- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #6
Het grote voetbaltopic #6
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Jep, dat was al eerder.
Ik weet het nog goed. We gingen naar Praag medevoebal en op de heenreis hoorden we via de radio dat PSV werd uitgeschakeld tegen AC Milan in de halve finale CL, met een zinderend slot. De dag erna keken we de halve finale met AZ tegen Sporting in de kroeg, met een zinderend slot. Wij aan 1 tafel en naast onze een tafel met Portugezen.
Beetje een domper, maar verder wel gezellig. 
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Maar ze hebben wel woorden getatooëerd...
Tatoeëren is een daad. 
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Als Perez nou even naar beneden had bewogen met zijn knie in plaats van te blijven staan als een verstijfd lijk stonden we ook gewoon in die finale, verdomme!
Die avond vond ik ook oprecht kut. Toen vond ik dat AZ echt heel leuk. Ook vooral zo mooi dat ze constant bleven stunten, zoals tegen Villarreal en Shakhtar Donesk. Of de thriller tegen ik meen Allemania Achen. Ik vond De Hout ook een veel leuker stadion dan jullie huidige, daar hing echt een mooi sfeertje voor zover ik dat kon beoordelen natuurlijk.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Ik vond De Hout ook een veel leuker stadion dan jullie huidige, daar hing echt een mooi sfeertje voor zover ik dat kon beoordelen natuurlijk.
Komt ook doordat het gejuich en gezang terug werd gekaatst door de overkapping, die net boven je hoofd hing. 
Asaharo
-
- 1042 berichten
- 624 stemmen
Van Buyten zal wel aan de aftrap verschijnen vrijdag. Elke keer als ik hem zie spelen dan denk ik altijd aan die eerste match tegen Duitsland van de vorige EK campagne. Ik begrijp niet de commotie rond Kompany. Hij heeft al 2 maanden niet meer gespeeld, lijkt me logisch dan dat hij niet start.
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Die avond vond ik ook oprecht kut. Toen vond ik dat AZ echt heel leuk. Ook vooral zo mooi dat ze constant bleven stunten, zoals tegen Villarreal en Shakhtar Donesk. Of de thriller tegen ik meen Allemania Achen. Ik vond De Hout ook een veel leuker stadion dan jullie huidige, daar hing echt een mooi sfeertje voor zover ik dat kon beoordelen natuurlijk.
Is bij elke club zo. Het oude pittoreske stadion ademt veel meer sfeer dan die fabrieken die ze tegenwoordig neerzetten.
Voor de kenners, ik had een seizoenskaart voor MO1. Het enige niet-overdekte stukje tribune...
gillie24
-
- 2637 berichten
- 1735 stemmen
En wederom een bevestiging dat Ajacieden over veel meer humor beschikken....
met dank aan Rico en Robert.

Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
En wederom een bevestiging dat Ajacieden over veel meer humor beschikken....
met dank aan Rico en Robert.

gillie24
-
- 2637 berichten
- 1735 stemmen
Typisch gevalletje van 'mosterd na de maaltijd', Rico! 
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Typisch gevalletje van 'mosterd na de maaltijd', Rico!
Net als de Europa Cup 1 van Ajax in 1971 zeker?
gillie24
-
- 2637 berichten
- 1735 stemmen
En in 1972 en in 1973 en in 1995! Heerlijke mosterd!
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
En in 1972, en in 1973 en in 1995! Heerlijke mosterd!
Dat is alleen maar meer mosterd na de maaltijd.
Maar je bent zeker geen Ajacied?
rep_robert
-
- 27522 berichten
- 4094 stemmen
Sowieso is deze een beetje jammer met al die lelijke paint teksten erdoorheen. Jammer 
Dat is alleen maar meer mosterd na de maaltijd.
Maar je bent zeker geen Ajacied?
Ajax stond in 69 al in de finale, dus daar werd Nederland eigenlijk voor het eerst al echt op de kaart gezet 
gillie24
-
- 2637 berichten
- 1735 stemmen
100% Ajacied.
[img][/img]
Het gaat jullie ook dit jaar niet lukken! 
[img][/img]
rep_robert
-
- 27522 berichten
- 4094 stemmen
WIndowx XP ook nog als ik zo kijk, past ook wel bij Feyenoord 
DMF
-
- 1042 berichten
- 385 stemmen
En ik maar denken dat Ajacieden paint wel kunnen waarderen gezien al die vingerverf spandoeken in het "sfeervak." 
rep_robert
-
- 27522 berichten
- 4094 stemmen
Dat is photoshop in vergelijking met wat Feyenoord maakt 
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
@ Gillie: o, omdat je net nog zei dat Ajacieden humor hadden...
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Bewijs?
Ollie = trouwens baas. Ik ga er daarom ook maar vanuit dat jullie die busgrap niet begrepen. 
rep_robert
-
- 27522 berichten
- 4094 stemmen
Nee, maar het is gewoon niet grappig. Plak op z'n minst die bolle zombie olifant er even bij of zo 
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Ik vind die filmpjes met die babies (beide dus) pijnlijk niet grappig.
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Het ergste is nog dat waarschijnlijk geen van die babies uit Amsterdam komen waardoor een eigen keuze voor een club al wegvalt. Zelfde is reppie en A&L overkomen.
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Ik vind die filmpjes met die babies (beide dus) pijnlijk niet grappig.
Nee, bij jou liggen we dagelijks in een deuk 
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3783 stemmen
Oranje-nieuws: Robben verlaat training. Hij lijkt last van voetblessure te hebben, opgelopen in een partijspel.
Here we go again!
Die man kan echt beter stoppen.
Minken
-
- 668 berichten
- 494 stemmen
Sneu voor hem. Als het zo door gaat dan duurt het niet lang meer voor hij stopt.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Dank je! Had ik niet verwacht. 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.