• 16.030 nieuwsartikelen
  • 179.131 films
  • 12.282 series
  • 34.115 seizoenen
  • 649.519 acteurs
  • 199.323 gebruikers
  • 9.393.810 stemmen

Het grote voetbaltopic #6

zoeken in:

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Vermeegen. Breek me de bek niet open over die druif. Zelfs wanneer iemand gaat zitten schijten is hij vol enthousiasme aan het becommentarieren over hoe mooi hij wel niet gedraaid is.

mjk87 (moderator films)

• 14590 berichten
  • 4548 stemmen

Materny schreef:

Vermeegen. Breek me de bek niet open over die druif. Zelfs wanneer iemand gaat zitten schijten is hij vol enthousiasme aan het becommentarieren over hoe mooi hij wel niet gedraaid is.

Vanaf 2.32

nclo

• 1494 berichten
  • 157 stemmen

In combinatie met Jaap is hij niet te af te stoppen

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2368 stemmen

jordandejong schreef:

Relaxte gast die Ruben Schaken. Lijkt me toch moeilijk om een dag op te trekken met die stront irritante Harry Vermeegen.

Heb het vanavond niet gezien, maar ook tijdens interviews komt hij altijd heel relaxed over.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2368 stemmen

nclo schreef:

In combinatie met Jaap is hij niet te af te stoppen

(embed)

Vooral Jaap was altijd in vorm in combi met Harry.

mjk87 (moderator films)

• 14590 berichten
  • 4548 stemmen

Haha, Stam nog in Manchester Toen liep Vermeegen nog als molen verkleed daar in de tuin. Ook zijn bar op Aruba, en het schieten op goal tegen Oscar Moens. Had ook best leuke dingen gemaakt.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

mjk87 schreef:

(quote)

(embed)

Vanaf 2.32

Man man, ik zat er nog niet eens zo heel ver naast (die episode nooit gezien). Wat een verschrikking die man.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Als kind kon ik me altijd enorm verheugen op een nieuwe aflevering van De Regenjas. Vooral die vaste rubriek 'De cirkel is rond' - waarbij spelers de bal door het raam van hun kinderkamer moesten schieten - was echt geweldig.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Quido schreef:

Als kind kon ik me altijd enorm verheugen op een nieuwe aflevering van De Regenjas.

En daar is alles mee gezegd ook. Iedere volwassenen man van vandaag de dag zit met schaamte te kijken naar hoe die man iedereen als een kleuter behandeld. Vraag me in godsnaam af hoe hij toch weer profs weet te ronselen iedere keer. Laatste episode die ik zag was met Castaignos, brrrrr.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Vermeegen in '98 was top, vooral die items met Stam. Dat-ie voor z'n goudvisjes ging zorgen ofzo

Quido schreef:

Vind het oprecht zielig hoe je hier de laatste tijd bezig bent (...) jij bent er dus echt heilig van overtuigd dat heel de wereld tegen PSV is?

Mooiere pot/ketels ben ik hier nog niet tegengekomen

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

otherfool schreef:

Kom maar op met de complot-theorieen van mijn hand dan (en dat is wat anders dan het benoemen van fouten/dwalingen, maar dat zul jij - als mister nuance himself - ongetwijfeld weten. Daarnaast zit er een verschil tussen het reageren in emotie - tijdens een wedstrijd zou ik me dergelijke reacties nog voor kunnen stellen van deze of gene - en het dagenlang doorgaan over het vermeende onrecht en 'de hele wereld is tegen ons', m.a.w: er dus heilig van overtuigd zijn dat hier vals wordt gespeeld). In geval van, graag met bronvermelding / linkje, zodat de gehele context mee wordt genomen en geen selectieve of onvolledige quotes, waar je een kei in bent gebleken.

Montorsi

• 9724 berichten
  • 2386 stemmen

'Als wij bij PSV nu een scheet op het veld laten, krijgen we al een schikkingsvoorstel. Hoe dat komt? PSV wordt door de media verder onder druk gezet, waarschijnlijk omdat de club al een paar jaar geen kampioen meer is geworden. Het is aan ons om daar goed mee om te gaan.'

- Aldus sprak Jeremain 'ik pak hem straks wel Jetro' Lens.

RuudC

• 4636 berichten
  • 2529 stemmen

Over schikkingsvoorstellen gesproken: wat gaat Mertens krijgen? Weddenschapje voor de eer? Ik ga voor vier wedstrijden.

mjk87 (moderator films)

• 14590 berichten
  • 4548 stemmen

4 wedstrijden, een voorwaardelijk, en hij mist dus Ajax. Daar ben ik niet ontevreden over, zeker in Eindhoven doet hij het vaak redelijk goed.

Joy4ever

• 4623 berichten
  • 1844 stemmen

rep_robert schreef:

Oei, dit voorspelt vaak niet veel goeds

Dan wordt Feyenoord dus over twee jaar kampioen

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

Feyenoord geen kampioen dus...

