• 15.977 nieuwsartikelen
  • 179.040 films
  • 12.273 series
  • 34.080 seizoenen
  • 649.209 acteurs
  • 199.273 gebruikers
  • 9.390.048 stemmen

Het grote voetbaltopic #6

zoeken in:

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Een Italië zonder Pirlo .

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

Adam Maher 7u

Thanks again to my bro and hairstylist @HanniHanna for the last minute haircut pic.twitter.com/94LtWPxS0a

Onw with dad Photo by adammaher8 • Instagram

Is die dan eindelijk onderweg naar Eindhoven?

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Waarschijnlijk wel. Denk dat AZ geen water bij de wijn heeft gedaan, ze weten dat PSV zwemt in het geld momenteel. Wellicht zelfs een package-deal met Viergever erbij, die verhalen zingen ook al langer rond.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Naomi Watts schreef:

Japan/Korea was pas een ramp, mijn spijbeluren liepen hoog op toen .

Ik haalde dat jaar mijn diploma, had precies tijdens het WK toen vrij. Dat was wel prettig, want de tijden waren belabberd.

mjk87 (moderator films)

• 14580 berichten
  • 4539 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Ik haalde dat jaar mijn diploma, had precies tijdens het WK toen vrij. Dat was wel prettig, want de tijden waren belabberd.

Ik ben van 2006. Wk voetbal en recordwarme juli. Lekker elke dag uitbrakken, naar het strand bij Bussloo en vervolgens voetbal of tour kijken Je zou je diploma maar in oneven jaren halen.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

WK in Duitsland was echt mijn favoriet. Had speciaal vrij genomen van werk en heb werkelijk waar alle wedstrijden gekeken (zelfs de gedrochten die in sommige pouls zaten). Man wat was ik brak op het einde (en na de slag om Nürnberg), maar het was het wel waard

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

Alleen nog wat pingels gezien, wat waren die slecht van Uruguay zeg.

@RikElfrink 4m

Ook wij zijn wakker. #Maher en zaakwaarnemer #Lens gespot in #Eindhoven. Wij checken dit eerst voor dit als feit te melden.

Edit:

@RikElfrink 1m

#Maher komt naar #PSV, meldt een betrouwbare bron me net, later meer.

Edit:

@RikElfrink now

Deze primeur rond #Maher en #PSV kunnen wij u melden door een 8-jarig (!) jongetje.

http://www.vi.nl/nieuws/243244/Maher-tekent-een-contract-voor-vier-seizoenen-bij-PSV.htm

@RikElfrink now

#Maher tekent voor vier jaar bij #PSV en kost #PSV in totaal rond 8 miljoen euro.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Kogel door de kerk volgens V.I.

'Maher doorstaat medische keuring en vertrekt voor vier jaar naar PSV'

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

@RikElfrink 1m

#Maher wordt morgen bij #PSV medisch gekeurd, zo is de bedoeling.

Ook raar.

%%%%%%

• 2543 berichten
  • 1234 stemmen

4 jaar ! Over 2 jaar zal hij al te goed zijn voor de Eredivisie...

Naja, 8 mil + clausules is best netjes.

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

@PSV now

PSV en AZ zijn akkoord over international Adam Maher (19), meldt technisch manager Marcel Brands zondagavond. #psv #maher

%u200F@PSV 12s

De middenvelder ondergaat maandag zijn medische keuring en ook moeten de details tussen speler en club nog worden afgerond. #psv #maher

%u200F@PSV 27s

Adam Maher tekent daarna in Eindhoven voor 5 jaar en meldt zich net als de andere internationals op maandag 8 juli. #psv #maher

Eindelijk.

5 jaar zelfs!

