• 16.010 nieuwsartikelen
  • 179.053 films
  • 12.277 series
  • 34.096 seizoenen
  • 649.345 acteurs
  • 199.289 gebruikers
  • 9.391.174 stemmen

Het grote voetbaltopic #6

zoeken in:

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

j0enne schreef:

(quote)
Ah, nu zie ik 't inderdaad. Dat zal 't vast wel zijn.
Was volgens mij niks aan de hand, net terug gekeken op de site van EL. Maar daar is geen herhaling, dus kan ernaast zitten. Zie zo op het eerste gezicht echter niks onreglementairs.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

We mogen blij zijn met de Nederlandse manier van opleiden en coachen als je ziet wat Engeland weer laat zien. Technisch en tactisch echt niveau Andorra.

mjk87 (moderator films)

• 14580 berichten
  • 4541 stemmen

Inderdaad A&L. Soms zie je openingen die die spelers maar niet lijken te snappen. Technisch gaat nog wel, en fysiek zeker, maar aan inzicht hebben ze echt een gebrek.

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

Zie nu dat die scheids eerst naar de stip wees en daarna waarschijnlijk in z'n oortje kreeg dat het een vrije trap was.

En was niks aan de hand bij die goal van Engeland, was net goed te zien bij die herhalingen op EL.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Quido schreef:

(quote)
Dat zegt ook niemand. Behalve otherfool, die vergelijkingen maakt met Van Basten en vervolgens net doet of Ajacieden hier dat gezegd hebben. Het verblinde klootjesvolk neemt dit vervolgens klakkeloos over. Kan ik (of als ik voor de Ajacieden spreek: kunnen wij) niks aan doen.

+1

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

Babel en Donk naar Kasimpasa...

Babel gaat dus weer eventjes cashen.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Las het net ja. Babel kwam toch terug naar Ajax om zich weer in de kijker te spelen voor de Europese subtop ? Yeah right, wat een farce man. Bedankt voor bewezen diensten Ryan (al was dat relatief mager dit seizoen).

%%%%%%

• 2543 berichten
  • 1234 stemmen

Was dit niet al weken eerder bekend bij VI ? Toen zat Babel alles te ontkennen....

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

j0enne schreef:

Veel plezier in de anonimiteit dan maar, terwijl je voor de landstitel kan spelen en CL had kunnen doen. Maarja, geld he. Verder kan ik het op financieel vlak een beetje snappen, aangezien hij een paar miljoen kwijt was om zich van de zomer uit te kopen bij Hoffenheim. Maar Babel moet nu toch wel weten dat Ajax zijn top is? Teken daar gewoon voor 4 jaar, dan verdien je ook wel 3 tot 4 miljoen de komende jaren, zonder bonussen nog.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Een Galatasaray of Fener had ik nog wel begrepen, maar bloody Kasimpasa?

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

Dat is een lekker goaltje van Eriksen.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Babel is natuurlijk bang voor de concurrentie van Hoesanna.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Verder kan ik het op financieel vlak een beetje snappen

Teken daar gewoon voor 4 jaar, dan verdien je ook wel 3 tot 4 miljoen de komende jaren, zonder bonussen nog.
Met je laatste quote in je achterhoofd; waarom kun je het dan een beetje snappen? Buiten dat zal ie de afgelopen jaren echt wel al luttele miljoenen hebben bijgeschreven, zal ongetwijfeld in de twee cijfers voor de eerste punt lopen.

Had De Snor, die door der Ryan zo liefdevol werd vergeleken met ome Adolf, toch nog gelijk.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

j0enne schreef:

(embed)

Ook voor het eerst. Zijn directe vrije trappen bij Ajax zijn abominabel.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Quido schreef:

(quote)

(quote)
Met je laatste quote in je achterhoofd; waarom kun je het dan een beetje snappen?

Had De Snor, die door der Ryan zo liefdevol werd vergeleken met ome Adolf, toch nog gelijk.

Ik snap zijn reden wel, maar ik had als ik hem was genoegen met iets minder genomen bij Ajax, maar wel spelen om de titel en in de CL, terwijl je ook vrij goed had kunnen verdienen.

