- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #6
Het grote voetbaltopic #6
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Een blunderende Bruma, je verwacht het niet
. Al zal het dit seizoen nog niet echt doorschemeren wat een joker het is met Rekik naast 'm.
Vanavond de samenvattingen even meepikken en dat is dan gelijk het laatste voetbal dat ik zie dit weekend. Benieuwd naar Jeffrey's blunder.
j0enne
-
- 9608 berichten
- 3780 stemmen
Geen Feyenoord dat puntverlies gaat lijden in Zwolle? 
j0enne
-
- 9608 berichten
- 3780 stemmen
Hoe komt MJK trouwens bij de twitter van Joene uit vraag ik me trouwens af...
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
De eerste verliespunten gaan aan mij voorbij
.
j0enne
-
- 9608 berichten
- 3780 stemmen
@VI_nl 42m
Derk Boerrigter maakte een valse start bij Celtic, de aanvaller viel na 40 min uit in het duel met Ross County.
Z'n rug? 
Oh, en kan iemand me vertellen waar die debiel van een Nijhuis mee bezig was?
Om dan één overtreding door de vingers te zien van een speler die al geel heeft oké, maar om dan na een zware schoppende overtreding nog geen tweede geel te geven kan echt niet.
DMF
-
- 1042 berichten
- 385 stemmen
Winnende van Fernandez zou des Feyenoords zijn.
Esteban zit in het eerste kwartier al drie keer fout. Heerenveen weigert te profiteren.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Oh, en kan iemand me vertellen waar die debiel van een Nijhuis mee bezig was?
Om dan één overtreding door de vingers te zien van een speler die al geel heeft oké, maar om dan na een zware schoppende overtreding nog geen tweede geel te geven kan echt niet.
Ging in De Kuip ook al de fout in, die gaat geen enkele rode kaart geven dit seizoen verwacht ik.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Winnende van Fernandez zou des Feyenoords zijn.
Esteban zit in het eerste kwartier al drie keer fout. Heerenveen weigert te profiteren.
Verwacht het wel. Maar goed, worst case scenario.
j0enne
-
- 9608 berichten
- 3780 stemmen
Ging in De Kuip ook al de fout in, die gaat geen enkele rode kaart geven dit seizoen verwacht ik.
Ook alleen pingels voor de ploeg die thuis speelt.
Heerenveen op 1-0 door een pingel.
moviefreak#1
-
- 14390 berichten
- 25170 stemmen
Wat is dat toch met NEC? Die hebben sinds de contractverlenging van Pastoor vorig jaar amper drie overwinningen behaald. Pastoor is echt mijn tip voor de eerste ontslagen trainer in de Eredivisie.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Twente ook 0-0 tegen RKC. Eerste punten al gemorst. Nu naar de Kuip.
j0enne
-
- 9608 berichten
- 3780 stemmen
Als je die opstelling van Twente ook zag, was gewoon triest.
Heerenveen is wel goed aan 't ballen zeg.
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
AZ is beter, maar we doen onszelf weer eens tekort. Hopelijk kunnen we het omdraaien in de tweede helft. En wtf doet Esteban allemaal? 
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
)Heerenveen speelt leuk. Snap ook niet dat Lefgozer AZ beter vindt? Die zijn erg slordig.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ja, hij geeft ze alleen als het er geen zijn
.
Heerenveen speelt inderdaag erg fris.
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Haha, ja weet ik ook niet. Ik moet eerlijk bekennen dat er al wat drank inzit en ik uiteraard mijn AZ-bril op had. De tweede helft waren ze nog slechter.
Ik vind Esteban een mooi figuur, maar vandaag heeft hij toch aangetoond dat Yves de Winter eens een kans moet krijgen.
j0enne
-
- 9608 berichten
- 3780 stemmen
Heerenveen speelde erg goed zeg, maar wat een drol die Dijks. 
