- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #6
Het grote voetbaltopic #6
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
En ik zie graag Ajax en Feyenoord qua punten gelijk eindigen. Wint Ajax de titel op doelsaldo. Dan heb je ook je gewenste emoties in de Kuip
Nee hoor. Ik de Kuip zullen we nog steeds tevreden zijn met plek 2. Zou een prachtig resultaat zijn als je bedenkt waar we twee jaar geleden stonden. Geen reden tot feest, maar ook niet voor de frustratie zoals die er in de jaren 70, 80 en 90 vaak was. Veder denk ik niet dat iemand verwacht dat Ajax zijn laatste wedstrijd bij Groningen niet wint, mocht de titel op het spel staan. Zie eerder PSV bij Twente een zeperd maken.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
misplaatst superioriteitsgevoel.
Wat is er dan misplaatst aan dat superioriteitsgevoel? 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Vanwaar al die kampioensschapstattoo's al in Rotjeknor dan? Jammer dat jullie net zo erg zijn, puur arrogant Rotterdams volk en vervolgens vingertje wijzen naar Amsterdam dat zij dat zijn. En al die Kuiprukkerij en zo.
Zum kotsen hoor
Die gozer spoort niet. Dat is niet arrogant, maar gewoon dom. Mag je hebben.... Treurig geval.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Reinbo denkt door zijn afkeer jegens Ajax niet altijd meer helder na. Maar dat vergeven we hem maar omdat hij hier voor vermaakt zorgt 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
En drie sterren maakt je beter? Typische gedachtekronkel van een gloryhunter. Onder de indruk van het klatergoud. Ik heb meer respect voor een club die met tien mjn 6e wordt dan eentje die met 100 mjn budget eerste wordt. Daarbij nederigheid siert de mens.....
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
En drie sterren maakt je beter? Ik heb meer respect voor een club die met tien mjn 6e wordt dan eentje die met 100 mjn budget eerste wordt. Daarbij nederigheid siert de mens.....
Die sterren en die 4 Europese titels geven wel aan dat je wat hebt bereikt als club.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Prima, wees er blij mee en trots op, maar ga je voorl niet superieur voelen of gedragen. Dank Cruijff.
Maar nee hoor, de club gaat roepen: "Wij zijn Ajax, wijnzijn de beste." Een spreuk die perfect past in de gedachte gang van superioritiets denkers als Hitler en Wilders. 
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Haha, berg in ieder geval die pens goed op...
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Vanwaar al die kampioensschapstattoo's al in Rotjeknor dan? Jammer dat jullie net zo erg zijn, puur arrogant Rotterdams volk en vervolgens vingertje wijzen naar Amsterdam dat zij dat zijn. En al die Kuiprukkerij en zo.
Zum kotsen hoor
Ik weet niet of je die gasten gezien hebt, maar die zijn niet arrogant, maar gewoon niet zo snugger, op z'n zachts gezegd.
Edit: wat Reinbo al zegt...
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Ik weet niet of je die gasten gezien hebt, maar die zijn niet arrogant, maar gewoon niet zo snugger, op z'n zachts gezegd.
Rep is blijkbaar ook van die laatste soort, dat hij dat niet ziet....
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Rep is blijkbaar ook van die laatste soort, dat hij dat niet ziet....

rep_robert
-
- 27522 berichten
- 4094 stemmen
Die gozer spoort niet. Dat is niet arrogant, maar gewoon dom. Mag je hebben.... Treurig geval.
Al die Feyenoorders hebben kampioenskoorts hoor, voor als je het nog niet doorhad
Beetje misplaatst wat mij betreft als je derde staat.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Geen reden tot feest.
'
ó really?

Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
De emoties lopen hier nu eenmaal hoog op. Mooi toch. Zolang je zelf niet met zo'n tattoo rond loopt. En hopelijk krijgen ze nooit spijt. Dat gun ik ze wel. Met zoveel zegeningen zijn ze duidelijk niet geboren. Gun hen meer de titel dan mezelf.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Daarom zei Reinbo het ook. Hebben jullie ook zo'n tattoo laten zetten? 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Vond vorig jaar de 2e plek ook geen reden voor feest. Maar de wederopstanding gaf daar wel aanleiding toe. Had vooraf aan dit seizoen getekend voor plek 2, dus ben realistisch genoeg daar wel blij mee te zijn. Plek 4 is op dit moment even ver weg..... Maar de titel kan ook nog, dat zou echt waaaanzinnig zijn. Maar voorlopig zie ik Ajax als favoriet.
Maar nu eerst Feyenoord -Estland 
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Feyenoord is emotie, Ajax is kouwe kak.

Maar een echte Feyenoorder steunt z'n club in goede en slechte tijden toch? En aangezien jij al na 10 minuten PEC-Feyenoord pleite was vraag ik me af waar je uberhaupt sinds 2002 gezeten hebt 
Minken
-
- 668 berichten
- 494 stemmen

Maar een echte Feyenoorder steunt z'n club in goede en slechte tijden toch? En aangezien jij al na 10 minuten PEC-Feyenoord pleite was vraag ik me af waar je uberhaupt sinds 2002 gezeten hebt

Minken
-
- 668 berichten
- 494 stemmen
Via de Radio verder luisteren is overigens niet pleitte gaan.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Maar natuurlijk niet jongen
Maar je ging toch naar buiten weg van je vrienden en toen je terugkwam (whoopsiedoopsie) stond het plots gelijk? Dat is wat ik me dacht te herinneren van je postings die dag. Correct me if i'm wrong, maar anders laten we Otherfool wel even graven in zijn befaamde voetbaltopic# archieven voor de duidelijkheid.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
En wie heeft er nou de langste lul in dit rukfeest der eigen supportersschare?
rep_robert
-
- 27522 berichten
- 4094 stemmen
Daarom zei Reinbo het ook. Hebben jullie ook zo'n tattoo laten zetten?
Ik heb gewoon een normale Ajax tattoo, het oude logo
Moet voldoen lijkt me 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Meer dan. Weet je nu in ieder geval beter te plaatsen. Ook zo'n pens?
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Maar natuurlijk niet jongen
Maar je ging toch naar buiten weg van je vrienden en toen je terugkwam (whoopsiedoopsie) stond het plots gelijk? Dat is wat ik me dacht te herinneren van je postings die dag. Correct me if i'm wrong, maar anders laten we Otherfool wel even graven in zijn befaamde voetbaltopic# archieven voor de duidelijkheid.
Ik ga het nog niet eens veranderen, je zat inderdaad aan de radio na de 2-0 (gevonden in #5). Maar blijf bij m'n punt, ouwe deserteur 
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
En wie heeft er nou de langste lul in dit rukfeest der eigen supportersschare?
Bony.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Nee, die schijnt ie zelf My little Bony te noemen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.