- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #6
Het grote voetbaltopic #6
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
Lijkt me logisch.
PSV gaat natuurlijk nooit akkoord met bonussen die onhaalbaar zijn zoals 't kampioenschap, bereiken van CL etc.
Ook Rik meldt 't:
@RikElfrink 20s
#PSV gaat er vanuit gewoon 20 miljoen voor #Strootman te incasseren. Bonus van 3,5 miljoen is vrijwel zeker. Maandag meer in #ED.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Wat zijn de bonussen dan... Denk dat CL halen een bonus zal zijn...misschien het spelen van een x-aantal wedstrijden?
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Gegarandeerd, dus als ie kut presteert krijgen ze ze ook. Maar da's logisch.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Dan ben ik benieuwd wat die bonusdoelstelling zijn, als ze gegarandeerd haalbaar zijn. Strootman moet minimaal 3 officiële duels komend seizoen spelen? Strootman mag maar 2x per seizoen lachen?
mjk87 (moderator films)
-
- 14580 berichten
- 4539 stemmen
Tja, maak er dan gelijk 20 miljoen van maar met een betaling van 3 miljoen een jaar later. Bonussen blijft wat vaag, zoals heel die Brands wat vaag is. En maar blijven roepen dat het toch echt 20 mln is. Wat maakt het in Godsnaam uit, 17 of 20. Beide zijn uitstekende bedragen. Maar juist dat ze dit zo helder willen hebben zegt mij dat er meer achter steekt.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Even de samenvatting gekeken, moet toegeven dat het een mooie ambiance was in Eindhoven gisteren. Pa/ma Bommel vol trots in tranen ergens in het stadion, mooie beelden man.
depri83
-
- 6812 berichten
- 1491 stemmen
Tja, maak er dan gelijk 20 miljoen van maar met een betaling van 3 miljoen een jaar later. Bonussen blijft wat vaag, zoals heel die Brands wat vaag is. En maar blijven roepen dat het toch echt 20 mln is. Wat maakt het in Godsnaam uit, 17 of 20. Beide zijn uitstekende bedragen. Maar juist dat ze dit zo helder willen hebben zegt mij dat er meer achter steekt.
Lijkt me vrij logisch waarom. Roma wil goede sier maken door te zeggen 'maar' 16,5 te betalen. En PSV door te zeggen dat ze er uiteindelijk 20 voor zullen krijgen.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
De bank lijkt me anders een prima plekje voor Strootje, maar dat zal wel niet gebeuren nee.
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
@RikElfrink 12m
Gisteren #Narsingh nog even gesproken. Hij rekent erop sneller dan in december fit te zijn voor #psv.
Zonde man, dat die maar snel weer fit is.
Begon net zo lekker te draaien voor z'n blessure na een slechte start.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
De bank lijkt me anders een prima plekje voor Strootje, maar dat zal wel niet gebeuren nee.
Strootman speelt zich makkelijk in de basis, de subtop van Italië bestaat grotendeels uit koekenbakkers. Op termijn zie ik e'm wel de stap naar de echte top maken.
mjk87 (moderator films)
-
- 14580 berichten
- 4539 stemmen
Strootman speelt zich makkelijk in de basis, de subtop van Italië bestaat grotendeels uit koekenbakkers. Op termijn zie ik e'm wel de stap naar de echte top maken.
Alleen ben je soms zo afhankelijk van trainers daar met hun rare kuren of zelf meegebrachte spelers. Gelukkig was Strootman duur, dan wil de voorzitter hem er wel in hebben natuurlijk.
Ach ja, kan ik Strootman aanmoedigen. Heb hier nog een mooie shawl van AS Roma liggen.
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Frank de Boer genoemd als nieuwe trainer Barcelona - AT5 Echt Amsterdams Nieuws
Het zal wel Kubi of Roura worden. Van de externe trainers doet Villas-Boas het erg goed bij de bookies
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Tuurlijk noemen ze hem, maar daar blijft het dan ook wel bij. Durf mijn beide handen, dvdcollectie en grootmoeder er voor in het vuur te steken dat hij blijft.
mjk87 (moderator films)
-
- 14580 berichten
- 4539 stemmen
Vooral dat laatste stukje toont de onzinnigheid van dit bericht aan.
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
Achahbar al twee keer trefzeker tegen Litouwen voor dat EK onder 19.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Frank de Boer genoemd als nieuwe trainer Barcelona - AT5 Echt Amsterdams Nieuws
Het zal wel Kubi of Roura worden. Van de externe trainers doet Villas-Boas het erg goed bij de bookies
Ze doen hun best maar. Ik heb niet eens 1% vrees dat Frank op een aanbod in zou gaan.
%%%%%%
-
- 2543 berichten
- 1234 stemmen
Ik reken zelf erop dat Gert-Jan-Verbeek de nieuwe coach van Barcelona wordt.
Kunnen de spelers de stormbaan op stormen 
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
Onder 19 gewoon 2-2 tegen Litouwen. 
En dan moet je nog tegen Spanje en Portugal.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Immers wil komend seizoen een leidersrol op zich nemen 
Uitwedstrijden zullen nooit meer hetzelfde zijn voor de ooievaar. Staand in de bus moet hij huiswaarts keren daar waar zitten onmogelijk is, gezien het feit dat hij 28x per wedstrijd zichzelf onder de kont moet schoppen.
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
2-3 in de 95e minuut door een PSV'er: Vloet. 
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
Ik maak 'm maar vast: Feyenoord speelt voor 't eerst niet tegen amateurs en de eerste pingel is alweer een feit. 
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Als ze terecht zijn vind ik het niet erg, maar vorig seizoen kregen ze er een heel stel mee die gewoon onterecht waren.
Feyenoord mag trouwens bidden dat Pelle heel blijft. Scheelt je gewoon 5 plekken op de ranglijst.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Dat Dordrecht speelt toch alleraardigst mee tot nu toe.
DMF
-
- 1042 berichten
- 385 stemmen
Tien minuten goed en toen begonnen ze te zweten en was het klaar.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ik maak 'm maar vast: Feyenoord speelt voor 't eerst niet tegen amateurs en de eerste pingel is alweer een feit.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.