- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #6
Het grote voetbaltopic #6
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Genoeg over Guus.
Had juist vrij vandaag, Materny. Zou er best een jaar of twee een aantal miljoen binnen willen harken inderdaad, maar tot je (even Googlen) 66e? Neuh.
Feyenoord moet streep zetten door Miyaichi - FCUpdate.nl
Alles op Assaidi dan maar.
Clasie, De Vrij en 28 mjn plus Miyachi wordt het dan. 
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2367 stemmen
Feyenoord moet streep zetten door Miyaichi - FCUpdate.nl
Alles op Assaidi dan maar.
Allemaal geruchten. Straks wordt Ryo weer uitgeleend aan een Engelse club.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2367 stemmen
Feyenoord heeft momenteel al alles dubbel bezet voorin. Boetius/ de Teen, Ezio/ Ten Voorde, Schaken/Verhoek. Manu ook nog en zelfs de Ooijevaar kan in de spits. Zal toch eerste iemand moeten opkrassen dan lijkt me zo.
Je moet wel naar kwaliteit kijken. Daarnaast zal Boëtius de eerste twee maanden missen.
Cissé is 32 v/d 34 wedstrijden geblesseerd en hopelijk kan Feyenoord hem nog ergens slijten. Ten Vrede en Verhoek komen tekort en Boëtius is dus geblesseerd.
Manu mag er wel bij. Schaken/Manu aan de ene kant, Assaïdi en Boëtius aan de andere kant. En dan rouleren. Dat zou een ideale situatie zijn - dat gaat dus niet door.
Immers is heel duidelijk geen spits en was een noodoplossing - juist omdat Feyenoord geen reservespits heeft.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
In Rotterdam
?
Maar ok, ik wist niet dat Feyenoord al financieel in staat was om te halen zonder eerst te slijten in bovengenoemd scenario.
%%%%%%
-
- 2543 berichten
- 1234 stemmen
Dinamo Kiev schijnt belangstelling te hebben voor Marcelo van PSV 
depri83
-
- 6811 berichten
- 1491 stemmen
Oud en onjuist nieuws.
Een vage website in nederland heeft dat bericht verzonnen waarna russische media het overnamen waarop vervolgens nederlandse media de russen weer als bron aanvoerden.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Hebben Brands en Sleegers al ontkracht.
Stu-Pot
-
- 3491 berichten
- 1189 stemmen
Falcao zou gelogen hebben over zijn leeftijd, hij zou in 1984 en niet in 1986 geboren zijn. Waarom je hierover zou liegen weet ik niet, in hoeverre dat het waar is weet ik ook niet. De vader van Falcao zou wel een interview gecancelled hebben vanwege de vragen rondom de leeftijd van zijn zoon. Hij zou op dit moment dus 29 ipv 27 jaar zijn.
Edit: een zekere Tata Martino wordt de nieuwe coach van Barcelona.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2367 stemmen
In Rotterdam
?
Maar ok, ik wist niet dat Feyenoord al financieel in staat was om te halen zonder eerst te slijten in bovengenoemd scenario.
We hebben het over huren.
En dan nog zal het heel lastig worden.
j0enne
-
- 9608 berichten
- 3781 stemmen
41 miljoen gaan bieden voor een bankzittertje bij Barcelona. Waar gaat 't heen zeg. 
j0enne
-
- 9608 berichten
- 3781 stemmen
Fabregas inderdaad.
En Tottenham heeft 26 miljoen over voor Soldado... Gaat werkelijk nergens meer over. 
Maar als je 't vergelijkt met Cavani en Negredo is 't natuurlijk volkomen 'normaal'.
mjk87 (moderator films)
-
- 14577 berichten
- 4538 stemmen
41 miljoen gaan bieden voor een bankzittertje bij Barcelona. Waar gaat 't heen zeg.
Ja, maar enkel omdat men Iniesta (en ook nog Xavi) beter zijn. Overigens is Fabregas veel doelgerichter. Ik weet niet of hij bij United past, maar het blijft wel een geweldige speler.
mjk87 (moderator films)
-
- 14577 berichten
- 4538 stemmen
Heren voetbalvrienden, ik weet niet wat jullie, maar ik heb er weer zin in. Net op EL (nu het nog kan) het overzicht van vorig seizoen gezien, en ja, het kriebelt weer. Soms is een EK of WK-loos jaar best goed.
