- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #6
Het grote voetbaltopic #6
%%%%%%
-
- 2543 berichten
- 1234 stemmen
Goed bezig Toon, Ernie en GJ. Maak de hele club maar kapot. 
Volgend seizoen dus gewoon weer Downey Gorter in de basis, tering zeg. En dan ook nog de Marokkaanse Messi gratis de deur uit laten lopen. Doe Kevin Luckassen ook meteen maar weg, want we hebben al zoveel spiten. En daarnaast veel vertrouwen in de jeugdopleiding tonen, top. Maar hey, we zijn financieel gezond!
Tja, ongelooflijk inderdaad.
Wijnaldum zal uitblinker bij menig Eredivisie (top) club zijn. En Luckassen als zeker vaste spits worden bij een NAC, Groningen etc.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Was er buiten. NEC wel onterecht afgevlagd toen ze met twee man op de goal afgingen daar vlak voor.
Mis bij Ajax het plezier en de beleving om zo'n wedstrijd gewoon freewheelend met een nulletje of zes, zeven uit te spelen. Reacties na de doelpunten spreken boekdelen. En hopelijk wordt Hoesen gewoon eerste spits.
Montorsi
-
- 9726 berichten
- 2386 stemmen
Echt onzin. Serieus.
Verder was die penalty pech ja, maar hadden we inderdaad een keer met dat affluiten geluk. Je hoort mij ook niet zeggen dat de arbitrage vandaag bepalend was.
Ik reageerde ook op Quido, die zie ik al een heel seizoen selectief klagen over de arbitrage. Beetje raar vind ik dat als je net nog ontsnapt dankzij die zelfde arbitrage maar dan je mond niet opentrekt. Bovendien had de scheids het m.i. gewoon bij het juiste eind door een vrije trap te geven. Maar moet zeggen dat je stelligheid me aan het twijfelen brengt, want het was wat mij betreft overduidelijk.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Alleen PSV krijgt 't dus lastig.
Lijkt me dat ze allemaal 3 punten pakken. Geef Vitesse het meest kans op puntverlies.
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3783 stemmen
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Mis bij Ajax het plezier en de beleving om zo'n wedstrijd gewoon freewheelend met een nulletje of zes, zeven uit te spelen.
Voetballend is dit Ajax ieder geval superieur aan de rest. Zoveel beweging, zoveel patronen, zoveel wisselingen, zoveel spelintelligentie. Echt in goede doen een genot om naar te kijken. Alleen temporiseert Ajax wat te vaak, waardoor het wat saai wordt bij vlagen. En dat eeuwige gekloot van kansen missen he, zucht. Je had al kampioen kunnen zijn.
Het is nog niet gedaan, maar je bent wel de grootste favoriet geworden.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Ja, die was onderkantje lat toch? Dat is nog net een tikje mooier. Maar deze mag er ook zijn.
Eriksen scoorde in de beker uit bij Groningen overigens ook een wereldstift. Dat doe je echt alleen als je technisch alles beheerst. Heel knap.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Die van Bommel wordt voor de camera ook met de week lachwekkender zeg. Altijd goed gespeeld, altijd onterecht en alles komt nog goed. Daar komt het zo'n beetje altijd op neer als ze puntverlies hebben. Hilarisch.
Gelukkig is Dick realistischer.
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3783 stemmen
Dick kan alleen schreeuwen dat we alle wedstrijden moeten winnen en dat we dan kampioen zijn. 
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Voetballend is dit Ajax ieder geval superieur aan de rest.
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Ik reageerde ook op Quido, die zie ik al een heel seizoen selectief klagen over de arbitrage. Beetje raar vind ik dat als je net nog ontsnapt dankzij die zelfde arbitrage maar dan je mond niet opentrekt.
Klinkt best wel grappig uit de mond van een Feyenoorder dit seizoen.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Buiten dat ben ik natuurlijk geen Dick Egmond, die elk arbitrage-geval moet uitlichten. Zoals ik al zei was die kans voor het fluitje voor buitenspel klonk al verprutst, en deed ik mijn mond ook niet open toen in de tweede helft een soortgelijke situatie in ons nadeel uitviel. Benadeel ik Ajax zelf toch even!
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Ook bij de NOS vinden ze het een penalty voor Ajax. Lijkt me dus duidelijk.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Haha, inderdaad. Hele seizoen penalty's en rode kaarten voor de tegenpartij meekrijgen en dan opzichtig zeuren als het een keer tegen Utrecht niet gedaan wordt.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Wat een hoop lege plekken daar in de Arena.....
