- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #6
Het grote voetbaltopic #6
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
EK 92 was wel jammer, unieke kans om je 2e titel te pakken. Denemarken had je altijd moeten pakken en dan kreeg je in de finale weer de Duitsers die je eerder dat toernooi met 3-1 klop had gegeven.
Wat dacht je van 2000? Ook een unieke kans op eigen grond.
Of in 2008, als Guus bondscoach van Oranje was geweest. 
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
2000 ook ja. Enorme eikels met hun penalty's. Gatver.
Joy4ever
-
- 4621 berichten
- 1842 stemmen
2000 ook ja. Enorme eikels met hun penalty's. Gatver.
Die van Jaap Stam blijft een klassieker
. Ik was niet eens teleurgesteld na de uitschakeling.
Als je zoveel kansen onbenut laat dan zoeken ze het maar uit wat mij betreft.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4090 stemmen
De Hamster niet eens opgeroepen lees ik. Louis krijgt verstand.
Helaas, maar natuurlijk wel terecht na zo'n redelijk rampseizoen. Je moet geen spelers selecteren op basis van prestaties van een (paar) seizoen(en) geleden.
Hoop dat Montorsi dit ook even leest 
mjk87 (moderator films)
-
- 14580 berichten
- 4541 stemmen
Wie is de Hamster eigenlijk? Huntelaar?
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4090 stemmen
Ja, kos heeft nogal moeite met (ex) Ajax spelers. Dat lijkt me nogal duidelijk 
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4090 stemmen
Alleen finales zijn niet echt zijn ding, op die ene van 2 weken terug na dan.
Ook met meer geluk dan wijsheid, want hij was weer lekker bezig met 1 op 1 kansen missen
En dan rolt een schot die hij volkomen verkeerd raakt met ontzettend veel geluk erin. Dat vind ik dan ook wel weer typisch.
Montorsi
-
- 9724 berichten
- 2385 stemmen
Helaas, maar natuurlijk wel terecht na zo'n redelijk rampseizoen. Je moet geen spelers selecteren op basis van prestaties van een (paar) seizoen(en) geleden.
Hoop dat Montorsi dit ook even leest 
Precies, vol-ko-men terecht, al floreert Huntelaar eigenlijk alleen tegen slechte verdedigers, en had dit juist een perfecte trip voor hem geweest, is het natuurlijk volstrekt logisch dat een basisspeler in de Bundesliga lager in hierarchie staat dan -ik noem maar willekeurig iemand- een Danny Hoesen. Had dat toernooitje in Israel niet aan de gang geweest was het DE kans voor Danny Boy geweest om een mijlpaal in zijn carriere te bereiken, 90 minuten lang in het veld staan!
Was Huntelaar trouwens gewoon niet mee omdat hij nog niet echt fit is en je half-fit niks aan zo'n snoepreisje hebt. Zou ik als club ook niet blij mee zijn trouwens.
Hoe komt het trouwens dat Lowie John Goossens compleet over het hoofd ziet?? Hij zal toch wel weten dat je na een paar aardige invalbeurten meteen boven basisspelers als Sneijder hoort te staan. Zijn seizoen was immers erg matig!
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Die defensie van Jong Oranje is ook gewoon de beoogde defensie voor het echte Oranje komend jaar. Dan is het na de groepsfase wederom direct exit. Wat een genante vertoning. Overigens klopte er voor de rest ook bijzonder weinig van. Strootman, Van Ginkel, De Jong en John hadden eveneens allemaal gewisseld kunnen worden. Maher verzoop. Wijnaldum deed het nog wel redelijk, lijkt het alleen nooit af te leren veel te lopen met de bal.
depri83
-
- 6812 berichten
- 1491 stemmen
Te bizar voor woorden dat mensen met minder dan een hele wedstrijd in de benen (Pieters, Nelom, Tiendalli) nu meegaan ipv Van der Wiel en Büttner. Ik ben geen groot fan de twee maar zal ze altijd verkiezen boven Nelom en Tiendalli.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Eens. Maar dat heet Louis' consequente selectiebeleid 
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
De Haan kritisch: 'Strootman komt nog wat handelingssnelheid tekort' - voetbalzone.nl

