- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #6
Het grote voetbaltopic #6
Joy4ever
-
- 4620 berichten
- 1841 stemmen
Ik zeg het niet snel maar dit was wel heel droevig qua gedrag aan kant van de Italianen. Bleh.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Toch vooral ook het falen van de coaching. Leuk, zo'n 2e team laten spelen. Uitrusten vs beter worden...
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Oh oh, dat juichen. Alsof het de Wk finale is
.
mjk87 (moderator films)
-
- 14580 berichten
- 4539 stemmen
Op zo een moment vind ik ook dat je echt mag gaan trappen, zodat je zeker weet waar die pijn vandaan komt. Maar ja. Hup Spanje dan maar dinsdag. Mis ik toch deels die wedstrijd, kan er niet echt om treuren.
%%%%%%
-
- 2543 berichten
- 1234 stemmen
Topper hoor die Van de Hoorn....
Oja, die Italiaan die op dat respect bandje ging liggen wijzen. 
Joy4ever
-
- 4620 berichten
- 1841 stemmen
Oh oh, dat juichen. Alsof het de Wk finale is
.
Italië onwaardig. Wat een lichting
. Hoewel een Prandelli dit er wel uit ramt.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Met het A-team komen opdagen, dan eerst al met de billetje bij elkaar tegen Duitsland B onterecht in blessuretijd nog winnen

Vooral die verdediging, echt vreselijk,
mjk87 (moderator films)
-
- 14580 berichten
- 4539 stemmen
Toch vooral ook het falen van de coaching. Leuk, zo'n 2e team laten spelen. Uitrusten vs beter worden...
Sowieso, toen De Vrij eruit ging... Waarom Van de Hoorn die zo ongeveer in zijn eentje debet was aan die nederlaag. Alle goals uit persoonlijke fouten, tweemaal van hem. En dan niet veel later Blind eruit halen. Dit blijft een oefentoernooi, ga lekker 3-4-3 spelen dan. En De Jong blijft ook heel zielig trouwens. Van Ginkel heeft zijn transfer naar Chelsea wel binnen denk ik.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Op zo een moment vind ik ook dat je echt mag gaan trappen, zodat je zeker weet waar die pijn vandaan komt. Maar ja. Hup Spanje dan maar dinsdag. Mis ik toch deels die wedstrijd, kan er niet echt om treuren.
We hebben tegen Portugal gezien waar dat toe leidt. Nederland kan daar zo moeilijk mee om gaan. Dat is nou het probleem, met een goal is het weer gelijk. Concentreer je dan gewoon op voetbal.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Italië onwaardig. Wat een lichting
. Hoewel een Prandelli dit er wel uit ramt.
Ja, dat zonder meer. Sta ook niet zo hoog met deze coach. Ook die persconferentie. Wat een clown.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Snap ook echt niet waarom je rust zou geven, volledig uit je ritme.
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
Ja, dat zonder meer. Sta ook niet zo hoog met deze coach. Ook die persconferentie. Wat een clown.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Kan gebeuren, geen schande gezien het veldspel
Huh? Want dat was genieten geblazen?
Zo vreselijk slecht, die 2e helft, niet meer te filmen. Ik zal nog een keer Oranje aanmoedigen 
DMF
-
- 1042 berichten
- 385 stemmen
Die Van der Hoorn kan er echt he-le-maal niets van. Hoe kun je nou zo instappen bij een speler die met zijn rug naar het doel staat? 
Onbegrijpelijke wissel van Pot weer. Die kneus faalde tegen Spanje ook al meermaals opzichtig. Snap echt niet dat mensen überhaupt een talent in hem zien.
Eeuwig zonde dat die Italianen hierdoor de finale bereiken. Wat een vreselijk elftal.
depri83
-
- 6812 berichten
- 1491 stemmen
Achteraf is het mooi wonen.
Buiten dat. De eerste wedstrijden was het niet beter of minder dan vandaag dus daar heeft het echt niet aan gelegen.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Het is wel te mogen dat Overmars flink van vd Hoorn geschrokken is en dat Marcel Brands het niet gekeken heeft en die zak geld naar Utrecht gaat brengen.
