• 15.977 nieuwsartikelen
  • 179.040 films
  • 12.273 series
  • 34.080 seizoenen
  • 649.209 acteurs
  • 199.273 gebruikers
  • 9.390.026 stemmen

Het grote voetbaltopic #6

zoeken in:

mjk87 (moderator films)

• 14580 berichten
  • 4539 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Dat volkslied meezingen is sowieso maar iets wat bij de landen die wat meer dramatiek in zich hebben een echt issue is. Spanje, Italie, Portugal enzo. Het is mooi, maar meer ook niet.

Al heeft Spanje geen (officiële) tekst om op mee te zingen

Koning onder volksliederen blijft die van de USSR en nu Rusland, maar dan wel deze versie:

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

mjk87 schreef:

(quote)

Al heeft Spanje geen (officiële) tekst om op mee te zingen

Koning onder volksliederen blijft die van de USSR en nu Rusland, maar dan wel deze versie:

(embed)

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Alleen als Ajax en PSV er niet uit gaan komen. Anders blijft hij op zeker, dat heeft hij vandaag ook nog gezegd. Ik zou hem dolgraag bij Ajax willen zien, de enige speler die Eriksen echt kan vervangen denk ik.

Bill Clinton zei ook "i did not have sexual relations with that woman", dus je punt?

mjk87 (moderator films)

• 14580 berichten
  • 4539 stemmen

Wijnaldum prima vandaag trouwens, De Jong houten klaas, Blind levert echt te veel ballen in. Strootman irriteert lekker, maar eentje in je elftal kan best, dan hij maar, toch flink daarin geoefend. Wel fijn tegen die irritante kereltjes. Voor de uitslag vrees ik het ergste. Nederland countert vreselijk slecht en die Italianen staan steeds weer snel goed gegroepeerd. En zelf hebben ze maar heel weinig ruimte nodig.

kos

• 46714 berichten
  • 8868 stemmen

Maher wordt is een leuke speler voor het niveau Tottenham. Thats it.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Een wereldtopper zie ik er ook niet in.

mjk87 (moderator films)

• 14580 berichten
  • 4539 stemmen

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

kos schreef:

Maher wordt is een leuke speler voor het niveau Tottenham. Thats it.

Het archief zal je in dezen toch echt onwelgezind zijn. Als je al ziet hoe ver hij in deze wedstrijd in niveau weer boven de rest uitsteekt...

Volgens mij zat er trouwens een bekende of ploeggenoot van Daley 'zoon van' Blind op de tribune, in het eerste kwartier speelde hij de bal een keer of 6 op exact dezelfde plek over de zijlijn. Ook knap.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Bill Clinton zei ook "i did not have sexual relations with that woman", dus je punt?

Dat Maher niks te verbergen heeft en dus prima kan roepen wat hij echt denkt.

happie

• 6252 berichten
  • 426 stemmen

Sowieso nu al naar het buitenland kan weleens tegen Maher gaan werken. Laat hem nog maar lekker groeien bij een topclub in Nederland. Dan word ie zeker basisspeler en zit ie in 2014 tenminste bij Oranje.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Van Rhijn gaat echt meer en meer op Manolev lijken. Wat was dat nou weer?

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Dat Maher niks te verbergen heeft en dus prima kan roepen wat hij echt denkt.

Maher op zijn woord geloven zou behoorlijk naïef zijn. Als er straks een grote club komt en hij is overtuigt van zijn talent is hij weg.

kos

• 46714 berichten
  • 8868 stemmen

otherfool schreef:

Het archief zal je in dezen toch echt onwelgezind zijn. Als je al ziet hoe ver hij in deze wedstrijd in niveau weer boven de rest uitsteekt...

Welnee, zelfs Ola John is nog beter. Enfin, een potje voetballen kan Maher echt wel, maar hij gaat nooit een consistente topper worden. Teveel een lichtgewicht, te veel koppie laten hangen, te weinig kracht en doorzettingsvermogen.

Als zaalvoetballer zou hij het beter doen.

Maar goed, het archief mag mij ten alle tijden op mijn fouten wijzen hoor

Als we het over echt potentiele wereldtoppers van rond die leeftijd hebben zie ik voor het middenveld tig keer meer in een lijstje als dit dan een Mahertje:

Mario Gotze

Oscar

Jack Wilshere

Ilkay Gundogan

Isco

Julian Draxler

Christian Eriksen

Erik Lamela

Iker Muniain

Thiago Alcantara

Ganso

Sandro

Paul Pogba

Lucas Moura

Adem Ljajic

Koke

Coutinho

Marco Verratti

James Rodriguez

Kevin de Bruyne

Alen Halilovic

Lucas Piazon

happie

• 6252 berichten
  • 426 stemmen

Er is nog flink werk aan de winkel bij het Braziliaanse elftal. Ze zijn nog niet van het niveau, die ze hadden in 94. 98 en 2002.

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

Die Maher bakt er niks van joh. AZ moet gewoon niet zeuren en hem voor €5 miljoen naar Ajax of PSV laten gaan. Dan mag AZ nog in hun handjes knijpen ook.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Maher op zijn woord geloven zou behoorlijk naïef zijn. Als er straks een grote club komt en hij is overtuigt van zijn talent is hij weg.

Die jongen doet aan carrièreplanning, dus ik denk het niet. Of het moet een club als Arsenal zijn, waar een jong talent al veel kansen krijgt. Maar ik zie Maher echt niet ja zeggen tegen een City, PSG of Chelsea.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Bij Arsenal past ie toch prima, grote kans op speeltijd. Verwacht ook niet dat ie ja zget tege nde grootste waar ie verpieterd op de bank maar er zijn nog tientallen opties.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Hoesen voor de Jong please.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Dan gooit Italië er wel een verdediger bij denk ik.

Joy4ever

• 4620 berichten
  • 1841 stemmen

Weer Strootman . Borini .

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Ha, lekkere actie van Strootman! Het mag eens een keer gezegd worden.

happie

• 6252 berichten
  • 426 stemmen

Het word nu een matig potje.

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

Foutenfestival.

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

Half uurtje gekeken, maar ik stop met kijken. Wat een tergende shit zeg. De verdediging is wel erg slecht, ik had vooral De Vrij wel hoger ingeschat. En Pot die Hoesen maar niet wil inbrengen, verdomme.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Lefgozer schreef:

Half uurtje gekeken, maar ik stop met kijken. Wat een tergende shit zeg. De verdediging is wel erg slecht hoor, ik had toch vooral De Vrij wel hoger ingeschat. En Pot die Hoesen maar niet wil inbrengen, verdomme.

Kom kom. Als je een heel seizoen naar dat AZ kan kijken, dan valt dit toch nog allemaal wel mee?

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Hopelijk wordt het verlengen. Wat slecht. Doet me denken aan de tijd dat ik low budget pulp keek.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Vervelend stroperig voetbal... We weten waar dat tegen Italianen meestal toe leidt.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Naomi Watts schreef:

Hopelijk wordt het verlengen. Wat slecht. Doet me denken aan de tijd dat ik low budget pulp keek.

Slecht man. Je bent gestopt met Feyenoord kijken?

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Kom kom. Als je een heel seizoen naar dat AZ kan kijken, dan valt dit toch nog allemaal wel mee?

Met AZ heb ik affiniteit.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Slecht man. Je bent gestopt met Feyenoord kijken?

Touché .

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.