• 16.010 nieuwsartikelen
  • 179.053 films
  • 12.277 series
  • 34.100 seizoenen
  • 649.345 acteurs
  • 199.291 gebruikers
  • 9.391.203 stemmen

Het grote voetbaltopic #6

zoeken in:

mjk87 (moderator films)

• 14580 berichten
  • 4541 stemmen

otherfool schreef:

Enfin, 18 euro op Nederland tegen odds van 8,2 en 2 euro (was het minimum) op topscorer Danny Hoesen tegen 60. Ik ga mijn worteltjespak eens afstoffen...

Kunnen we ook een mopje vertellen:

Wat is het toppunt van gemengde gevoelens voor otherfool

Antwoord: Hoesen die topscoorder wordt van het jeugd-EK

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Kruiswijk een groot talent?

In welk universum was dat als ik mag vragen?

Het is natuurlijk niet zo een groot talent als Mitchell Donald of Jan Arie van der Heijden, maar toch.

The Oceanic Six schreef:

Het zegt meer dat De topclub van België in die middelmatige speler die het altijd was een versterking zag.

Who cares, Ajax haalt toch ook elk jaar een aantal jongens die achteraf geen versterking blijken te zijn.

The Oceanic Six schreef:

Die jongen speelde in Nederland ook maximaal voor subtopclubs als Groningen en Heerenveen. En kon net als de verdediger van NEC meteen door naar de Belgische top.

Zo een beetje als Sana dus meteen naar de Nederlandse top kon, of Hoesen, of ....

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

rep_robert schreef:

Raar, terwijl ik een pagina of wat geleden Nomak ook (relatief)positief over Hoesen hoorde

Ik ben toch ook helemaal niet negatief over Danny 'De Killer Kompel' Hoesen.

Ik zou hem altijd verkiezen boven Castaignos.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Je zou toch bijna gaan hopen dat Hoesen een wereldtopper wordt.

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

Zoveel aandacht als de afgelopen dagen krijgt die in ieder geval nooit meer.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Ach, ik ga ervan uit dat als ie zich zo blijft ontwikkelen als ie dit seizoen heeft gedaan iedereen hier over een jaar zijn ongelijk toe gaat geven. Dat stemt me gelukkig.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Nomak schreef:

(quote)
Ik ben toch ook helemaal niet negatief over Danny 'De Killer Kompel' Hoesen.

Ik zou hem altijd verkiezen boven Castaignos.

Haha wat een trieste otherfool imitatie is dit zeg

Dat hij het doet is al sneu, maar dat zijn schandknaap hem probeert te kopieren is wel vrij lachwekkend

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Naomi Watts schreef:

Je zou toch bijna gaan hopen dat Hoesen een wereldtopper wordt.

Of dat hij Roda eens met een hattrick de Jupiler League in schopt Wat tijd zou worden trouwens.

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

Quido schreef:

Ach, ik ga ervan uit dat als ie zich zo blijft ontwikkelen als ie dit seizoen heeft gedaan iedereen hier over een jaar zijn ongelijk toe gaat geven. Dat stemt me gelukkig.

Ik spreek nu voor mezelf, maar waarschijnlijk ook voor meerdere personen hierzo. Ik heb hem meerdere keren aan het werk gezien (op zondag wil ik nog weleens Eredivisie kijken - dus heb ook geregeld een wedstrijd van Ajax gezien). Ook stond hij bijvoorbeeld in de halve finale van de beker in de basis tegen AZ. Een aardige speler inderdaad (mag ook wel voor een spits van Ajax denk?), maar om nou te zeggen dat het een topper is?

Daarnaast is het ook raar om te zien dat wij Hoesen niet mogen beoordelen, maar dat terwijl een Castaignos gefileerd wordt door dezelfde figuren die dat roepen. En dat terwijl zij Castaignos net zo vaak aan het werk hebben gezien als wij Hoesen.

We hebben er nu wel mooi een nieuw cultfiguur bij en we wachten vol verwachting op de volgende wedstrijd die de Limburgse superspits voor Ajax mag spelen.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Tweede helft is echt niet om te harden zeg.

edit: ook een enorme misser ook terwijl ik dit typ .

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

maar om nou te zeggen dat het een topper is?

Maare....wie zegt dan dat Hoesen een topper is? Serieus, quote eens wat Ajacieden ofzo want ik geloof niet dat iemand het heeft gezegd. Er wordt alleen gezegd dat het een jongen met meer talent en potentie is in vergelijking met Castaignos en dat hij wel eens een goede spits voor Ajax kan worden. That's it. Maar door enkele trolls hier ga je bijna denken dat de Ajacieden hier gekke dingen hebben gezegd.

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

Die mocht d'r inderdaad wel in!

Ah, nu 2-1 voor Israël.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Haha 2-1 israël Lekekre gestolen overwinning.

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

Noorwegen heeft inderdaad alle kansen.

Om half 9 Engeland - Italië, da's beter!