En dan ook nog eens zeggen dat voor De Vrij een grote toekomst is weggelegd, laat me niet lachen.
Die Van Hanegem ook al:
'Strootman stond als een verkeersagent te wijzen'

Over 't uitermate zwakke optreden van De Vrij hoor je ze niet.
depri83
-
- 6812 berichten
- 1491 stemmen
Eens. Maar dat heet Louis' consequente selectiebeleid
Hij is iig consequent in het feit dat er bijna altijd dingen zijn waar geen touw aan vast te knopen valt.
Montorsi
-
- 9724 berichten
- 2385 stemmen
Te bizar voor woorden dat mensen met minder dan een hele wedstrijd in de benen (Pieters, Nelom, Tiendalli) nu meegaan ipv Van der Wiel en Büttner. Ik ben geen groot fan de twee maar zal ze altijd verkiezen boven Nelom en Tiendalli.
Twittery van der Wiel heeft het volgens mij een klein beetje verpest voor zichzelf op het EK. Volgens mij zijn daar dingen gebeurd die nu binnenskamers worden gehouden, maar waar Van Gaal wel van weet.
Montorsi
-
- 9724 berichten
- 2385 stemmen
De Haan kritisch: 'Strootman komt nog wat handelingssnelheid tekort' - voetbalzone.nl

En dan ook nog eens zeggen dat voor De Vrij een grote toekomst is weggelegd, laat me niet lachen.
Die Van Hanegem ook al:

Over De Vrij hoor je iedereen (terecht). Minder voordehandliggende kritiek is veel zinniger. Ik zie Strootman wel vaker wijzen als hij eigenlijk zelf moet ingrijpen trouwens.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen

Die Van Hanegem ook al:

The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen

Die Van Hanegem ook al:

Buiten het feit dat die zure opoe uit Rotterdam geen media-aandacht zou horen te krijgen heeft hij wat betreft Strootman wel een punt. Je bent geen leider omdat je steeds als een aap staat te schreeuwen. Je bent een leider omdat je gezag hebt en je laat gelden om een ploeg op een positieve manier te sturen. Strootman wordt overschat, al vond ik hem gister wel oke. Maar hij mist handelingssnelheid om in de echte top te spelen en zijn karakter werkt ook tegen, laat zich gemakkelijk provoceren.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Na Ribery de lelijkste voetballer ter wereld. Die kan nooit gezag hebben.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Na Ribery de lelijkste voetballer ter wereld. Die kan nooit gezag hebben.
Hiermee doe je Scholes wel ernstig tekort hoor.
depri83
-
- 6812 berichten
- 1491 stemmen
Strootman heeft nog veel te leren maar als je uit de wedstrijd van gisteren hem consequent naar voren haalt ben je gewoon aan het zoeken. Er zijn er gisteren behoorlijk wat geweest die het minder dan hem gedaan hebben.
Montorsi
-
- 9724 berichten
- 2385 stemmen
Ik vind Strootman trouwens wel gewoon een goeie speler hoor.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Strootman heeft nog veel te leren maar als je uit de wedstrijd van gisteren hem consequent naar voren haalt ben je gewoon aan het zoeken. Er zijn er gisteren behoorlijk wat geweest die het minder dan hem gedaan hebben.
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
Lekker lullig die tweede geel, al verdiende die al direct rood.
Cardozo trouwens waarschijnlijk naar Fenerbahce, zag 'm liever bij een wat betere club.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4090 stemmen
Gerechtigheid voor die speler haha.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
Tiendalli. Dat kan écht niet. 
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
Cillessen in de basis, tjongejonge zeg.
Hij wil maar mensen laten debuteren de flapdrol.
depri83
-
- 6812 berichten
- 1491 stemmen
Of was het de verdediging die alleen maar achteruit liep waardoor Strootman niet anders kon dan naar achteren.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.