• 16.030 nieuwsartikelen
  • 179.135 films
  • 12.282 series
  • 34.115 seizoenen
  • 649.605 acteurs
  • 199.323 gebruikers
  • 9.393.886 stemmen

Het grote voetbaltopic #6

zoeken in:

rep_robert

• 27522 berichten
  • 4094 stemmen

Lefgozer schreef:

Dan ben je geen echte Feyenoorder, schram.

Als Feyenoorder ben je gewend aan teleurstellingen. Dat zit immers verwerkt in de club. Dan is het logisch dat zij een keer hun hoop vestigen op het NL elftal om eindelijk eens een prijs te winnen. Dan is het logisch dat je daar meer van baalt..

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Des te zuurder dat ze dit seizoen weer naast alles gaan grijpen (njah, tweede plek is tegenwoordig ook al hossen in Rotterdam). Maar nee, serieus, als Ajax geen rol zou spelen voor Europees voetbal had ik het graag als volgt gezien dit seizoen:

1: Feyenoord

2: Vitesse

3: Psv.

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Die wedstrijd had wel echt alles zeg, al liep ie voor Ajax mooi af. Snelle 0-1, na de rust Huntelaar gelijk en Gabri rood.

Waren geweldige gevechten tussen Dembélé en Stam ook in die wedstrijd. Twee van die beesten.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Lefgozer schreef:

(quote)

Waren geweldige gevechten tussen Dembélé en Stam ook in die wedstrijd. Twee van die beesten.

Jazeker. Dembele scoorde die 0-1 ook erg fraai. Kwam geloof ik van de rechterkant naar binnen en schoot diagonaal raak.

Dat AZ vond ik ook een mooie ploeg hebben destijds. Al vond ik de ploeg daarvoor nog leuker, met Perez, van Galen, Elkhattabi, Nelisse, Opdam en noem ze op. Was er als neutrale supporter zelfs toen doodziek van dat AZ de UC finale miste door die klote goal van Sporting.

rep_robert

• 27522 berichten
  • 4094 stemmen

Maar toen was AZ ook nog sympathiek met ook nog de Alkmaarderhout. Vanaf het moment dat ze naar het dsb stadion gingen kregen ze praatjes en dergelijke.

De bekerfinale van 2007 blijft een mooie herinnering. Met tien man spelen, maar dankzij ons kabaal bleef het toch nog 11 tegen 11. Heerlijk 20 minuten met de bekerfinale t-shirts zwaaien, die btw nog in mijn kast ligt.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2368 stemmen

Joy4ever schreef:

Die knakker met die tattoo lijkt wel op kos trouwens.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2368 stemmen

Reinbo schreef:

-----------------Krul--------------

Janmaat-de Vrij-Vlaar-BMI

de Guzman-Clasie-Vilhena

Kuyt-van Persie-Schaken

Krul wilde naar Feyenoord. Komt nog wel.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Als Feyenoorder ben je gewend aan teleurstellingen. Dat zit immers verwerkt in de club. Dan is het logisch dat zij een keer hun hoop vestigen op het NL elftal om eindelijk eens een prijs te winnen. Dan is het logisch dat je daar meer van baalt..

Nee hoor, de nederlaag tegen Pec deed me al meer als dat WK. Als Feyenoorders ergens niks mee hebben zijn het wel die onechte hype emoties rondom de nl11.

Maar man, man, man wat zou het mooi zijn als Feyenoord na al die misere van de afgelopen jaren tegen Nac in een volle Kuip kampioen zou worden....

