- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #6
Het grote voetbaltopic #6
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Pfff... ik wil niet zielig overkomen hoor, maar de tegenstanders van Heerenveen hadden in de wedstrijden die je nu noemt dan ook wel 27 strafschoppen moeten hebben, ik heb ze zelf heel objectief zitten turven. Niet dat ik het woord 'complot' in de mond neem uiteraard, dat zou ik nou nooit doen, maar opvallend is het wel, je zou er bijna iets van denken. Wat ik dus niet doe, ondanks dat er elke wedstrijd zeker 4 spelers van Heerenveen een rode kaart hadden moeten krijgen. Minimaal.
Ik heb die overtredingen zeker gemist, ondanks dat ik Heerenveen een paar keer de hele wedstrijd heb zien spelen. Ondertussen heeft hij het wel goed op de rails gekregen. Vrij aardig voetbal, uitslagen tegen betere teams die goed zijn en weer een plek in het linkerrijtje. Al krijgt hij nog de komende weken lastige potjes tegen Feyenoord en Ajax.
gillie24
-
- 2637 berichten
- 1735 stemmen
Het is Naomi Watts, hij zei laatst dat hij tattoos mooi vindt. 
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
LOL
Lefgozer, nog wat van meegekregen??
Ja, nog zo'n reden waarom ik een hekel heb aan Ajax. Is elk seizoen zo namelijk. En dan ook nog gewoon provocerend richting de Benside juichen, hè. Maar onze Toon laat ze volgend seizoen gewoon weer toe. Want AZ was, is en zal altijd het braafste jongetje van de klas zijn.
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3783 stemmen
Ik vind dat Dries alleen voor de thuisduels geschorst moet worden. Uit is hij toch altijd afwezig.
PS: Het valt me tegen dat Joene nog niet over Ajax hier klaagt, dat ze geinformeerd hebben naar hun verdediger Jorrit Hendrix uit de PSV jeugd
Maar volgens mij is deze jongen wel verstandiger dan die Bazoer.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Maar volgens mij is deze jongen wel verstandiger dan die Bazoer.
Je bedoelt dat Hendrix misschien wel iets van perspectief ziet bij PSV? Lijkt me sterk.
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3783 stemmen
Hij zal bij Ajax minder kans hebben dan bij PSV met spelers als Veltman, Denswil, Dijks, Bazoer en de hele mikmak.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Hij zal bij Ajax minder kans hebben dan bij PSV met spelers als Veltman, Denswil, Dijks, Bazoer en de hele mikmak.
De beste zal spelen. Ik ken die jongen overigens verder niet hoor, dus kan hem niet inschatten.
stfuympos
-
- 13362 berichten
- 731 stemmen
"fail"

rep_robert
-
- 27522 berichten
- 4094 stemmen
Ja, nog zo'n reden waarom ik een hekel heb aan Ajax. Is elk seizoen zo namelijk. En dan ook nog gewoon provocerend richting de Benside juichen, hè. Maar onze Toon laat ze volgend seizoen gewoon weer toe. Want AZ was, is en zal altijd het braafste jongetje van de klas zijn.
AZ kan er natuurlijk voor zorgen door Ajax niet te laten scoren 
rep_robert
-
- 27522 berichten
- 4094 stemmen
Op oorlogstoer? 
mjk87 (moderator films)
-
- 14590 berichten
- 4548 stemmen
Iets voor de rubriek 'geen commentaar' van Knevel & Vd Brink
depri83
-
- 6812 berichten
- 1491 stemmen
Die eigenaren van Blackburn....
Derde trainer van het seizoen ontslagen. Na Steve Kean, Henning Berg (57 dagen in dienst) nu Micheal Appleton (67 dagen in dienst) ontslagen.
Flapdrollen.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
@ Rep:
Ach joh, hij kan er altijd nog 2018 van maken. Of (bijna) alle jeugdelftallen achter Feyenoord zetten.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Beetje dom is het wel.... Eerst maar Heerenveen uit zien te winnen.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Alles goed en wel. Ik heb geen tattoo's, ben ook niet van plan om ze te nemen. En op dit soort onnozel gedrag zul je me ook niet op betrappen.
DMF
-
- 1042 berichten
- 385 stemmen
@ Rep:
Ach joh, hij kan er altijd nog 2018 van maken. Of (bijna) alle jeugdelftallen achter Feyenoord zetten.
En volgend jaar gewoon /2014 erbij. 
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Van die 1 kan je ook wel een 2 maken, kan je het weer 10 jaar uitstellen 
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
(afbeelding)
En hij heeft nog wel zo'n intelligent gelaat 
Denk dat als je zijn hele broek oprolt dat er een stuk of 14 van dergelijke tattoo's staan 
Minken
-
- 668 berichten
- 494 stemmen
En hij heeft nog wel zo'n intelligent gelaat 
Denk dat als je zijn hele broek oprolt dat er een stuk of 14 van dergelijke tattoo's staan
Zo ziet de gemiddelde Nederlander eruit.
rep_robert
-
- 27522 berichten
- 4094 stemmen
Ja joh
Straks ga je nog zeggen dat je die Haagse matjes ook overal in Nederland vindt.
Minken
-
- 668 berichten
- 494 stemmen
Man van middelbare leeftijd met een beetje overgewicht, loop door een willekeurige stad en je ziet er zo veel. Snap niet waar je die Haagse matjes vandaan haalt, deze gast ziet er toch redelijk normaal uit, dat oor-ringetje daargelaten en die tattoos zie je normaal niet.
RuudC
-
- 4636 berichten
- 2529 stemmen
Hij zou zomaar papa Clasie kunnen zijn.
Ik weet alleen niet wat ik dommer vind... Je spaargeld op een bank in Cyprus zetten of een kampioenstatouage laten zetten met nog zoveel speelrondes te gaan.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Hij zou zomaar papa Clasie kunnen zijn.
Ik weet alleen niet wat ik dommer vind... Je spaargeld op een bank in Cyprus zetten of een kampioenstatouage laten zetten met nog zoveel speelrondes te gaan.
Terwijl ze ook nog eens derde staan....
AZ stond destijds geloof ik op 1 toen die knakker dat deed.
rep_robert
-
- 27522 berichten
- 4094 stemmen
AZ moest toen alleen uit bij Excelsior winnen volgens mij, maar ze speelden gelijk 
rep_robert
-
- 27522 berichten
- 4094 stemmen
Man van middelbare leeftijd met een beetje overgewicht, loop door een willekeurige stad en je ziet er zo veel. Snap niet waar je die Haagse matjes vandaan haalt, deze gast ziet er toch redelijk normaal uit, dat oor-ringetje daargelaten en die tattoos zie je normaal niet.
Je hebt gelijk. Op het oorringetje, de tattoo's(zie ook al één op z'n vinger zitten), zijn kleding en zijn kapsel na is het een doornormale Nederlander.
Joy4ever
-
- 4623 berichten
- 1844 stemmen
AZ moest toen alleen uit bij Excelsior winnen volgens mij, maar ze speelden gelijk
Met een uitgeleende AZ-er aan kant van Excelsior die teveel zijn best deed 
Die knakker met die tattoo lijkt wel op kos trouwens.
rep_robert
-
- 27522 berichten
- 4094 stemmen
Ik denk dat je kos nu een hartaanval bezorgt 
depri83
-
- 6812 berichten
- 1491 stemmen
Potverdikkke wat een geweldige dag was dat zeg. De zenuwen van die dag nadien nooit meer meegemaakt.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.