• 16.042 nieuwsartikelen
  • 179.144 films
  • 12.282 series
  • 34.115 seizoenen
  • 649.608 acteurs
  • 199.323 gebruikers
  • 9.393.992 stemmen

Het grote voetbaltopic #6

zoeken in:

rep_robert

• 27522 berichten
  • 4094 stemmen

Er gebeurt daar veel op het gebied van architectuur. Maar het is niet mooi en tegenwoordig ook niet onderscheidend. Doe mij maar gebouwen met een geschiedenis, overigens hebben de meeste mensen dat wel. In Barcelona ga je ook de Sagrada Familia van Gaudi bezoeken en niet foeilelijke nieuwe architectuur.

Of beter gezegd, de nieuwe Kuip gaat de oude Kuip ook niet overtreffen.

Oud = goud

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2368 stemmen

Dat zijn allemaal meningen. Die ik overigens niet zo serieus neem.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

rep_robert schreef:

Er gebeurt daar veel op het gebied van architectuur. Maar het is niet mooi en tegenwoordig ook niet onderscheidend. Doe mij maar gebouwen met een geschiedenis, overigens hebben de meeste mensen dat wel. In Barcelona ga je ook de Sagrada Familia van Gaudi bezoeken en niet foeilelijke nieuwe architectuur.

Wederom mooi voorbeeld van toeristen kitch. Doe mij daarom maar Madrid of Valencia.

En over Rotterdamse architectuur kunnen we beter een aparte topic beginnen. Eentje voor beginners als ik je connents zo lees.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Ajax en Feyenoord zijn beide mooie clubs! De een kan niet zonder de ander en andersom!

Uitspraken als onderstaande hebben verder niets meer met voetbal te maken:

Maar nee hoor, de club gaat roepen: "Wij zijn Ajax, wijnzijn de beste." Een spreuk die perfect past in de gedachte gang van superioritiets denkers als Hitler en Wilders.

En we zijn een 'Jodenclub' en we hebben tevens dezelfde gedachtegang als Hitler?

Kijk eens naar wat israel (vrienden van Wilders) in Palestina uitspookt..... Sluit daar prima bij aan. Maar laten we idd politiek er verder buiten houden.

j0enne

• 9609 berichten
  • 3783 stemmen

Vermeer weer in 't doel, kijkt van Gaal weer naar de tegenstander om een keuze te maken wie er 't beste geschikt is?

gillie24

• 2637 berichten
  • 1735 stemmen

@Reinbo

Ik had mijn bericht al weggehaald om daar weer een discussie over te voorkomen.

Maar idd.: laten we het puur bij voetbal houden. THX!

j0enne

• 9609 berichten
  • 3783 stemmen

(afbeelding)

kos

• 46720 berichten
  • 8873 stemmen

Vanavond Servie tegen Kroatie. .

Minken

• 668 berichten
  • 494 stemmen

Vanavond Nederland tegen Estland

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Servië - Kroatië . Verwacht geen problemen voor Spanje tegen Finfland.

Nee, het gaat vooral om dinsdag wanneer Spanje naar Frankrijk gaat. Hopelijk kunnen ze dat blamerende gelijkspel tegen de Fransen in Spanje goed maken.

kos

• 46720 berichten
  • 8873 stemmen

Minken schreef:

Vanavond Nederland tegen Estland

. wie gaat daar nou naar kijken..

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Of er kaartjes voor hebben . Zie ook geen reden om dat te gaan kijken, ook niet als oranje supporter zijnde .

Montorsi

• 9726 berichten
  • 2386 stemmen

Ik ga wel even kijken hoe Feyenoord het doet.

Joy4ever

• 4623 berichten
  • 1844 stemmen

kos schreef:

. wie gaat daar nou naar kijken..

Dan moet je echt masochistisch zijn idd.

Gisteren was Brazilië - Italië wel genieten zeg. Brazilië stelt nog steeds niet veel voor. Gelukkig

voor hen hebben ze nog dik een jaar. Italië speelde erg goed. Heerlijke knal van Balotelli.

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

kos schreef:

Vanavond Servie tegen Kroatie. .

Laatst weer die docu 'Het laatste Joegoslavische elftal' gezien.

Schitterende generatie was dat.

j0enne

• 9609 berichten
  • 3783 stemmen

Jammer dat Duitsland en België ook tegen van die trieste tegenstanders spelen, Kazachstan en Macedonië.

Anders had ik dat gekeken. En dinsdag spelen ze gewoon weer tegen Kazachstan en Macedonië!

Onderhond

• 87617 berichten
  • 12884 stemmen

rep_robert schreef:

In Barcelona ga je ook de Sagrada Familia van Gaudi bezoeken en niet foeilelijke nieuwe architectuur.

En hoop dat de Belgen Macedonië snel bij de keel kunnen grijpen. Andere ploegen hebben het er aardig lastig gehad, is weer zo'n ideaal struikelblok wat we ons aan het eind van de poule enorm kunnen gaan beklagen.

Asaharo

• 1042 berichten
  • 624 stemmen

Macedonië heeft toch gewonnen van Servië? Kroatië had ook veel geluk toen ze er tegen speelden. Het wordt geen makkelijk tweeluik. Een stugge ploeg lijkt me.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

die claim van Reppie geldt gewoon voor 99,99% van de toeristen in Barcelona hoor...

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Portugal is ook weer aan het klootviolen, nu weer in Israel (2-1 achter bij rust). Altijd weer van die beroerde kwalificaties draaien en dan wel op de eindtoernooien vlammen, apart...

Montorsi

• 9726 berichten
  • 2386 stemmen

Vlammen? Een keer de finale op hun thuis-EK is de beste prestatie van de ploeg ooit.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Deze eeuw in 7 toernooien liefst 4x de halve finale halen noem ik wel vlammen, ja.

Alleen de Mansschaft (5) deed het wat dat betreft beter...

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Vlammen is wat te sterk maar ze zijn wel atijd erg sterk. Hebben alleen de pech Spanje steeds tegen te komen. Wel vaak de halve finale gehaald. Hebben er ook altijd een handje van in de sterkste poule terecht te komen. Dat Portugal van Euro 2000 .

Joy4ever

• 4623 berichten
  • 1844 stemmen

Naomi Watts schreef:

Dat Portugal van Euro 2000 .

Nuno Gomes

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Maar qua kwalificatie zijn ze nog erger dan het Nederland van de jaren 90, altijd weer hopeloos en hakken over de sloot. Inmiddels 3-1 in Israel, dat gaat nog lastig worden de 2e plek in de poule te halen.

edit: inmiddels 3-2

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Lastig worden. Een gat van 3 punten met nog 5 wedstrijden te gaan. Mission impossible inderdaad .

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Valt idd mee want ze krijgen Israel nog thuis. Dacht dat ze die al hadden gehad en dus op onderling resultaat ook al achter stonden.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

3-3. Coentrao.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Niks aan het handje eigenlijk

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2368 stemmen

Naomi Watts schreef:

Dat Portugal van Euro 2000 .

Oranje in 2000 (en '98)

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.