• 16.042 nieuwsartikelen
  • 179.144 films
  • 12.282 series
  • 34.115 seizoenen
  • 649.608 acteurs
  • 199.323 gebruikers
  • 9.393.996 stemmen

Het grote voetbaltopic #6

zoeken in:

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Reinbo schreef:

(quote)

Ik geloof dat jij de enige bent die zich nog met hem bezig houd.

Een goede cabaretier trekt altijd mijn aandacht.

herman78

• 3176 berichten
  • 1281 stemmen

Reinbo schreef:

(quote)

Onder een rots gezeten?

Ik kijk alleen de samenvattingen op Studio Sport en af en toe een wedstrijd in de kroeg. Heb het daar niet langs zien komen.

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

Ohhja, nog een ouderwetsche juichkreet uit '86/87: Marcoo van Bastehh!! Heerlijk nostalgisch gevoel weer vanavond

mjk87 (moderator films)

• 14590 berichten
  • 4548 stemmen

Het ziet er wel naar uit dat Immers op 268 gemiste kansen blijft staan dit seizoen.

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

mjk87 schreef:

Het ziet er wel naar uit dat Immers op 268 gemiste kansen blijft staan dit seizoen.

Gelukkig wel.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

mjk87 schreef:

Van wat je zo hoort wel ja, lijkt einde seizoen voor de ooijevaar. Misschien (voor Feyenoord) maar goed ook, als je dan ook ziet hoe amateuristisch zijn blessure tot stand komt

moviefreak#1

• 14390 berichten
  • 25174 stemmen

Is die Röseler niet een leuke speler voor PSV? Nu Hutchinson, Manolev, Vukovic en Marcelo toe zijn aan een topclub en Bouma contractverlenging krijgt kan PSV best een nieuwe komediant (uhm ik bedoel verdediger) gebruiken.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2368 stemmen

otherfool schreef:

Die Clasie weer de bal kwijt Afgrijselijke speler.

Clasie speelde vandaag echt afgrijselijk, inderdaad. Net als de vorige wedstrijd van Feyenoord. Totaal onherkenbaar.

Feyenoord speelde z'n slechtste wedstrijd van het seizoen, samen met nog zo'n 2 wedstrijden. Als je Pellè mist, moet Boëtius, Vilhena of Schaken een goede dag hebben, maar die speelden allen ver ondermaats.

Alleen de verdediging stond goed, tot de laatste minuten. Voetballend was Heerenveen absoluut beter en fysiek ook. Dan houdt het op.

Het kampioenschap is overigens nog niet verspeeld. Maar het probleem is dat je nu 3 concurrenten hebt ipv 1 (of 2).

Het probleem is niet alleen dat Feyenoord Pellè mist, maar dat Feyenoord geen 2e spits heeft. Te triest voor woorden eigenlijk.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2368 stemmen

herman78 schreef:

Olli?

edit: ah, zo heet het Blijdorp-olifantje blijkbaar.

Hoe vaak ga je dat nog vragen?

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Het kampioenschap is overigens nog niet verspeeld. Maar het probleem is dat je nu 3 concurrenten hebt ipv 1 (of 2).

Het wordt in ieder geval nog erg leuk. Ajax moet nog naar PSV en NAC, krijgt Heerenveen nog thuis en kan ook zo maar punten verspelen in een wedstrijd zoals morgen (dat hebben na de winterstop ADO en Roda thuis wel uitgewezen). Zou me niks verbazen als Vitesse of Feyenoord er in de slipstream alsnog met de titel vandoor gaan. Hoewel ikzelf mijn geld nog altijd zet op PSV.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2368 stemmen

Feyenoord wint thuis wel van Vitesse. Zeker als de overige titelkandidaten voortijdig nog wat punten verliezen.

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

moviefreak#1 schreef:

Is die Röseler niet een leuke speler voor PSV? Nu Hutchinson, Manolev, Vukovic en Marcelo toe zijn aan een topclub en Bouma contractverlenging krijgt kan PSV best een nieuwe komediant (uhm ik bedoel verdediger) gebruiken.

Verdediging Oranje: 28 duels, 35 tegendoelpunten.

Verdediging PSV: 27 duels, 29 tegendoelpunten

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Zou het toeval zijn geweest dat Olli deze week arriveerde?

