• 16.358 nieuwsartikelen
  • 180.006 films
  • 12.392 series
  • 34.321 seizoenen
  • 651.453 acteurs
  • 199.658 gebruikers
  • 9.417.712 stemmen

Het grote voetbaltopic #5

zoeken in:

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Slecht voor mijn hart deze tweede helft. De dominantie van Ajax is weg.

Die is er 5 minuten geweest, in de 1e helft.

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Die is er 5 minuten geweest, in de 1e helft.

Volgens jou wel, volgens niet-Feyenoorders niet.

nclo

• 1494 berichten
  • 157 stemmen

De grensrechter

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

Precies. Hoe zit het met de Ajax bril?

Onterecht afgekeurde goal nu.

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

Haha die goal van Aguero was geen buitenspel. Komt Ajax heel goed weg.

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2266 stemmen

Op dit moment zou het alsnog knap wezen als het een gelijkspel wordt. Alsnog een goede uitgangspositie.

Joy4ever

• 4633 berichten
  • 1858 stemmen

Dit meen je niet . Wat een amateurisme toch in het voetbal, ongelofelijk.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Volgens jou wel, volgens niet-Feyenoorders niet.

Als Ajax 0-2 voor staat bij de kampioen van Engeland hoor je niemand, dus:

(afbeelding)

nclo

• 1494 berichten
  • 157 stemmen

Fischer heeft bij Den Bosch/Manolev afgekeken hoe je een kans moet uitspelen

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

Ik moet wel zeggen dat ik het knap vind dat je kunt zien dat Ajax dominant was in de 1e helft.

Wat was het percentage van het balbezit eigenlijk? En op welk deel van het veld was de bal het meest?

Omkoping vanavond?

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

Pfff kansen voor Ajax op 2-3 nog. Fischer doet het 2x slecht.

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

Hahaha geen penalty

Of het terecht is weet ik niet.

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

Mancini

Respekked

• 6286 berichten
  • 1232 stemmen

Nice Ajax. Hopelijk weer geen overwintering voor City.

Geen pingel.

depri83

• 6813 berichten
  • 1492 stemmen

Knap resultaat en goed weggekomen!

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Jaaaaa, Ajax>City!

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2266 stemmen

Lullig voor City..... dat ze geen corner meer kregen. Jammer dat Ajax het toch weer uit handen geeft. Anders was winst tegen Dortmund overwinteringen geworden in de Champions League, in plaats van overwinteren in de Europa League.

nclo

• 1494 berichten
  • 157 stemmen

Real nog 2-2, mss verlicht dat nog enigszins de pijn.

j0enne

• 9613 berichten
  • 3798 stemmen

Wat een lachwekkende beslissingen van die scheids. Zuivere goal afgekeurd en was gewoon een pingel.

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

Dortmund 8

RM 7

Ajax 4

City 2

Komende duels:

Ajax-Dortmund

City-RM

Daarna:

Real-Ajax

Dortmund-City

Plek 3 is haalbaar, plek 2 eigenlijk niet meer helaas. Dan had Madrid vandaag toch moeten winnen.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Daar geen pingel voor geven. Heerenveen all over the place . Ook die goal, zegt u het maar. Vraag me ook af waarom je een Deense ref Manchester City - Ajax Kopenhagen laat fluiten maar goed. Als het vorig jaar omkoping was, dan is dit. Juist ja .

Spijtig voor City maar zette vrij weinig tegenover. Het zat City niet mee maar daar mag je met die kwaliteit die ze hebben geen excuus zijn. Prima resultaat weer van Ajax en presteren boven verwachting, al is het onaangenaam opvallend dat City - met dit materiaal - zo rubbish speelt.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Die goal was natuurlijk geen buitenspel. Die 'penalty' leek mij in de herhaling vrijetrap voor Ajax.

Maar ach who cares.

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

Ook respect voor Anderlecht trouwens, 1-0 van Zenit gewonnen, de poenclub uit Rusland. Mooi hoor!

Huntelaar nog gescoord tegen Arsenal (2-2)

depri83

• 6813 berichten
  • 1492 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Ik moet wel zeggen dat ik het knap vind dat je kunt zien dat Ajax dominant was in de 1e helft.

Wat was het percentage van het balbezit eigenlijk? En op welk deel van het veld was de bal het meest?

Omkoping vanavond?

Heb het ook niet gezien. Tuurlijk Ajax voetbalde goed maar het meeste balbezit en de kansen waren voor City.

Twee corners maakt dat je in een geweldige uitgangspositie zat, de uiteindelijke 2-2 zal dan misschien wat wrang aanvoelen maar is gewoon een geweldig resultaat. Ook gezien de laatste minuten.

rep_robert

• 27525 berichten
  • 4111 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Omkoping vanavond?

Dat moment dat ze in de rust lieten zien bewijst jouw tegendeel. Mooie balbezit over alle schijven vh veld in een periode waar city amper aan de bal kwam. Toch wel weer heerlijk dit

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

Naomi Watts schreef:

Daar geen pingel voor geven. Heerenveen all over the place . Ook die goal, zegt u het maar. Vraag me ook af waarom je een Deense ref Manchester City - Ajax Kopenhagen laat fluiten maar goed. Als het vorig jaar omkoping was, dan is dit. Juist ja .

Spijtig voor City maar zette vrij weinig tegenover. Het zat City niet mee maar daar mag je met die kwaliteit die ze hebben geen excuus zijn. Prima resultaat weer van Ajax en presteren boven verwachting, al is het onaangenaam opvallend dat City - met dit materiaal - zo rubbish speelt.

Vind je het echt vreemd dat je met dit middenveld van City geen normaal voetbal kan spelen?

Het zijn echt 11 egootjes zeg, totaal geen team. Jammer dat Ajax het via Fischer niet afmaakte, dan win je zelfs. Maar overal mag je met 2-2 ook tevreden zijn. Goede eerste helft, matige tweede. Na de 2-2 kraakte Ajax en brak het bijna.

Opvallend dat ze Europees wel volwassen kunnen spelen en nationaal niet.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Omkoping vanavond?

Wees blij dat je geen sport1 had. Ik citeer Pi-Air. Ajax was heer en meester, Ajax was superieur, City had NIETS in te brengen . Maar goed dat Aad naast hem zit, Willem had 'm gelijk een enorme corrigerendet ik gegeven.

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

Ajax deed het in fases niet slecht in de eerste helft, zeker in die 5 minuten waar ik het over had. Maar dat wordt blijkbaar direct als dominant gezien...

2-2 is natuurlijk een prachtig resultaat voor Ajax.

depri83

• 6813 berichten
  • 1492 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Wees blij dat je geen sport1 had. Ik citeer Pi-Air. Ajax was heer en meester, Ajax was superieur, City had NIETS in te brengen . Maar goed dat Aad naast hem zit, Willem had 'm gelijk een enorme corrigerendet ik gegeven.

Kon m'n oren ook niet geloven.

rep_robert

• 27525 berichten
  • 4111 stemmen

Naomi Watts schreef:

Wat is dat toch altijd met die feyenoorders en city fans die altijd wat op de scheids aan te merken hebben Aquero had vlak voor dat penalty moment een zesdubbele rode kaart mogen hebben, dus dat er überhaupt over die penalty wel of niet geklaagd wordt is al een grote grap

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.