- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #6
Het grote voetbaltopic #6
mjk87 (moderator films)
-
- 14580 berichten
- 4539 stemmen
Dat volkslied meezingen is sowieso maar iets wat bij de landen die wat meer dramatiek in zich hebben een echt issue is. Spanje, Italie, Portugal enzo. Het is mooi, maar meer ook niet.
Al heeft Spanje geen (officiële) tekst om op mee te zingen 
Koning onder volksliederen blijft die van de USSR en nu Rusland, maar dan wel deze versie:
depri83
-
- 6812 berichten
- 1491 stemmen
Al heeft Spanje geen (officiële) tekst om op mee te zingen 
Koning onder volksliederen blijft die van de USSR en nu Rusland, maar dan wel deze versie:
(embed)

Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Alleen als Ajax en PSV er niet uit gaan komen. Anders blijft hij op zeker, dat heeft hij vandaag ook nog gezegd. Ik zou hem dolgraag bij Ajax willen zien, de enige speler die Eriksen echt kan vervangen denk ik.
Bill Clinton zei ook "i did not have sexual relations with that woman", dus je punt?
mjk87 (moderator films)
-
- 14580 berichten
- 4539 stemmen
Wijnaldum prima vandaag trouwens, De Jong houten klaas, Blind levert echt te veel ballen in. Strootman irriteert lekker, maar eentje in je elftal kan best, dan hij maar, toch flink daarin geoefend. Wel fijn tegen die irritante kereltjes. Voor de uitslag vrees ik het ergste. Nederland countert vreselijk slecht en die Italianen staan steeds weer snel goed gegroepeerd. En zelf hebben ze maar heel weinig ruimte nodig.
kos
-
- 46714 berichten
- 8868 stemmen
Maher wordt is een leuke speler voor het niveau Tottenham. Thats it.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Een wereldtopper zie ik er ook niet in.
mjk87 (moderator films)
-
- 14580 berichten
- 4539 stemmen
[embed]https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=JG6fcrwivLY[/embed]
Hij legt hem er wel lekker in trouwens
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Maher wordt is een leuke speler voor het niveau Tottenham. Thats it.
Het archief zal je in dezen toch echt onwelgezind zijn. Als je al ziet hoe ver hij in deze wedstrijd in niveau weer boven de rest uitsteekt...
Volgens mij zat er trouwens een bekende of ploeggenoot van Daley 'zoon van' Blind op de tribune, in het eerste kwartier speelde hij de bal een keer of 6 op exact dezelfde plek over de zijlijn. Ook knap.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Bill Clinton zei ook "i did not have sexual relations with that woman", dus je punt?
Dat Maher niks te verbergen heeft en dus prima kan roepen wat hij echt denkt.
happie
-
- 6252 berichten
- 426 stemmen
Sowieso nu al naar het buitenland kan weleens tegen Maher gaan werken. Laat hem nog maar lekker groeien bij een topclub in Nederland. Dan word ie zeker basisspeler en zit ie in 2014 tenminste bij Oranje.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Van Rhijn gaat echt meer en meer op Manolev lijken. Wat was dat nou weer?
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Dat Maher niks te verbergen heeft en dus prima kan roepen wat hij echt denkt.
Maher op zijn woord geloven zou behoorlijk naïef zijn. Als er straks een grote club komt en hij is overtuigt van zijn talent is hij weg.
kos
-
- 46714 berichten
- 8868 stemmen
Het archief zal je in dezen toch echt onwelgezind zijn. Als je al ziet hoe ver hij in deze wedstrijd in niveau weer boven de rest uitsteekt...
Welnee, zelfs Ola John is nog beter. Enfin, een potje voetballen kan Maher echt wel, maar hij gaat nooit een consistente topper worden. Teveel een lichtgewicht, te veel koppie laten hangen, te weinig kracht en doorzettingsvermogen.
Als zaalvoetballer zou hij het beter doen.
Maar goed, het archief mag mij ten alle tijden op mijn fouten wijzen hoor 
Als we het over echt potentiele wereldtoppers van rond die leeftijd hebben zie ik voor het middenveld tig keer meer in een lijstje als dit dan een Mahertje:
Mario Gotze
Oscar
Jack Wilshere
Ilkay Gundogan
Isco
Julian Draxler
Christian Eriksen
Erik Lamela
Iker Muniain
Thiago Alcantara
Ganso
Sandro
Paul Pogba
Lucas Moura
Adem Ljajic
Koke
Coutinho
Marco Verratti
James Rodriguez
Kevin de Bruyne
Alen Halilovic
Lucas Piazon
happie
-
- 6252 berichten
- 426 stemmen
Er is nog flink werk aan de winkel bij het Braziliaanse elftal. Ze zijn nog niet van het niveau, die ze hadden in 94. 98 en 2002.
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Die Maher bakt er niks van joh. AZ moet gewoon niet zeuren en hem voor €5 miljoen naar Ajax of PSV laten gaan. Dan mag AZ nog in hun handjes knijpen ook.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Maher op zijn woord geloven zou behoorlijk naïef zijn. Als er straks een grote club komt en hij is overtuigt van zijn talent is hij weg.
Die jongen doet aan carrièreplanning, dus ik denk het niet. Of het moet een club als Arsenal zijn, waar een jong talent al veel kansen krijgt. Maar ik zie Maher echt niet ja zeggen tegen een City, PSG of Chelsea.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Bij Arsenal past ie toch prima, grote kans op speeltijd. Verwacht ook niet dat ie ja zget tege nde grootste waar ie verpieterd op de bank maar er zijn nog tientallen opties.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Dan gooit Italië er wel een verdediger bij denk ik.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Ha, lekkere actie van Strootman! Het mag eens een keer gezegd worden.
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Half uurtje gekeken, maar ik stop met kijken. Wat een tergende shit zeg. De verdediging is wel erg slecht, ik had vooral De Vrij wel hoger ingeschat. En Pot die Hoesen maar niet wil inbrengen, verdomme.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Half uurtje gekeken, maar ik stop met kijken. Wat een tergende shit zeg. De verdediging is wel erg slecht hoor, ik had toch vooral De Vrij wel hoger ingeschat. En Pot die Hoesen maar niet wil inbrengen, verdomme.
Kom kom. Als je een heel seizoen naar dat AZ kan kijken, dan valt dit toch nog allemaal wel mee?
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Hopelijk wordt het verlengen. Wat slecht. Doet me denken aan de tijd dat ik low budget pulp keek.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Vervelend stroperig voetbal... We weten waar dat tegen Italianen meestal toe leidt.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Hopelijk wordt het verlengen. Wat slecht. Doet me denken aan de tijd dat ik low budget pulp keek.
Slecht man. Je bent gestopt met Feyenoord kijken?
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Kom kom. Als je een heel seizoen naar dat AZ kan kijken, dan valt dit toch nog allemaal wel mee?
Met AZ heb ik affiniteit.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Touché
.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.