- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #6
Het grote voetbaltopic #6
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Was als reactie bedoeld op die uitslagen. Gekkenwerk.
j0enne
-
- 9608 berichten
- 3781 stemmen
Chery de kers op de taart.
Over die andere twee kan ik niet oordelen.
kos
-
- 46713 berichten
- 8868 stemmen
Ekong ook. En dan te bedenken dat ik die nota bene personlijk naar NEC aan t loodsen was grrr.. Helaas niet gelukt
.
j0enne
-
- 9608 berichten
- 3781 stemmen
Ekong zat bij die andere twee, die heb ik namelijk nog nooit aan 't werk gezien.
Wist alleen dat die ook bij PSV stage heeft gelopen maar dat dat niks werd.
Geniaal. 
PEN15
-
- 1281 berichten
- 637 stemmen
Wist niet dat Ola Toivonen met zijn naam afkomstig was van Finse ouders. Totdat ik in Tampere ineens redelijk vaak die achternaam tegenkwam. Had eigenlijk al een belletje moeten rinkelen als ik ze in het rijtje zou plaatsen met Jari Litmanen, Mika Hakkinen en Nëëik Hëbgëënbananen.
Pruim
-
- 1483 berichten
- 723 stemmen
Wist alleen dat die ook bij PSV stage heeft gelopen maar dat dat niks werd.
PSV wilde hem wel, maar hij stond toen nog onder contract bij de Spurs en die wilden teveel geld voor hem zien. Hij is nu transfervrij naar FC Groningen gekomen. Alleen van Dijk (aderlating) en Bacuna (vervangbaar) vertrokken als basisspelers, twee handen vol B-garnituur geloosd en daar een aardige mix van talent en ervaring, werkers en creatievelingen voor terug gekregen. We hebben een behoorlijke transferperiode doorgemaakt. En de geupgrade (eigelijk gedowngrade) fitte Zeefuik gaat dit seizoen vlammen. Laat ons weer eens juichen!
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Meeste dromen zijn bedrog. Blijft vooralsnog een team dat geen potten kan breken.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Gewoon realistisch
Ik zie de toegevoegde waarde van spelers als Chery niet echt.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
http://www.vi.nl/nieuws/244179/FC-Twente-dicht-gaten-dankzij-de-miljoenen-voor-Chadli.htm
Joop, die de afgelopen jaren elke mogelijkheid gebruikte om plots voor een camera op te duiken, laat zich voorlopig niet meer zien waarschijnlijk. Dringt nu waarschijnlijk ook tot hem door dat ze op iets te grote voet hebben geleefd. (de gezonde ambitie die ze uitspraken was niet verkeerd, maar de talloze exotische aankopen en de wat hautaine houding komen nu als een boomerang bij ze terug)
mjk87 (moderator films)
-
- 14577 berichten
- 4538 stemmen
Joop zit nog in de wijken. Kan Hiddink niet daarheen trouwens, want van Schreuder heb ik ook niet echt een hoge pet op.
depri83
-
- 6811 berichten
- 1491 stemmen
Ik had niet gedacht dat Twente zo op zwart zaad zat. Hebben de afgelopen jaren grote sprongen gemaakt, blijkbaar te groot. Als je je aanwinsten al in de categorie Koppers moet zoeken.
Ben benieuwd hoe dicht ze uiteindelijk qua omzet in de buurt kunnen komen van PSV.
Pruim
-
- 1483 berichten
- 723 stemmen
Gewoon realistisch
Ik zie de toegevoegde waarde van spelers als Chery niet echt.
FC Groningen zocht een vervanger voor Virgil van Dijk en die is er in Botteghin gekomen. Bacuna is vervangen voor vdVelden en dan hebben we Chery en Adorjan er nog bij als broodnodige creatievelingen. Er zijn dit seizoen dus vooral veel meer (aanvallende) mogelijkheden. Maar dat mocht ook wel na de wankele betonnen bouwval die meneer Maaskant achter liet. Voor Zeefuik is het nu een seizoen dat hij MOET gaan tonen wat hij waard is. En we hebben in Bizot één van de talentrijkste keepers in zijn leeftijdscategorie.
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Ah, duidelijk. Topic kan gesloten worden. Groningen wordt kampioen. 
