• 15.954 nieuwsartikelen
  • 178.916 films
  • 12.262 series
  • 34.063 seizoenen
  • 648.970 acteurs
  • 199.234 gebruikers
  • 9.387.133 stemmen

Het grote voetbaltopic #6

zoeken in:

j0enne

• 9608 berichten
  • 3780 stemmen

schram101 schreef:

Waar baseer je het dan op? De voorbereiding van PSV? Of heb jij het tweede van City (Rekik) Jong PSV (Bakkali), het tweede van HSV (Bruma) of de trainingen van PSV (Locadia, Depay) gevolgd vorig seizoen? Of zijn het toch de kwaliteiten van Willems, Wijnaldum en Matavz (want dat jij die drie ontzettend goed vind is iedereen wel bekend natuurlijk......)

Alleen al de bank.

Toivonen, Matavz, Tyton, Hiljemark, Jozefzoon, Park binnenkort vs. Goossens, Singh, Vormer, te Vrede, Verhoek.

Bovendien zijn Rekik en Bruma nu al 10x beter dan die prutsers van een Marcelo, Zanka, Derijck en Bouma. Wel heb je een hoop goals weggeven, maar of je nu met 1-0 wint of 7-0, 3 punten is 3 punten.

schram101

• 16684 berichten
  • 2293 stemmen

De bank van PSV is de halve basis van vorig jaar. En toen heeft A&L honderdtwintig keer geroepen dat het koekenbakkers zijn.

Montorsi

• 9719 berichten
  • 2382 stemmen

Quido schreef:

(quote)

15 juli:

(quote)

Lachwekkender dan dit wordt het niet...

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Quido schreef:

(quote)

15 juli:

(quote)

Goed gezien ja. Zoals het ervoor stond. Heb Feyenoord en PSV een paar keer nu zien spelen en dan zat ik er destijds aardig naast. PSV heeft ieder geval geïnvesteerd in goede voetballers. Wel jong, maar ze kunnen wel voetballen. Beter een onervaren Maher dan een ervaren Immers.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

En toen ik PSV tegen Zulte goed vond spelen, moest ik niet zo overdrijven ... Welke wedstrijd van hen heeft je dan wel opeens overtuigd? (want andere goede wedstrijden kan ik me niet herinneren) Bovendien ging je toch niet zomaar op één wedstrijdje af?

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Destijds overdreef ik een beetje, ook om al dat te overdreven positieve gedoe om PSV wat te temperen. Feyenoord is te afhankelijk van 1 speler, waarbij ze het veldspel gewoon vergeten. PSV is jong en onervaren, maar daar zit veel meer in. PSV tegen Fenerbahce, Zulte en een helft tegen ADO was toch best goed. Feyenoord tegen oa Hellas en Zwolle vond ik weer erg droevig. Plus, Feyenoord ken ik nog van vorig seizoen. Toen zag ik ze ook nooit als echte titelkandidaat. Ook toen vond ik Ajax en PSV de belangrijkste teams. Feyenoord zal best bovenin meedraaien, maar die houden dat geen seizoen vol met dit spelniveau. Feyenoord buiten de Kuip is toch een wereld van verschil.

Montorsi

• 9719 berichten
  • 2382 stemmen

kortom, opportunisme.. drie weken geleden was het nog niks, een (of twee of twee-en-een-half) goed potje verder en het is allemaal compleet anders.

otherfool

• 18536 berichten
  • 3403 stemmen

Het archief is weer eens meedogenloos

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Montorsi schreef:

kortom, opportunisme.. drie weken geleden was het nog niks, een (of twee of twee-en-een-half) goed potje verder en het is allemaal compleet anders.

Dat is dan ook voetbal. Daarom is het zo nutteloos om steeds oude berichten terug te zoeken. Reinbo die 34 wedstrijden al gaat voorspellen...wat heb je eraan aangezien alles over 2 weken weer anders kan zijn. Als PSV nu de komende 10 duels verliest zal ik ze ook afschrijven ja.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Wel grappig overigens dat vrijwel iedereen lyrisch is over de eerste helft van PSV tegen ADO. Ik vond PSV namelijk geen schim van de ploeg van afgelopen dinsdag. Buiten die drie doelpunten, die alle drie m.i. door defensieve blunders tot stand kwamen, is er welgeteld één kans gecreëerd.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4088 stemmen

Reinbo schreef:

(quote)

Je moet geen berichtjes typen als je dronken bent. Je analyse raakt kant nog wal. Dat ik klaag lijkt me nogal logisch. Feyenoord heeft immers verloren (en op nogal schlemielige wijze).

Heeft verder ook geen donder met de voorbereiding te maken. Het is een mentaal ding. Helaas kun je daar niet op trainen. Kampioensaspiraties kunnen idd in de ijskast. Had niet verwacht dat de knulletjes er zo slap in zouden gaan.

En wat nou als ze de komende potjes wel aardig spelen?

