• 15.963 nieuwsartikelen
  • 179.003 films
  • 12.272 series
  • 34.077 seizoenen
  • 649.163 acteurs
  • 199.257 gebruikers
  • 9.389.162 stemmen

Het grote voetbaltopic #5

zoeken in:

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Koeman liegt ook zeker niet nee, ben het ook volledig met hem eens. Daarom heb ik vele malen sympathie voor bv Feyenoord vergeleken met PSV. Het is niet moeilijk om 15 topspelers te kopen, het is wel moeilijk ze op te leiden en in te passen. Daarom moet ik Man City en PSG ook niet. Veel te makkelijk wat zij doen.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

depri83 schreef:

(quote)

Als je trololo gaat doen terwijl er aanwijsbare oorzaken zijn voor het niet aanschaffen van spelers en een geschiedenis die bewijst dat je je er zelf ook schuldig aan maakte zou ik dat soort uitspraken helemaal achterwege laten.

En laatst sprong je nog zo in de bres voor Brands die aangaf dat PSV vooral naar de jeugd zal kijken maar nu alles koopt wat los en vast zit. Wel erg selectieve verontwaardiging.

Al mag je van mij het rare uitspraken vinden, wat mij betreft hang je er veel te veel gewicht aan.

depri83

• 6811 berichten
  • 1491 stemmen

Brands maakt toch geen steken onder water naar andere clubs.

Van mij mag Koeman kopen of niet kopen wie hij wil maar ga niet naar andere clubs zitten wijzen.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Naomi Watts schreef:

Al mag je van mij het rare uitspraken vinden, wat mij betreft hang je er veel te veel gewicht aan.

Wat een lullige opmerking richting Ronald ''spekkie'' Koeman!

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Hehe .

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

depri83 schreef:

Brands maakt toch geen steken onder water naar andere clubs.

Van mij mag Koeman kopen of niet kopen wie hij wil maar ga niet naar andere clubs zitten wijzen.

O het komt door die subtiele sneertjes. Ach, dat kan ik dan wel waarderen, zie het probleem niet zo. Al is de opzet van Koeman wel geslaagd als ik het zo lees.

Eigenlijk moet Mourinho maar trainer worden in Nederland, benieuwd wat je dan allemaal te klagen hebt hier .

depri83

• 6811 berichten
  • 1491 stemmen

Vast een heleboel

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Moet Mou maar naar Eindhoven gaan, hij heeft immers als hobby dat ie graag met geld smijt

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Nee, maar even zonder gekkigheid. Ik snap je wel hoor maar rustig aan. Maak je toch niet druk om die rare man die in Amsterdam altijd met een 1 op zijn stropdas liep. Eén grote provocateur die man .

depri83

• 6811 berichten
  • 1491 stemmen

Ik maakte me in eerste instantie ook niet zo druk hoor, maar als iemand dan de discussie aan wil gaan doe ik graag mee.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Koeman is dan ook DE clubhoer van Nederland. Alleen nog bij Twente aan de slag, heeft ie alle 5 de grote clubs van Nederland gehad. En als speler ook al de traditionele top 3.

Ben hem wel weer gaan waarderen na afgelopen jaar. Een coach moet het toch van prestaties hebben.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3874 stemmen

Heb alleen tweede helft gezien maar vond PSV met lang niet de basis elf een prima wedstrijden spelen tegen Benfica vandaag. Eerste prijs is binnen.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2367 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

Oke, heb je een punt. Maargoed, in 2008 ofzo haalde Bosz ook Makaay, Hofland, Gio, Landzaat etc. Toen werd er ook minder op de jeugd ingezet, want er was geld. Kort daarvoor kwam el Ahmadi ook voor 5 miljoen. Verbeek wilde daarna al de oudjes dumpen, maar dat pikten zij niet en Verbeek vloog eruit. Maar hij zag wel wat er moest veranderen.

Met alleen jeugd kom je er natuurlijk niet. Je hebt ervaren jongens nodig, die leiding geven en de kar moeten trekken. In de tijd van Makaay & Co stonden er ook talenten op het veld.

Wat NW zegt: Feyenoord is al een lange tijd bezig de jeugdopleiding flink te verbeteren, onder leiding van Stanley Brard & Co.

Die bakte er bij Ajax als inkoper ieder geval niks van. Nu heeft hij de pech (of geluk?) dat hij zich vooral moet richten op huurlingen en transfervrije spelers.

Op dit moment doet van Geel enorm logische dingen en heeft al een hoop vuiligheid weggepoetst. Bij Ajax en AZ heeft hij overigens ook genoeg goede inkopen gedaan.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2367 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Wat een lullige opmerking richting Ronald ''spekkie'' Koeman!

Aan z'n bolle, rode wangetjes te zien vandaag heeft hij een leuke en smakelijke zomer gehad.

happie

• 6251 berichten
  • 426 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Op dit moment doet van Geel enorm logische dingen en heeft al een hoop vuiligheid weggepoetst. Bij Ajax en AZ heeft hij overigens ook genoeg goede inkopen gedaan.

Hij is gewoon nergens mislukt. Bij Roda en Willem II heeft ie het ook gewoon goed gedaan. Een buitengewone inventieve man. Bij Ajax heeft hij het ook niet onaardig gedaan inderdaad. Een aantal goede aankopen, maar hij heeft bij ajax de plank wel een paar keer misgeslagen.

Je moet hem gewoon niet al teveel budget geven om spelers te halen.

depri83

• 6811 berichten
  • 1491 stemmen

Over een half uur begint trouwens een interessante oefenwedstrijd: Chelsea - PSG.

(afbeelding)

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Ene Tobias Sana zo goed als zeker naar Ajax, komt vandaag of morgen rond. Moet onze rechtsbuiten worden. 23 jaar, speelt nog voor Goteborg zonder briljante statistieken. Als dat maar goed gaat. Tip van onze oude vriend Stefan Pettersson.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Ronald Koeman mode

Koopclub.

/Ronald Koeman mode

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Ja, dat zou liefst de 2e versterking voor Ajax 1 zijn. Een transfervrije Schone en een rechtsbuiten van een paar ton.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2367 stemmen

O, die Sana. Dat is helemaal niks.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

depri83

• 6811 berichten
  • 1491 stemmen

Ronald Koeman mode

Koopclub.

/Ronald Koeman mode

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Zou aankoop 8 worden ja, haha.

depri83

• 6811 berichten
  • 1491 stemmen

Volgende aankoop wordt een 2e helikopter gok ik.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Als het net zo'n cultheld wordt als Obiku mag die komen.

Edit: Lees net dat hij 28 is en 1,68 m. Dan liever Achnabar in de spits....

Blijf hopen op Guidetti.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Dat was een Nigeriaan, die staan bekend dat ze wel kunnen foeballe

Nwanwko Kanu

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Ach, uit Liberia kwam ook maar één speler die kon voetballen.....

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

depri83 schreef:

Joy4ever

• 4620 berichten
  • 1841 stemmen

depri83 schreef:

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.