- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #6
Het grote voetbaltopic #6
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Laat ons maar lekker de Eredivisie houden. Aan dat doorgesnoven volk uit onder andere Maasmechelen hebben we niks hierzo.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Vandaag eens wat samenvattingen van de NL competitie kunnen meepikken. Schandalig het percentage kansen dat voort moet vloeien uit verdedigende blunders. Begin steeds meer te voelen voor een nl/be competitie. Kan het niveau alleen maar Ten goede komen.
Ik zie er ook dan weinig niveauverbetering in. Het is nu een leuke competitie omdat talenten doorbreken en omdat Nederlandse teams wel altijd aanvallend spelen. Overigens is het wel zo dat de meeste competities de goals krijgen uit fouten. Zoveel echt goed voetballende teams zijn er buiten Bayern en Barcelona ook weer niet.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Man man, Calimero. Ergste is dat je ook nog serieus bent.
Het klopt toch ook gewoon? Drie teams hebben een thuiswedstrijd die niet ontzettend lastig mag heten en PSV moet uit naar een ploeg dat speelt tegen degradatie, terwijl PSV het uit gewoon bijna altijd moeilijk heeft. Al moet PSV natuurlijk wel daar gewoon de punten pakken.
mjk87 (moderator films)
-
- 14590 berichten
- 4548 stemmen
Ik ben graag cryptisch 
PS: Janssen pakte expres geel: 'NAC-thuis is eenvoudiger dan Roda-uit' - voetbalzone.nl
Opzettelijk een kaart pakken en dit toegeven. Zijn daar regels voor om hem bv een extra schorsing te geven? Meen te herinneren dat Madrid dit 2 jaar terug tegen Ajax ook deed, werden nog extra geschorst door de Uefa.
Geen extra schorsing voor die twee die geel pakten, want die gele kaart leverde al een schorsing op dus hadden ze al een wedstrijd aan de broek. Dat dat nu net hun bedoeling was ging er bij de UEFA niet in (of dat wilde men er niet in krijgen, het was immers RM).
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Het klopt toch ook gewoon? Drie teams hebben een thuiswedstrijd die niet ontzettend lastig mag heten en PSV moet uit naar een ploeg dat speelt tegen degradatie, terwijl PSV het uit gewoon bijna altijd moeilijk heeft. Al moet PSV natuurlijk wel daar gewoon de punten pakken.
Kwaliteit buiten beschouwing gelaten, hij zegt dat alleen PSV het moeilijk gaat krijgen. De nummer 2 tegen de nummer 18... Terwijl het toch echt Ajax is wat eerder dit seizoen punten liet liggen in Almelo, en Vitesse een tegenstander krijgt die in de laatste 6 wedstrijden maar één keer verloren heeft.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Kwaliteit buiten beschouwing gelaten, hij zegt dat alleen PSV het moeilijk gaat krijgen. De nummer 2 tegen de nummer 18... Terwijl het toch echt Ajax is wat eerder dit seizoen punten liet liggen in Almelo, en Vitesse een tegenstander krijgt die in de laatste 6 wedstrijden maar één keer verloren heeft.
Wat zeggen jouw feitjes? Ajax was vele malen sterker daar, had alleen de onkunde dat ze tien minuten voor tijd een 1-3 nog verspeelden. Waarbij Babel gewoon een zuivere goal nog maakte, maar die werd afgekeurd. En dat Vitesse een stugge ploeg treft zal best, maar jij komt zelf met de nr 2 tegen de nr 18 bij PSV aan. Bij Vitesse is het dan toch ook ergens de nummer 3 tegen de nr 14 ofzo?
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Het gaat er om dat Joenne weer aan het miepen was dat PSV de enige club is die het moeilijk gaat krijgen volgend weekend. Mijn ''feitjes'' weerleggen die uitspraak, en dat is de enige reden dat ik die ''feitjes'' naar voren schuif. Niet meer, niet minder.
rep_robert
-
- 27522 berichten
- 4094 stemmen
Joden lopen inderdaad weg....
Weg van de concurrentie! 
%%%%%%
-
- 2543 berichten
- 1234 stemmen
De Boer over vermeende interesse Man City: 'Zoiets streelt natuurlijk je ego' - voetbalzone.nl
Ik denk sowieso dat De Boer wel klaar is voor een stap hogerop.
stfuympos
-
- 13362 berichten
- 731 stemmen
Als hij weg zou gaan zou ik teleurgesteld zijn in zijn woorden en dat hij op dit moment de juiste man op de juiste plek is, maar ja als ze 20 miljoen neerleggen!!!
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3783 stemmen
Oh, de NOS laat terecht afgekeurd doelpunt de Jong wel zien en onterecht afgekeurd doelpunt van Lens niet.
Daar hoor ik dan weer niemand over.
rep_robert
-
- 27522 berichten
- 4094 stemmen
Komt omdat psv niet boeit. Calimero 
mjk87 (moderator films)
-
- 14590 berichten
- 4548 stemmen
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
De Boer over vermeende interesse Man City: 'Zoiets streelt natuurlijk je ego' - voetbalzone.nl
Ik denk sowieso dat De Boer wel klaar is voor een stap hogerop.
Mhow. Hij is zeer goed bezig, maar hij is pas ruim 2 jaar coach. Laat hem nog maar even hier zijn werk doen. Ik twijfel er niet aan dat hij als coach ook de wereldtop gaat halen. Zijn karakter, zijn drang tot perfectionisme, zijn wil om te winnen en het feit dat hij spelers echt beter maakt zijn hele sterke punten. Maar hij heeft ook moeite om om te gaan met jongens die zich heel speciaal voelen. Als je naar pakweg City gaat krijg je veel van zulke gasten. Ik denk dat de Boer vrij snel genoeg heeft van gasten als Tevez. Maar ook nogmaals, zijn gezinsstiuatie weegt zwaar mee. Willen allemaal niet weg. En hij is enorm tevreden bij Ajax. Hij zei net ook op tv dat hij weet wat er bij Ajax wel en niet mogelijk is en dat hij daar geen probleem mee heeft.