En zo niet, dan wachten we gewoon een jaartje langer, het zit er wel weer aan te komen, maar nu zou wel het meest geweldige moment zijn. Volgend jaar verwacht iedereen het eigenlijk wel.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Reinbo schreef:

---------Krul--------------

Janmaat-de Vrij-Vlaar-BMI

de Guzman-Clasie-Vilhena

Kuyt-van Persie-Schaken

Op Vlaar, Kuyt en Schaken na (en Krul dan, maar om andere redenen) toch een verzameling goede Feyenoorders. (en Kuyt heb ik lange tijd ook prima gevonden voor het NL 11-tal op de rechterflank)

Montorsi

• 9724 berichten
  • 2386 stemmen

Mertens en PSV mogen weer niet klagen dat de KNVB rekening houdt met de wedstrijd tegen Ajax.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2368 stemmen

Quido schreef:

(quote)
Op Vlaar, Kuyt en Schaken na (en Krul dan, maar om andere redenen) toch een verzameling goede Feyenoorders. (en Kuyt heb ik lange tijd ook prima gevonden voor het NL 11-tal op de rechterflank)

Eens. Hoewel Vlaar nu beter is dan BMI en verdedigend zeker niet slechter dan de Vrij, maar Vlaar zal nooit top worden en die andere twee misschien wel. Ik verwacht eerder de subtop van Europa.

Schaken is leuk voor de Eredivisie, that's it.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Maar dat vinden we allemaal fijn.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Reinbo schreef:

En zo niet, dan wachten we gewoon een jaartje langer, het zit er wel weer aan te komen, maar nu zou wel het meest geweldige moment zijn. Volgend jaar verwacht iedereen het eigenlijk wel.

Welja, jullie worden het ook zo regelmatig. Is het niet dit seizoen, dan uiteraard volgend seizoen. Net of de concurrentie gaat slapen en Feyenoord niks zal gaan verkopen

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ik denk ook dat je het nu moet doen, anders duurt het wel weer even. Twee spelers verwacht ik wel dat die verkocht gaan worden (ik hoop Clasie en Indi) en dat zal dan vooral fungeren om de schuld en het negatieve EV aan te vullen/weg te werken.

schram101

• 16684 berichten
  • 2293 stemmen

Lefgozer schreef:

Dan ben je geen echte Feyenoorder, schram.

En jij dus geen echte Nederlander?

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Naomi Watts schreef:

Ik denk ook dat je het nu moet doen, anders duurt het wel weer even. Twee spelers verwacht ik wel dat die verkocht gaan worden (ik hoop Clasie en Indi) en dat zal dan vooral fungeren om de schuld en het negatieve EV aan te vullen/weg te werken.

Ow, ik sluit niet uit dat jullie volgend seizoen ook mee doen hoor, maar Reinbo brengt het als dat het een kwestie van tijd is voor Feyenoord zeker kampioen is. Er moet inderdaad nog 10 miljoen weggewerkt worden en bij bepalende jongens als de Vrij moeten er contracten verlengd worden.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ik ook niet hoor. Als je o pde lange termijn mee wil blijven doen zal er nog wel wat jaren positief beleid aan vooraf moeten gaan.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

?Dit kan wel eens een probleem zijn voor V/d Vaarts interlandcarrière? - voetbalzone.nl

Vreemde woorden van Gullit. Juist in VDV zijn geval lijkt me HSV juist zijn redding. Zijn lichaam kan 3 duels in de week denk ik helemaal niet goed aan, gezien zijn vele blessures de laatste jaren. Bij HSV speelt hij wekelijks in de Bundesliga tegen sterke ploegen, dus hij krijgt weerstand zat. Maar zonder Europees kan hij ook goed herstellen in de midweek. Volgens mij is deze situatie juist goed voor hem. In normale doen moet hij gewoon mee naar het WK, blijft een geweldige speler en een prettige gast. Na dat WK kan hij beter stoppen met Oranje, dan zal het beste er zeker af zijn. Ik zie hem dan nog graag een paar jaar bij Ajax spelen.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Welja, jullie worden het ook zo regelmatig. Is het niet dit seizoen, dan uiteraard volgend seizoen. Net of de concurrentie gaat slapen en Feyenoord niks zal gaan verkopen

Denk dat er niet veel spelers weg gaan. Willen niet hun selectie voor de NL11 op het spel zetten. (De Vrij blijft gewoon, zeker als we CL halen, en plek twee acht ik zeer goed haalbaar, plek 1 wordt lastig.) En als deze groep (Minus misschien Janmaat en Indi) nog een jaar bij elkaar blijven, worden ze met twee vingers in de neus kampioen. Daar ben ik echt van overtuigd.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Reinbo schreef:

En als deze groep (Minus misschien Janmaat en Indi) nog een jaar bij elkaar blijven, worden ze met twee vingers in de neus kampioen. Daar ben ik echt van overtuigd.

