- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #6
Het grote voetbaltopic #6
stfuympos
-
- 13362 berichten
- 731 stemmen
Kijk al uit naar de bijnaam van Danny Hoesen. 
Super talent doet het hm niet.
Montorsi
-
- 9724 berichten
- 2385 stemmen
Danny 'Christian' Hoesen. Lekker dubbelzinnig ook.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Nederland samen met Spanje de favoriet. Kan je aardig wat geld mee verdienen dus.
Ik heb nog 20 euro om stuk te gooien op die site dus ik zal het eens goed besteden...
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
nog niet tot de bookies is doorgedrongen.
De bookies weten inmiddels wel dat een ontspoorde Portugees tegenwoordig niet meer garant staat voor succes; gezien de lage quotering van de blauwe uit London. Vakmensen pur sang, al zeg ik het zelf.
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Even wat nieuws over Charlison Benschop:
The club sold Eden Ben Basat the last day of the winter mercato (31/01/13) without
him, we were almost sure to go down in L2...
About Charlie, he put 5 goals this season and played the 8 last match with the new coach. But we lost all these matchs...
Charlie wants to go back in Netherland...Sometimes, he also thinks to play one day in England in premearship
Charlison Benschop is a big error of casting...A big mystake of Mr Martins our manager...Martins is fired by the new president.
Thanks to everybody for talk with me during all the season and maybe see you next season if C.B stays at Brest
Kenavo ! (bye-bye)
Aldus een Stade Brest-supporter (gepost op het AZFanpage forum).
Die bakt er dus nog steeds niks van.
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Danny "Scoren Danwel Goed Spelen" Hoesen
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
De bookies weten inmiddels wel dat een ontspoorde Portugees tegenwoordig niet meer garant staat voor succes; gezien de lage quotering van de blauwe uit London. Vakmensen pur sang, al zeg ik het zelf.
Vandaar dat het de best genoteerde Engelse club is zeker...
Enfin, 18 euro op Nederland tegen odds van 8,2 en 2 euro (was het minimum) op topscorer Danny Hoesen tegen 60. Ik ga mijn worteltjespak eens afstoffen...
stfuympos
-
- 13362 berichten
- 731 stemmen
Trouwens jammer dat Neymar niet naar Real ging, lijkt me een veel betere plek voor hem.
Maar we zullen zien.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Vandaar dat het de best genoteerde Engelse club is zeker...
Enfin, 18 euro op Nederland tegen odds van 8,2 en 2 euro (was het minimum) op topscorer Danny Hoesen tegen 60. Ik ga mijn worteltjespak eens afstoffen...
![]()
Dacht dat het op bookies.com toch echt de Manchesters waren die er beter voor stonden...
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Op Betfair iig niet...
Danny 'Christian' Hoesen. Lekker dubbelzinnig ook.
De Killer van de Kompels/Kolenmijnen/Kerkrade? De Held/Hercules/Hulk van Helsinki?
Het Fantoom van Fulham? HiHaHoesen heeft toch ook wel wat...
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
Trouwens jammer dat Neymar niet naar Real ging, lijkt me een veel betere plek voor hem.
Maar we zullen zien.
Die trekjes van 'm, brrr. Verschrikkelijk ventje.
Hopen dat die keihard gaat falen bij Barcelona! 
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Omdat er eentje slaagt? Zo een Kruiswijk was in Nederland ook een groot talent, faalde keihard bij Anderlecht.
Kruiswijk een groot talent? 
In welk universum was dat als ik mag vragen?
Het zegt meer dat De topclub van België in die middelmatige speler die het altijd was een versterking zag.
mjk87 (moderator films)
-
- 14580 berichten
- 4541 stemmen
Nou, het moddergooien is begonnen:
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Haha altijd lachen dit. Nomak heeft versterking gevonden en de grote mond is terug 
Zolang ie maar wordt ondersteund door vriendje othertroll.
rep_robert
-
- 27520 berichten
- 4091 stemmen
Raar, terwijl ik een pagina of wat geleden Nomak ook (relatief)positief over Hoesen hoorde 
kos
-
- 46714 berichten
- 8870 stemmen
Kruiswijk een groot talent? 