Nouja, hij is wel kampioen geworden met Ajax, daarvoor kwam hij terug. Dat vind ik wel weer mooi.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

otherfool schreef:

Babel is natuurlijk bang voor de concurrentie van Hoesanna.

Sigthorsson zal dan ook wel vertrekken.

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

Hij kwam echt niet om kampioen te worden met Ajax hoor, hij wilde zich weer in de kijker spelen.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

j0enne schreef:

Hij kwam echt niet om kampioen te worden met Ajax hoor, hij wilde zich weer in de kijker spelen.

Ja en hoe doe je dat? Door kampioen te worden.

Daarnaast is Babel Amsterdammer en een jeugdproduct van Ajax, destijds vertrokken zonder landstitel. Dat zat hem wel degelijk dwars.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Daarnaast is Babel Amsterdammer en een jeugdproduct van Ajax, destijds vertrokken zonder landstitel. Dat zat hem wel degelijk dwars.

Destijds werd hij geen kampioen met Ajax en vertrok hij naar Liverpool.

Nu is hij kampioen geworden met Ajax en vertrekt hij naar Kasimpasa.

Blijkbaar hoef je dus geen kampioen te worden om je in de kijker te spelen.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Nomak schreef:

(quote)
Destijds werd hij geen kampioen met Ajax en vertrok hij naar Liverpool.

Nu is hij kampioen geworden met Ajax en vertrekt hij naar Kasimpasa.

Blijkbaar hoef je dus geen kampioen te worden om je in de kijker te spelen.

Destijds was hij dan ook een jong talent. Maar die hele deal destijds was natuurlijk om je dood te lachen. 17 miljoen voor Babel, dat is 1 van de meest bezopen transfers ooit geweest natuurlijk. Een lucky transfer.

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Dus je kan je niet in de kijker spelen als je geen kampioen wordt? Wat een onzin zeg.

Danny Hoesen wordt nu zeker ook begeerd door alle topclubs aangezien die kampioen is geworden?

Dan blijft Bony voor eeuwig in de Eredivisie.

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

The Oceanic Six schreef:

We mogen blij zijn met de Nederlandse manier van opleiden en coachen als je ziet wat Engeland weer laat zien. Technisch en tactisch echt niveau Andorra.

Haal bij Nederland eens de eerste 17 weg, dan blijft er ook niet veel over.

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

Dan mogen ze mij eens melden wie ze allemaal missen. 17 lijkt me wat onwaarschijnlijk.

Ik kan alleen Sterling, Rodwell, McManaman en Zaha voor de geest halen.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4090 stemmen

j0enne schreef:

(embed)

Jammer dat hij dit nooit bij Ajax heeft laten zien, zoals Materny al zegt.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4090 stemmen

(afbeelding)

Whahahaha

mjk87 (moderator films)

• 14580 berichten
  • 4541 stemmen

En wie won ooit de competitie zonder enige nederlaag? Verder wel leuk geprojecteerd zo.

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

j0enne schreef:

Dan mogen ze mij eens melden wie ze allemaal missen. 17 lijkt me wat onwaarschijnlijk.

Ik kan alleen Sterling, Rodwell, McManaman en Zaha voor de geest halen.

Wilshere, Wellbeck, Oxlade-Chamberlain, Phil Jones, Townsend, Shaw uit mijn blote hoofd. En Ince en Rose waren geschorst voor deze eerste wedstrijd.

Edit: Kyle Walker ook nog.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4090 stemmen

j0enne schreef:

Kamsimpaspa watte?? Nog nooit van gehoord.

(afbeelding)

%%%%%% schreef:

Was dit niet al weken eerder bekend bij VI ? Toen zat Babel alles te ontkennen....

Ik wil niet respectloos overkomen hoor Babeltje, maar.... (vul de rest maar naar eigen wens in)

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

´Vitesse-spits Mike Havenaar viel in de slotfase nog in bij Japan´

Nooit geweten dat hij gaat onder Hāfunā Maiku

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4090 stemmen

Geen idee wat dat betekent, maar hij ziet er wel een beetje mislukt uit. Blanke, Nederlandse tint en lengte met inmiddels ingekrompen ogen en "Japans" bruin haar. Erg vreemd, vooral omdat beide ouders wel Nederlands zijn. Zal wel iets met die lucht zijn daar.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.