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

8 miljoen voor Maher. Wat een clown die Brands . Vooral geld blijven uitgeven hoor.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Ben nu wel benieuwd naar de transfersom. Men spreekt over een toekomstige cashcow wanneer Maher zijn naam valt, maar was Toivonen dat ook niet? Sterkhouders met een doorlopend contract en een hoog rendement (Lens,Mertens) vertrokken ook voor niet meer dan tien miljoen. Twee tot drie seizoenen Maher inclusief zijn salaris, fee's en zaakwaarnemerskosten zal toch al snel richting de twaalf miljoen gaan; nog maar eens te bezien of ze dat eruit gaan halen.

%%%%%%

• 2543 berichten
  • 1234 stemmen

Akkoord over transfer Maher naar PSV - AZ

Officieel

Succes maher ! Maar we hebben zijn opvolger al in de jeugd lopen in de naam van Haye of Overeem

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

Naomi Watts schreef:

8 miljoen voor Maher. Wat een clown die Brands . Vooral geld blijven uitgeven hoor.

Wat dan? Niemand kopen en maar met wat jeugdspelers die niet goed genoeg zijn de Eredivisie in gaan?

mjk87 (moderator films)

• 14580 berichten
  • 4539 stemmen

Nou, Mark Rutte zal blij zijn. Brands geeft het juiste voorbeeld. Dat rapalje bij Ajax ook dat op de centen blijft zitten (en hoogstens een talent uit het buitenland plukt).

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Goed genoeg wordt je door wedstrijden te spelen in de eredivisie. Al heb je met Maher wel een garantie voor wisselvalligheid. Toch een beetje het idee dat PSV getrapt is in de overschatting die geldt wat betreft het talent van Maher.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

AZ heeft de poot stijf gehouden, wat ik al verwacht had. Nogmaals; als hij twee/drie seizoenen blijft kost Maher PSV rond de twaalf miljoen. Ik wens die jongen het beste van de wereld, maar pas na zijn tijdperk bij PSV

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

"Met hem hebben we weer een zeer talentvolle Nederlandse speler in huis, dat past in de filosofie van PSV.

Ik lach me een kriek met die Brands Zoals de wind waait, waait zijn jasje.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Naomi Watts schreef:

Dit is wel typisch Brands ja. Hij krijgt uiteindelijk wel de gewenste spelers die hij zoekt, maar wel altijd tegen maximale prijs. Dan ben je toch een matige TD als je niet fatsoenlijk kan onderhandelen. Maargoed, Maher is natuurlijk wel een topversterking. Al denk ik dat PSV ook veel heeft ingeleverd zonder Mertens, Lens en vast ook dan Toivonen. Kost tijd om ingespeeld te raken.

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

Hij heeft anders wel Lens, Pieters en Mertens weggebracht voor 22 miljoen.

Wie had dat ooit kunnen denken?

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Fantastische deal van PSV, echt een koopje dit. Gewoon minder betalen voor Maher dan voor Lens betaald krijgen, wie had dat gedacht Tuig de platte kar maar vast op.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Tjah, mocht Eriksen vertrekken ben ik wel licht jaloers. Eerlijk is eerlijk; momenteel is er geen linkshalf zo technisch als Maher op de Nederlandse velden (ook niet binnen Ajax behalve Chris). Maar als Chris verlengt trek ik een lange neus, want dan hebben we nog steeds de beste creatieve speler van de Eredivisie in de basis.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

j0enne schreef:

Mja, ik kijk dan ook even naar het aankoopbedrag.

Mertens kwam geloof ik voor 7 miljoen en vertrekt voor 9-10. Lens kwam ook voor een miljoen of 6 toch? Pieters kwam ook voor het bedrag waarvoor hij is verkocht.

Als je daar ook nog het salaris bij telt dan zijn het ook weer geen topdeals. Je houdt er net een paar miljoen boven de streep aan over.

%%%%%%

• 2543 berichten
  • 1234 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Mja, ik kijk dan ook even naar het aankoopbedrag.

Mertens kwam geloof ik voor 7 miljoen en vertrekt voor 9-10. Lens kwam ook voor een miljoen of 6 toch? Pieters kwam ook voor het bedrag waarvoor hij is verkocht.

