkt me vrij veel met die paar potjes nog. Ook omdat je ook afhankelijk bent van wat PSV en Vitesse doen. Alleen op Vitesse heb je direct nog invloed.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.