• 16.010 nieuwsartikelen
  • 179.065 films
  • 12.279 series
  • 34.104 seizoenen
  • 649.346 acteurs
  • 199.293 gebruikers
  • 9.391.355 stemmen

Het grote voetbaltopic #6

zoeken in:

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

otherfool schreef:

Naja, niks. Kastanjes is natuurlijk een speler van likmevestje die elk niveau ontbeert

Gelukkig bezit hij wel de pure kwaliteit om bijv. af te ronden.

otherfool schreef:

En dat Kastanjes wel heel koeltjes afwerkt is dan pure kwaliteit. Geen geluk of pech, die termen bestaan niet in het voetbal.

rep_robert

• 27520 berichten
  • 4091 stemmen

Montorsi schreef:

Ik heb hier veelvuldig gelezen (uit de pen van A&L en Quido weliswaar) dat Castaignos niks goed kan, en vooral erg overhypt is. Het zegt zelfs niks als je 15 goals maakt op 18 jarige leeftijd blijkbaar.

Tsja en waar je vandaan haalt dat Hoesen een topfitte spits is ontgaat mij eigenlijk al volledig. Zo fit dat hij maarliefst 0x 90 minuten in Ajax 1 wist te voetballen.

Heeft er natuurlijk niets mee te maken. Net zoals het er niets mee te maken heeft dat een spits geselecteerd moet worden omdat ie jaren geleden een keer een redelijk seizoentje heeft gedraaid. De argumenten zijn al 100x aangehaald hier. Als je dan met deze onzin blijft aankomen houdt het snel op.

rep_robert

• 27520 berichten
  • 4091 stemmen

Materny schreef:

(quote)

Gelukkig bezit hij wel de pure kwaliteit om bijv. af te ronden.

(quote)

Otherfool spreekt zichzelf ook alleen maar tegen en gaat nooit in op reacties die hem voor lul zetten. Uitdelen wel, incasseren? Ho maar.... Was hij jou ook niet iets schuldig?

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Nomak schreef:

Ik had Danny 'lokale jongen' Hoesen graag bij Roda gezien

Als reserve achter Malki had Danny Hoesen ongetwijfeld zijn waarde kunnen hebben, dat niveau kan-ie allicht net aan. Danny Hoesen, mooie naam is het ook. Nait soezen, Danny Hoezen. Kwam tot precies 0 wedstrijden bij Fulham, scoorde er maar liefst 2 in de altijd lastige Finse competitie om helemaal tot ontbolstering te komen bij het gerenommeerde Fortuna Sittard. Het megatalent van 22 mocht vervolgens om onduidelijke redenen de bank warm houden in Amsterdam maar ja Frankieboy's wegen zijn soms ondoorgrondelijk.

Ik herinnerde me het zonet opeens, hij was het die voor open goal tegen Madrid die bal nog in de tweede ring wist te krijgen. Liet zijn fabelachtige, ongeziene techniek hem net even op dat moment in de steek, he wat zonde nou toch. Na afloop zag ik Ramos en Pepe smekend zijn kant op kijken maar Danny was onverbiddelijk: hij had zijn shirtje al aan Ronaldo beloofd. Elke avond na zijn buikspieroefeningen kijkt CR7 er even naar, hij ruikt eraan, de geur van puur talent.

Vergeet Falcao. De nieuwe wonderspits heet Danny Hoesen, u las het hier het eerst.

rep_robert

• 27520 berichten
  • 4091 stemmen

Weer zo'n verdraaid fabeltje van otherfool. Die alles zo graag overdrijft. Deze troep bewaar je maar voor je wielren topic. En dan ook nog eens met het Fulham verhaaltje aankomen kakken. Alsof jonge talenten daadwerkelijk een kans krijgen daar in Engeland Het zijn allemaal koopclubs die wel jeugd kopen, maar toch voor de miljoenenaankopen gaan. Ik kan eigenlijk alleen Krul opnoemen. Die tientallen anderen niet. Overigens zijn de enige wedstrijden die de beste heer heeft gezien van Ajax ook die in de CL. Dus hij kan eigenlijk niet meepraten.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Daar gaat trouwens één van Marcel zijn ´cashcows´.

VI: PSV wil 4,5 miljoen voor Toivonen

Zelfs Wijnaldum was duurder. Dan te bedenken dat Liverpool hem niet lang geleden voor 15 miljoen wou overnemen. Maar goed, zou als PSV zijnde deze rotte appel snel dumpen; staat symbool voor alles wat er bij PSV mis is gegaan de afgelopen jaren.

rep_robert

• 27520 berichten
  • 4091 stemmen

Hoe lang loopt zijn contract nog door dan?