Als je daar ook nog het salaris bij telt dan zijn het ook weer geen topdeals. Je houdt er net een paar miljoen boven de streep aan over.

PSV kocht Lens inderdaad voor 6 mil plus Marcellis. Er kwam ook een doorverkoop percentage bij . Dat was toen echt een mooie transfer van AZ zijn kant.

Hij schijnt ondertussen voor 5 jaar te hebben getekend !

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

j0enne schreef:

Twee miljoen winst op Mertens, drie miljoen op Lens en een halve ton op Pieters. Het is allemaal maar dunnetjes hoor, en als je het salaris en fee's aftrekt blijft er noppes over. En Mertens, Lens, Toivonen en Strootman zouden de cashcows moeten zijn gezien de reacties twee jaar geleden. Nou, drie van de vier kan al een streep doorheen dan.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Als PSV kampioen wordt komt dat niet door Maher, of Bruma, of Jozefzoon, of [aankoop x], maar doordat Cocu er eindelijk weer een fatsoenlijk elftal met een fatsoenlijke mentaliteit van heeft gemaakt (het lukte vorig jaar immers ook niet met Narsingh, Van Bommel en co). Dus laten we niet al te spastisch doen dat deze in potentie (zeer) goede voetballer voor een flinke zak met duiten naar Eindhoven vertrekt, terwijl ie nog niks bewezen heeft en dit seizoen zelfs erg matig was. De enige redding voor PSV ligt in het feit dat veel rotte appels vertrokken zijn (nu Toivonen nog), niet dat Brands nu weer met miljoenen smijt. Wat ie overigens wel goed doet zijn die contracten van een jaar of vijf, kan Ajax nog wel wat van leren. Kom je ook niet snel in situaties zoals nu met Eriksen en Alderweireld en straks De Jong en vast nog een handvol spelers.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Als er bij Ajax niet teveel basisspelers vertrekken (max 2) en die posities worden fatsoenlijk ingevuld, dan is Ajax voor mij wel de grote favoriet. Zelf gok ik dat Alderweireld en Eriksen vertrekken, De Jong niet. Alderweireld is goed, maar valt wel te vervangen. Eriksen wordt heel moeilijk, daar zag ik echt Maher voor komen. Die het wordt belangrijk dat ze zijn positie goed op vangen. Hij was de laatste 2 jaar echt de motor van Ajax. Al verlengt hij maar 1 seizoen, dat zou al geweldig zijn. Dan kan je hem nog een jaar gebruiken en dan verkopen.

PSV zal tijd nodig hebben. Daar zal 2/3e deel van de ploeg van de laatste 2 jaar vervangen zijn, plus dat er een nieuwe coach is, plus dat het al aanwezige materiaal de laatste seizoenen ook vaak niet goed presteerde. Je kan niet iedereen vervangen lijkt me. Wel zou Maher ipv Toivonen een enorme verbetering voor PSV zijn. Voor het voetbal, voor de mentaliteit en voor de creativiteit. Toivonen is niet echt een 10, mist hij creativiteit voor. Hij is meer afmaker. Maher is wel een echte 10.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Quido schreef:

Wat ie overigens wel goed doet zijn die contracten van een jaar of vijf, kan Ajax nog wel wat van leren. Kom je ook niet snel in situaties zoals nu met Eriksen en Alderweireld en straks De Jong en vast nog een handvol spelers.

De keerzijde is dat wanneer je een flop koopt met eventueel riant salaris je er niet vanaf komt. Engelaar, Luque, Mickey, Vukovic; take your pick.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Alderweireld speelt al sinds 2008 in het eerste en Eriksen sinds 2010. Die jongens liggen toch ook jaren dan vast? Officieel tot de zomer van 2014. De Jong is vorig jaar ook nog verlengd tot 2015.

Fischer tekende recent ook tot 2017 bij....

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.