- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #6
Het grote voetbaltopic #6
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Een goede cabaretier trekt altijd mijn aandacht.
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Ik kijk alleen de samenvattingen op Studio Sport en af en toe een wedstrijd in de kroeg. Heb het daar niet langs zien komen.
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Ohhja, nog een ouderwetsche juichkreet uit '86/87: Marcoo van Bastehh!! Heerlijk nostalgisch gevoel weer vanavond 
mjk87 (moderator films)
-
- 14590 berichten
- 4548 stemmen
Het ziet er wel naar uit dat Immers op 268 gemiste kansen blijft staan dit seizoen.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Het ziet er wel naar uit dat Immers op 268 gemiste kansen blijft staan dit seizoen.
Gelukkig wel.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Van wat je zo hoort wel ja, lijkt einde seizoen voor de ooijevaar. Misschien (voor Feyenoord) maar goed ook, als je dan ook ziet hoe amateuristisch zijn blessure tot stand komt 
moviefreak#1
-
- 14390 berichten
- 25174 stemmen
Is die Röseler niet een leuke speler voor PSV? Nu Hutchinson, Manolev, Vukovic en Marcelo toe zijn aan een topclub en Bouma contractverlenging krijgt kan PSV best een nieuwe komediant (uhm ik bedoel verdediger) gebruiken.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Die Clasie weer de bal kwijt
Afgrijselijke speler.
Clasie speelde vandaag echt afgrijselijk, inderdaad. Net als de vorige wedstrijd van Feyenoord. Totaal onherkenbaar.
Feyenoord speelde z'n slechtste wedstrijd van het seizoen, samen met nog zo'n 2 wedstrijden. Als je Pellè mist, moet Boëtius, Vilhena of Schaken een goede dag hebben, maar die speelden allen ver ondermaats.
Alleen de verdediging stond goed, tot de laatste minuten. Voetballend was Heerenveen absoluut beter en fysiek ook. Dan houdt het op.
Het kampioenschap is overigens nog niet verspeeld. Maar het probleem is dat je nu 3 concurrenten hebt ipv 1 (of 2).
Het probleem is niet alleen dat Feyenoord Pellè mist, maar dat Feyenoord geen 2e spits heeft. Te triest voor woorden eigenlijk.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Hoe vaak ga je dat nog vragen?
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Het kampioenschap is overigens nog niet verspeeld. Maar het probleem is dat je nu 3 concurrenten hebt ipv 1 (of 2).
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Feyenoord wint thuis wel van Vitesse. Zeker als de overige titelkandidaten voortijdig nog wat punten verliezen.
depri83
-
- 6812 berichten
- 1491 stemmen
Is die Röseler niet een leuke speler voor PSV? Nu Hutchinson, Manolev, Vukovic en Marcelo toe zijn aan een topclub en Bouma contractverlenging krijgt kan PSV best een nieuwe komediant (uhm ik bedoel verdediger) gebruiken.
Verdediging Oranje: 28 duels, 35 tegendoelpunten.
Verdediging PSV: 27 duels, 29 tegendoelpunten
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Zou het toeval zijn geweest dat Olli deze week arriveerde?

Nu maar hopen dat Ajax morgen zelf wint 
$pecial
-
- 1147 berichten
- 553 stemmen
PSV wordt gewoon kampioen
mijn bijdragen ook weer geleverd voor vandaag. Weltrusten moviemeter vrinden
Joy4ever
-
- 4623 berichten
- 1844 stemmen
Zo, winst bij Inter en kampioenschap komt weer wat dichterbij
. Alleen een beetje jammer van die generale van Bayern
. Hoewel die amateurs uit Hamburg ook weer niet zoveel voorstellen. Anyway, 9-2 is 9-2. Het kan natuurlijk twee kanten opwerken voor Bayern. Duitsers zijn nog weleens geneigd hoogmoedig te worden als het goed gaat. En op dat soort momenten kunnen ze het beste Italianen treffen
.
Perfectly clear
-
- 283 berichten
- 18 stemmen
Feyenoord 
"Helemaal niks in Krotterdam !
"
mjk87 (moderator films)
-
- 14590 berichten
- 4548 stemmen
Om even Frenk de Boer te quoten:
"Feyenoord zonder Pellè is als PSV zonder gemeente."
Enfin, het enige dat PSV als nadeel heeft vandaag is het idioot vroege tijdstip van 11u30 voor hun gevoel. Wellicht dat ze wat slap beginnen. Verder zie ik ze wel winnen. Ajax moet normaal gesproken ook winnen van N.E.C. en Vitesse zie ik ook wel 3-0 winnen. Maar toch prettig van Feyenoord want Ajax mag nu in Eindhoven gelijkspelen als de rest maar gewonnen wordt.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Aan het begin van het seizoen won Feyenoord ook zijn wedstrijden zonder Pellè. Uit mij FC Utrecht, bijvoorbeeld.
Het probleem is dat een speler als Verhoek NOOIT bij Feyenoord zou mogen spelen.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Nou, lekker middagje achterover leunen, kijken wie er nog meer in de fout gaan. 
Heeft iemand nog een filmtip?
(Dumbo ken ik al). 
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Ook Lensie alweer met de eerste schwalbe. Ziet er overigens naar uit een makkelijke middag te worden voor PSV. Spelen twee situaties stom uit, anders was het nu al 0-2. Lens, Toivonen en Wijnaldum dartelen er zo doorheen, krijgen ook alle ruimte.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Meteen weer het gezeur langs de lijn van Advocaat, alsof Makkelie alles tegen PSV fluit, terwijl Marcelo weer door het ijs zakte 
Maar goed, ze hebben nog 80 minuten. Want laten we wel wezen: Roda kan er echt helemaal niks van.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Roda laat zich niet terug dringen, dat is al een heel verschil. Maar sapperdeflap, daar is de 1-1 al.
depri83
-
- 6812 berichten
- 1491 stemmen
We kunnen allemaal weer rustig verder leven want de traditionele klaagpost van Quido aan het begin van een Psv wedstrijd is alweer langsgekomen.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
We kunnen allemaal weer rustig verder leven want de traditionele klaagpost van Quido aan het begin van een Psv wedstrijd is alweer langsgekomen.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Wat dan weer positief is: slechter dan dit kan het niet bij Roda, die zakken wekelijks door de ondergrens. Maar wat onbegrijpelijk is, is dat ze er niet kort opzitten, geen druk zetten, zowel de backs als middenvelders van PSV vrij spel geven en zonder enige passie spelen. Zo ontzettend goed is PSV namelijk ook niet, anders stond het hier al lang 1-5.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Dan zit het ook niet mee. Maar goed, terechte voorsprong voor PSV want op de eerste twinitig minuten na heeft Roda niks laten zien.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Maar wat onbegrijpelijk is, is dat ze er niet kort opzitten, geen druk zetten, zowel de backs als middenvelders van PSV vrij spel geven en zonder enige passie spelen. .
Eerste twintig minuten zag je dat wel degelijk. Maar volgens mij beschikken ze in Kerkrade alleen over een korte-termijn geheugen; alle gemaakte afspraken die in de kleedkamer werden gemaakt vervliegen na een kwart wedstrijd.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.