- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #6
Het grote voetbaltopic #6
schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen
4 spelers halen dus? Lijkt mee een beetje overdreven Rico.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
4 spelers halen dus? Lijkt mee een beetje overdreven Rico.

Dit is als Indi en Clasie daadwerkelijk vertrekken.
Daarnaast mogen Cissé, Mokotjo, Fernandez en Verhoek sowieso weg. Leerdam vertrekt sowieso.
Je hebt maar twee bruikbare vleugelspelers. Dat moeten er vier zijn (mogen natuurlijk ook talenten uit de eigen jeugd zijn).
Montorsi
-
- 9724 berichten
- 2386 stemmen
fnetwerk Het bericht dat Arsenal Clasie en Martins Indi zou willen overnemen is volledig verzonnen door een Engelse website, negeren svp. #feyenoord
Montorsi
-
- 9724 berichten
- 2386 stemmen

Dit is als Indi en Clasie daadwerkelijk vertrekken.
Daarnaast mogen Cissé, Mokotjo, Fernandez en Verhoek sowieso weg. Leerdam vertrekt sowieso.
Je hebt maar twee bruikbare vleugelspelers. Dat moeten er vier zijn (mogen natuurlijk ook talenten uit de eigen jeugd zijn).
Manu zal wel terugkomen, Verhoek blijft wel denk ik. Dat vangt het vertrek van Cisse en Fernandez wel op.
schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen
(mogen natuurlijk ook talenten uit de eigen jeugd zijn).
Dan heb ik niets gezegd 
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Manu zal wel terugkomen, Verhoek blijft wel denk ik. Dat vangt het vertrek van Cisse en Fernandez wel op.
Ik zit ook aan Manu te denken, maar of hij het niveau aan kan. Hij valt al niet heel erg op bij Excelsior, en hij lijkt me te zwaar.
Verhoek zal inderdaad blijven, maar dat niveau kan echt niet meer bij Feyenoord.
Minken
-
- 668 berichten
- 494 stemmen
Manu gaat het niet worden vrees ik, te zwaar te langzaam.
Montorsi
-
- 9724 berichten
- 2386 stemmen
Nee maar om nou iets anders te halen in zijn plaats? Verhoek is in ieder geval gemotiveerd om er iets van te maken, traint volgens mij altijd wel goed itt Cisse enzo, en het is een heel ander type buitenspeler, voor de afwisseling ook niet zo slecht.
Excelsior is hopelijk voor Manu wel een goeie stap geweest. Hij moet daar in ieder geval hard werken om er wat van te maken in zo'n ploeterteam. Zou hem er in ieder geval zeker bij nemen.
DMF
-
- 1042 berichten
- 385 stemmen
[
Ik zit ook aan Manu te denken, maar of hij het niveau aan kan. Hij valt al niet heel erg op bij Excelsior, en hij lijkt me te zwaar.
Verhoek zal inderdaad blijven, maar dat niveau kan echt niet meer bij Feyenoord.
Manu doet het nog best aardig. Loopt keurig één op twee als buitenspeler bij de nummer zestien van de Juup. Hij pakt alleen een paar keer rood door domme acties, maar op zich is dit geen beroerde statistiek. Manu is een echte grillige buitenspeler die vol voor elke actie gaat, lekker opportunistisch allemaal en vrij doelgericht. Geen basisspeler, maar wellicht ontwikkelt hij zich wel tot leuke wisselspeler.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Alleen jammer dat Elvis één van de meest luie spelers is die ik ooit gezien heb. Manmanman.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Dat is een van de redenen dat ik hem niet zie slagen bij Feyenoord.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ik ook. Aanvallend een best aardige speler maar die luiheid is echt een enorm zwaar nadeel. Daar komen alleen exceptionele talenten mee weg.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Zozo, complimenten aan Tiny S van de criminele organisatie PSV dat hij als ongeveer de enige daar niet de kop in het zand steekt wat betreft zijn idiote selectie

Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Heel goed, win maar van Ajax, struikelen doet PSV toch nog wel.
Knisper
-
- 13041 berichten
- 1279 stemmen
Discussie over glory hunters verwijderd. Dit leidt namelijk telkens weer tot persoonlijke aanvallen (zoals ook nu weer).
depri83
-
- 6812 berichten
- 1491 stemmen
Haha!
Ja jongens en al dat gezeur op PSV hoeft straks ook hier niet meer op het forum. Je kunt je grieven doorgeven op nummer 0800 22 99 555.
mjk87 (moderator films)
-
- 14590 berichten
- 4548 stemmen
Dat heb ik via zo'n meldpunt voetbalgeweld laatst gedaan na het incident met Pieters, nooit een reactie op gehad. Keurige mail gestuurd nog wel. 
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Haha!
Ja jongens en al dat gezeur op PSV hoeft straks ook hier niet meer op het forum. Je kunt je grieven doorgeven op nummer 0800 22 99 555.
*rapporteert alvast de eerstvolgende wedstrijden van Strootman, vBommel, Pieters, Marcelo, Toivonen, Lens en Mertens*

Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Man man, hoeveel Feyenoordsupporters hebben er nu al zo'n Feyenoord kampioen 2013 tattoo?
Ik geef toe dat het in de lucht hangt, maar Geen Woorden, Maar Daden. 
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Haha!
Ik heb ze laten weten van deze topic. Als er dus bepaalde leden nooit meer terugkomen weten jullie waarom. 
%%%%%%
-
- 2543 berichten
- 1234 stemmen
Toevallig is hier laatst gesprekje geweest over het seizoen 2006-2007 van AZ. Dat jaar verspeelde AZ alle prijzen op het laatste moment o.a. KNVB beker, finale plek uefa cup. En op de laatste wedstrijddag zelfs het kampioenschap tegen note-bene het al gedegradeerde Excelsior (wat een ongelofelijke emotionele race baan was dat seizoen zeg) .
Over dat seizoen van AZ komt nu een documentaire op Eredivisie live.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Lijkt me wel geinig. Al sla ik die fragmenten van de laatste speelronde ook maar over denk ik 
Sowieso lijkt het me leuk dat er vaker docu's komen. Zo heb ik nooit gesnapt dat Ajax de laatste maanden van seizoen 10-11 niet constant een cameraman erbij hield. Had een prachtige docu over de 30ste titel op kunnen leveren, vooral door die climax.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Toevallig is hier laatst gesprekje geweest over het seizoen 2006-2007 van AZ. Dat jaar verspeelde AZ alle prijzen op het laatste moment o.a. KNVB beker, finale plek uefa cup. En op de laatste wedstrijddag zelfs het kampioenschap tegen note-bene het al gedegradeerde Excelsior (wat een ongelofelijke emotionele race baan was dat seizoen zeg) .
De finale van de UEFA Cup verspeelde AZ in het seizoen 2004/2005.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Jep, dat was al eerder. Het jaar van %%%% was met de titel op 1 goal en de bekerfinale Ajax-AZ. Volgens mij was dat ook het jaar dat Ajax van Slavia Praag in de voorronde CL verloor, plus daarna door Zagreb uit de voorronde EL geschopt werd 
Maar anyway, voor AZ dus zonder UC, dat was een tijdje daarvoor. Wanneer komt die docu eigenlijk?
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Als Perez nou even naar beneden had bewogen met zijn knie in plaats van te blijven staan als een verstijfd lijk stonden we ook gewoon in die finale, verdomme!
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Man man, hoeveel Feyenoordsupporters hebben er nu al zo'n Feyenoord kampioen 2013 tattoo?
Ik geef toe dat het in de lucht hangt, maar Geen Woorden, Maar Daden.
Dat doen ze toch. Ze lullen niet over de mogelijke titel, maar zetten gewoon direct de tattoo. 
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Dat doen ze toch. Ze lullen niet over de titel, maar zetten gewoon direct de tattoo.
Ik kwam er net achter ja. Maar toen had jij het al getypt. 
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Maar ze hebben wel woorden getatooëerd...
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.