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
Dan brengen Strootman, Wijnaldum en Depay wel verslag uit aan Brands.
Ik denk dat Marcelo nog beter is.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Nederland blijft maar een verwaand dom voetballand dat denkt dat het om balbezit gaat. Schiet die bal er gvd in! Dat gebrei heeft nog nooit punten opgeleverd. Zolang men dat niet onderkent zullen we altijd verliezen van luizenploefen als Italie. Killer mentaliteit ontbreekt gewoon. Volgens mij kun je daar best op trainen. Stop in ieder geval met het goedpraten van verliezen. Dominantie en balbezit is waardeloos zonder goals. Verliezen is voor lozers, winnaars hebben geen rust nodig.
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
Havenaar trouwens ook van de partij bij de Jappen.
Alleen de hele wedstrijd op de bank.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Als we het over echt potentiele wereldtoppers van rond die leeftijd hebben zie ik voor het middenveld tig keer meer in een lijstje als dit dan een Mahertje:
Mario Gotze
Oscar
Jack Wilshere
Ilkay Gundogan
Isco
Julian Draxler
Christian Eriksen
Erik Lamela
Iker Muniain
Thiago Alcantara
Ganso
Sandro
Paul Pogba
Lucas Moura
Adem Ljajic
Koke
Coutinho
Marco Verratti
James Rodriguez
Kevin de Bruyne
Alen Halilovic
Lucas Piazon
Kerel wat maak je jezelf weer belachelijk. Ten eerste zijn er maar twee op dit lijstje die jonger zijn dan Maher, alle andere zijn 1 a 3 jaar ouder. Iedereen weet dat het een wereld van verschil maakt of je 19 bent (Maher) of 2/3 jaar ouder.
En ten tweede, jij gooit wat namen in google of zoekt wat op websites en flanst een lijstje in elkaar zonder ook maar de helft ooit te hebben zien voetballen. Halilovic, really? Die jongen heeft pas 16 wedstrijden gehad bij Dinamo Zagreb en is pas 16 jaar.
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
Nederland blijft maar een verwaand dom voetballand dat denkt dat het om balbezit gaat. Schiet die bal er gvd in! Dat gebrei heeft nog nooit punten opgeleverd. Zolang men dat niet onderkent zullen we altijd verliezen van luizenploefen als Italie. Killer mentaliteit ontbreekt gewoon. Volgens mij kun je daar best op trainen. Stop in ieder geval met het goedpraten van verliezen. Dominantie en balbezit is waardeloos zonder goals. Verliezen is voor lozers, winnaars hebben geen rust nodig.
En losers hè, geen lozers.
depri83
-
- 6812 berichten
- 1491 stemmen
Is dat diezelfde Jo van Cska en Man City van jaren terug?
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Achteraf is het mooi wonen.
Buiten dat. De eerste wedstrijden was het niet beter of minder dan vandaag dus daar heeft het echt niet aan gelegen.
Ik schreef het toen ook al.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
NL wel gedeeld 3e dus rondvaartbootje dan maar?
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
De Duitsers zijn wel geknecht en Hoesen heeft zijn reputatie waar gemaakt
Prima toernooi 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Hieruit blijkt de inconsistentie van Maher nog, niemand die echt regisseert maar ze zijn nog jong. Italië staat ook wel heel goed dus zo slecht is het allemaal niet. Gewoon een stomme individuele fout van vd Hoorn die dodelijk was, Italië had grotendeels niets te vertellen.
PEN15
-
- 1281 berichten
- 637 stemmen
Opvallend dat ze op zulke jonge leeftijd al geheel onder de plakplaatjes zitten, vooral om te laten zien wat een beulen het zijn, maar zodra ze een vinger in hun rug voelen gaan ze als stervende zwanen neer en liggen ze te kermen van de pijn. Ik zal het toejuichen als ze met een nieuwe scheidsrechtersregel komen. Zit je helemaal onder de tatoeages, dan mag je incasseringsvermogen wel wat omhoog.
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
Is dat diezelfde Jo van Cska en Man City van jaren terug?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.