• 16.030 nieuwsartikelen
  • 179.135 films
  • 12.282 series
  • 34.115 seizoenen
  • 649.605 acteurs
  • 199.323 gebruikers
  • 9.393.889 stemmen

Het grote voetbaltopic #6

zoeken in:

Joy4ever

• 4623 berichten
  • 1844 stemmen

orbit schreef:

Het zou toch heerlijk zijn als de stand zo blijft als hij nu is, dat ze het op één puntje mislopen dit jaar

Beter een punt te weinig dan een doelpunt

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Zelfs T. Sanders brengt nu naar buiten dat er structureel wat mis is binnen de huidige spelersgroep gezien de incidenten en gedragingen de laatste tijd. Knap dat hij zich niet inlaat met de huidige struisvogel politiek daar, gewoon zeggen waar het op staat.

mjk87 (moderator films)

• 14590 berichten
  • 4548 stemmen

Psv accepteert het voorstel inzake Dries:

http://www.psv.nl/Nieuws/Nieuwspagina/PSV-accepteert-schikkingsvoorstel-Mertens.htm

Logisch, anders was het ongetwijfeld meer geworden en hij speelt tegen Ajax.

Montorsi

• 9724 berichten
  • 2386 stemmen

Hou je altijd..

Is trouwens ook echt een maffe index. Je kan geloof ik een top 3 invullen en het geeft weer hoeveel mensen zich 'indentificeren met ... ' . Zegt niet zoveel over het aantal 'fans' als je het mij vraagt.

rep_robert

• 27522 berichten
  • 4094 stemmen

Niks veranderd verder. Ajax nog steeds bovenaan, traditionele top 3 verder. Ben wel benieuwd hoeveel PSV is gedaald, want het lijkt me onmogelijk dat zij zijn gestegen n.a.v. de afgelopen jaren .

Het is verder een vreemd lijstje, zich identificeren met een club is wel wat anders dan daadwerkelijk een supporter/fan zijn. Die 510.000 mensen(waaronder Reinbo hehe) zijn net zoals met verkiezingen zwevende kiezers. Ze moeten toch ergens vandaan komen. Aangezien Twente en AZ niet goed draaien en PSV constant negatief in het nieuws komt kan je al wel raden waar ze vandaan komen. Feyenoord is verder wel trending topic, maar uiteindelijk maakt het niet uit omdat Ajax kampioen wordt (hehe) en volgens die vreemde index weer een paar honderdduizend erbij krijgt

Daarnaast vraag ik me af hoe ze zoiets meten, hebben ze alle Nederlanders ondervraagt?

RuudC

• 4636 berichten
  • 2529 stemmen

mjk87 schreef:

Psv accepteert het voorstel inzake Dries:

http://www.psv.nl/Nieuws/Nieuwspagina/PSV-accepteert-schikkingsvoorstel-Mertens.htm

Logisch, anders was het ongetwijfeld meer geworden en hij speelt tegen Ajax.

Als PSV in beroep was gegaan, dan had de KNJB de kans schoon gezien om de schorsingsdobbelsteen nog een keer te werpen. Ik vind het de zoveelste aanfluiting en voor mij geen voetbal meer dit seizoen.

rep_robert

• 27522 berichten
  • 4094 stemmen

Och guddie hoor, de KNJB Zijn ze Feyenoord eerder gunstig gezind dit seizoen..

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

RuudC schreef:

Ik vind het de zoveelste aanfluiting en voor mij geen voetbal meer dit seizoen.

Eens kijken wie hier straks het eerste staat te schreeuwen als de platte kar in Eindhoven door de straten rijdt.

RuudC

• 4636 berichten
  • 2529 stemmen

PSV wordt toch geen kampioen. Gebeurt dat toch, dan houd ik mijn mond. Gegarandeerd, anders trakteer ik hier op pils.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Ach, elke club heeft zijn glory volgers, ben vooral benieuwd hoeveel we er nog bij Ajax of PSV overblijven, mochten die ooit door zo'n diep dal gaan. Maar Feyenoord kan de extra fanschare goed gebruiken, het nieuwe stadion moet ook weer elke week gevuld worden en er zijn nog wat business seats die komend jaar aan de man gebracht moeten worden.

Komende jaren zie ik enkel meer groei op elk vlak.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

rep_robert schreef:

Is ook de mooiste club van Nederland.

Montorsi

• 9724 berichten
  • 2386 stemmen

Het is wel komisch dat een vriend van me in November een soortgelijke photoshop had gemaakt.

(afbeelding)

stfuympos

• 13362 berichten
  • 731 stemmen

otherfool schreef:

(quote)

(quote)

Mijn publiek begrijpt me niet

Tuurlijk begrijp ik je wel, vandaar de fail omdat je het toch doet maar begrijp dat je sarcastisch was.

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

Koeman in Andere Tijden.