Dan moeten ze toch heel wat beter gaan presteren dan dit seizoen.

Montorsi

• 9724 berichten
  • 2386 stemmen

Reinbo schreef:

(quote)

Denk dat er niet veel spelers weg gaan. Willen niet hun selectie voor de NL11 op het spel zetten. (De Vrij blijft gewoon, zeker als we CL halen, en plek twee acht ik zeer goed haalbaar, plek 1 wordt lastig.) En als deze groep (Minus misschien Janmaat en Indi) nog een jaar bij elkaar blijven, worden ze met twee vingers in de neus kampioen. Daar ben ik echt van overtuigd.

Zou mooi zijn als de groep nog tot na het WK intact blijft, of beperkt blijft tot alleen verkoop van Bruno. Maar eigenlijk denk ik dat hij ook nog wel graag blijft als ze kampioen worden.

DMF

• 1042 berichten
  • 385 stemmen

Reinbo schreef:

(quote)

Met twee vingers niet. Meedoen moet dan zeker lukken. Jongens als Vilhena en Boëtius zullen alleen wel erg wisselvallig blijven.

Waar ik vooral erg blij mee ben, is dat we volgend seizoen gewoon beginnen met een spits die onder contract staat en niet hoeft te wennen aan alles zoals Guidetti en dit jaar Pellè. Met het oog op Europees voetbal ook zeer handig. Met Pellè in de huidige vorm hadden we Dinamo Kiev waarschijnlijk al over de knie gelegd.

Indi is trouwens prima vervangbaar, dus die mag vertrekken voor een mooi bedrag. Janmaat is met afstand de beste back in Nederland, dus dat wordt een lastig verhaal.

j0enne

• 9609 berichten
  • 3783 stemmen

Columnist Henk Spaan meldt in Het Parool dat PSV op twee jonge talenten van Ajax aast. PSV zou de situatie rond de B-junioren Gino Dekker en Abdelhak Nouri nauwlettend volgen. Volgens Spaan is het tweetal ontevreden bij Ajax. Cruijff zou volgens Spaan een contract voor Nouri tegenhouden, terwijl het technisch hart in hem een toptalent zou zien.

Doen we dus wat terug!

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Henk Spaan Enough said. Buiten dat om heb ik er geen moeite mee dat een speler vertrekt als hij meer perspectief ziet bij een concurrent. Alleen calimero´s zien het als diefstal, zonder eerst eens goed in de spiegel te kijken waarom een jongen uberhaupt vertrekt.

Maar geef die jongens een ongelijk. PSV is immers the place to be tegenwoordig om als jeugdspeler door te breken!

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Het zou toch heerlijk zijn als de stand zo blijft als hij nu is, dat ze het op één puntje mislopen dit jaar

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

j0enne schreef:

Columnist Henk Spaan meldt in Het Parool dat PSV op twee jonge talenten van Ajax aast. PSV zou de situatie rond de B-junioren Gino Dekker en Abdelhak Nouri nauwlettend volgen. Volgens Spaan is het tweetal ontevreden bij Ajax. Cruijff zou volgens Spaan een contract voor Nouri tegenhouden, terwijl het technisch hart in hem een toptalent zou zien.

Doen we dus wat terug!

Hoezo terug? Welke PSV toptalenten hebben wij allemaal van jullie gehad dan?

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

orbit schreef:

(quote)

Het zou toch heerlijk zijn als de stand zo blijft als hij nu is, dat ze het op één puntje mislopen dit jaar

Ben blij dat jullie er nog zo over denken. We komen er aan.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Ik heb die overtredingen zeker gemist

stfuympos schreef:

Mag ik het zeggen, ja ik mag het zeggen.

"fail"

Mijn publiek begrijpt me niet

rep_robert

• 27522 berichten
  • 4094 stemmen

Volgens mij was je lichtjes ironisch daar

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Toegegeven, het was bijzonder lastig op te merken

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.