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Het publiek dat om otherfool lacht is gelukkig maar een klein publiek, ook altijd dezelfde namen die het lollig vinden. Hij is een beetje die ene sneue oom die elke verjaardag weer hetzelfde grapje vertellen moet en waar een paar mensjes dan uit beleefdheid maar om lachen om hem geen rot gevoel te geven

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Otherfool spreekt zichzelf ook alleen maar tegen en gaat nooit in op reacties die hem voor lul zetten. Uitdelen wel, incasseren? Ho maar.... Was hij jou ook niet iets schuldig?

Denk je echt dat die DVD me een biet kon interesseren ? Deed alleen participeren aan die weddenschap om hem voorgoed van zijn zogenaamde onstervelijkheid te beroven. Dat Madrid de CL niet ging winnen kon je in november al zien aankomen - de kenners dat heet -.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

rep_robert schreef:

Hoe lang loopt zijn contract nog door dan?

1 Jaar. Hij ligt momenteel in de clinch met PSV omdat hij niet wil verlengen.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

rep_robert schreef:

Weer zo'n verdraaid fabeltje van otherfool.

Bestaat voor het grootste gedeelte uit feiten? Maar als ik jullie mag geloven is het voor de rest ook niet zo vergezocht, gezien het unieke talent van dit raspaardje.

Die alles zo graag overdrijft. Deze troep bewaar je maar voor je wielren topic.

Nog een week of 3 tot de Tour

Overigens zijn de enige wedstrijden die de beste heer heeft gezien van Ajax ook die in de CL.

Dat zijn nu eenmaal de leukste... En de enige kans op enige kwaliteit op de Nederlandse velden.

rep_robert

• 27520 berichten
  • 4091 stemmen

otherfool schreef:

(quote)

Bestaat voor het grootste gedeelte uit feiten? Maar als ik jullie mag geloven is het voor de rest ook niet zo vergezocht, gezien het unieke talent van dit raspaardje.

Dat maak jij er uiteraard weer van. Wij vinden hem meer dan prima en hebben in de wedstrijden die we hebben gezien kunnen constateren dat hij het prima heeft gedaan. Er zit genoeg potentie in deze jongen en heeft bij vlagen op het eind veel meer indruk gemaakt dan Sigthorsson. Het is natuurlijk wel afwachten hoe dit zich voortzet, maar het is duidelijk dat alle Ajacieden(die alle wedstrijden zien) er vertrouwen in hebben en degenen die af en toe een samenvattinkje meepikken het niet zien zitten.

Dat jij er dan weer van die over de paard getilde uitspraken bij verzint is natuurlijk wel weer typisch

Montorsi

• 9724 berichten
  • 2385 stemmen

Quido schreef:

Mooi trouwens dat iedereen hier weer verblind raakt als het over een Ajax-speler gaat.

Zeg dat wel..

Iedereen uit het zogenaamde Ajax-kamp (brr, dat in hokjes-plaatsen ook altijd) erkent dat die jongen er nog lang niet is en nog stappen moet maken voor ie vaste spits van Ajax zou kunnen worden. Dat is natuurlijk heel wat anders dan de verblinde reacties hier.

Dat is ook wel het laatste wat je mag verwachten toch over iemand die op zijn 22e 4x in de basis heeft gestaan bij een Eredivisieclub. Weet ook verder niet op welke verblinde reacties je doelt, maar je moet me toch echt eens vertellen wat er zo vreemd aan is je af te vragen of iemand die op zijn 22 net een beetje op de deur begint te kloppen het wel gaat redden. Laat staan dat het volkomen logisch is dat hij sowieso de voorkeur verdient boven een basisspeler van Twente die minstens 3x zoveel Eredivisie-ervaring en 5x zoveel eredivisietreffers heeft. Zal allemaal best dat jullie Hoesen in potentie een goede spits vinden, of nu al zelfs beter vinden, maar jullie vinden het dus volstrekt normaal dat de keuze op hem valt ondanks dat hij op dit niveau met 22 jaar niet eens in de buurt van een basisplaats is gekomen.

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

Geweldige dag op het forum! Die Danny Hoesen krijgt hier in één dag meer aandacht dan hij in z'n hele verdere carrière van de landelijke media zal ontvangen.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Basisplaats bij Ajax of basisplaats bij Twente is nogal een verschil momenteel. Kastanjes in zijn huidige seizoensvorm zou bij ons ook niet in de basis staan.