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
http://www.vi.nl/nieuws/244179/FC-Twente-dicht-gaten-dankzij-de-miljoenen-voor-Chadli.htm
Joop, die de afgelopen jaren elke mogelijkheid gebruikte om plots voor een camera op te duiken, laat zich voorlopig niet meer zien waarschijnlijk. Dringt nu waarschijnlijk ook tot hem door dat ze op iets te grote voet hebben geleefd. (de gezonde ambitie die ze uitspraken was niet verkeerd, maar de talloze exotische aankopen en de wat hautaine houding komen nu als een boomerang bij ze terug)
Zie je nu ook duidelijk terug inzake de interesse in Dico Koppers. Muntjesman vindt de acht ton die Ajax vraagt te gortig. Nou, waar hebben we het in godsnaam over want slechtere verdedigers zijn voor meer over de toonbank gegaan.
j0enne
-
- 9608 berichten
- 3781 stemmen
Nederland onder 19 wordt afgedroogd tegen Portugal. 0-4.
1-0 bij rust, vervolgens een legio aan kansen voor Nederland die ze niet benutten en dan weet je al naar welke richting 't gaat.
Die keeper van Ajax die schijnbaar MOET opbouwen en geen lange ballen mag geven met een debiel zacht balletje waardoor die knul van Portugal 'm kon pakken en binnen kon schieten waardoor 't over was.
Die van Beek van Feyenoord was trouwens al helemaal om te janken, stond alleen maar lucht te dekken.
Deze coach is waarschijnlijk nog slechter dan Cor Pot, ook een prestatie. Ik heb alleen maar voorzetten van de zijkant gezien. Erg fijn met Achabar in de spits.
Verder haalt die vlak na rust de beste speler eruit: Ayoub.
Dan komt er nog een beer in 't veld (Gravenberch) die schijnbaar bij Ajax altijd in de verdediging staat maar nu in de aanval moest staan.
Oh, Rai Vloet redt ondertussen nog de eer met een geweldige pegel. 1-4.
Die liggen dus ook uit 't toernooi, of ze moeten ineens winnen van Spanje die titelhouder zijn.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Iker heeft de 0-1 er al ingeprikt. Zo. Simpel. Gespeeld.
j0enne
-
- 9608 berichten
- 3781 stemmen
Legendarisch rugnummer voor Strootman: ?Probeer dit shirt waardig te zijn? - voetbalzone.nl
Strootman wordt daar 't mannetje!
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Dan kan ie eindelijk eens laten zien de leidersrol die ie zo graag speelt ook daadwerkelijk te kunnen vervullen.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Die tackle van die litouwer op zijn ploegmaat
. Oh god.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Dan kan ie eindelijk eens laten zien de leidersrol die ie zo graag speelt ook daadwerkelijk te kunnen vervullen.
Lijkt me sterk zolang De Rossi er nog is.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2367 stemmen
Die van Beek van Feyenoord was trouwens al helemaal om te janken, stond alleen maar lucht te dekken.
Van Beek schijnt inderdaad compleet de weg kwijt te zijn. Lekker voor 3 jaar verhuren aan Excelsior.
Kongolo schijnt het wel goed te doen - naar omstandigheden - maar daar horen we je uiteraard niet over. 
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2367 stemmen
Zonder dat in de media is doorgelekt, koopt Feyenoord er ineens 5 versterkingen bij.

Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Als ze zoiets uit een helikopter laten komen mag er wel snel een groter stadion komen.
mjk87 (moderator films)
-
- 14577 berichten
- 4538 stemmen
Zonder dat in de media is doorgelekt, koopt Feyenoord er ineens 5 versterkingen bij.
(afbeelding)
Ik tel er zo al 10.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2367 stemmen
Ik dacht al, wanneer komen de eerste grappen over de wedstrijdballen. 
mjk87 (moderator films)
-
- 14577 berichten
- 4538 stemmen
Ach, die vijf koppen zijn ook niet veel bijzonders, ga je vanzelf de krentjes in de pap zoeken. Nee serieus, ik vind ze alle vijf niet echt mooi.
j0enne
-
- 9608 berichten
- 3781 stemmen
Van Beek schijnt inderdaad compleet de weg kwijt te zijn. Lekker voor 3 jaar verhuren aan Excelsior.
Kongolo schijnt het wel goed te doen - naar omstandigheden - maar daar horen we je uiteraard niet over.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Mja, word er ook niet echt warm van, en dat met dit weer
.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.