• 15.977 nieuwsartikelen
  • 179.040 films
  • 12.273 series
  • 34.080 seizoenen
  • 649.210 acteurs
  • 199.273 gebruikers
  • 9.390.081 stemmen

Het grote voetbaltopic #6

zoeken in:

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Ieder geval hebben maar weinig spelers aangetoond een basisplaats op volgend WK te moeten krijgen. Alleen Maher overtuigde bij momenten met zijn klasse.

Maar we zullen Sneijder, Robben, Persie en Vaart volgende zomer nog heel hard nodig hebben, wil je iets bereiken.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

En weer zegt een nederlander na een verloren wedstrijd: 'Als je de wedstrijd achteraf analyseerd, waren wij gewoon beter'.

Mijn analyse achteraf is echter dat Italie beter was, zij gaan immers door. Kan iemand dat de KNVB een keertje uitleggen?

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

PEN15 schreef:

Opvallend dat ze op zulke jonge leeftijd al geheel onder de plakplaatjes zitten, vooral om te laten zien wat een beulen het zijn, maar zodra ze een vinger in hun rug voelen gaan ze als stervende zwanen neer en liggen ze te kermen van de pijn. Ik zal het toejuichen als ze met een nieuwe scheidsrechtersregel komen. Zit je helemaal onder de tatoeages, dan mag je incasseringsvermogen wel wat omhoog.

Bij Nederland valt 't nog wel mee. Alleen Depay zit echt vol.

nclo

• 1494 berichten
  • 157 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Ieder geval hebben maar weinig spelers aangetoond een basisplaats op volgend WK te moeten krijgen. Alleen Maher overtuigde bij momenten met zijn klasse.

En Fer.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

nclo schreef:

(quote)
En Fer.

Grapje hoop ik?

Wat een bedroevende speler is dat.

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

Beter dan Clasie.

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

Reinbo schreef:

(quote)

Ik schreef het toen ook al.

In de rust bij 0-2...

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Hieruit blijkt de inconsistentie van Maher nog, niemand die echt regisseert maar ze zijn nog jong. Italië staat ook wel heel goed dus zo slecht is het allemaal niet. Gewoon een stomme individuele fout van vd Hoorn die dodelijk was, Italië had grotendeels niets te vertellen.

Het draait bij voetbal niet om grotendeels. Een goal valt in 3 seconden, het gaat om de beslissende momenten. Daar moet de focus naar uit gaan. De rest van de tijd kun je net zo goed op de grond liggen. Lesje effectiviteit dat Nederland hoognodig eens moet omarmen. Fuck balbezit!

Chucky92

• 1688 berichten
  • 378 stemmen

Mooi he. Voor het toernooi moesten Ajax en PSV z.s.m. vd Hoorn halen en nu kan die er niks meer van. Hij viel idd slecht in maar is nog steeds een goede speler voor Ajax en PSV.

nclo

• 1494 berichten
  • 157 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Grapje hoop ik?

Wat een bedroevende speler is dat.

Mocht je willen, in de wedstrijden waarin hij inviel was hij constant gevaarlijk en bracht hij fysiek meer op het middenveld. Ik begreep ook niet waarom hij geen vaste basisklant was, want telkens als hij er in kwam was Nederland pas in staat om druk te zetten en hij bekroonde zichzelf met twee doelpunten waarvan er in ééntje tegen Duitsland niet onbelangrijk was. Op basis van dit EK, durf ik hem best mee te nemen naar Brazilië.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Chucky92 schreef:

Mooi he. Voor het toernooi moesten Ajax en PSV z.s.m. vd Hoorn halen en nu kan die er niks meer van. Hij viel idd slecht in maar is nog steeds een goede speler voor Ajax en PSV.

Nee hoor, zullen weinig tot geen Ajacieden hier gezegd hebben.

DMF

• 1042 berichten
  • 385 stemmen

j0enne schreef:

Beter dan Clasie.

nclo

• 1494 berichten
  • 157 stemmen

Chucky92 schreef:

Hij was vandaag ook heel goed voor de Italianen

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

Chucky92 schreef:

Och, zelfs Derijck is beter man. Ik heb 't nooit in 'm gezien. Zie nog liever Viergever.

DMF

• 1042 berichten
  • 385 stemmen

Chucky92 schreef:

Ik denk niet dat Ajax en PSV interesse hebben in het lulletje van het toernooi.

Schuldig aan twee doelpunten tegen Spanje, mist vanaf vijf meter een niet te missen kans tegen diezelfde Spanjaarden en is hoogstpersoonlijk schuldig aan de uitschakeling in de halve finale.

