• 15.977 nieuwsartikelen
  • 179.033 films
  • 12.273 series
  • 34.079 seizoenen
  • 649.209 acteurs
  • 199.270 gebruikers
  • 9.389.804 stemmen

Het grote voetbaltopic #6

zoeken in:

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

De komst van Kerlon Mauro Souza kost Ajax niets. Internazionale betaalt ook het komende seizoen het salaris van de Braziliaanse balkunstenaar.

Ajax haalt 'zeehond' Kerlon en Zé Eduardo | nu.nl/sport | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl

stfuympos

• 13362 berichten
  • 731 stemmen

Ok, toch twee andere talenten een jaar tegen gehouden.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2367 stemmen

Bottleneck schreef:

Ledezma, die mag er ook wel bij.

Bij Feyenoord denk ik aan Lazovic en Cissé.

of Vitesse met Bob Peeters

Ik moest ook meteen aan Lazovic denken. 8,5 of 9 miljoen, dacht ik. Duurste aankoop van Feyenoord ooit.

mjk87 (moderator films)

• 14579 berichten
  • 4538 stemmen

Iván Gabrich midden jaren 90 was er ook één.

stfuympos

• 13362 berichten
  • 731 stemmen

Dat was de bom.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Timothee - de Tijger uit Kameroen - Atouba! Was dan wel transfervrij maar stond op de loonlijst voor een miljoen of iets dergelijk. Man man, enige wat ik me nog kan herinneren van hem is zijn pirouette tegen PSV diep op eigen helft die faliekant mislukte.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2118 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Ik moest ook meteen aan Lazovic denken. 8,5 of 9 miljoen, dacht ik. Duurste aankoop van Feyenoord ooit.

7 mln, het record gaat verbroken worden als er 35 mln vrijkomt door Clasie en De Vrij

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Hiddink stapt op bij Anzhi, Meulensteen neemt over - voetbalzone.nl

Jaja, weg als de tijd zover was dat Anzji het zonder hem kan. Vandaar dat hij vorig seizoen verlengde en nu na 2 potjes vertrekt.

Benieuwd of Guus deze week bij Barcelona wordt gepresenteerd

mjk87 (moderator films)

• 14579 berichten
  • 4538 stemmen

http://www.vi.nl/nieuws/244150/Hiddink-stapt-op-bij-FC-Anzhi-Meulensteen-volgt-hem-op.htm

Ook abrupt ineens (al was de seizoensstart niet heel lekker).

/edit: Je was me voor A&L

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2367 stemmen

Bottleneck schreef:

(quote)

7 mln, het record gaat verbroken worden als er 35 mln vrijkomt door Clasie en De Vrij

Toch werd er destijds ook gesproken over 9 miljoen. Clubs doen altijd vaag over de exacte transferbedragen. En de media komen vervolgens met bedragen die niet kloppen.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Of Hiddink neemt een vrij jaar en wordt de nieuwe bondscoach van Oranje?

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2367 stemmen

Dat lijkt me niet.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Die Hiddink heeft ook mood swings van hier tot Tokyo. Die duw ook bij die vierde official .

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2118 stemmen

Ik denk dat het kinder-hospitaal gereed is en hij toe is aan nieuwe humanitaire uitdagingen.

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

Trieste gast die Hiddink. Kijken waar hij nu zijn zakken gaat vullen.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2118 stemmen

Nja dat is z'n goed recht toch

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

Misschien ben ik bevooroordeeld, want ik heb al zowat mijn hele leven een hekel aan hem. Maar als je naar Anzhi vertrekt, maak de Nederlandse bevolking dan niet wijs dat je er naartoe bent gegaan omdat ze daar "maatschappelijk" zo goed bezig zijn. De Graafschap wil hij zogenaamd al jaren helpen, maar dat betaald waarschijnlijk niet genoeg. Je zou toch zeggen dat hij inmiddels weleens uitpuilende broekzakken heeft en quality time met zijn familie gaat besteden. Maar nee, meneer zit liever ergens in Rusland of een ander vreemd land. Zelfde geldt overigens voor Dickie, maar dat vind ik nog wel een leuk figuur.

j0enne

• 9609 berichten
  • 3781 stemmen

depri83 schreef:

Engelaar nog vergeten, 3m + 4*1,8m maakt €10,2m.

Wat te denken van dat fantastische talent Nijland...

4 miljoen door de plee.

j0enne

• 9609 berichten
  • 3781 stemmen

Bottleneck schreef:

Ledezma, die mag er ook wel bij.

Bij Feyenoord denk ik aan Lazovic en Cissé.

of Vitesse met Bob Peeters

Bob Peeters is een baas!

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

Lefgozer schreef:

Misschien ben ik bevooroordeeld, want ik heb al zowat mijn hele leven een hekel aan hem. Maar als je naar Anzhi vertrekt, maak de Nederlandse bevolking dan niet wijs dat je er naartoe bent gegaan omdat ze daar "maatschappelijk" zo goed bezig zijn.

