- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #6
Het grote voetbaltopic #6
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3783 stemmen
Marcelo... Hoeveel krediet krijgt hij nog? Ongelofelijk. Laat Demouge weer vrij inkoppen.
Gelukkig Toivonen 2x. Als we hier punten laten liggen...
Roda is echt belabberd. D'r ligt vaak onzettend veel ruimte maar ze spelen het veel te slecht uit.
Maar tweede helft zal Roda wel net zo spelen als tegen Feyenoord.
Demouge is wel een plaag, daar heeft Bouma het erg lastig mee.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Bouma heeft het met iedere tegenstander lastig.
jordandejong
-
- 4772 berichten
- 1431 stemmen
Blijft toch een rare competitie. Die Demouge heeft in een jaar in de League One vrijwel geen wedstrijd gespeeld en hij komt terug bij een matig team in Nederland en legt de ene na de andere erin.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Roda heeft recht op een punt hier momenteel.
happie
-
- 6252 berichten
- 426 stemmen
Blijft toch een rare competitie. Die Demouge heeft in een jaar in de League One vrijwel geen wedstrijd gespeeld en hij komt terug bij een matig team in Nederland en legt de ene na de andere erin.
Niet zo gek meer in een competitie, waarin Pelle, Vleminckx, Altidore, Malki, Finbogasson, Alfonso Alves en Ruiz veel doelpunten kunnen maken. Dat komt allemaal door die dramatische verdedigers. Dat is aan de ene kant ook wel weer vermakelijk.
Zo blijft de competitie spannend en dat is een stuk leuker, dan die topcompetities, die al beslist zijn.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Kurto 
Al die spelers van Roda zijn zo ontzettend dom. Net bij een ingooi, speler wacht 40s tot er goede loopacties worden gemaakt, maar drie man blijven gewoon alleen maar de diepte in rennen steeds. En zo gaat het met alles en altijd. Dat maakt het extra zuur dat er inmiddels een kans of drie zijn geweest die Roda gewoon had moeten maken.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Alleen jammer dat Roda verdedigend zo zwak is, dat even aanzetten meteen tot allerlei kansen leidt. Worden nog een lange vijf minuten, met ik vrees een anticlimax.
edit: vijf minuten erbij? 
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Dit had de 3-2 moeten zijn. Toch jammer. Nu hopen dat Ajax eens profiteert, niet zoals eenzelfde weekenden maar er vervolgens punten werden gemorst tegen Vitesse, Roda en ADO.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Roda uiteindelijk nog het meeste recht op de winst. Fijn pasen allemaal 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Alleen jammer dat Roda verdedigend zo zwak is, dat even aanzetten meteen tot allerlei kansen leidt. Worden nog een lange vijf minuten, met ik vrees een anticlimax.
edit: vijf minuten erbij?
Maar even serieus, ben jij echt niet een depressie ofzo? Zelden zoveel negativiteit uit een persoon gehoord.
Roda
. Nu N.E.C. nog, al acht ik dat onwaarschijnlijker.
depri83
-
- 6812 berichten
- 1491 stemmen
Sanders: 'Er zit iets structureel mis in de spelersgroep.'
Goh...
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3783 stemmen
Zoals altijd weer kunnen die marge van 2 niet bereiken.
Ik zei hier al de hele tijd dat het 2-2 ging worden. En ja hoor.
Ongelofelijk. Totaal aan jezelf te wijten. Gefeliciteerd Ajax met de titel.
happie
-
- 6252 berichten
- 426 stemmen
PSV heeft alles nog in eigen hand hoor, dankzij hun doelsaldo.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Zoals altijd weer kunnen die marge van 2 niet bereiken.
Ik zei hier al de hele tijd dat het 2-2 ging worden. En ja hoor.
Ongelofelijk. Totaal aan jezelf te wijten. Gefeliciteerd Ajax met de titel.
Optimist. Ik sluit niet uit dat Ajax verliest in Eindhoven. Ervan uitgaande Ajax wint van Heracles en Nec. Dan sta je als lamp gewoon eerste hoor.
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3783 stemmen
Ja, en jij denkt serieus dat we daarna tegen AZ en FC Twente geen punten verspelen?
Als we hier hadden gewonnen en wonnen van Ajax stonden we 2 punten los, en dan mocht je nog een keer gelijkspelen.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
PSV heeft alles nog in eigen hand hoor, dankzij hun doelsaldo.
Lekker voorbarig allemaal. Die negativiteit ook, manmanman.
$pecial
-
- 1147 berichten
- 553 stemmen
Pffffff, die Marcelo, ongelofelijk.
Ach ben er inmiddels wel aan gewend, wat een braspartij de 2e helft.
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3783 stemmen
Volgende week gewoon weer puntverlies, dat is zeker. Willem II gaat natuurlijk voor z'n laatste kans en gooit alle strijd erin.
happie
-
- 6252 berichten
- 426 stemmen
Inderdaad. Als de PSV spelers net zo zouden denken, dan zou het wel treurig gesteld zijn in die koppies.
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3783 stemmen
Vitesse zometeen gewoon op gelijke hoogte...
Winst zou tenminste wat zekerheid bieden op tenminste een tweede plaats voor voorronde CL, maar nee hoor...
Onbegrijpelijk ook weer dat we de voorsprong willen verdedigen, dat is al zo vaak mis gegaan.
depri83
-
- 6812 berichten
- 1491 stemmen
We hebben nu voor het vierde jaar op rij, op een identieke manier, psv in de laatste fase van de competitie weer volkomen onnodig punten zien verspelen. Vergeef me dat ik dan niet meer zo optimistisch ben.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
We hebben nu voor het vierde jaar op rij, op een identieke manier, psv in de laatste fase van de competitie weer volkomen onnodig punten zien verspelen. Vergeef me dat ik dan niet meer zo optimistisch ben.
Dat snap ik nog, maar zolang je het nog in eigen hand hebt is daar toch nog geen enkele aanleiding toe?
happie
-
- 6252 berichten
- 426 stemmen
Tja Hiljemark inbrengen bij een 1-2. Dan ga je natuurlijk de verkeerde kant op voetballen.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Ja, Wilfriet in zo'n positie is natuurlijk een goal.
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3783 stemmen
En Bony heeft 'm er al weer in liggen...
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.