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Ik moest wel net lachen toen ik Studio Voetbal even terug keek met het commentaar van Sjek over de goal van Willems. Wereldgoal en Robero Carlos-achtig

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2117 stemmen

blijft grappig die quotes uit de oude doos. Hoewel deze doos niet oud was

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

En wat nou als ze de komende potjes wel aardig spelen?

Dan ga ik vast weer valse hoop krijgen.

Probleem is dat de selectie te smal is en dat het metaal te kort schiet. Hoe je binnen 4 maanden weer van PEC kunt verliezen is me echt een raadsel. Iets met ezels....

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Ik kan het hebben. Ben ook niet altijd consequent. Alleen is de rest dat ook niet, maar zit niet iedereen constant in dat archief te rommelen.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2117 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Manu en Boëtius zijn hartelijk welkom, in ieder geval. Al duurt dat nog ff.

Te lang ja.. Manu nog 3 wedstrijden, Boëtius nog veel langer.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2117 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Ik kan het hebben. Ben ook niet altijd consequent. Alleen is de rest dat ook niet, maar zit niet iedereen constant in dat archief te rommelen.

Nou ja, niet iedereen roept ook constant iets stelligs over titelkandidaten of afschrijven van ploegen

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4088 stemmen

Reinbo schreef:

(quote)

Dan ga ik vast weer valse hoop krijgen.

Probleem is dat de selectie te smal is en dat het metaal te kort schiet. Hoe je binnen 4 maanden weer van PEC kunt verliezen is me echt een raadsel. Iets met ezels....

Moeten ze wat vitamine of staalpillen slikken. Voorkomt bloedarmoede Of gewoon wat meer vlees eten, zit ook genoeg ijzer in. Denk dat ze dan weer genoeg metaal hebben.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Bottleneck schreef:

(quote)

Nou ja, niet iedereen roept ook constant iets stelligs over titelkandidaten of afschrijven van ploegen

Ik schrijf Feyenoord ook nog niet af, maar ik kan me moeilijk voorstellen dat ze echt Ajax en PSV gaan bij houden.

otherfool

• 18536 berichten
  • 3403 stemmen

5 augustus:

The Oceanic Six schreef:

Zoals ik Feyenoord niet afschrijf na zondag, dat deed ik daarvoor al.

5 augustus:

The Oceanic Six schreef:

Ik schrijf Feyenoord ook nog niet af

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Moeten ze wat vitamine of staalpillen slikken. Voorkomt bloedarmoede Of gewoon wat meer vlees eten, zit ook genoeg ijzer in. Denk dat ze dan weer genoeg metaal hebben.

Dat is het probleem. Niks helpt als je zo het veld tegen PEC op stapt. Had echt meer killer mentaliteit verwacht.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

otherfool schreef:

5 augustus:

(quote)

5 augustus:

(quote)

Dat zeg ik toch, ik heb ze nooit echt als titelkandidaat gezien (ik denk sowieso dat Ajax in de winter al een stukkie los staat), dus dan schrijf ik ze ook niet af. Ze doen best mee bovenin, maar eerder voor plek 2-4, waarbij PSV op dit moment gewoon de belangrijkste uitdager is.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4088 stemmen

Best lachwekkend als je er zo over nadenkt inderdaad

DMF

• 1042 berichten
  • 385 stemmen

Bij de definitie van 'opportunisme' in de Van Dale mogen ze vanaf nu wel doorverwijzen naar de laatste pagina's hier. Ongelooflijk zeg.

otherfool

• 18536 berichten
  • 3403 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Dat zeg ik toch, ik heb ze nooit echt als titelkandidaat gezien (ik denk sowieso dat Ajax in de winter al een stukkie los staat), dus dan schrijf ik ze ook niet af. Ze doen best mee bovenin, maar eerder voor plek 2-4, waarbij PSV op dit moment gewoon de belangrijkste uitdager is.

Jaja dus vóór zondag had je ze al afgeschreven maar sinds zondag opeens niet meer

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

otherfool schreef:

(quote)

Jaja dus vóór zondag had je ze al afgeschreven maar sinds zondag opeens niet meer

Ik wacht wel weer op Materny, die al jouw tegenstrijdigheden erbij pakt.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2117 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Ik schrijf Feyenoord ook nog niet af, maar ik kan me moeilijk voorstellen dat ze echt Ajax en PSV gaan bij houden.

Oké ik ga me er ook eens aan wagen: ik zie Feyenoord ze niet bijhouden (zal niet weer gebeuren dat de sleutelspelers zoals vorig seizoen zolang blessure-/schorsingsvrij blijven).

otherfool schreef:

5 augustus:

gheghe

mjk87 (moderator films)

• 14552 berichten
  • 4532 stemmen

Fout, staat paar pagina's terug. Een NEC'er uit de jaren 70 was hem voor.

otherfool

• 18536 berichten
  • 3403 stemmen

Bottleneck schreef:

Oké ik ga me er ook eens aan wagen: ik zie Feyenoord ze niet bijhouden (zal niet weer gebeuren dat de sleutelspelers zoals vorig seizoen zolang blessure-/schorsingsvrij blijven).

Ben ik niet met je eens, ik weet zeker dat Feyenoord kampioen gaat worden.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.