Montorsi

• 9724 berichten
  • 2385 stemmen

Nomak schreef:

Erg leuk hoor dat die overschatte Castaignos een paar jaar geleden wat doelpuntjes heeft gemaakt bij een ploeg in de middenmoot. Maar dat wil inderdaad helemaal niets zeggen.

Grappig genoeg vond je een paar weken terug nog dat de prestatie van Pelle ook al niks zei en dat wat Malki liet zien bij een middenmotor/degradatieklant veel knapper was. Nu Castaignos het bij een toentertijd middenmotor deed zegt het toch weer niks. Je verwacht het niet

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

depri83 schreef:

Die Danny Hoesen krijgt hier meer aandacht dan hij in z'n hele verdere carrière van de landelijke media zal ontvangen.

De toekomstige eerste spits van het Nederlands elftal zal straks geen media aandacht tekort komen lijkt me zo

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

Hij in Oranje, laat me niet lachen. En ook nog eens de eerste spits.

Dan moet de rest wel van amateurniveau zijn zeg.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Montorsi schreef:

Grappig genoeg vond je een paar weken terug nog dat de prestatie van Pelle ook al niks zei en dat wat Malki liet zien bij een middenmotor/degradatieklant veel knapper was. Nu Castaignos het bij een toentertijd middenmotor deed zegt het toch weer niks. Je verwacht het niet

Malki doet het dan ook twee seizoenen na elkaar. Scoort meer dan Castaignos en doet dat bij een ploeg die nog een stuk lager speelt.

rep_robert

• 27520 berichten
  • 4091 stemmen

Montorsi schreef:

(quote)

Zeg dat wel..

(quote)

Dat is ook wel het laatste wat je mag verwachten toch over iemand die op zijn 22e 4x in de basis heeft gestaan bij een Eredivisieclub. Weet ook verder niet op welke verblinde reacties je doelt, maar je moet me toch echt eens vertellen wat er zo vreemd aan is je af te vragen of iemand die op zijn 22 net een beetje op de deur begint te kloppen het wel gaat redden. Laat staan dat het volkomen logisch is dat hij sowieso de voorkeur verdient boven een basisspeler van Twente die minstens 3x zoveel Eredivisie-ervaring en 5x zoveel eredivisietreffers heeft. Zal allemaal best dat jullie Hoesen in potentie een goede spits vinden, of nu al zelfs beter vinden, maar jullie vinden het dus volstrekt normaal dat de keuze op hem valt ondanks dat hij op dit niveau met 22 jaar niet eens in de buurt van een basisplaats is gekomen.

Dat is voor de honderdste keer geen argument om iemand te selecteren. Dus omdat Castaignos meer ervaring in de Eredivisie heeft moet hij de voorkeur krijgen? Ook al is het in veler ogen gewoon een waardeloze spits? Of course not... Zo kan je natuurlijk niemand meer selecteren, als "ervaring" altijd de voorkeur krijgt. Jong Oranje is in mijn ogen nog altijd meer een talentenvijver....... Niet de "wie heeft meer wedstrijden gespeeld" vijver. Hoesen heeft in veler ogen potentie(behalve de Ajax hatertjes hier) en blijkbaar ook in die van de bondscoach. Castaignos heeft dat niet(iedereen ziet het, behalve you know who). Klaar, basta!

Maar jij kickt op cijfertjes en dergelijke. Want je komt telkens met hetzelfde lulkoek verhaal over 22 jaar, te weinig duels in de basis, terwijl voor alles wel wat valt te zeggen en al 101x is uitgelegd. Hoesen=Ajax. Castaignos= in jou ogen (ex)Feyenoord. Dat zal het wel zijn.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Materny schreef:

De toekomstige eerste spits van het Nederlands elftal zal straks geen media aandacht tekort komen lijkt me zo

De toekomstige topscorer van het WK zul je bedoelen. Just Fontaine, eat your heart out. Gerd Muller prepareer jezelf voor een afzink in de vergetelheid. De jaarlijkse wereldwijde discussie in december of nu Messi of toch Ronaldo de gouden bal verdient is voorgoed voorbij: Danny Hoesen, en niemand anders, komt daarvoor in aanmerking.

Eigenlijk ongelooflijk dat KnorrePot hem eerst niet had opgeroepen, hoe durf je Europa zo'n megatalent te onthouden. Overmorgen is het al zover, dan mag ook de rest van de wereld dit wondertje op kicksen aanschouwen. Dat wordt smullen in Israel, kan niet anders!

rep_robert

• 27520 berichten
  • 4091 stemmen

Materny schreef:

(quote)

Je laat Otherfool zelfs happen op deze licht ironische opmerking. Chapeau!