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3783 stemmen
Komt omdat psv niet boeit. Calimero
depri83
-
- 6812 berichten
- 1491 stemmen
De titelstrijd in de PL is al beslist dan de aandacht maar verleggen naar Sunderland die vanavond Paolo di Canio heeft aangesteld, die zal vast gaan zorgen voor opmerkelijke momenten.
Onderhond
-
- 87617 berichten
- 12884 stemmen
Het is nu een leuke competitie omdat talenten doorbreken en omdat Nederlandse teams wel altijd aanvallend spelen.
Tja, ik vind de Belgische competitie ook een "leuke" competitie maar wie een beetje kritisch kijkt ziet dat het niveau bij momenten aardig bedroevend is. Grotere clubs worden meegesleurd in dat lage niveau en winnen vaak op halve kracht en met driekwart inzet. Dat merk je ook wanneer ze dan tegen serieuzere tegenstanders terecht komen.
Niet voor niks spelen de ploegen uit beide competities al een paar jaar geen rol van betekenis meer in de serieuze Europese competities. Een kwalitatievere hoofdcompetitie zou daarin best zijn steentje bij kunnen dragen, ipv week na week tegen clubs te spelen wiens grootste droom het eerste rijtje in het klassement behalen is.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Aan dat doorgesnoven volk uit onder andere Maasmechelen hebben we niks hierzo.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Als hij weg zou gaan zou ik teleurgesteld zijn in zijn woorden en dat hij op dit moment de juiste man op de juiste plek is, maar ja als ze 20 miljoen neerleggen!!!
Jongens toch. Het is de Boer echt niet om het geld te doen meer. Heeft in de woestijn nog even zitten ballen voor de laatste miljoentjes en thats it. Enige wat hij wilt is bij zijn familie zijn in Nederland en met plezier naar zijn werk gaan bij Ajax. Naar wat ik begrijp doet hij zelfs pakketjes bezorgen bij mensen thuis voor de zaak van zijn vrouw van tijd tot tijd 
Tevens haalt AL1 een goed punt aan, Frank zou zich niet lekker voelen bij een club als City, Chelsea, PSG of heel Rusland. Dan eerder Arsenal of Dortmund, wellicht zelfs Barca in een verre toekomst.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Oh, de NOS laat terecht afgekeurd doelpunt de Jong wel zien en onterecht afgekeurd doelpunt van Lens niet.

Daar hoor ik dan weer niemand over.
Jawel hoor. Jij.
depri83
-
- 6812 berichten
- 1491 stemmen
Jongens toch. Het is de Boer echt niet om het geld te doen meer. Heeft in de woestijn nog even zitten ballen voor de laatste miljoentjes en thats it. Enige wat hij wilt is bij zijn familie zijn in Nederland en met plezier naar zijn werk gaan bij Ajax. Naar wat ik begrijp doet hij zelfs pakketjes bezorgen bij mensen thuis voor de zaak van zijn vrouw van tijd tot tijd 
Tevens haalt AL1 een goed punt aan, Frank zou zich niet lekker voelen bij een club als City, Chelsea, PSG of heel Rusland. Dan eerder Arsenal of Dortmund, wellicht zelfs Barca in een verre toekomst.
Ik heb ook gehoord dat Frank de Boer in speelvrije weekeinden naar Malawi vliegt om arme Afrikaanse weeskindertjes de borst te geven...
Begrijp me goed, Fank de Boer doet uitstekend werk bij Ajax maar het is dezelfde Frank de Boer die een arbitragezaak tegen Ajax startte om weg te komen en in Schotland, Turkije en Qatar ging voetballen om zich rijk te spelen. En daar is niks op tegen maar doe niet of het een heilige is.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Een arbitragezaak waar hij spijt van heeft:
Het dieptepunt van mijn loopbaan, daar ben ik nu heel eerlijk over, is dat we onze vriend Morten Olsen (de toenmalige coach van Ajax, red.) door het slijk gehaald hebben. We gingen over lijken, omdat we dachten dat we niets anders meer konden doen om weg te komen bij Ajax. Vreselijk, achteraf, dat we het zo gedaan hebben. We zagen toen geen uitweg meer, maar wat hielp het nou? Niks. Als ik iets terug zou mogen draaien, is dat het''
En wat is er mis mee om je rijk te voetballen in de laatste jaren van je carriere nog even te cashen zodat je daarna financieel onafhankelijk bent? Ik zie niet waarom dat relevant is met bovenstaande discussie. Hij is inmiddels vader en heeft meerdere malen te kennen gegeven dat familie op de eerste plek komt inmiddels en dat niemand van hun naar het buitenland wilt.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Ik heb ook gehoord dat Frank de Boer in speelvrije weekeinden naar Malawi vliegt om arme Afrikaanse weeskindertjes de borst te geven...
Jij snapt er dus echt he-le-maal niks van.
Perfectly clear
-
- 283 berichten
- 18 stemmen
Wat een kutweekend
Was het maar kut dan had je er nog wat aan 
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Ehm, dit was de eerste keer. Maar ik heb vanavond bij een etentje het verhaal van de Olli-knuffels gehoord, dus ik ben weer helemaal bij gepraat.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Bizar, reklame is pas 3 maanden elke dag op tv....
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.