• 16.035 nieuwsartikelen
  • 179.141 films
  • 12.282 series
  • 34.115 seizoenen
  • 649.607 acteurs
  • 199.323 gebruikers
  • 9.393.963 stemmen

Het grote voetbaltopic #6

zoeken in:

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

The Oceanic Six schreef:

En ik zie graag Ajax en Feyenoord qua punten gelijk eindigen. Wint Ajax de titel op doelsaldo. Dan heb je ook je gewenste emoties in de Kuip

Nee hoor. Ik de Kuip zullen we nog steeds tevreden zijn met plek 2. Zou een prachtig resultaat zijn als je bedenkt waar we twee jaar geleden stonden. Geen reden tot feest, maar ook niet voor de frustratie zoals die er in de jaren 70, 80 en 90 vaak was. Veder denk ik niet dat iemand verwacht dat Ajax zijn laatste wedstrijd bij Groningen niet wint, mocht de titel op het spel staan. Zie eerder PSV bij Twente een zeperd maken.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Reinbo schreef:

misplaatst superioriteitsgevoel.

Hoezo misplaatst? Ze hebben 3 sterren op het shirt staan en 4 keer de Champions League gewonnen wat hen 1 van de allergrootste clubs ter wereld maakt.

Wat is er dan misplaatst aan dat superioriteitsgevoel?

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Vanwaar al die kampioensschapstattoo's al in Rotjeknor dan? Jammer dat jullie net zo erg zijn, puur arrogant Rotterdams volk en vervolgens vingertje wijzen naar Amsterdam dat zij dat zijn. En al die Kuiprukkerij en zo.

Zum kotsen hoor

Die gozer spoort niet. Dat is niet arrogant, maar gewoon dom. Mag je hebben.... Treurig geval.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Nomak schreef:

(quote)
Hoezo misplaatst? Ze hebben 3 sterren op het shirt staan en 4 keer de Champions League gewonnen wat hen 1 van de allergrootste clubs ter wereld maakt.

Reinbo denkt door zijn afkeer jegens Ajax niet altijd meer helder na. Maar dat vergeven we hem maar omdat hij hier voor vermaakt zorgt

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Nomak schreef:

(quote)

En drie sterren maakt je beter? Typische gedachtekronkel van een gloryhunter. Onder de indruk van het klatergoud. Ik heb meer respect voor een club die met tien mjn 6e wordt dan eentje die met 100 mjn budget eerste wordt. Daarbij nederigheid siert de mens.....

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Reinbo schreef:

(quote)

En drie sterren maakt je beter? Ik heb meer respect voor een club die met tien mjn 6e wordt dan eentje die met 100 mjn budget eerste wordt. Daarbij nederigheid siert de mens.....

Die sterren en die 4 Europese titels geven wel aan dat je wat hebt bereikt als club.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Prima, wees er blij mee en trots op, maar ga je voorl niet superieur voelen of gedragen. Dank Cruijff.

Maar nee hoor, de club gaat roepen: "Wij zijn Ajax, wijnzijn de beste." Een spreuk die perfect past in de gedachte gang van superioritiets denkers als Hitler en Wilders.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Die pens

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2368 stemmen

Haha, berg in ieder geval die pens goed op...

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

Ja Reinbo, berg die pens eens op!

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2368 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Vanwaar al die kampioensschapstattoo's al in Rotjeknor dan? Jammer dat jullie net zo erg zijn, puur arrogant Rotterdams volk en vervolgens vingertje wijzen naar Amsterdam dat zij dat zijn. En al die Kuiprukkerij en zo.

Zum kotsen hoor

Ik weet niet of je die gasten gezien hebt, maar die zijn niet arrogant, maar gewoon niet zo snugger, op z'n zachts gezegd.

Edit: wat Reinbo al zegt...

Macmanus

• 13726 berichten
  • 3705 stemmen

Haha wat een volk

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Ik weet niet of je die gasten gezien hebt, maar die zijn niet arrogant, maar gewoon niet zo snugger, op z'n zachts gezegd.

Rep is blijkbaar ook van die laatste soort, dat hij dat niet ziet....

