• 16.021 nieuwsartikelen
  • 179.105 films
  • 12.282 series
  • 34.115 seizoenen
  • 649.500 acteurs
  • 199.323 gebruikers
  • 9.393.347 stemmen

Het grote voetbaltopic #6

zoeken in:

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Her ging over het feit dat iemand wel of niet mag roepen dat ze kampioen gaan worden.

Geen idee waarom de Boer daar meer recht op heeft. Ja, 1 punt meer dus.

Omdat, nogmaals, de ondergrens van Ajax dus een stuk hoger ligt, ongeacht wat nu het verschil op de ranglijst is. Overigens zou ik het als ik de Boer was ook niet zeggen hoor.

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Tuurlijk niet. Het gaat om je algemene niveau. Als je 7x de verliezer bent in een wedstrijd, dan faal je opzichtig. En veel gelijkspelen is ook niks, maar wel minder kwalijk. Je pakt ieder geval nog een punt.

Maar PSV wint 2 wedstrijden meer dus pakt daarmee meer punten. Gelijkspelen is kwalijker dan winnen.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Ik denk niet dat we eruit gaan komen We bewaren de discussie wel weer voor na deze ronde.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2368 stemmen

A&L begint een beetje op Derksen te lijken. Het is nu wachten tot hij wegloopt.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Ik loop niet weg. Ik geef je digitale draaien om de oren

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Ik ben alleen nog nooit uitgemaakt voor pedante l*l. Dus de vergelijking gaat niet helemaal op.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

depri83 schreef:

Ik ben alleen nog nooit uitgemaakt voor pedante l*l. Dus de vergelijking gaat niet helemaal op.

Ik zal dit dan maar weer doen.

Je bent een pedante lul. Je zal ook wel je haar verven, mister bigstar.

(moest wel effe de Johan Derksen bingo googlen )

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

Wat een gigantische Pru(t)s(er) die keeper van Roda.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Chucky92 schreef:

Wat een klote loting CL, maar een leuke wedstrijd... en dan te bedenken dat die Turken door zijn en een grote club als Man United eruit ligt.

Die Turken zullen het dan ook wel verdiend hebben in tegenstelling tot die losers uit Manchester.

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

depri83 schreef:

Over 2 weken zal die andere keeper wel weer fit zijn en tegen ons meedoen!

Die Prus is inderdaad lachwekkend.

Marcelo zinspeelt op vertrek bij PSV: ‘Ik wil bij een topclub spelen’

“Ik heb geen voorkeuren, maar ik wil graag bij een topclub spelen. Bij een club die mij de kans geeft om te leren en succes te hebben”, zegt de mandekker.

Ziet die nou zelf niet dat die d'r totaal niks van bakt?

Schijnt trouwens dat Derijck morgen wordt geslachtofferd en Bouma 'm gaat vervangen. Da's toch onbegrijpelijk, als er nou één iemand geslachtofferd moet worden is het Marcelo wel.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Tegen RKC thuis zal dat het probleem niet worden lijkt me.

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

j0enne schreef:

Marcelo zinspeelt op vertrek bij PSV: ‘Ik wil bij een topclub spelen’

“Ik heb geen voorkeuren, maar ik wil graag bij een topclub spelen. Bij een club die mij de kans geeft om te leren en succes te hebben”, zegt de mandekker.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Marcelo

Hahahahaha, even dacht ik dat het een grap was, maar hij heeft dit dus serieus gezegd

Who's next? Derijck: ''Ik ben verbaasd dat Real Madrid mij nog niet heeft gehaald.''

nclo

• 1494 berichten
  • 157 stemmen

depri83 schreef:

Nee hoor, hij heeft ons gewoon drie punten bezorgt

Montorsi

• 9724 berichten
  • 2385 stemmen

Materny schreef:

Tegen RKC thuis zal dat het probleem niet worden lijkt me.

Ik zeg gewoon weer 4-0, lijkt te werken

Montorsi

• 9724 berichten
  • 2385 stemmen

Nomak schreef:

(quote)
Die Turken zullen het dan ook wel verdiend hebben in tegenstelling tot die losers uit Manchester.

Die hebben ook wel echt de loting van hun leven gehad zeg.. Cluj, Braga, Schalke.. man man wat een wereldprestaties.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Vanavond kan PSV alleen in de war raken als RKC per ongeluk een vroege 0-1 maakt. Na de laatste weken zal het publiek dan wel massaal gaan fluiten. Anders wint PSV dit makkelijk. Dit zijn ook geen belangrijke potjes voor de concurrentie. Volgende week als PSV uit naar Roda moet zullen ze het weer lastig krijgen.