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ook bij de NOS vinden ze het een penalty voor Ajax. Lijkt me dus duidelijk.
Ja, want als de NOS het zegt is het zo
.
Montorsi
-
- 9726 berichten
- 2386 stemmen
Ik klaag niet selectief over arbitrage, Feyenoord heeft m een paar keer mee gehad, ook een paar keer tegen (Vitesse uit om maar iets te noemen) maar je zal mij niet horen klagen dat Feyenoord altijd tegengewerkt wordt of andere clubs bevoordeeld worden. Met name Quido zie ik week in week uit klagen dat Ajax 'weer dit.. weer dat heeft', Feyenoord 'weer een onterechte dit heeft' etc. Helemaal als je tot dan toe weinig te klagen had over de arbitrage vind ik dat vreemd.
Montorsi
-
- 9726 berichten
- 2386 stemmen
Haha, inderdaad. Hele seizoen penalty's en rode kaarten voor de tegenpartij meekrijgen en dan opzichtig zeuren als het een keer tegen Utrecht niet gedaan wordt.
Geen idee wie of wat jij hebt horen zeuren, maar Utrecht was een van de wedstrijden dat we juist weinig geluk hadden inderdaad. Verder dank voor de bevestiging van wat ik al zei..
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Met name Quido zie ik week in week uit klagen dat Ajax 'weer dit.. weer dat heeft', Feyenoord 'weer een onterechte dit heeft' etc..
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Geen idee wie of wat jij hebt horen zeuren, maar Utrecht was een van de wedstrijden dat we juist weinig geluk hadden inderdaad. Verder dank voor de bevestiging van wat ik al zei..
Dat zeg ik. Altijd zit het mee, maar als het een keer niet mee zit, dan klagen jullie massaal. Beter lezen.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
NOS zegt het, EL zegt het, analisten bij EL zegt het, wij die het hebben gekeken zeggen het. Montorsi de uitzondering die beweert van niet.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ja zeg het zo dan, maar NOS is echt niet de autoriteit hoor
.
Klopt wel degelijk wat ie beweert. Maakt ook niet uit, maar kom er dan ook voor uit.
Montorsi
-
- 9726 berichten
- 2386 stemmen
Alleen al de eerste pagina als zoekresultaat op je naam geven al twee hits, meer moeite steek ik er niet in. Wat verwacht je nou van me, dat ik ook nog ga uitzoeken of ze terecht waren of niet? Daar gaat het me niet eens om. Dan moet ik ook opzoeken wanneer Ajax mazzel had en jij niks zei. Behalve dan die van vandaag, pas ik er verder voor als je het niet erg vind.
@A&J: geen idee wat jij gelezen hebt maar heb jij mij of iemand anders horen zeuren over consequente pech/benadeling na Utrecht? Dat is mijn punt nou juist, soms heb je geluk, soms pech.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Ik ben graag cryptisch 
PS: Janssen pakte expres geel: 'NAC-thuis is eenvoudiger dan Roda-uit' - voetbalzone.nl
Opzettelijk een kaart pakken en dit toegeven. Zijn daar regels voor om hem bv een extra schorsing te geven? Meen te herinneren dat Madrid dit 2 jaar terug tegen Ajax ook deed, werden nog extra geschorst door de Uefa.
Montorsi
-
- 9726 berichten
- 2386 stemmen
NOS zegt het, EL zegt het, analisten bij EL zegt het, wij die het hebben gekeken zeggen het. Montorsi de uitzondering die beweert van niet.
NOS zegt 'lijkt binnen'. Ik vond het niet zo duidelijk, denk nog steeds er buiten maar twijfel meer dan tijdens het moment zelf.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Klopt wel degelijk wat ie beweert. Maakt ook niet uit, maar kom er dan ook voor uit.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
De kritiek is ook niet dat je onjuiste dingen constateerd maar wel dat je constateringen erg selectief zijn. Al zijn de constateringen die je opsomt in de meeste gevallen wel juist.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Alleen PSV krijgt 't dus lastig.
Man man, Calimero. Ergste is dat je ook nog serieus bent.
Onderhond
-
- 87617 berichten
- 12884 stemmen
Vandaag eens wat samenvattingen van de NL competitie kunnen meepikken. Schandalig het percentage kansen dat voort moet vloeien uit verdedigende blunders. Begin steeds meer te voelen voor een nl/be competitie. Kan het niveau alleen maar Ten goede komen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.