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

Reinbo schreef:

Rep is blijkbaar ook van die laatste soort, dat hij dat niet ziet....

rep_robert

• 27522 berichten
  • 4094 stemmen

Reinbo schreef:

(quote)

Die gozer spoort niet. Dat is niet arrogant, maar gewoon dom. Mag je hebben.... Treurig geval.

Al die Feyenoorders hebben kampioenskoorts hoor, voor als je het nog niet doorhad Beetje misplaatst wat mij betreft als je derde staat.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Reinbo schreef:

(quote)

In de Kuip zullen we nog steeds tevreden zijn met plek 2.

Absoluut.

Geen reden tot feest.

'

ó really?

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

De emoties lopen hier nu eenmaal hoog op. Mooi toch. Zolang je zelf niet met zo'n tattoo rond loopt. En hopelijk krijgen ze nooit spijt. Dat gun ik ze wel. Met zoveel zegeningen zijn ze duidelijk niet geboren. Gun hen meer de titel dan mezelf.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2368 stemmen

Daarom zei Reinbo het ook. Hebben jullie ook zo'n tattoo laten zetten?

Minken

• 668 berichten
  • 494 stemmen

Feyenoord is emotie, Ajax is kouwe kak.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Materny schreef:

(quote)

(embed)

Vond vorig jaar de 2e plek ook geen reden voor feest. Maar de wederopstanding gaf daar wel aanleiding toe. Had vooraf aan dit seizoen getekend voor plek 2, dus ben realistisch genoeg daar wel blij mee te zijn. Plek 4 is op dit moment even ver weg..... Maar de titel kan ook nog, dat zou echt waaaanzinnig zijn. Maar voorlopig zie ik Ajax als favoriet.

Maar nu eerst Feyenoord -Estland

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Minken schreef:

Feyenoord is emotie, Ajax is kouwe kak.

Maar een echte Feyenoorder steunt z'n club in goede en slechte tijden toch? En aangezien jij al na 10 minuten PEC-Feyenoord pleite was vraag ik me af waar je uberhaupt sinds 2002 gezeten hebt

Minken

• 668 berichten
  • 494 stemmen

Materny schreef:

(quote)

Maar een echte Feyenoorder steunt z'n club in goede en slechte tijden toch? En aangezien jij al na 10 minuten PEC-Feyenoord pleite was vraag ik me af waar je uberhaupt sinds 2002 gezeten hebt

Minken

• 668 berichten
  • 494 stemmen

Via de Radio verder luisteren is overigens niet pleitte gaan.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Maar natuurlijk niet jongen Maar je ging toch naar buiten weg van je vrienden en toen je terugkwam (whoopsiedoopsie) stond het plots gelijk? Dat is wat ik me dacht te herinneren van je postings die dag. Correct me if i'm wrong, maar anders laten we Otherfool wel even graven in zijn befaamde voetbaltopic# archieven voor de duidelijkheid.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

En wie heeft er nou de langste lul in dit rukfeest der eigen supportersschare?

rep_robert

• 27522 berichten
  • 4094 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Daarom zei Reinbo het ook. Hebben jullie ook zo'n tattoo laten zetten?

Ik heb gewoon een normale Ajax tattoo, het oude logo Moet voldoen lijkt me

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Meer dan. Weet je nu in ieder geval beter te plaatsen. Ook zo'n pens?

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Materny schreef:

Maar natuurlijk niet jongen Maar je ging toch naar buiten weg van je vrienden en toen je terugkwam (whoopsiedoopsie) stond het plots gelijk? Dat is wat ik me dacht te herinneren van je postings die dag. Correct me if i'm wrong, maar anders laten we Otherfool wel even graven in zijn befaamde voetbaltopic# archieven voor de duidelijkheid.

Ik ga het nog niet eens veranderen, je zat inderdaad aan de radio na de 2-0 (gevonden in #5). Maar blijf bij m'n punt, ouwe deserteur

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Quido schreef:

En wie heeft er nou de langste lul in dit rukfeest der eigen supportersschare?

Bony.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2368 stemmen

Nee, die schijnt ie zelf My little Bony te noemen.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.