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

otherfool schreef:

Vermeegen in '98 was top, vooral die items met Stam. Dat-ie voor z'n goudvisjes ging zorgen ofzo

(quote)

Ga je nog wat over Maffe Marco zeggen? Alweer de vierde zege op rij, een plek in het linkerrijtje terug en er komt nog meer moois aan. Heeft toch mooi Vitesse, Twente en PSV verslagen en tegen Ajax in Friesland een punt gepakt.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Montorsi schreef:

'Als wij bij PSV nu een scheet op het veld laten, krijgen we al een schikkingsvoorstel. Hoe dat komt? PSV wordt door de media verder onder druk gezet, waarschijnlijk omdat de club al een paar jaar geen kampioen meer is geworden. Het is aan ons om daar goed mee om te gaan.'

- Aldus sprak Jeremain 'ik pak hem straks wel Jetro' Lens.

Het is 1 groot complot tegen PSV, dat ziet iedereen. Iedereen ziet dat Pieters, Lens en Mertens erin geluisd zijn. En dat van Bommel onterecht de hoon van de media tegen zich heeft, het is zo'n lieve jongen. Ook Advocaat en Brands worden onterecht zo hard aangepakt. Het is echt schandalig dat ze deze gemoedelijke, sympathieke en gezellige club steeds zo genadeloos erbij naaien. En dan worden die rot Ajacieden en Feyenoorders steeds gematst door de KNJB! Ik kan hier oprecht heel boos om worden, bah!

Montorsi

• 9724 berichten
  • 2386 stemmen

7 wedstrijden voor het einde al, wat een lul

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2368 stemmen

Joy4ever schreef:

(quote)

Dan wordt Feyenoord dus over twee jaar kampioen

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

'Boy Wonder' zet in zomer punt achter loopbaan vol blessureleed - voetbalzone.nl

Zo zonde dat hij destijds bij Liverpool vertrok. Daar had hij echt tot aan nu nog een grote held als speler kunnen zijn. Pas 33...

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

De Telecruijff ziet de bui al hangen!

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Dat doet PSV toch niet goed. Feyenoord heeft het landelijke AD achter zich, Ajax de Telegraaf en PSV het regioblaadje Eindhovens Dagblad

rep_robert

• 27522 berichten
  • 4094 stemmen

LOL Lefgozer, nog wat van meegekregen??

Leek wel 2e Arena in alkmaar die hele hoofdtribune schoot in de lucht na 0 - 1.

Net thuis en waar zal ik beginnen? Bij;

bij de vele neuzen in vak M

bij de muziek voor de wedstrijd die nauwelijks te horen was en ook nog eens als "bij ons in de Jordaan" klonk

westside072 schreef:Leek wel 2e Arena in alkmaar die hele hoofdtribune schoot in de lucht na 0 - 1.

Ik heb er nu eens goed op zitten letten. Groot gedeelte van die figuren staat dus ook nog provocerend richting de Benside te juichen. Maar nee hoor, laat ze volgend seizoen maar gewoon weer binnen, Toon!

Het was gewoon weer genant om te zien hoe 'onze' hele hoofdtribune opsprong bij de eerste 2 doelpunten.... Ook lekker bemoedigend dat (het hoofd van) de stewards (op een enkeling na) gewoon toegeven dat het allemaal om geld draait,

rep_robert

• 27522 berichten
  • 4094 stemmen

depri83 schreef:

De Telecruijff ziet de bui al hangen!

Ajax zal wel een leuke vergoeding overmaken op de rekening van dhr. R. Sneijder denk ik

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Ik vind dat Dries alleen voor de thuisduels geschorst moet worden. Uit is hij toch altijd afwezig.

PS: Het valt me tegen dat Joene nog niet over Ajax hier klaagt, dat ze geinformeerd hebben naar hun verdediger Jorrit Hendrix uit de PSV jeugd

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Ga je nog wat over Maffe Marco zeggen? Alweer de vierde zege op rij, een plek in het linkerrijtje terug en er komt nog meer moois aan. Heeft toch mooi Vitesse, Twente en PSV verslagen en tegen Ajax in Friesland een punt gepakt.

Pfff... ik wil niet zielig overkomen hoor, maar de tegenstanders van Heerenveen hadden in de wedstrijden die je nu noemt dan ook wel 27 strafschoppen moeten hebben, ik heb ze zelf heel objectief zitten turven. Niet dat ik het woord 'complot' in de mond neem uiteraard, dat zou ik nou nooit doen, maar opvallend is het wel, je zou er bijna iets van denken. Wat ik dus niet doe, ondanks dat er elke wedstrijd zeker 4 spelers van Heerenveen een rode kaart hadden moeten krijgen. Minimaal.

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Ik vind dat Dries alleen voor de thuisduels geschorst moet worden. Uit is hij toch altijd afwezig.

PS: Het valt me tegen dat Joene nog niet over Ajax hier klaagt, dat ze geinformeerd hebben naar hun verdediger Jorrit Hendrix uit de PSV jeugd

Ja als je over een paar jaar de CL wil winnen zal je toch goede spelers nodig hebben.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.