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Ik vind Esteban een mooi figuur, maar vandaag heeft hij toch aangetoond dat Yves de Winter eens een kans moet krijgen.
nclo
-
- 1494 berichten
- 157 stemmen
Wat is dat toch met NEC? Die hebben sinds de contractverlenging van Pastoor vorig jaar amper drie overwinningen behaald. Pastoor is echt mijn tip voor de eerste ontslagen trainer in de Eredivisie.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Twente ook 0-0 tegen RKC. Eerste punten al gemorst. Nu naar de Kuip.
Je ziet dat verkeerd. In Twente z'n geval is dit dat het eerste punt is gepakt 
Wat een vreselijke selectie hebben zij zeg. Tadic en een 20 prutsers.
%%%%%%
-
- 2543 berichten
- 1234 stemmen
Nou nou Verbeek je hebt het voor elkaar om een middenveld te bedenken met 0,0 % creativiteit. Hoe komt hij erbij om met een middenveld te starten tegen Heerenveen met Elm- Gudelj en Henriksen ? Ongelooflijk..... Het toppunt is ook dat hij loopt te verkondigen dat hij voor 95% zeker wist hoe Heerenveen zou spelen en dan zo overspeelt worden.
Het gaat op deze manier weer een seizoen worden, hoor.
PS : Die Ziyech van Heerenveen is wel spelertje hoor 
otherfool
-
- 18536 berichten
- 3403 stemmen
De topschutter van vorig seizoen heeft een hekel aan kunstgras en besloot daarom op de bank plaats te nemen.

j0enne
-
- 9608 berichten
- 3780 stemmen
Kan 'm geen ongelijk geven.
Kunstgras is echt belachelijk.
mjk87 (moderator films)
-
- 14553 berichten
- 4534 stemmen
Tja, vrienden van me zweren erbij. Die spelen al hun wedstrijden op kunstgras. Zeker voor de amateurs heb je een strakke rechte mat ipv een hobbelig veld en zij vinden het heerlijk. Ik vraag me altijd ook af of het gewoon gezeik is van profs of dat het echt vreselijk is.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Een liefhebber als Lurling gaat niet voor niks wissel zitten. Het zal dus wel gewoon iets zijn waar hij problemen bij ziet. Het isook jammer dat je steeds meer kunstgrasvelden ziet in de Eredivisie.
otherfool
-
- 18536 berichten
- 3403 stemmen
Of het heerlijk voetbalt of juist niet, ik heb geen idee, maar om dan als profspeler gewoon niet te gaan foeballen is echt het toppunt van onnozelheid. Zelfs de MML onwaardig.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Je ziet dat verkeerd. In Twente z'n geval is dit dat het eerste punt is gepakt 
Wat een vreselijke selectie hebben zij zeg. Tadic en een 20 prutsers.
Haha, zit wat in
.
Op Tadic na is het echt niet veel dit Twente, verwacht geen top 5 notering.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Of het heerlijk voetbalt of juist niet, ik heb geen idee, maar om dan als profspeler gewoon niet te gaan foeballen is echt het toppunt van onnozelheid. Zelfs de MML onwaardig.
Als de kans groot is dat je er aardig geblesseerd van kan raken, dan snap ik dat wel gezien Lurling zijn leeftijd.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Tja, vrienden van me zweren erbij. Die spelen al hun wedstrijden op kunstgras. Zeker voor de amateurs heb je een strakke rechte mat ipv een hobbelig veld en zij vinden het heerlijk. Ik vraag me altijd ook af of het gewoon gezeik is van profs of dat het echt vreselijk is.
Ik zag afgelopen vrijdag Excelsior die ook op kunstgras spelen. Vond dat de bal maar raar stuiterde en vond het een soort zaalvoetbal. Vind het erg vreemd dat in de eredivisie ook op kunstgras gespeeld mag worden. Is naar mijn idee wezenlijk een ander spelletje.
otherfool
-
- 18536 berichten
- 3403 stemmen
Als de kans groot is dat je er aardig geblesseerd van kan raken, dan snap ik dat wel gezien Lurling zijn leeftijd.
Tja, die kans is alleen helemaal niet groot. Slaat gewoon nergens op. Oh wee als Cambuur hier trouwens meteen punten gaat pakken 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.