• 15.987 nieuwsartikelen
  • 179.041 films
  • 12.274 series
  • 34.084 seizoenen
  • 649.228 acteurs
  • 199.276 gebruikers
  • 9.390.350 stemmen

Het grote voetbaltopic #6

zoeken in:

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Nou, daarom is Vermeer dus 1 denk ik. Foei wat een redding.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Slechte tweede helft. Helemaal toen Werder op minuut zestig vrijwel het gehele team wisselde en de batterij zodoende weer geladen was. Daarom valt Ajax na twee intensieve trainingsweken weinig te verwijten, al is het knullige balverlies (metname Fischer constant, man man) daar geen excuus voor. Enigste keer dat we nog over de middellijn kwamen een leuke goal van Chris.

Prima oefening.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Quido schreef:

Ook een ploeg die inzakt kun je beter bespelen als er geen gapend gat op het middenveld/in het centrum ligt. Tweede helft komen Siem en Eriksen de bal vaker halen, verloopt de opbouw meteen een stuk beter (anders zijn het 'halven' die meer als 2e en 3e spits fungeren).

Daarom pleit ik bij dit soort tegenstanders ook voor een Schone in plaats van Poulsen (wat we vorige week bespraken). Je zag nu zelf dat Niklas zelden inschuift, en Joel al helemaal niet. Schone weet wel raad met ruimte voor zich, Poulsen waagt zich daar niet aan en blijft maar met crosspasses smijten tot in den treurnis.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Ze apen echt alles na daar in Eindhoven, Van Bommel deed zelfs een Blindje.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Materny schreef:

Daarom pleit ik bij dit soort tegenstanders ook voor een Schone in plaats van Poulsen (wat we vorige week bespraken). Je zag nu zelf dat Niklas zelden inschuift, en Joel al helemaal niet. Schone weet wel raad met ruimte voor zich, Poulsen waagt zich daar niet aan en blijft maar met crosspasses smijten tot in den treurnis.

Ben ik het dus totaal niet mee eens. Dit is namelijk niet een probleem van 'Schöne danwel Poulsen', maar de positionering van de 'halven'. Die staan doorgaans veel te diep, waardoor je helemaal geen afspeelmogelijkheden meer hebt in het centrum.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Roma heeft 16,5 miljoen euro betaald aan PSV om Strootman te contracteren. Het bedrag kan oplopen tot twintig miljoen euro via bonussen. Dat heeft de Italiaanse clubleiding kenbaar gemaakt via de officiële kanalen vandaag

Dat is toch even andere koek, maar nog steeds een fikse som.

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

Gomes is, en blijft een held.

Had ook nog een paar goede reddingen zeg.

Hij had weer zo'n dikke redding die precies hetzelfde was als in de wedstrijd PSV - FC Groningen van zo'n geweldig schot wat op weg was naar de kruising.

Jammer dat Alex niet van de partij was, moest op 't laatste moment afzeggen.

Verder was 't nogal raar dat er niets gezegd werd over de afwezigheid van Antonini en Boateng, die heb ik namelijk nergens gezien.

Dirkie had d'r trouwens zin in, die bleef maar gaan.

DMF

• 1042 berichten
  • 385 stemmen

Gomes heeft toch wel iets een pens gekregen.

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

Cocu die als verrassing nog in Team Bommel ging spelen die nog geen minuut in 't veld stond en een geweldige panna kreeg van Ritzmaier.

Gewoon wat trainen dan voor Gomes en 't is weer weg.

Zlatan nog een leuk schot op de paal.

Robben na een heerlijke bal van van Bommel nog met een doelpunt.

Ribery en Müller waren niet veel soeps. Net als Sneijder.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Ik heb besloten om me volledig op Ajax te focussen. Een transfer is niet aan de orde. Ik heb tegen de trainer gezegd dat ze op me kunnen rekenen.

Baas Siem!

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

Totdat er een leuke club voor de deur staat.

mjk87 (moderator films)

• 14580 berichten
  • 4539 stemmen

Kunnen we niet ergens om wedden j0enne, dat Siem niet weg is, Gebruik jij een week die smiley van je niet. Begin ik elk bericht die week met die smiley (in deze topic, anders krijg je vreemde gezichten van anderen.)

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Kunnen we onderstaande smileys niet gewoon in zijn geheel afschaffen voor J0enne?

mjk87 (moderator films)

• 14580 berichten
  • 4539 stemmen

Kan Jordy niet daar iets mee

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

Ho ho, ik gebruikte zojuist nog en .

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

mjk87 schreef:

Kunnen we niet ergens om wedden j0enne, dat Siem niet weg is, Gebruik jij een week die smiley van je niet. Begin ik elk bericht die week met die smiley (in deze topic, anders krijg je vreemde gezichten van anderen.)

Hij zal inderdaad niet weg gaan omdat d'r gewoon geen interesse is, dan is zoiets makkelijk te zeggen.

