- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #5
Het grote voetbaltopic #5
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Slecht voor mijn hart deze tweede helft. De dominantie van Ajax is weg.
Die is er 5 minuten geweest, in de 1e helft.
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Die is er 5 minuten geweest, in de 1e helft.
Volgens jou wel, volgens niet-Feyenoorders niet.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Precies. Hoe zit het met de Ajax bril?
Onterecht afgekeurde goal nu.
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Haha die goal van Aguero was geen buitenspel. Komt Ajax heel goed weg.
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2266 stemmen
Op dit moment zou het alsnog knap wezen als het een gelijkspel wordt. Alsnog een goede uitgangspositie.
Joy4ever
-
- 4633 berichten
- 1858 stemmen
Dit meen je niet
. Wat een amateurisme toch in het voetbal, ongelofelijk.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Volgens jou wel, volgens niet-Feyenoorders niet.
Als Ajax 0-2 voor staat bij de kampioen van Engeland hoor je niemand, dus:

nclo
-
- 1494 berichten
- 157 stemmen
Fischer heeft bij Den Bosch/Manolev afgekeken hoe je een kans moet uitspelen 
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Ik moet wel zeggen dat ik het knap vind dat je kunt zien dat Ajax dominant was in de 1e helft.
Wat was het percentage van het balbezit eigenlijk? En op welk deel van het veld was de bal het meest?
Omkoping vanavond? 
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Pfff kansen voor Ajax op 2-3 nog. Fischer doet het 2x slecht.
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Hahaha geen penalty 
Of het terecht is weet ik niet.
Respekked
-
- 6286 berichten
- 1232 stemmen
Nice Ajax. Hopelijk weer geen overwintering voor City.
Geen pingel.
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2266 stemmen
Lullig voor City..... dat ze geen corner meer kregen. Jammer dat Ajax het toch weer uit handen geeft. Anders was winst tegen Dortmund overwinteringen geworden in de Champions League, in plaats van overwinteren in de Europa League.
nclo
-
- 1494 berichten
- 157 stemmen
Real nog 2-2, mss verlicht dat nog enigszins de pijn.
j0enne
-
- 9613 berichten
- 3798 stemmen
Wat een lachwekkende beslissingen van die scheids. Zuivere goal afgekeurd en was gewoon een pingel.
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Dortmund 8
RM 7
Ajax 4
City 2
Komende duels:
Ajax-Dortmund
City-RM
Daarna:
Real-Ajax
Dortmund-City
Plek 3 is haalbaar, plek 2 eigenlijk niet meer helaas. Dan had Madrid vandaag toch moeten winnen.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Daar geen pingel voor geven. Heerenveen all over the place
. Ook die goal, zegt u het maar. Vraag me ook af waarom je een Deense ref Manchester City - Ajax Kopenhagen laat fluiten maar goed. Als het vorig jaar omkoping was, dan is dit. Juist ja
.
Spijtig voor City maar zette vrij weinig tegenover. Het zat City niet mee maar daar mag je met die kwaliteit die ze hebben geen excuus zijn. Prima resultaat weer van Ajax en presteren boven verwachting, al is het onaangenaam opvallend dat City - met dit materiaal - zo rubbish speelt.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Die goal was natuurlijk geen buitenspel. Die 'penalty' leek mij in de herhaling vrijetrap voor Ajax.
Maar ach who cares.
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Ook respect voor Anderlecht trouwens, 1-0 van Zenit gewonnen, de poenclub uit Rusland. Mooi hoor!
Huntelaar nog gescoord tegen Arsenal (2-2)
depri83
-
- 6813 berichten
- 1492 stemmen
Ik moet wel zeggen dat ik het knap vind dat je kunt zien dat Ajax dominant was in de 1e helft.
Wat was het percentage van het balbezit eigenlijk? En op welk deel van het veld was de bal het meest?
Omkoping vanavond?
Heb het ook niet gezien. Tuurlijk Ajax voetbalde goed maar het meeste balbezit en de kansen waren voor City.
Twee corners maakt dat je in een geweldige uitgangspositie zat, de uiteindelijke 2-2 zal dan misschien wat wrang aanvoelen maar is gewoon een geweldig resultaat. Ook gezien de laatste minuten.
rep_robert
-
- 27525 berichten
- 4111 stemmen
Omkoping vanavond?
Dat moment dat ze in de rust lieten zien bewijst jouw tegendeel. Mooie balbezit over alle schijven vh veld in een periode waar city amper aan de bal kwam. Toch wel weer heerlijk dit 
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
. Ook die goal, zegt u het maar. Vraag me ook af waarom je een Deense ref Manchester City - Ajax Kopenhagen laat fluiten maar goed. Als het vorig jaar omkoping was, dan is dit. Juist ja
.
Spijtig voor City maar zette vrij weinig tegenover. Het zat City niet mee maar daar mag je met die kwaliteit die ze hebben geen excuus zijn. Prima resultaat weer van Ajax en presteren boven verwachting, al is het onaangenaam opvallend dat City - met dit materiaal - zo rubbish speelt.
Vind je het echt vreemd dat je met dit middenveld van City geen normaal voetbal kan spelen?
Het zijn echt 11 egootjes zeg, totaal geen team. Jammer dat Ajax het via Fischer niet afmaakte, dan win je zelfs. Maar overal mag je met 2-2 ook tevreden zijn. Goede eerste helft, matige tweede. Na de 2-2 kraakte Ajax en brak het bijna.
Opvallend dat ze Europees wel volwassen kunnen spelen en nationaal niet.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Omkoping vanavond?
Wees blij dat je geen sport1 had. Ik citeer Pi-Air. Ajax was heer en meester, Ajax was superieur, City had NIETS in te brengen
. Maar goed dat Aad naast hem zit, Willem had 'm gelijk een enorme corrigerendet ik gegeven.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Ajax deed het in fases niet slecht in de eerste helft, zeker in die 5 minuten waar ik het over had. Maar dat wordt blijkbaar direct als dominant gezien...
2-2 is natuurlijk een prachtig resultaat voor Ajax.
depri83
-
- 6813 berichten
- 1492 stemmen
Wees blij dat je geen sport1 had. Ik citeer Pi-Air. Ajax was heer en meester, Ajax was superieur, City had NIETS in te brengen
. Maar goed dat Aad naast hem zit, Willem had 'm gelijk een enorme corrigerendet ik gegeven.
Kon m'n oren ook niet geloven.
rep_robert
-
- 27525 berichten
- 4111 stemmen
.
Wat is dat toch altijd met die feyenoorders en city fans die altijd wat op de scheids aan te merken hebben
Aquero had vlak voor dat penalty moment een zesdubbele rode kaart mogen hebben, dus dat er überhaupt over die penalty wel of niet geklaagd wordt is al een grote grap
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.