En dat allemaal in 105 minuten.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Chucky92 schreef:

Kom eens met quotes dan van Ajacieden en PSVers die op vd Hoorn zaten te wachten bij hun club. Die ga je echt niet vinden.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

j0enne schreef:

Beter dan Clasie.

Welnee. Clasie heeft 100x meer potentie. Speelt al wel maanden slecht en was bv tegen Spanje ook bagger, maar dat is wel een speler die voetballend de oplossing zoekt en spelintelligentie bezit. Fer kan alleen zijn fysiek inzetten en goed koppen. Daar red je het niet mee.

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

Typisch dus iets voor Stoke City.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Fer moet naar een middenmoter in de EPL inderdaad. Daar lopen nog 1000 van die talentloze fysieke dravers rond.

Barfly

• 1873 berichten
  • 1749 stemmen

Weer volop quotes op de sites van de dagbladen met de meest bekende Nederlandse zinnen: 'We waren beter...' en 'We hadden veel meer balbezit...'.

Het zit in Nederlands voetbal ingebakken, lijkt het wel.

LostCauze

• 179 berichten
  • 1371 stemmen

Wat waren blind en van rhijn bedroevend in de opbouw in de eerste helft zeg, achteraf is het makkelijk lullen maar met scherpere backs creëer je in die helft 100% meer kansen. En John moet meer oog hebben voor de snelle pass, hij kapt zichzelf te vaak in de problemen. Waar is die gozer die Luuk de jong topscorer maakte bij Twente gebleven? Ik had meer verwacht van hun reünie.

Voor de rest vond ik het individueel best oké, nog een jaartje ervaring is misschien wel genoeg om op het WK meer dan een bijrol te spelen.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

LostCauze schreef:

nog een jaartje ervaring is misschien wel genoeg om op het WK meer dan een bijrol te spelen.

Ik denk het ook. Als je zelfs op zo een veredeld jeugdtoernooi tekort komt ga je zeker hoge ogen gooien op het echte WK waar wel wat betere jongens rondlopen dan deze 'talentjes'.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Die defensie is ook echt een grap. Opbouwend vallen ze allemaal tegen (terwijl Blind daar bij Ajax doorgaans wel een belangrijke rol in speelt). En laten we over het verdedigende gedeelte maar volledig zwijgen.

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

Pot vond de eerste helft geweldig, ze werden weggespeeld.

'Wij hadden nog wel een kans gehad tegen Spanje, zij maken geen enkele kans'

Ontsla 'm nou a.u.b. eens

Chucky92

• 1688 berichten
  • 378 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Kom eens met quotes dan van Ajacieden en PSVers die op vd Hoorn zaten te wachten bij hun club. Die ga je echt niet vinden.

Heb het niet over hier, maar andere forums zoals vz. vd Hoorn blijft voor de eredivisie een geweldige verdediger.

Chucky92

• 1688 berichten
  • 378 stemmen

Positief aan het verlies: kan niet anders dat Pot eruit getieft wordt

Chucky92

• 1688 berichten
  • 378 stemmen

Mocht Pot geen vervanger voor Nuytinck halen? Zoals van Dijk. vd Hoorn is immers stijf links en niet rechts zoals de Vrij

LostCauze

• 179 berichten
  • 1371 stemmen

Nomak schreef:

(quote)
Ik denk het ook. Als je zelfs op zo een veredeld jeugdtoernooi tekort komt ga je zeker hoge ogen gooien op het echte WK.

Ik zeg toch niet dat ik een goed, volwaardig Nederlands elftal heb zien spelen? Het draait om perspectief.

Ik heb het over de individuele klasse van bepaalde spelers, jij ziet blijkbaar een groep talentloze sukkels, ik zie een aantal jongens die in potentie een goede aanvulling kunnen worden op de gevestigde orde. Mits ze doorgroeien komend seizoen uiteraard, er kan een hoop gebeuren in een jaar, ik gun ze zeker het voordeel van de twijfel.

mjk87 (moderator films)

• 14580 berichten
  • 4539 stemmen

Chucky92 schreef:

Mocht Pot geen vervanger voor Nuytinck halen? Zoals van Dijk. vd Hoorn is immers stijf links en niet rechts zoals de Vrij

Ik denk het niet, op een EK of WK mag dat ook niet meer zodra een een land 1 seconde heeft gespeeld.

LostCauze

• 179 berichten
  • 1371 stemmen

En kijk met wat voor kontverdediging we die WK finale hebben bereikt, De Vrij, Blind, Janmaat en Martins Indi zie ik echt wel boven dat niveau uitstijgen, hopelijk binnen een jaar dus.

Tijd voor een slok uit m'n halfvolle glas bier.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.