Over J0enne hebben we het maar niet

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Misschien kan er zo'n ticker op vi.nl worden geplaatst, zo- en zoveel uur tot de volgende wedstrijd van Danny Hoesen. Weten we wanneer we vrij moeten vragen.

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

Ik moest gewoon reageren.

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

Die nieuwe shirts van Liverpool...

Lelijker krijg je 't niet. Dan is die van Ajax zelfs nog beter.

rep_robert

• 27520 berichten
  • 4091 stemmen

otherfool schreef:

Misschien kan er zo'n ticker op vi.nl worden geplaatst, zo- en zoveel uur tot de volgende wedstrijd van Danny Hoesen. Weten we wanneer we vrij moeten vragen.

Er zal natuurlijk wel extra gelet worden op zijn prestaties nu. Al interesseert het me verder ook geen zak allemaal, de discussie begon met de dementerende van Hanegem die als Feyenoorder een wonderkind in Castaignos ziet en iedereen van Ajax standaard afschiet.

Ik zit lekker in de bios wanneer Jong Oranje speelt. Een stuk belangrijker!

rep_robert

• 27520 berichten
  • 4091 stemmen

j0enne schreef:

Die nieuwe shirts van Liverpool...

Lelijker krijg je 't niet. Dan is die van Ajax zelfs nog beter.

Die van Ajax lopen trouwens als een tierelier. Het is vooral ook een shirt die veel mensen aanspreekt die niet echt met de dagelijkse gang van zaken bezig zijn. Vooral vrouwen dus, mijn vriendin vond hem ook mooi en heeft hem ook gekocht

(afbeelding)

Keepershirt

(afbeelding)

Reacties op Engelse fora:

" Beyond shit."

"The away kit is an utterly incompetent piece of design."

"looks like they had 10 different kit ideas and couldnt decide so they mixed them all together. what a load of shit."

"Home kit - OK. Away kit - vomit-inducing"

"warrior should burn!"

"You'll never walk alone.... unless you wear the 2nd and 3rd kit.... These wouldn't even sell at TK Maxx"

"This is an absolutely brilliant move from Warrior. On away matches, the other team will be so shocked at the ridiculousness of the kits, they'll fall over out of sheer confusion/laughter while Liverpool scores many uncontested goals. That's the only explanation I can come up with for how bad the away/3rd kits look."

"The Home shirt is great....the other 2 would go down as the WORST kits of ANY club in history!!!!"

"the second and 3rd almost gave me a heart attack.i am actually disgusted. they offend me."

"Christ on a bike what have they done, i don't recognise my team any more. what total bollix is this."

"dont mind home kit but i think the others were created by a guy on drugs"

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Je laat Otherfool zelfs happen op deze licht ironische opmerking. Chapeau!

Over J0enne hebben we het maar niet

Met groots gemak inderdaad =)

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Montorsi schreef:

Weet ook verder niet op welke verblinde reacties je doelt, maar je moet me toch echt eens vertellen wat er zo vreemd aan is je af te vragen of iemand die op zijn 22 net een beetje op de deur begint te kloppen het wel gaat redden.

Op die reacties doel ik niet. Wel op de reacties die net doen of 'wij' hem een supertalent vinden.

Zal allemaal best dat jullie Hoesen in potentie een goede spits vinden, of nu al zelfs beter vinden, maar jullie vinden het dus volstrekt normaal dat de keuze op hem valt ondanks dat hij op dit niveau met 22 jaar niet eens in de buurt van een basisplaats is gekomen.
Ik denk dat dat alleen te wijten is aan het feit dat Castaignos dit seizoen wederom teleurgesteld heeft en in niks laat zien groeipotentie te hebben. Ik vond hem in zijn eerste seizoen bij Feyenoord ook eerder aandoenlijk dan goed. Had wel sympathie voor zijn werklust en inzet, maar echt goed heb ik hem nooit zien spelen. Die belachelijke transfer naar Inter is een zegen geweest voor Feyenoord (net als Babels transfer naar Liverpool voor Ajax was).

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Er zal natuurlijk wel extra gelet worden op zijn prestaties nu.

Ik neem aan dat Bild morgen serieus uit gaat pakken met een editorial over dit nieuwe grote Oranje gevaar: 'Besser wie Marco von Basten', sagten die fans von Ajax Amsterdam.

Ik zit lekker in de bios wanneer Jong Oranje speelt. Een stuk belangrijker!

Pffff je moet wel een enorme voetbalhater, of filmliefhebber, zijn als je de kans laat ontglippen om Danny Hoesen nog eens live in actie te zien schitteren...

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.