Ben ook bezig met de voorspelling voor de eindstand. Onderin lukt dat wel, de verrassing van het seizoen heb ik ook, maar vooral de subtop is lastig. Zoals het er nu voorstaat eindigt de kampioen met een puntje of 15 voorsprong op de nummer 2 en 3, die redelijk gelijk zijn. Dat is allemaal niet zo moeilijk (al had ik vorig seizoen de kampioen fout, en had ik anderzijds Twente ooit juist gegokt). Maar daaronder, dat is lastig. Zoveel clubs zijn bepalende spelers kwijtgeraakt, dat een nummer 4 kiezen al lastig iets. Op elke club is wel wat aan te merken. Pfft. Enfin, volgende week komt-ie wel. Doen er meer mee, kunnen we in mei 2014 de balans opmaken.
j0enne
-
- 9608 berichten
- 3781 stemmen
Hoppa. En we blijven met geld smijten!
40 miljoen voor Higuain.
Maar als je het vergelijkt met die twee die ik al genoemd hebt is ook deze 'normaal'.
Real kan nu nog even wat spenderen zeg met die 60 miljoen die ze hebben binnengekregen.
Niet dat ze zonder binnengekregen geld niks uitgeven hoor.
Een kleine 70 miljoen echter.
PEN15
-
- 1281 berichten
- 637 stemmen
Oke, Ik lees pas een paar dagen terug dat Bony naar Swansea City toe gaat, maar dat is grappig omdat zij eerder al geinteresseerd waren in Bas Dost. Ai, dat zijn toch maar 8 doelpuntjes van hem tegenover 32 in de eredivsie. Dan moeten we zien wat Bony gaat doen. Iedereen is lyrisch over die gozert, maar toen het er op aankwam tegen Anzhi liet hij het niet zien.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Heren voetbalvrienden, ik weet niet wat jullie, maar ik heb er weer zin in. Net op EL (nu het nog kan) het overzicht van vorig seizoen gezien, en ja, het kriebelt weer. Soms is een EK of WK-loos jaar best goed.
Confederations Cup, EK -21, WK -20, EK Vrouwen en alweer de oefenduels op tv.....Voetballoos zou ik het niet noemen. Ik ben alweer bijna voetbalmoe 
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Van mij mag het ook weer beginnen. Weekenden zijn niet hetzelfde zonder een rollende bal.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Is Police Machine FC op 12 doelpunten na geen kampioen geworden 
j0enne
-
- 9608 berichten
- 3781 stemmen
Die weten daar tenminste van aanpakken en schorsen ze gewoon voor 't leven.
Hier stap je naar het CAS en je bent weer vrijgesproken....
Montorsi
-
- 9721 berichten
- 2382 stemmen
Confederations Cup, EK -21, WK -20, EK Vrouwen en alweer de oefenduels op tv.....Voetballoos zou ik het niet noemen. Ik ben alweer bijna voetbalmoe
Dat je die onzin allemaal gaat zitten kijken ook 
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Dat weer niet, maar het is in ieder geval geen voetballoze zomer 
depri83
-
- 6811 berichten
- 1491 stemmen
Alhoewel de naam voetballoos wel past bij de laatste uit jouw rijtje.
mjk87 (moderator films)
-
- 14577 berichten
- 4538 stemmen
Ah ja, Confedcup was wel prima. Jeugd EK weinig van gezien (enkel NL) en jeugd WK niets. Maar dat is nog altijd ruim minder dan de verstompende 40+-wedstrijden die ik zie tijdens een WK. Dan heb je het op een gegeven moment wel gezien. Zeker na heerlijke potjes als Slovenië-Algerije.
j0enne
-
- 9608 berichten
- 3781 stemmen
Edit:
Belgische supporters zoeken confrontatie: ?Vleminckx, laat je tieten zien? - voetbalzone.nl
Op den duur riepen de fans Vleminckx, laat je tieten zien richting de aanvaller. Die beantwoordde dat door inderdaad zijn shirt omhoog te doen, hetgeen de arbiter weer afkeurde.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.