Asaharo

• 1042 berichten
  • 624 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Nou, niet in mijn wereld ieder geval. Die jongen speelde in Nederland ook maximaal voor subtopclubs als Groningen en Heerenveen. En kon net als de verdediger van NEC meteen door naar de Belgische top.

De reden daarvoor is uiteraard de trainer van Anderlecht en Kouyaté, als die Nuytinck zijn hachje niet constant redt centraal achterin zou Nuytinck ook niet meer aan spelen toekomen. Centraal achterin heeft Anderlecht gewoon geen keuze momenteel. Maar je hebt gelijk, de Belgische competitie is ongelooflijk middelmatig, bij jullie net iets minder maar toch is het ook redelijk middelmatig hoor.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Waar komen Joden toch vandaan?

Israël hier ver vandaan!

Wonen daar ook superjoden?

Ja daar wonen superjoden!

Vinden Joden voetbal fijn?

Als ze maar voor Ajax zijn!

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Lefgozer schreef:

maar om nou te zeggen dat het een topper is?

Dat zegt ook niemand. Behalve otherfool, die vergelijkingen maakt met Van Basten en vervolgens net doet of Ajacieden hier dat gezegd hebben. Het verblinde klootjesvolk neemt dit vervolgens klakkeloos over. Kan ik (of als ik voor de Ajacieden spreek: kunnen wij) niks aan doen.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

j0enne schreef:

Noorwegen heeft inderdaad alle kansen.

Om half 9 Engeland - Italië, da's beter!

Zin in. Behoorlijk waardeloos met zo'n thuisland als israel en Frankrijk die het verkloot tegen Noorwegen.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Engeland-Italie, NL-Duitsland, NL-Spanje, Duitsland-Spanje

We worden verwend met mooie affiches. Hopelijk halen Nederland, Spanje, Italie en Engeland dan ook de halve finales, dan krijgen we nog een keer mooie clashes.

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

Waarom speelt Henriksen niet bij Noorwegen?

Quido schreef:

(quote)
Dat zegt ook niemand.

Is tussen de regels door te lezen dat jullie dat vinden. In vergelijking met Hoesen bakt Sigthórsson er opeens niets van.

MRDammann

• 661 berichten
  • 3560 stemmen

Lefgozer schreef:

Waarom speelt Henriksen niet bij Noorwegen?

Ik denk omdat hij meespeelt met de A-ploeg voor Noorwegen.

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

Spelen vrijdag een kwalificatiewedstrijd. Die zit dus gewoon bij Noorwegen denk ik.

Vrijdag ook België - Servië, ben benieuwd of ze 't nog gaan halen of niet.

Deze moet dan gewoon gewonnen worden aangezien ze nog tegen Kroatië spelen.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Lefgozer schreef:

Is tussen de regels door te lezen dat jullie dat vinden. In vergelijking met Hoesen bakt Sigthórsson er opeens niets van.

Uh, ja. Logisch. Dat jij dat zo interpreteert is jouw probleem. Niemand heeft hem hier ooit een topper genoemd, zelfs geen toptalent.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Er wordt alleen gezegd dat het een jongen met meer talent en potentie is in vergelijking met Castaignos en dat hij wel eens een goede spits voor Ajax kan worden. That's it.

Dat is dus exact hetzelfde als wat ik zeg. Maar dat mag dan blijkbaar niet.

Ik ben gewoon bloedserieus als ik zeg dat ik Hoesen altijd boven Castaignos verkies.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Lefgozer schreef:

Af en toe bizar wat sommigen concluderen uit berichten zeg.

Ik vind Sigthorsson een hele goede spits. Als hij fit blijft dan blijft hij vast basisspeler en maakt hij 20 goals. Maar er zal genoeg speeltijd voor Hoesen zijn.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Engeland-Italie, NL-Duitsland, NL-Spanje, Duitsland-Spanje

We worden verwend met mooie affiches. Hopelijk halen Nederland, Spanje, Italie en Engeland dan ook de halve finales, dan krijgen we nog een keer mooie clashes.

Finale wordt gewoon Nederland - Spanje. Op zeker.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Nomak schreef:

(quote)
Dat is dus exact hetzelfde als wat ik zeg. Maar dat mag dan blijkbaar niet.

Ik ben gewoon bloedserieus als ik zeg dat ik Hoesen altijd boven Castaignos verkies.

Je plakt zelfs de bijnamen van otherfool in je berichten. Over iemands stijl jatten gesproken.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Finale wordt gewoon Nederland - Spanje. Op zeker.

Goddank zit Robben nu in Indonesië

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

j0enne schreef:

Spelen vrijdag een kwalificatiewedstrijd. Die zit dus gewoon bij Noorwegen denk ik.

Aha, oké. Hij vliegt inderdaad naar Israël na die kwalificatiewedstrijd.

AZ-middenvelder Henriksen tóch naar EK onder 21 - FCUpdate.nl

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Ja hoor heb ik 2 euro op die jongen gewed is het opeens zogenaamd toch niet het grote toptalent.

Heden Hoesanna, morgen Kruisigt hem.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.