B-B-B-Barca!

mjk87 (moderator films)

• 14590 berichten
  • 4548 stemmen

rep_robert schreef:

Ach, mensen die daarvan spreken of de Roverheid hoef je niet meer serieus te nemen, scheelt weer een hoop discussie daarna.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

'Arsenal heeft tientallen miljoenen over voor Feyenoord-duo' | Feyenoord nieuws | FR12.nl

Vormer inpassen, Guidetti halen, rest verlengen met verbeterde aanbieding en klaar. Veel vertrouwen in Van Geel deze zomer. Geen betere verkoper dan hij.

mjk87 (moderator films)

• 14590 berichten
  • 4548 stemmen

Guidetti hebben jullie toch niet nodig? Zo met Pellè. Die vind ik echt in elk aspect beter op dit moment, en de vraag is of Guidetti weer zo een seizoen kan draaien.

En 25 miljoen verkoop is ook 25 miljoen winst, dan kan je eindelijk dat negatieve eigen vermogen (nog 9,5 mio toch?) wegwerken en eerst wat sparen voor je verder gaat. Wat vlees op de botten en dan verder zien. Maar het is zonde dat in G. te investeren.

schram101

• 16684 berichten
  • 2293 stemmen

Feit is wel dat je een tweede spits nodig hebt. De vraag is of het handig is daar (grof) voor te gaan betalen.

mjk87 (moderator films)

• 14590 berichten
  • 4548 stemmen

Een tweede spits is voor Nederlandse clubs wat mij betreft een oude rot die zo inzetbaar is maar niet per se basisspeler meer behoeft te zijn of eerder nog een talent dat je zo nu en dan kan laten invallen. Dat laatste moeten ze toch wel van Varkenoord kunnen halen.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Denk dat je met een duo Guidetti (Zal volgens mij niet zo duur zijn nu en zeker meer opbrengen) en Pelle verzekerd bent van 40 goals. Vraag is een beetje hoe je het invult, maar denk dat Guidetti op de plek van Immers enorm kan renderen. Maar het lijkt me vooral pr matig ook goed voor een enorme aantrekkingskracht. Laat de trainer het maar invullen. Daarbij is het nog totaal niet duidelijk wie er echt vertrekken.

Heb zelf goede hoop dat bijna iedereen blijft. Ze zijn immers bijna allemaal te jong om te vertrekken en ze willen ook vast hun wk selectie (geldt ook voor Guidetti) niet op het spel zetten.

Wanneer Feyenoord CL haalt zal ook vrijwel iedereen wel blijven. Enkel Indi mag weg en er moet waarschijnlijk nog iemand verkocht worden om de schulden weg te werken, maar meer zeker niet. Daarbij is iedereen na het WK (waarschijnlijk) veel meer waard en staan er ook meer en grotere clubs in de rij. Dat snap volgens mij elke speler, zaakwaarnemer en Feyenoord maar al te goed.

j0enne

• 9609 berichten
  • 3783 stemmen

De voetbalbond presenteerde woensdagochtend het actieplan 'Tegen geweld, voor sportiviteit'. Eén van de opvallendste maatregelen is de tijdstraf bij de eerste gele kaart. 'Meteen voelbaar voor zowel speler als team. En een automatische afkoelperiode. Het zijn de voordelen van de directe tijdstraf van tien minuten die een speler (in de B-categorie junioren en senioren) bij het krijgen van een gele kaart voortaan krijgt opgelegd'. aldus de KNVB.

Het moet niet gekker worden zeg!

mjk87 (moderator films)

• 14590 berichten
  • 4548 stemmen

Prima idee, en geel wordt trouwens al nauwelijks getrokken bij de amateurs (daar gaat het toch om?). Maar dan moeten wel de boetebedragen naar 0 vind ik. Werkt ook bij hockey en ijshockey.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Reinbo schreef:

'Arsenal heeft tientallen miljoenen over voor Feyenoord-duo' | Feyenoord nieuws | FR12.nl

Vormer inpassen, Guidetti halen, rest verlengen met verbeterde aanbieding en klaar. Veel vertrouwen in Van Geel deze zomer. Geen betere verkoper dan hij.

Arsenal heef tientallen miljoenen over voor....

En toen stopte ik met lezen. Beide heren zullen absoluut voor een dergelijk bedrag verkocht kunnen worden, maar niet door de krenten van Londen.

DMF

• 1042 berichten
  • 385 stemmen

Arsenal heeft door een aantal goede sponsorovereenkomsten veel geld te besteden schijnbaar.

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

Er was toch een paar weken geleden ook al zo'n onzinbericht over €25m voor twee spelers.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Vind het nou ook niet betrouwbaar, vooral niet van fansites.

DMF

• 1042 berichten
  • 385 stemmen

Er klopt zeer waarschijnlijk geen letter van, alleen dat heeft niet te maken met het budget van Arsenal maar gewoon met de hersenspinsels van die roddelsites.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2368 stemmen

Reinbo schreef:

FR12.nl

Mocht het halsoverkop toch waar zijn, kan Feyenoord dit niet weigeren.

Ik zie alleen geen plaats voor Guidetti met Pellè in de selectie. Liever een type El Ahmadi/Clasie erbij, een goede nummer 10 en een centrale verdediger. Ik zie de Vrij ook wel weggaan.

En het belangrijkste: een goede vleugelspeler erbij. Met Schaken en Boëtius als enige goede opties heb je er daar te weinig van.

En - zoals Schram al aangeeft - een spits voor op de bank. Maar daar kun je Guidetti niet plaatsen, mocht je hem voor veel geld halen.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.