In welk universum was dat als ik mag vragen?
.
Volgens mij was dat de belangrijkste verdediger in Jong Oranje destijds toch? Die was door de NL topclubs ook gewild toen.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Volgens mij was dat de belangrijkste verdediger in Jong Oranje destijds toch? Die was door de NL topclubs ook gewild toen.
Nou, niet in mijn wereld ieder geval. Die jongen speelde in Nederland ook maximaal voor subtopclubs als Groningen en Heerenveen. En kon net als de verdediger van NEC meteen door naar de Belgische top.
mjk87 (moderator films)
-
- 14580 berichten
- 4541 stemmen
Gaan we vrijdag zeker ok nog Sergio van Dijk zien
Die heeft meer Nederland bloed door de aderen stromen dan een De Guzman of Martins Indi. Blijft soms apart die naturalisaties.
En Van Beukering zit niet meer bij de selectie dacht ik. Jammer. Jhon tegen John tegen anders.
Knisper
-
- 13041 berichten
- 1279 stemmen
Nou, niet in mijn wereld ieder geval. Die jongen speelde in Nederland ook maximaal voor subtopclubs als Groningen en Heerenveen. En kon net als de verdediger van NEC meteen door naar de Belgische top.
Wel in fijn gezelschap...
rep_robert
-
- 27520 berichten
- 4091 stemmen
Kruiswijk kampt toch met faalangst. Was volgens mij bij Groningen destijds al duidelijk.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Jong Oranje ja. Wat al weinig positief is als je daar te lang blijft hangen, want dan heeft het grote Oranje weinig aan je.
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Je grote vrind Huntelaar is anders ook 23 keer uitgekomen voor Jong Oranje hoor.
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Vergeten we overigens Rick "Superspits" ten Voorde niet?
- januari 1991 (Hoesen) vs. juni 1991 (Ten Voorde): dus aan Ten Voorde is nog meer te kneden. Meer potentie tot ontwikkeling.
- Ten Voorde heeft bewezen dat hij volledige wedstrijden kan voetballen. Bij Hoesen is dit nog maar de vraag.
- 21 goals (Hoesen) vs. 23 goals (Ten Voorde). En in tegenstelling tot Hoesen hoeft hij niet bij een topteam te spelen om te kunnen scoren.
- 1,86m (Hoesen) vs. 1,87m (Ten Voorde).
De Killer van de Kompels/Kolenmijnen/Kerkrade? De Held/Hercules/Hulk van Helsinki?
Het Fantoom van Fulham? HiHaHoesen heeft toch ook wel wat...
Ik vond mijn Danny "Scoren Danwel Goed Spelen" Hoesen ook wel aardig creatief.
De Scherpschutter/Het Slangenmens van Sittard kan ook nog.
depri83
-
- 6812 berichten
- 1491 stemmen
Ik neem aan dat A&L1 straks ook A&H1 wordt?
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Danny Hoesanna kan ook nog.
We got a winner 
mjk87 (moderator films)
-
- 14580 berichten
- 4541 stemmen
Dit begint ergens best grappig te worden 
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Je grote vrind Huntelaar is anders ook 23 keer uitgekomen voor Jong Oranje hoor.
Klopt. Het zijn alleen uitzonderingen. Een hoop spelers zijn van het niveau Bruggink (de nr 1 jong Oranje international), die de stap naar het grote Oranje nooit echt of helemaal niet hebben kunnen maken.
rep_robert
-
- 27520 berichten
- 4091 stemmen
Triest niveau hier weer zeg
Oh wat lachen wij hard als jullie allemaal wel een wedstrijd zien en tot de ontdekking komen dat hij wel kan voetballen, in plaats van het geleuter over een speler die jullie niet hebben zien spelen
Deze pagina's gaan in het archief!!
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.