Turkeyloverz

• 4239 berichten
  • 1459 stemmen

Montorsi schreef:

(quote)

Die hebben ook wel echt de loting van hun leven gehad zeg.. Cluj, Braga, Schalke.. man man wat een wereldprestaties.

So what, Man utd speelde gewoon ongelofelijk laf tegen Real Madrid. Een voetballend ploeg als Galatasaray mag van mij dan verder komen. Als we eruit gaan, gaat dat met opgeheven hoofd.

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

Zo! Osman! Everton-City 1-0

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

Flinke pegel was dat.

%%%%%%

• 2543 berichten
  • 1234 stemmen

Morgen zal zowel Lam als Wijnaldum starten in de verdediging tegen Ajax.

En Berghuis zal de plek van Johan-Berg overnemen.

Ben zelf wel benieuwd hoe Lam zich zal houden tegen een topper in de Eredivisie. Hij is wel een zeer groot talent.

Roda heeft punten laten liggen gisteren, dus kan AZ morgen mooi uitlopen.

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

Wat een scheids zeg. Fellaini maakt duidelijk hands in de zestien, legt die 'm gewoon buiten de zestien.

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

2-0! City verliest. Als Utd straks wint van Reading is het wel helemaal gebeurd.

En inderdaad, het was wel een penalty voor City.

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

Gaat vanavond inderdaad 15 punten worden.

Maar als je kijkt wat er vanmiddag op dat veld staat wordt je ook niet vrolijk.

Bepalende spelers zoals Kompany, Aguero en Yaya Toure en daarna heb je gewoon pure middelmaat met spelers als Barry, Milner, Garcia, K. Toure.

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

AZ doet er in ieder geval alles aan dat wij ons morgen gedragen als een stel koorknaapjes. Wat een zielige directie hebben wij toch eigenlijk. Zou het zowat dictators kunnen noemen. Flikker toch op.

(afbeelding)

En dat terwijl we al het braafste jongetje van de klas zijn...

Deze jongen gaat in ieder geval weer even lekker 90 minuten zitten kankeren. Heerlijk altijd, AZ-Ajax.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

%%%%%% schreef:

Morgen zal zowel Lam als Wijnaldum starten in de verdediging tegen Ajax.

En Berghuis zal de plek van Johan-Berg overnemen.

Ben zelf wel benieuwd hoe Lam zich zal houden tegen een topper in de Eredivisie. Hij is wel een zeer groot talent.

Roda heeft punten laten liggen gisteren, dus kan AZ morgen mooi uitlopen.

Wat verwacht je van morgen? Ik kan AZ moeilijk peilen door de matige prestaties. Volgens mij hebben ze best aardige spelers. Ik eis van Ajax wel de 3 punten, dat moet je kunnen eisen tegen de nr 15 van de competitie.

@ Lefgozer, waarom zou je Sigthorsson uitfluiten? Dat lijkt me niet een type dat een fluitconcert verdiend. Verder hoort er bij wat beladenheid bij AZ-Ajax, dat is al jaren bij die potjes in Alkmaar. Vorig jaar kwam Ajax met 1-1 nog goed weg trouwens.

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

The Oceanic Six schreef:

@ Lefgozer, waarom zou je Sigthorsson uitfluiten? Dat lijkt me niet een type dat een fluitconcert verdiend. Verder hoort er bij wat beladenheid bij AZ-Ajax, dat is al jaren bij die potjes in Alkmaar. Vorig jaar kwam Ajax met 1-1 nog goed weg trouwens.

Wij pikken hem op als jeugdspelertje, steunen hem door dik en dun (ondanks zijn vele blessures). Vervolgens speelt ie één seizoen in het eerste, weigert zijn contract te verlengen en verkast meteen naar de aartsrivaal. Het zal geen fluitconcert à la Demy opleveren, maar een fluitconcertje is toch wel te verwachten.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Wat was eigenlijk de reden dat hij niet verlengde? Was de interesse van Ajax toen bekend of had hij iets van problemen met AZ of Verbeek?

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

Waarschijnlijk dat ie zich te goed voelde voor AZ en net zoals elke Scandinaviër geilt op Ajax.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Lefgozer schreef:

Waarschijnlijk dat ie zich te goed voelde voor AZ en net zoals elke Scandinaviër geilt op Ajax.

Nou, gelukkig hebben we die Hiljemark niet gehaald

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.