(afbeelding)

Nu maar hopen dat Ajax morgen zelf wint

$pecial

• 1147 berichten
  • 553 stemmen

PSV wordt gewoon kampioen mijn bijdragen ook weer geleverd voor vandaag. Weltrusten moviemeter vrinden

Joy4ever

• 4623 berichten
  • 1844 stemmen

Zo, winst bij Inter en kampioenschap komt weer wat dichterbij . Alleen een beetje jammer van die generale van Bayern . Hoewel die amateurs uit Hamburg ook weer niet zoveel voorstellen. Anyway, 9-2 is 9-2. Het kan natuurlijk twee kanten opwerken voor Bayern. Duitsers zijn nog weleens geneigd hoogmoedig te worden als het goed gaat. En op dat soort momenten kunnen ze het beste Italianen treffen .

Perfectly clear

• 283 berichten
  • 18 stemmen

Feyenoord

"Helemaal niks in Krotterdam ! "

mjk87 (moderator films)

• 14590 berichten
  • 4548 stemmen

Om even Frenk de Boer te quoten:

"Feyenoord zonder Pellè is als PSV zonder gemeente."

Enfin, het enige dat PSV als nadeel heeft vandaag is het idioot vroege tijdstip van 11u30 voor hun gevoel. Wellicht dat ze wat slap beginnen. Verder zie ik ze wel winnen. Ajax moet normaal gesproken ook winnen van N.E.C. en Vitesse zie ik ook wel 3-0 winnen. Maar toch prettig van Feyenoord want Ajax mag nu in Eindhoven gelijkspelen als de rest maar gewonnen wordt.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2368 stemmen

Aan het begin van het seizoen won Feyenoord ook zijn wedstrijden zonder Pellè. Uit mij FC Utrecht, bijvoorbeeld.

Het probleem is dat een speler als Verhoek NOOIT bij Feyenoord zou mogen spelen.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Nou, lekker middagje achterover leunen, kijken wie er nog meer in de fout gaan.

Heeft iemand nog een filmtip?

(Dumbo ken ik al).

Knisper

• 13041 berichten
  • 1279 stemmen

Off-topic verwijderd

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Ook Lensie alweer met de eerste schwalbe. Ziet er overigens naar uit een makkelijke middag te worden voor PSV. Spelen twee situaties stom uit, anders was het nu al 0-2. Lens, Toivonen en Wijnaldum dartelen er zo doorheen, krijgen ook alle ruimte.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Meteen weer het gezeur langs de lijn van Advocaat, alsof Makkelie alles tegen PSV fluit, terwijl Marcelo weer door het ijs zakte

Maar goed, ze hebben nog 80 minuten. Want laten we wel wezen: Roda kan er echt helemaal niks van.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Roda laat zich niet terug dringen, dat is al een heel verschil. Maar sapperdeflap, daar is de 1-1 al.

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

We kunnen allemaal weer rustig verder leven want de traditionele klaagpost van Quido aan het begin van een Psv wedstrijd is alweer langsgekomen.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

depri83 schreef:

We kunnen allemaal weer rustig verder leven want de traditionele klaagpost van Quido aan het begin van een Psv wedstrijd is alweer langsgekomen.

Ik vertel niks anders dan wat eenieder zelf kan constateren, dus om er zo'n speciale nadruk op te leggen vlijt me, maar is totaal onnodig.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Wat dan weer positief is: slechter dan dit kan het niet bij Roda, die zakken wekelijks door de ondergrens. Maar wat onbegrijpelijk is, is dat ze er niet kort opzitten, geen druk zetten, zowel de backs als middenvelders van PSV vrij spel geven en zonder enige passie spelen. Zo ontzettend goed is PSV namelijk ook niet, anders stond het hier al lang 1-5.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Dan zit het ook niet mee. Maar goed, terechte voorsprong voor PSV want op de eerste twinitig minuten na heeft Roda niks laten zien.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Quido schreef:

Maar wat onbegrijpelijk is, is dat ze er niet kort opzitten, geen druk zetten, zowel de backs als middenvelders van PSV vrij spel geven en zonder enige passie spelen. .

Eerste twintig minuten zag je dat wel degelijk. Maar volgens mij beschikken ze in Kerkrade alleen over een korte-termijn geheugen; alle gemaakte afspraken die in de kleedkamer werden gemaakt vervliegen na een kwart wedstrijd.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.