- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #5
Het grote voetbaltopic #5
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Dat laatste is een feit maar ik word zo moe van al die stakkers die nu komen huilen over de aggresiviteit tijdens de Klassieker. Alsof dat tijdens de return niet zo is..
Anders.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Ach, Sensatie Sananas is er alweer uitgehaald.
schram101
-
- 16700 berichten
- 2310 stemmen
Klopt. In de Arena zitten alleen maar lieverdjes. Doe toch niet zo hypocriet man..
Montorsi
-
- 9744 berichten
- 2390 stemmen
Het is al wel mooi om te zien dat de meeste Ajacieden zich alleen maar met Feyenoord bezig blijven houden. Ook wel grappig dat Guidetti een hielenlikker is, en een volwassen man die kakkerlakkenliedjes zingt wordt als held beschouwd. En wie denkt dat 75% van de Feyenoorders Ajax-spelers haat moet zich na laten kijken, maar misschien dat je fanatisme niet gewend bent en je dan geintimideerd raakt ofzo?
Montorsi
-
- 9744 berichten
- 2390 stemmen
Klopt. In de Arena zitten alleen maar lieverdjes. Doe toch niet zo hypocriet man..
nee dat heb je niet bij Ajax, F-side bestaat daar niet, en vak 410 zijn alleen maar leuke studenten die er een feestje van maken 
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4113 stemmen
In het weekend van de klassieker mag het montorsi
Schram, lekker met een cokesnuiver liedje het veld opkomen. Inderdaad, gebeurt overal...
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Nee, maar die doorgesnoven haat heerst daar gelukkig niet.
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4113 stemmen
Immers ontsnapt aan een donkerrode kaart. Nijhuis flatert weee
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Lekkerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr 
Quido
-
- 14649 berichten
- 6113 stemmen
Waarom zit dat been van Immers daar? Had dan toch eigenlijk gewoon rood moeten zijn. Kan nooit bij de bal.
Hopelijk loopt Ajax nu eens niet achteruit. Maar we hebben in het verleden al vaker in zo'n positie gezeten en door weer lekker achterover te gaan leunen de wedstrijd alsnog uit handen gegeven.
Edit: Clasie ook weer ontsnapt aan een kaart.
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4113 stemmen
Gerechtigheid voor het niet geven van rood 
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
In de Arena rennen de coke-snuivertjes weer het veld op om de keeper van de tegenstander van achteren te torpederen dus tja... 90% van het stadionvolk in de 4 grote steden is gewoon tuig.
happie
-
- 6258 berichten
- 426 stemmen
Dat had inderdaad rood moeten zijn. Immers had totaal niet de intentie om de bal te spelen.
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
In de Arena rennen de coke-snuivertjes weer het veld op om de keeper van de tegenstander van achteren te torpederen dus tja... 90% van het stadionvolk in de 4 grote steden is gewoon tuig.
Dat was er 1....
En die mafkees van een Immers had dieprood moeten pakken. Maar in de Klassieker in Rotterdam krijgt Ajax toch nooit eens de scheids mee.
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
En nu die debiel van een Clasie ook 
Macmanus
-
- 13726 berichten
- 3715 stemmen
Rood gaat nog wel vallen zo. Wees niet bang 
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4113 stemmen
Clasie verdiende ook rood hier, slaat gewoon in het gezicht. Het erge is, nijhuis zag het ook gewoon. Feyenoord trapt en slaat er nu op los.
schram101
-
- 16700 berichten
- 2310 stemmen
Zullen we afspreken dat beide supporters even debiel zijn wanneer er zometeen een Feyenoordsupporter Vermeer een karatetrap komt geven? Of doen we het vanaf nu? Zeg het maar knul..
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Wat is dat legoioen toch een zielig volk. Nijhuis voor hoerenzoon uitmaken, terwijl alle gele kaarten 300% tercht zijn, die van Immers oranje en Clasie 100% rood.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6113 stemmen
Zul je zien dat wij dadelijk wel rood krijgen, al is het maar door een tweede gele voor Mosainder, terwijl die eerste nergens op sloeg.
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Zullen we afspreken dat beide supporters even debiel zijn wanneer er zometeen een Feyenoordsupporter Vermeer een karatetrap komt geven? Of doen we het vanaf nu? Zeg het maar knul..
Nee, dan heb je alsnog dat doorgesnoven legioen dat met voorwerpen gooit.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Het mag duidelijk zijn dat de haat in Rotterdam richting Ajax vele malen sterker is. Het woord haat komt in mijn woordenboek niet voor, maar in de kuip is bij velen sprake van pure haat zodra Ajax op bezoek komt.
merijn82
-
- 1933 berichten
- 461 stemmen
Het is al wel mooi om te zien dat de meeste Ajacieden zich alleen maar met Feyenoord bezig blijven houden. Ook wel grappig dat Guidetti een hielenlikker is, en een volwassen man die kakkerlakkenliedjes zingt wordt als held beschouwd. En wie denkt dat 75% van de Feyenoorders Ajax-spelers haat moet zich na laten kijken, maar misschien dat je fanatisme niet gewend bent en je dan geintimideerd raakt ofzo?
Jaja, driekwart daar is rijp voor de GGZ en nou moet ik me laten nakijken door die constatering? In wat voor omgekeerde wereld leef jij?
Verder eens met Otherfool, maakt mij ook niet zo veel uit waar het meer of minder is. Het is gewoon treurig.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6113 stemmen
Dit moet Ajax nu niet doen ... achterover gaan leunen. Dan roep je het - zoals zo vaak - over jezelf af.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Wedstrijd is ondertussen na slecht ook nog saai geworden.
Dat verdedigen weer bij die vrije trap 
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Wedstrijd is ondertussen na slecht ook nog saai geworden.
Ajax speelt vrij aardig vind ik. Alleen elke hoge bal is gevaarlijk. En saai? Over en weer kansen, 2 ploegen vallen aan. Dat is niet saai.
Montorsi
-
- 9744 berichten
- 2390 stemmen
Jaja, driekwart daar is rijp voor de GGZ en nou moet ik me laten nakijken door die constatering? In wat voor omgekeerde wereld leef jij?
Verder eens met Otherfool, maakt mij ook niet zo veel uit waar het meer of minder is. Het is gewoon treurig.
Driekwart van de Feyenoorders is gek, driekwart van de Marokkanen is crimineel en driekwart van de negers is lui.. en nog veel plezier in Fantasialand 
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Driekwart van de Feyenoorders is gek, driekwart van de Marokkanen zijn crimineel en driekwart van de negers zijn lui.. en nog veel plezier in Fantasialand :thumbs:
Bij veel Feyenoorders slaat fanatisme wat door in extremisme en haat. Beetje freaky om je zo te gedragen.
merijn82
-
- 1933 berichten
- 461 stemmen
@Montorsi
Dat zijn jouw woorden, ik heb het nu over Feyenoord/voetbal. 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.