- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #6
Het grote voetbaltopic #6
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3783 stemmen
Lekker De Vrij, lekker staan slapen!
2-0!
%%%%%%
-
- 2543 berichten
- 1234 stemmen
Ga je net zien dat PSV en Ajax ook verliezen. 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Terecht verloren. Slechtste wedstrijd van feyenoord in 3 jaar...
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Ach, het zegt allemaal niet zoveel. Ajax en PSV kunnen ook zomaar verliezen morgen.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Waar is het nu het plan b?
Dit was plan B. Pelle deed immers niet mee en die laatste viel ook nog eens uit. Hup NEC, Hup Roda!
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Tja, ik ben om bekende redenen dit seizoen 100% anti-Heerenveen maar deze overwinning gun ik ze wel. Maar vanaf nu weer alles verliezen aub 
Die Clasie weer de bal kwijt
Afgrijselijke speler.
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3783 stemmen
Waar is Otherfool?
Maffe Marco ondertussen naar plek 7.
Edit: Net iets te laat.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Ach, kan er zowaar mee leven. Geen kans gehad.... Voordeel is dat er geen speler zal vertrekken. Bod op Classie zal wel worden ingetrokken.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Inderdaad. 13 uit 5 tegen Ajax, Twente, PSV, Vitesse en Feyenoord. Doet geen club ze na. Heeft Marco aardig op de rit gekregen na het verlies van de gehele voorhoede.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Niets op af te dingen, leuk voor San Marco en Heerenveen en knap wat ie bewerkstelligt heeft de laatste weken. Al moet je al nooit met Clasie én Vormer spelen. Slechte pot.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ach, kan er zowaar mee leven. Geen kans gehad.... Voordeel is dat er geen speler zal vertrekken. Bod op Classie zal wel worden ingetrokken.
De Vrij zou ook noodgedwongen moeten verlengen
.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Zoals Foppe al voorafgaand aan het seizoen zei: dit Heerenveen hoort qua selectie 6e a 7e te staan. Noem mij 1 team in Nederland met een beter aanvalsduo dan Djuricic-Finnbogason.
Het is jammer dat Heerenveen een paar wedstrijden heel erg lucky heeft gewonnen (RKC, Twente) waardoor Maffe Marco nog een jaar zal blijven. Even doorbijten dan maar.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Volgens Jantje Joost is Immers klaar dit seizoen.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Het orakel uit het tweede van Man City had trouwens ook weer gesproken:
'Feyenoord wil na de tweede plek nu de landstitel. En daarom gaat het ook gewoon in Heerenveen gebeuren. Let maar op.'

otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Die dikke chagrijnige kop van Koeman!
Goeie genade zeg, je kunt ook overdrijven met het kweken van een onderkin.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Het orakel uit het tweede van Man City had trouwens ook weer gesproken:
'Feyenoord wil na de tweede plek nu de landstitel. En daarom gaat het ook gewoon in Heerenveen gebeuren. Let maar op.'
Lekker makkelijk achteraf.....
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Haha ja, voelt wel de boventoon hier. Gelijkhalen achteraf, maar vooraf spreken, ho maar.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Haha ja, voelt wel de boventoon hier. Gelijkhalen achteraf, maar vooraf spreken, ho maar.
Ach. Eens om de zoveel tijd komt er bericht uit Manchester en 8 van de 10x klopt het niet. Zo zou Ajax ook slaag krijgen van Feyenoord dit seizoen, en zou 'zijn Man City' Ajax wel even inpakken, en zou Feyenoord wel even kampioen gaan worden, en zou zijn vriend Elabdellaoui naam gaan maken etc. etc.
Die gast teert op één seizoen en dat begint genoeg Feyenoorders intussen ook de keel uit te hangen wat ik zo hoor. Geen woorden maar daden toch; dan zou hij maar eens snel terug moeten komen.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Die gast teert op één seizoen en dat begint genoeg Feyenoorders intussen ook de keel uit te hangen
Zal tijd worden dan want die Guidetti kon er ook al helemaal niks van. Niveau Vleminckx.
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3783 stemmen
Guidetti houdt zich volgens mij nog steeds meer bezig met Feyenoord dan met z'n eigen carrière bij City! 
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3783 stemmen

Ondertussen is Torino - Napoli ook een knotsgekke wedstrijd.
In de 75e 2-2, 78e 3-2, 80e 3-3, 84e 3-4, 90e 3-5! 
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Olli?
edit: ah, zo heet het Blijdorp-olifantje blijkbaar.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Ach. Eens om de zoveel tijd komt er bericht uit Manchester en 8 van de 10x klopt het niet. Zo zou Ajax ook slaag krijgen van Feyenoord dit seizoen, en zou 'zijn Man City' Ajax wel even inpakken, en zou Feyenoord wel even kampioen gaan worden, en zou zijn vriend Elabdellaoui naam gaan maken etc. etc.
Die gast teert op één seizoen en dat begint genoeg Feyenoorders intussen ook de keel uit te hangen wat ik zo hoor. Geen woorden maar daden toch; dan zou hij maar eens snel terug moeten komen.
Ik geloof dat jij de enige bent die zich nog met hem bezig houd. Al mag hij best terug komen.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Onder een rots gezeten?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.