- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #6
Het grote voetbaltopic #6
rep_robert
-
- 27522 berichten
- 4094 stemmen
Het ergste is nog dat waarschijnlijk geen van die babies uit Amsterdam komen waardoor een eigen keuze voor een club al wegvalt. Zelfde is reppie en A&L overkomen.
Eigen keuze? Ik kies niks, ik word er mee geboren, het zit in mijn bloed...het zou niet gekker moeten worden zeg 
Joy4ever
-
- 4623 berichten
- 1844 stemmen
Ajax stond in 69 al in de finale, dus daar werd Nederland eigenlijk voor het eerst al echt op de kaart gezet
Lekkere reclame als je land met 4-1 wordt weggetikt 
Montorsi
-
- 9725 berichten
- 2386 stemmen
Nee, maar het is gewoon niet grappig. Plak op z'n minst die bolle zombie olifant er even bij of zo
wel goed kijken hoor rep..
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Maak je het die Ajacieden nog zo makkelijk... 
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3783 stemmen
UPDATE: de voetblessure van Robben lijkt mee te vallen. Interland tegen Estland is voor hem waarschijnlijk niet in gevaar.
Gelukkig!
mjk87 (moderator films)
-
- 14590 berichten
- 4548 stemmen
UPDATE: de voetblessure van Robben lijkt mee te vallen. Interland tegen Estland is voor hem waarschijnlijk niet in gevaar.
Gelukkig!
Zeg dat wel, op de counter tegen Estland is die wel erg nuttig.
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3783 stemmen
Inderdaad, dat Estland gaat ons vernederen!
rep_robert
-
- 27522 berichten
- 4094 stemmen
Ik kijk, ik zie hem echt niet
Grap mislukt dus
Zie alleen een contour van een olifant achter de tekst, maar dat is een ander plaatje(nog zo'n mislukking).
depri83
-
- 6812 berichten
- 1491 stemmen
Allememachies wat kon die vent vroeger schieten!
Gefeliciteerd Koetje.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
En wederom een bevestiging dat Ajacieden over veel meer humor beschikken....
met dank aan Rico en Robert.
Ajacieden met humor? Ben ik in mijn 45 jaar nog niet tegen gekomen. Verwaand saai volkje.
mjk87 (moderator films)
-
- 14590 berichten
- 4548 stemmen
Tja, las je geen Ajacieden tegenkomt dan ook geen met humor, dat is nogal inherent daaraan.
En beter heb je humor uit arrogantie dan pogingen tot humor uit afgunst en haat.
rep_robert
-
- 27522 berichten
- 4094 stemmen
Toch raar, omdat de Ajax supporters toch vooral bekend staan om hun ludieke songs(wat vaak ook humoristisch is). Reinbo heeft toch flink lopen slapen. Maar dat is niet meer dan logisch als je teveel Excelsior hebt bezocht
Hoezo ga je daar niet meer heen Reinbo? Daar je kaartje opgezegd zodat je kon gaan gloryhunteren bij Feyenoord? 
Three Little Birds - Het verhaal | VAK410
Leuk verhaaltje voor de Ajacieden.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
En toch trek je dagelijks met ons op hier 
Als we je ooit een keertje mee moeten nemen naar de Arena hoef je het maar te vragen hoor, don't be shy
. Het is nooit te laat om tot inkeer te komen!
stinissen (crew films & series)
-
- 23522 berichten
- 77046 stemmen
Michael haal aub die vreselijke avator weg , Eriksen 
-
- 23522 berichten
- 77046 stemmen
Grapje hoor 
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Bij jou weet ik het niet hoor, notoire Eriksen basher 
-
- 23522 berichten
- 77046 stemmen
Klopt maar wel Ajax fan in hart en nieren. 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Tja, las je geen Ajacieden tegenkomt dan ook geen met humor, dat is nogal inherent daaraan.
En beter heb je humor uit arrogantie dan pogingen tot humor uit afgunst en haat.
Totaal niet mee eens, hou veel meer van bijtende zwarte humor, cynisme en sarcasme die altijd uit negatieve gedachtes ontspruiten, dan Sam en Moos moppen of nog erger blase geneuzel uitt misplaatst superioriteitsgevoel. Maar er zijn wel meer zaken waar ik anders tegenaan kijk. 
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Ajacieden met humor? Ben ik in mijn 45 jaar nog niet tegen gekomen. Verwaand saai volkje.
Heel misschien kan een gebrek aan humor ook aan jezelf liggen Reinbo 
Wat zijn de weken zonder Eredivisievoetbal trouwens saai zeg. Niks om je qua voetbal dit weekend op te verheugen. Ik zal Oranje wel kijken als ik thuis ben, maar 100 keer liever gewoon een vol Eredivisie (en internationaal) clubweekend.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Heel misschien kan een gebrek aan humor ook aan jezelf liggen Reinbo
Ik heb inderdaad weinig op met komedies. Maar dat is een gebrek dat ik koester. 
Veelal erg flauw en weinig inspirerende genre.
Ik ga alleen voor heftige emoties en originele onvoorspelbare cinema. In Feyenoord zit ook zo veel meer drama dan in Ajax of PSV. Alhoewel die laatste dit seizoen goed bezig zijn. Komen eindelijk een beetje van hun saaie imago af. Een 4e plek en rellen binnen en buiten de kleedkamer zou die club erg veel goed doen. Niet qua cashflow, maar wel daar waar het echt om gaat. Emotie!
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Mhow, het meeste drama zit hem tegenwoordig toch bij PSV hoor 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Dat geef ik toch, min of meer toe, maar dat is wel voor het eerst. Hoewel het bij Feyenoord ook wel eens een enorm kleffe feel good film kan worden dit jaar. Ook dat is emotie. Het beeld 50.000 die op 12 mei van compleet geluk uit hun dak gaan is er een die ik dolgraag live meemaak. Lijkt me echt geweldig. Liefst de titel in de blessure tijd, zoals vorig jaar bij City.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
En ik zie graag Ajax en Feyenoord qua punten gelijk eindigen. Wint Ajax de titel op doelsaldo. Dan heb je ook je gewenste emoties in de Kuip 
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
En het liefst in blessuretijd.
Krijg je taferelen zoals de ''3-3 tegen AZ'' factor 50 
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Haha, dan stop ik denk ik met voetbal kijken. Mooier zal het dan nooit meer worden.
1-1 er is al afgefloten bij die jodenploeg!
Nee!
Neeeeee!
Neeeeeeeeeeee!
Maakt die Fischer echt 2-1?
Nee, klopt niet, 1-1!
Jawelllll ik hoor het net.
*tranen*

Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Heb je die tekst op al je rug getatoeëerd?
rep_robert
-
- 27522 berichten
- 4094 stemmen
misplaatst superioriteitsgevoe
Vanwaar al die kampioensschapstattoo's al in Rotjeknor dan? Jammer dat jullie net zo erg zijn, puur arrogant Rotterdams volk en vervolgens vingertje wijzen naar Amsterdam dat zij dat zijn. En al die Kuiprukkerij en zo.
Zum kotsen hoor 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.