- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #6
Het grote voetbaltopic #6
mjk87 (moderator films)
-
- 14580 berichten
- 4541 stemmen
Enfin, 18 euro op Nederland tegen odds van 8,2 en 2 euro (was het minimum) op topscorer Danny Hoesen tegen 60. Ik ga mijn worteltjespak eens afstoffen...
Kunnen we ook een mopje vertellen:
Wat is het toppunt van gemengde gevoelens voor otherfool
Antwoord: Hoesen die topscoorder wordt van het jeugd-EK
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Het zegt meer dat De topclub van België in die middelmatige speler die het altijd was een versterking zag.
Die jongen speelde in Nederland ook maximaal voor subtopclubs als Groningen en Heerenveen. En kon net als de verdediger van NEC meteen door naar de Belgische top.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Raar, terwijl ik een pagina of wat geleden Nomak ook (relatief)positief over Hoesen hoorde

Ik zou hem altijd verkiezen boven Castaignos.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Je zou toch bijna gaan hopen dat Hoesen een wereldtopper wordt.
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
Zoveel aandacht als de afgelopen dagen krijgt die in ieder geval nooit meer.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Ach, ik ga ervan uit dat als ie zich zo blijft ontwikkelen als ie dit seizoen heeft gedaan iedereen hier over een jaar zijn ongelijk toe gaat geven. Dat stemt me gelukkig. 
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen

Ik zou hem altijd verkiezen boven Castaignos.
Haha wat een trieste otherfool imitatie is dit zeg 
Dat hij het doet is al sneu, maar dat zijn schandknaap hem probeert te kopieren is wel vrij lachwekkend 
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Je zou toch bijna gaan hopen dat Hoesen een wereldtopper wordt.
Of dat hij Roda eens met een hattrick de Jupiler League in schopt
Wat tijd zou worden trouwens.
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Ach, ik ga ervan uit dat als ie zich zo blijft ontwikkelen als ie dit seizoen heeft gedaan iedereen hier over een jaar zijn ongelijk toe gaat geven. Dat stemt me gelukkig.
Ik spreek nu voor mezelf, maar waarschijnlijk ook voor meerdere personen hierzo. Ik heb hem meerdere keren aan het werk gezien (op zondag wil ik nog weleens Eredivisie kijken - dus heb ook geregeld een wedstrijd van Ajax gezien). Ook stond hij bijvoorbeeld in de halve finale van de beker in de basis tegen AZ. Een aardige speler inderdaad (mag ook wel voor een spits van Ajax denk?), maar om nou te zeggen dat het een topper is?
Daarnaast is het ook raar om te zien dat wij Hoesen niet mogen beoordelen, maar dat terwijl een Castaignos gefileerd wordt door dezelfde figuren die dat roepen. En dat terwijl zij Castaignos net zo vaak aan het werk hebben gezien als wij Hoesen.
We hebben er nu wel mooi een nieuw cultfiguur bij en we wachten vol verwachting op de volgende wedstrijd die de Limburgse superspits voor Ajax mag spelen.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Tweede helft is echt niet om te harden zeg.
edit: ook een enorme misser ook terwijl ik dit typ
.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Maare....wie zegt dan dat Hoesen een topper is? Serieus, quote eens wat Ajacieden ofzo want ik geloof niet dat iemand het heeft gezegd. Er wordt alleen gezegd dat het een jongen met meer talent en potentie is in vergelijking met Castaignos en dat hij wel eens een goede spits voor Ajax kan worden. That's it. Maar door enkele trolls hier ga je bijna denken dat de Ajacieden hier gekke dingen hebben gezegd.
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
Die mocht d'r inderdaad wel in! 
Ah, nu 2-1 voor Israël.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Haha 2-1 israël
Lekekre gestolen overwinning.
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
Noorwegen heeft inderdaad alle kansen.
Om half 9 Engeland - Italië, da's beter! 
Asaharo
-
- 1042 berichten
- 624 stemmen
Nou, niet in mijn wereld ieder geval. Die jongen speelde in Nederland ook maximaal voor subtopclubs als Groningen en Heerenveen. En kon net als de verdediger van NEC meteen door naar de Belgische top.
De reden daarvoor is uiteraard de trainer van Anderlecht en Kouyaté, als die Nuytinck zijn hachje niet constant redt centraal achterin zou Nuytinck ook niet meer aan spelen toekomen. Centraal achterin heeft Anderlecht gewoon geen keuze momenteel. Maar je hebt gelijk, de Belgische competitie is ongelooflijk middelmatig, bij jullie net iets minder maar toch is het ook redelijk middelmatig hoor.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Waar komen Joden toch vandaan?
Israël hier ver vandaan!
Wonen daar ook superjoden?
Ja daar wonen superjoden!
Vinden Joden voetbal fijn?
Als ze maar voor Ajax zijn!

Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
maar om nou te zeggen dat het een topper is?
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Zin in. Behoorlijk waardeloos met zo'n thuisland als israel en Frankrijk die het verkloot tegen Noorwegen.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Engeland-Italie, NL-Duitsland, NL-Spanje, Duitsland-Spanje
We worden verwend met mooie affiches. Hopelijk halen Nederland, Spanje, Italie en Engeland dan ook de halve finales, dan krijgen we nog een keer mooie clashes.
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Waarom speelt Henriksen niet bij Noorwegen?
Is tussen de regels door te lezen dat jullie dat vinden. In vergelijking met Hoesen bakt Sigthórsson er opeens niets van.
MRDammann
-
- 661 berichten
- 3560 stemmen
Ik denk omdat hij meespeelt met de A-ploeg voor Noorwegen.
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
Spelen vrijdag een kwalificatiewedstrijd. Die zit dus gewoon bij Noorwegen denk ik.
Vrijdag ook België - Servië, ben benieuwd of ze 't nog gaan halen of niet.
Deze moet dan gewoon gewonnen worden aangezien ze nog tegen Kroatië spelen.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Is tussen de regels door te lezen dat jullie dat vinden. In vergelijking met Hoesen bakt Sigthórsson er opeens niets van.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Er wordt alleen gezegd dat het een jongen met meer talent en potentie is in vergelijking met Castaignos en dat hij wel eens een goede spits voor Ajax kan worden. That's it.

Ik ben gewoon bloedserieus als ik zeg dat ik Hoesen altijd boven Castaignos verkies.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Af en toe bizar wat sommigen concluderen uit berichten zeg.
Ik vind Sigthorsson een hele goede spits. Als hij fit blijft dan blijft hij vast basisspeler en maakt hij 20 goals. Maar er zal genoeg speeltijd voor Hoesen zijn.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Engeland-Italie, NL-Duitsland, NL-Spanje, Duitsland-Spanje
We worden verwend met mooie affiches. Hopelijk halen Nederland, Spanje, Italie en Engeland dan ook de halve finales, dan krijgen we nog een keer mooie clashes.
Finale wordt gewoon Nederland - Spanje. Op zeker.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen

Ik ben gewoon bloedserieus als ik zeg dat ik Hoesen altijd boven Castaignos verkies.
Je plakt zelfs de bijnamen van otherfool in je berichten. Over iemands stijl jatten gesproken.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Goddank zit Robben nu in Indonesië 
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Spelen vrijdag een kwalificatiewedstrijd. Die zit dus gewoon bij Noorwegen denk ik.
Aha, oké. Hij vliegt inderdaad naar Israël na die kwalificatiewedstrijd.
AZ-middenvelder Henriksen tóch naar EK onder 21 - FCUpdate.nl
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Ja hoor heb ik 2 euro op die jongen gewed is het opeens zogenaamd toch niet het grote toptalent.
Heden Hoesanna, morgen Kruisigt hem.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.