Wees blij dat Hiddink dat vraagt bij die Kerimov, nu hebben de mensen daar er ook nog wat aan. Denk je dat die man uit zichzelf daaraan was begonnen.

De Graafschap wil hij zogenaamd al jaren helpen, maar dat betaald waarschijnlijk niet genoeg. Je zou toch zeggen dat hij inmiddels weleens uitpuilende broekzakken heeft en quality time met zijn familie gaat besteden. Maar nee, meneer zit liever ergens in Rusland of een ander vreemd land. Zelfde geldt overigens voor Dickie, maar dat vind ik nog wel een leuk figuur.

Guus heeft geen kinderen en om nou elke dag bij je broers en je moeder op visite te gaan.

Lijkt me trouwens een geweldige uitdaging om te kijken of je werkwijze ook in de verste uithoeken van de wereld werkt. De uitdaging in Nederland was eigenlijk in 1990 al geheel vervuld (en na 2006 helemaal).

Mensen willen Guus graag claimen als PSV'er of als Superboer maar die wil daar niet aan vast zitten en dat begrijp ik heel goed, hoe jammer het ook was dat hij PSV 2x verliet .

En wat het verschil is tussen Dick en Guus? Dat de ene bij AZ heeft gewerkt misschien?

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

depri83 schreef:

En wat het verschil is tussen Dick en Guus? Dat de ene bij AZ heeft gewerkt misschien?

In het leven heb je gewoon instant een hekel aan sommige mensen. Guus Hiddink is er zo eentje bij mij. Weet niet wat het is, hij komt op mij altijd over als een nep en achterbaks mannetje. Dickie kan ik af en toe nog wel op iets leuks betrappen. Bij hem snap ik ook totaal niet waarom je nog op een hotelkamer in Rusland wil zitten terwijl je al in het geld zwemt. En dat hij een half jaartje trainer is geweest van AZ maakt me geen fuck uit.

Dat Guus geen kinderen heeft wist ik niet, verdiep me niet zo in de privésituaties van mensen in de voetbalwereld. Toch blijft mijn argument staan (ook al omdat ik dacht dat ik er nog "en vrienden" bij had gezet in mijn originele bericht, maar blijkbaar niet).

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Guus Hiddink is de enige echte Nederlandse topcoach. Als de KNVB nou slim is zetten ze Linke Lowietje en zijn band of misfits aan de kant om Guus Geluk binnen te halen.

david bohm

• 3086 berichten
  • 3451 stemmen

Barcelona heeft een nieuwe coach: Gerardo, el 'Tata', Martino afkomstig van Newell's old Boys.

Die Messi krijgt steeds meer in de Catalaanse melk te brokkelen.

Tata naar Barca

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

Lefgozer schreef:

(quote)

Bij hem snap ik ook totaal niet waarom je nog op een hotelkamer in Rusland wil zitten terwijl je al in het geld zwemt.

Gezien de luxe waarmee de rijke russische oligarchen zich omringen lijkt me dat juist helemaal geweldig. Het zal iig geen kamertje zijn van 4 bij 4 met een douche waarin je de kont niet kunt keren.

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

Oké, ga jij maar een paar jaar in Rusland in een luxe hotelkamer wonen zonder je vrienden en familie en omringd door een stel kontenlikkers. Blijf ik lekker hier met al mijn dierbaren en geniet ik van het leven.

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

Die dierbaren zie ik elke week wanneer ik met mijn privéjet zonder ellenlange wachttijden op schiphol of domodedovo heen en weer scheer mij ondertussen lavend aan de meest dure wijnen en beste eten met mijn russische supermodel vriendin.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Lefgozer heeft vandaag een zonnesteek opgelopen tijdens zijn krantenwijkje Als Guus er vijf minuten een gaat draaien op zijn gouden toiletpot heeft hij al meer geld binnen geharkt dan jij en ik in een week.

Lekker je dierbaren over laten vliegen en nastrovja! Al wilt natuurlijk niemand daar eeuwig zitten, maar het zou een leugen zijn als jij niet voor een jaar daarheen zou gaan om poen te scheppen.

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

Genoeg over Guus. Had juist vrij vandaag, Materny. Zou er best een jaar of twee een aantal miljoen binnen willen harken inderdaad, maar tot je (even Googlen) 66e? Neuh.

Feyenoord moet streep zetten door Miyaichi - FCUpdate.nl

Alles op Assaidi dan maar.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Feyenoord heeft momenteel al alles dubbel bezet voorin. Boetius/ de Teen, Ezio/ Ten Voorde, Schaken/Verhoek. Manu ook nog en zelfs de Ooijevaar kan in de spits. Zal toch eerste iemand moeten opkrassen dan lijkt me zo.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ten Voorde speelt in Duitsland hoor. Te Vrede bedoel je?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.