Dit kan Marcelo dus ook zeggen.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Er hadden zich clubs gemeld uit o.a. Engeland, maar die speelden onder het niveau dat ie ambieert.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Toch heeft het wat sneus, die 'ik ben hier zo op mijn plek' statements dat door het klootjesvolk als zoete koek wordt geslikt. 'Ze kunnen op me rekenen', ach jee, inderdaad totdat er wel een leuke club komt.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Ik reken er in ieder geval niet op dat Toby, Siem en Christian hier nog spelen na 2 september. Ik verwacht dat er in de laatste twee weken uiteindelijk nog wel wat gebeurt.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

otherfool schreef:

Toch heeft het wat sneus, die 'ik ben hier zo op mijn plek' statements dat door het klootjesvolk als zoete koek wordt geslikt. 'Ze kunnen op me rekenen', ach jee, inderdaad totdat er wel een leuke club komt.

Lees het gehele stuk eens voordat je gaat brullen. Is niet je standaard media toneelstukje wat Siem zegt.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

mjk87 schreef:

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

Zo, dat was een mooi afscheidsfeestje gisteravond.

Mooi om jongens als Nilis, Kezman en Vogel weer te zien.

Het minutenlange gezang op het einde begon bijna hypnotiserend te werken, kippenvel!

Dit kan echt alleen bij PSV!

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

In ander minder goed nieuws, Bert Trautmann is overleden. De man die met gebroken nek een FA-cup finale uitspeelde. Heb laatst z'n biografie gelezen maar die man heeft wat meegemaakt. Van Hitler-jeugd en de ijskou bij operatie Barbarossa tot de krijgsgevangenkampen in Engeland en uiteindelijk een nationale held in Engeland.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Unieke afscheidswedstrijd bij Feyenoord gister met van Bommel. Al die mensen die er waren, dat kan alleen bij Feyenoord. En ze zongen allemaal, zoals dat alleen door het Legioen (met een hoofdletter L mensen!) bij Feyenoord kan. Er waren ook een hoop topspelers aanwezig, zoals alleen Feyenoord die mensen uit kan nodigen. Wederom een sterk staaltje positieve reclame voor de meest gepassioneerde, unieke club van Nederland!

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2118 stemmen

ach jee het zit bij jou ook al zo dwars blijkbaar, best lief

Mooi afscheid voor Van Bommel, geweldige carrière achter de rug.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Oja, Bojan Zag vannacht nog even de eerste helft terug, daar zie je zijn talent toch al behoorlijk. Als iedereen nou netjes blijft dan hebben we een seizoen met 10 bekende namen plus Krkic ipv Boerrigter in de basis. Dan kan je hopelijk doorgaan met domineren waar je vorig jaar mee bent geëindigd.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Ik vind zo'n afscheidswedstrijd altijd een beetje zielig, nog 1 keer zo nodig in de picture willen staan. Snap ook nooit zo goed waarom mensen daar nou naar willen gaan kijken.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2118 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Oja, Bojan Zag vannacht nog even de eerste helft terug, daar zie je zijn talent toch al behoorlijk. Als iedereen nou netjes blijft dan hebben we een seizoen met 10 bekende namen plus Krkic ipv Boerrigter in de basis. Dan kan je hopelijk doorgaan met domineren waar je vorig jaar mee bent geëindigd.

Dat laatste kun je wel vanuit gaan mits die paar spelers blijven inderdaad. Hoewel PSV aanvallend weer erg sterk lijkt, ben benieuwd hoe het verdedigend uit gaat pakken dit seizoen.

@ otherfool al die (oud)spelers die langskomen, een half-nieuw elftal aan het werk zien, lekker weertje erbij

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Bottleneck schreef:

(quote)

Dat laatste kun je wel vanuit gaan mits die paar spelers blijven inderdaad. Hoewel PSV aanvallend weer erg sterk lijkt, ben benieuwd hoe het verdedigend uit gaat pakken dit seizoen.

@ otherfool al die (oud)spelers die langskomen, een half-nieuw elftal aan het werk zien, lekker weertje erbij

PSV heeft met Maher wel een geweldige aankoop die denk ik wel 10-15 goals gaat maken. Verder blijft het voorin afwachten wat ze kunnen. Depay vind ik erg talentvol, maar is hij ook constant over 34 duels? En op rechts is het toch nog even behelpen totdat Narsingh er weer is. Ik las dat hij pas eind dit jaar weer inzetbaar is?

Bij Ajax is het eens zaak dat ze in oktober-november eens niet steeds de punten inleveren. Kost je elk seizoen een achterstand.

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

Materny schreef:

Roma heeft 16,5 miljoen euro betaald aan PSV om Strootman te contracteren. Het bedrag kan oplopen tot twintig miljoen euro via bonussen. Dat heeft de Italiaanse clubleiding kenbaar gemaakt via de officiële kanalen vandaag

Dat is toch even andere koek, maar nog steeds een fikse som.

thijsslegers ‏@thijsslegers

@Brank0ow het zijn gegarandeerde bonussen, zoals dat heet. PSV kan er zeker van zijn dat die geïncasseerd worden

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.